مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته چشم پزشکی در انگلستان

قطعا و بدون شک تحصیل رشته چشم پزشکی در انگلستان می تواند بهترین اولویت برای تحصیلات در رشته های پزشکی باشد. انگلیس بهترین دانشگاه های جهان را دارد و هر دانشجوی آرزوی تحصیل در این کشور را دارد چه برسد به رشته های پزشکی و چشم پزشکی. انگلستان در زمینه چشم پزشکی و تحصیلات و تحقیقات و همچنین جراحی های چشم یک کشور پیشرو است. این کشور یکی از کشورهای گران است و هزینه های زندگی و اجاره خانه و شهریه همگی بالا هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه حقوقی است که در امور مهاجرتی و اعزام دانشجویان به کشورهای اروپایی و انگلستان خدمات مشاوره تخصصی را ارائه می دهد. می توانید با تماس با مشاوران اطلاعات بیشتر و جزئی تری کسب کنید.

تحصیل رشته چشم پزشکی در انگلستان

چشم پزشکی یک تخصص جراحی است که با اختلالات چشم و مسیرهای بینایی سروکار دارد. اگرچه درمان بیماری‌های چشمی شامل طیف وسیعی از گزینه‌های درمانی، از جمله دارو، لیزر و جراحی است، اما زمینه جراحی به طور مداوم در حال پیشرفت است و فناوری محرک اصلی آن است. MCH در جراحی (چشم پزشکی) شما را به عنوان یک جراح کارآموز برای مقابله با چالش های چشم پزشکی فعلی و آینده آماده می کند. این دوره دانش علمی، ابتکاری و آینده نگری شما را ارتقا می دهد. یکی از جنبه های منحصر به فرد دوره MCH، آموزش پزشکی بازساختی است. طب بازساختی در چشم پزشکی به سرعت در حال پیشرفت است و این دوره به شما کمک می کند تا از این حوزه پزشکی در مورد بیماری های چشمی استفاده کنید. این امر به ویژه در شرایط شبکیه، نوروپاتی های بینایی و گلوکوم بسیار بیشتر است.

دانش به‌دست‌آمده نه تنها برای دانش‌آموزان محلی، بلکه برای هر کارآموزی از هر نقطه‌ای در جهان حیاتی است. این دوره به شما مدرک ارزشمندی را برای ارتقای پیشرفت شغلی در این زمینه بسیار رقابتی ارائه می دهد. این دوره با هدف توسعه بینش علمی شما در مورد فناوری های فعلی و نوظهور است که به عملکرد بالینی شما اطلاع می دهد و به شما کمک می کند تا اکتشافات علمی پایه را در کار بالینی خود به نفع بیماران خود اعمال کنید. هدف آن تسهیل درک انتقادی از درمان‌های جدید و بالقوه مفید فعلی است که از پزشکی احیاکننده و پلت‌فرم‌های سلامت دیجیتال استفاده می‌کنند، به گونه‌ای که شما را به استفاده از این دانش و توسعه ایده‌ های خود تشویق و ترغیب کند. برای اینکه یک جراح شایسته، ایمن و دلسوز باشید، باید بتوانید توانایی های انتقادی، تحلیلی و حل مسئله خود را توسعه دهید.

تحصیل رشته چشم پزشکی در انگلستان

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در انگلستان

شما باید دارای مدرک اول افتخارات مرتبط (دومین یا بالاتر یا معادل آن) از یک موسسه آموزش عالی تایید شده یا مدرک تحصیلات پیشرفته، تحقیقات یا تجربه حرفه ای قبلی باشید که دانشگاه آن را به عنوان واجد شرایط ورود شما می پذیرد. توصیه می کنیم هر چه زودتر اقدام کنید. تا یک هفته قبل از شروع هر واحد، درخواست ها را به صورت نوسانی می پذیریم. درخواست های دیرهنگام ممکن است در شرایط استثنایی در نظر گرفته شوند. همه هزینه‌های ورود مشمول بررسی سالیانه خواهد بود و افزایش‌های افزایشی سالانه نیز احتمالاً در طول دوره‌هایی که بیش از یک سال طول می‌کشد برای دانشجویان بریتانیا و اتحادیه اروپا هزینه ‌ها معمولاً برای دانشجویان بین‌المللی ثابت است، برای مدت دوره در سال ورودی.

در جدول زیر شاهد هزینه های تحصیل رشته چشم پزشکی در کشور انگلیس می باشید:

انواع هزینه های تحصیلهزینه به پوند
هزینه به ازای هر 15 واحد برای دانشجویان انگلیسی1300£
هزینه به ازای هر 15 واحد برای دانشجویان بین المللی£2900
هزینه تحصیل در مقطع ارشد برای دانشجویان انگلیسی£14600

تحصیل رشته جراحی چشم در انگلستان

این MCh in Surgery برای پزشکانی که در سطح ST1 و بالاتر هستند طراحی شده است و در حین پیشرفت در آموزش جراحی، یک مؤلفه آموزشی ضروری را برای شما فراهم می کند. اگر شما یک فارغ التحصیل پزشکی بین المللی هستید، این دوره به ویژه برای شما مناسب خواهد بود زیرا طراحی شده است تا در صورت عدم ثبت نام GMC، حداکثر فرصت ها را برای یادگیری تئوری و عملی در اختیار شما قرار دهد. اگر می خواهید برای 1 سال ثبت نام GMC توسط دانشگاه در نظر گرفته شوید، باید معیارهای تعیین شده توسط دانشگاه و GMC را رعایت کنید. موضوع پزشکی بازساختی در هر یک از ماژول‌های مسیر تخصصی با کاربرد، تحقیقات و فناوری‌های نوظهور که به طور انتقادی مورد بررسی قرار می‌گیرند، اجرا می‌شود. هزینه زندگی در انگلستان نیز همانطور که گفتیم بالا و گران است.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در رشته جراحی چشم در کشور انگلستان هستید:

تحصیل در رشته جراحی چشم در کشور انگلستان

مطالعه رشته چشم پزشکی در انگلستان

اگرچه یکی از مؤلفه‌ها و موضوع اصلی این دوره، پزشکی بازساختی خواهد بود، موضوع دیگری که در هر یک از ماژول‌ها اجرا می‌شود، آموزش مهارت‌های عملی جراحی در هر یک از مسیرها و ماژول‌ها از طریق شبیه‌سازی است. این دوره شما را به عنوان یک یادگیرنده مادام‌العمر با توسعه مهارت‌های انتقادی، تحلیلی و ارزشیابی در سطح کارشناسی ارشد، توسعه می‌دهد تا تحقیقات با کیفیت بالا و جستجوی نوآوری خود را انجام دهید، که به نوبه خود باعث پیشرفت بیشتر حوزه تخصص شما خواهد شد. یکپارچه این دوره، نیاز به توسعه و تقویت فرهنگی در شما است که تمایل به چالش با عملکرد ضعیف یا بد بالینی، بهبود ارائه خدمات و تغییر اثر را تضمین می کند. شما می توانید با تکمیل ماژول هایی با مجموع 60 واحد، مدرک تحصیلات تکمیلی با تکمیل 120 واحد و جایزه کامل MCh شامل یک پایان نامه / پروژه و 180 واحد است.

تحصیل رشته چشم پزشکی در انگلستان در مقطع ارشد

یک یا چند واحد از مدرک کارشناسی ارشد را به عنوان دوره های مستقل برای توسعه حرفه ای مستمر مطالعه کنید. درک و دانش خود را در مورد درمان گلوکوم، کم بینایی یا شبکیه پزشکی بهبود بخشید. همچنین می‌توانید درباره لنزهای تماسی یا مدیریت انکسار اطلاعات بیشتری کسب کنید. رشته بیهوشی در انگلستان نیز از رشته های مورد توجه دانشجویان است. از کارکنان آکادمیک و واجد شرایط بالینی در دانشگاه و بیمارستان رویال چشم منچستر بازدید کنید. در صورت تمایل، کارشناسی ارشد را در علوم چشم پزشکی تحقیقاتی و بینایی یا تمرین اپتومتری بالینی پیشرفته تکمیل کنید. پس از تکمیل یک یا چند واحد CPD، شغل جدیدی در اپتومتری باز کنید یا مهارت های خود را در نقش فعلی خود توسعه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط پناهندگی در کشور انگلستان و شرایط مهاجرت قانونی مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *