مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته چشم پزشکی در اوکراین

رشته چشم پزشکی در اوکراین

رشته چشم پزشکی در اوکراین برای دانشجویانی که قصد تحصیل در یک کشور مهم و با رتبه های علمی را دارند یک انتخاب مناسب تلقی می شود. تحصیل اپتومتری یا همان رشته چشم پزشکی در اوکراین برای دانشجویان خارجی که می خواهند در زمینه بینایی سنجی متخصص شوند، تصمیمی عالی است. دانشجویان بین المللی تقریباً از هر کشوری برای تحصیل در برنامه های بینایی سنجی خود در موسسات ملی در اوکراین می آیند. همچنین می توانید جراحی چشم را نیز انتخاب کنید و مسیری متفاوت از تخصص را تجربه کنید. در این مطلب کوتاه سعی می کنیم جزییاتی بسیار کاربردی را از تحصیل رشته چشم پزشکی در اوکراین به شما ارائه دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیانی که قصد تحصیل در اروپا را دارند مشاوره و خدمات تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در اوکراین

بینایی سنجی در دانشگاه های ملی واقع در شهرهای بزرگ اوکراین تدریس می شود و از بسیاری از کشورها دانشجویان خارجی برای تحصیلات عالی خود در زمینه بینایی سنجی به اوکراین می آیند. کارکنان آموزشی در دانشکده های بینایی سنجی در اوکراین خود متخصص در زمینه بینایی سنجی هستند و به همین دلیل بهترین اپتومتریست ها را آماده می کنند. این دانشجویان خارجی که برای تحصیل در رشته بینایی سنجی به موسسات اوکراینی می آیند در خوابگاه های دانشگاهی با تمام امکانات زندگی مدرن زندگی می کنند. در کل این محیط آکادمیک دلپذیر، دانشجویان خارجی به عنوان یک دانشجوی بین المللی که دور از خانه هستند، بهترین رتبه را کسب کردند. این دانشجویان خارجی با سایر دانشجویان خارجی در اتاق مشترک هستند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در اوکراین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اوکراینرتبه در اروپارتبه در جهان
Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education1267862
Kharkiv National Medical University2302981

سطوح مطالعه رشته چشم پزشکی در اوکراین

2 سطح مدرک در اوکراین برای دانشجویان داخلی و خارجی در دانشگاه های ملی ارائه می شود. مدرک لیسانس در اوکراین برای بینایی سنجی به مدت 4 سال تدریس می شود و همه دانشجویان خارجی سال اول در دانشکده مقدماتی تحصیل می کنند و پس از آن به دوره کارشناسی بینایی سنجی خود برای مقطع کارشناسی می پیوندند. کارشناسی ارشد بینایی سنجی شامل 2 سال است و همه دانشجویان خارجی که لیسانس خود را در اوکراین گذرانده اند مستقیماً در دانشکده فارغ التحصیل اپتومتری بدون تحصیل در دانشکده مقدماتی تحصیل می کنند در حالی که آن دسته از دانشجویان خارجی که لیسانس خود را در اپتومتری در خارج از کشور گذرانده اند باید سال اول را در دانشکده مقدماتی تحصیل کنند. در اوکراین و پس از شروع تحصیلات تکمیلی خود.

در لیست زیر شاهد برخی از تخصص های محبوب در کشور اوکراین می باشید:

  • بیماری های عفونی
  • عصب شناسی
  • آناتومی پاتولوژیک
  • روانپزشکی
  • زنان و زایمان
  • بیهوشی
  • ارتوپدی
  • چشم پزشکی

دانشگاه رشته چشم پزشکی در اوکراین

دانشگاه رشته چشم پزشکی در اوکراین

دانشگاه ملی پزشکی خارکف در سال 1805 تأسیس شد که قبلاً به عنوان مؤسسه پزشکی خارکف شناخته می شد و یک دانشگاه پزشکی در خارکف اوکراین است. در حالی که تاریخ دانشکده عالی پزشکی در خارکف بیش از 200 سال طولانی است و از نزدیک با تاریخ V. N مرتبط است، زیرا از دانشکده پزشکی خود منشعب شده است. این دانشگاه دارای مجموعه ای از ساختمان های مدرن برای ارائه فرآیند تدریس و 5 خوابگاه است. کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس دارای خوابگاه می باشند. علاوه بر این، 65 بخش را فراهم می کند، که هر کدام با کلاس های مدرن و فرصت هایی برای آموزش با کیفیت بالا به دانش آموزان مجهز شده اند. تحصیل در این دانشگاه یش زمینه شغل شما را نیز فراهم می کند.

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در اوکراین

دانشجویانی که در رشته ها و تخصص های مختلف تحصیلات عالی را می گذرانند. در میان این جمعیت، جامعه رو به رشدی از دانشجویان بین المللی وجود دارد که سالانه برای مقاصد آموزشی وارد می شوند. علاوه بر این، گواهی فارغ التحصیلی بین المللی در چارچوب نظام آموزش عالی که شامل دانشجویان خارجی نیز می شود به دانشجویان اعطا می شود. خارکف شهری در شمال شرقی اوکراین و با یک میلیون و نیم جمعیت دومین شهر بزرگ این کشور است. خارکف که مرکز اصلی فرهنگی، آموزشی و صنعتی بود، زمانی در اوایل قرن بیستم برای مدت کوتاهی پایتخت کشور بود. دارای باغ‌وحش‌ها، موزه‌ای تاریخی، و میدان آزادی گسترده، یکی از وسیع‌ترین میدان‌های جهان و خانه ساختمان سازندگی درژپروم است. این شهر همچنین مرکزی برای صنعت نوپای فناوری اطلاعات اوکراین است، با صحنه‌های موسیقی راک فعال است.

یک فرهنگ هیپستر در حال جوانه زدن تقریباً هر ساله جشنواره های بزرگ موسیقی و سینما در خارکف برگزار می شود. تخصص در رشته پزشکی مورد علاقه خود پس از اتمام دانشگاه پزشکی یا دوره رزیدنتی خانه دار می تواند گاهی پیچیده باشد (بسته به کشور شما). در برخی کشورها، به دلیل محدودیت‌های تعیین شده توسط مقررات و تعداد صندلی‌های موجود برای آموزش متخصص، دوره انتظار قبل از شروع تخصص پزشکی شما می‌تواند از 3 تا 5 سال افزایش یابد. ممکن است نتوانید به تخصص پزشکی دلخواه خود بپیوندید و مجبور شوید در رشته ای که نمی خواهید یا اصلاً تخصص نخواهید داشت تخصص بگیرید. دقت کنید که در حین تحصیل در اوکراین می توانید. در این کشور رشته های مختلفی دانشجویان بین المللی را می پذیرد که رشته میکروبیولوژی در اوکراین نیز یکی از این تحخصص هاست.

تحصیل رشته چشم پزشکی در اوکراین

شما می توانید در تمام تخصص های شناخته شده پزشکی کلاسیک در اوکراین، تخصص های خرد و تعدادی از تخصص های جدید مدرن تخصص داشته باشید. به عنوان شریک وزارت آموزش و علوم اوکراین و تعدادی از دانشگاه های پزشکی پیشرو در اوکراین،  مشاوره دانشگاه های اوکراین  پذیرش پزشکانی را که مایل به دوره های تخصصی پزشکی و کارشناسی ارشد در اوکراین هستند، تسهیل و سازماندهی می کند. زبان انگلیسی به عنوان یک رسانه آموزشی برای برخی از تخصص ها در دسترس است، اما  توصیه می کنیم ابتدا یک دوره زبان روسی/اوکراینی (6 تا 9 ماه) شاید بگذرانید تا همه بیمارانی که زبان انگلیسی نمی دانند به زبان اوکراینی صحبت کنید و این یک امتیاز ویژه برای شمت محسوب می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ حقوق ماهیانه کار در اوکراین در رشته های پزشکی می باشید:

نرخ حقوق ماهیانه کار در اوکراین در رشته های پزشکیبنابراین، به عنوان یک دکتر که مایل به تحصیل در اوکراین برای مدرک کارشناسی ارشد یا آموزش تخصصی است، باید در یک دانشگاه پزشکی اوکراینی که برای ارائه مدرک تحصیلات تکمیلی و آموزش تایید شده است، پذیرش بگیرید. آموزش شما شامل سخنرانی های پیشرفته در چرخه هایی با آموزش عملی فشرده زیر نظر استاد راهنما خواهد بود که معمولا دارای مدرک پروفسور، دانشیار، دکترای علوم است. انعطاف پذیری مزیت اصلی برنامه کارشناسی ارشد و تخصصی در اوکراین است. یک مثال می تواند دوره آموزش باشد. مدت زمان آموزش برای تخصص های پزشکی و مدرک کارشناسی ارشد در اوکراین به 2 تا3 سال نیاز دارد و  می تواند برای مطابقت با حداقل مورد نیاز در کشور شما تمدید شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به مشکلات زندگی در اوکراین به شما مسیر مطمئنی را برای مهاجرت پیشنهاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *