مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته بیهوشی در انگلستان

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در انگلستان

رشته بیهوشی در انگلستان در برترین دانشگاه ها از جمله امپریال کالج لندن تدریس شده و آینده شغلی بسیار عالی در انتظار فارغ التحصیلان است. بریتانیا کشوری منحصربه‌ فرد است که پر از خانواده ‌های بسیاری با ریشه‌ هایی از سراسر جهان است. این امر بریتانیا را با ترکیبی منحصربه‌ فرد از فرهنگ ‌ها، غذاها و علایق مختلف همراه می ‌کند. شما نه تنها در مورد فرهنگ بریتانیا، بلکه از افراد دیگر کشورها و فرهنگ ها نیز یاد خواهید گرفت. مهم نیست به کدام بخش از بریتانیا مهاجرت می کنید، ترکیبی از رستوران ها، تفریحات شبانه، فروشگاه ها و فعالیت های ورزشی را خواهید یافت که شما را علاقه مند نگه می دارد. بریتانیایی ‌ها عاشق بازدید از گالری ‌های هنری، بارها، کنسرت ‌ها و بازارهای روباز هستند. بنابراین، همیشه چیزی برای سرگرمی در خارج از ساعات کلاس پیدا خواهید کرد.

مدارک تحصیلی ارائه دهندگان آموزش عالی بریتانیا در سرتاسر جهان محترم است و انتخاب رشته هایی که می توانید مطالعه کنید بسیار زیاد است. مدرک تحصیلی از هر دانشگاه بریتانیا در رزومه عالی به نظر می رسد، و زمانی که در آینده به دنبال کار هستید، صرف نظر از صنعت و مکان، داشتن مدرک تحصیلی از انگلستان یک نقطه فروش عالی خواهد بود. ارائه دهندگان آموزش عالی بریتانیا در سطح بین المللی به دلیل محیط های خلاقانه و چالش برانگیز خود شناخته شده اند، که به دانشجویان کمک می کند تا بهترین باشند. این مقاله که درباره رشته بیهوشی در انگلستان است و از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است به شما عزیزان جهت تحصیل در این رشته کمک خواهد کرد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در انگلستان

استانداردهای آن ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد و متخصصان بسیاری از موضوعات دانشگاهی هستند و آن ها به طور کلی در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی بالا هستند. سیستم آموزش عالی بریتانیا برای مدت طولانی مبنای استانداردهای آموزش عالی در سرتاسر جهان با سبک های آموزشی انقلابی و امکانات مدرن بوده است.

دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در انگلستان در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه بیرمنگام105
دانشگاه آنگلیا شرقی (UEA)182
کینگز کالج لندن35
دانشگاه منچستر50
دانشگاه ادینبورگ30
دانشگاه لندن18
آموزش آنلاین دانشگاه دربی
امپریال کالج لندن12

دانشجویان بین المللی می توانند هنگام انتخاب این کشور از مزایای مالی برخوردار شوند. یک مدرک در این کشور نسبت به سایر کشورها زمان کمتری برای تکمیل شدن دارد. در بسیاری از کشورها 4 سال به اضافه دو یا 3 سال اضافی برای تکمیل مدرک تحصیلات تکمیلی طول می کشد. در انگلستان 3 سال برای یک مدرک کارشناسی و سپس یک سال اضافی برای تکمیل مدرک تحصیلات تکمیلی (مگر اینکه دانشجوی پزشکی یا پژوهشی باشید) طول می کشد. دانشجویان بین‌ المللی همچنین می ‌توانند هنگام تحصیل در بریتانیا از کمک ‌های مالی در قالب کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه و کمک هزینه دریافت کنند. علاوه بر این، هزینه های زندگی در بریتانیا، به ویژه زمانی که خارج از شهرهایی مانند لندن، معقول است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در انگلستان

حقوق رشته بیهوشی در انگلستان

تکنسین های بیهوشی به تیم های بیهوشی که در مراکز پزشکی کار می کنند، پشتیبانی و کمک می کنند. فعالیت های کاری رایج شامل استریل کردن تجهیزات، آزمایش و کالیبره کردن ابزار، بهره برداری از تجهیزات پزشکی، توضیح روش ها به بیماران و نظارت بر بیماران تحت بیهوشی است. کسانی که به دنبال کار به عنوان تکنسین بیهوشی هستند باید در رزومه خود آشنایی با اصطلاحات پزشکی، توجه به جزئیات، مهارت، توانایی پیروی از دستورالعمل ها و ارتباطات را برجسته کنند. براساس مجموعه نمونه رزومه ما، آموزش آکادمیک اجباری نیست، اما آموزش فناوری بیهوشی یک مزیت است.

وظایف آن ها عبارتند از:

  • انجام بررسی روزانه سیستم در تمام دستگاه های بیهوشی
  • هماهنگی با مهندسی بیولوژیکی برای نگهداری پیشگیرانه
  • تمام چرخ دستی های بیهوشی را در اتاق های عمل و مکان های ماهواره ای مدیریت کنید.
  • منصوب به عنوان افسر ایمنی لیزر و دفتر ایمنی سایت
  • حل مشکلات موجودی نامتعادل؛ کاهش مخارج موجودی کالا تا 50%

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای متخصصان بیهوشی در جدول زیر آمده است:

حقوق ماهیانه بیهوشی در انگلستانمتخصصان بیهوشی معمولا در حین انجام جراحی در محیط های استریل کار می کنند و ممکن است برای مدت طولانی بایستند. بسیاری از آن ها ساعات طولانی، نامنظم و شبانه کار می کنند. در حین تماس، پزشک ممکن است نیاز داشته باشد که نگرانی های بیمار را از طریق تلفن برطرف کند یا به بیمارستان یا خانه سالمندان مراجعه کند.

هزینه تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به طور کلی ارزان تر از تحصیل در دانشگاه های با رتبه یکسان در ایالات متحده است. با توجه به اینکه دوره ‌های تحصیلی اغلب کوتاه ‌تر از دوره ‌های خانگی هستند. دانشجویان آماده هستند تا با دنبال کردن تحصیلات بریتانیایی، بهترین درآمد را کسب کنند.

هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان در نمودار زیر آمده است:

شرح هزینه تحصیل و زندگی در انگلستانبرخی از دانشجویان تصمیم می ‌گیرند در تعطیلات تابستانی در بریتانیا بمانند و بنابراین باید انتظار داشته باشند که هزینه ‌های زندگی در تمام 12 ماه سال را پوشش دهند. سایر دانشجویان ترجیح می ‌دهند برای تعطیلات تابستانی به ایالات متحده بازگردند و معمولا انتظار می ‌رود هزینه ‌های زندگی در بریتانیا را برای تقریبا 9 ماه پرداخت کنند.

کار حین تحصیل در انگلستان

احتمالا یکی از بهترین فرصت‌ هایی که در بریتانیا در اختیار شما قرار می ‌گیرد این است که تجربه کاری بین ‌المللی را در رزومه خود داشته باشید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در این کشور، می توانید تا 20 ساعت در هفته کار کنید. دانشگاه ها معمولا به دانشجویان توصیه نمی کنند که بیش از 20 ساعت در هفته کار کنند، حتی اگر ساکن ایالات متحده باشند. شاگردان تازه وارد ممکن است بخواهند منتظر بمانند تا تصور بهتری از حجم کاری مدرسه خود داشته باشند و سپس تصمیم بگیرند که چند ساعت می توانند کار کنند.

دستمزد عادی ساعتی از 10$ تا 12$ (دلار) متغیر است. هر دانشگاه دارای یک مرکز مشاغل است که می تواند به شما در جستجوی کار پاره وقت کمک کند. به طور خلاصه، ما می دانیم که سرمایه گذاری مالی در هر چیزی تصمیم مهمی است که نباید ساده گرفته شود. امیدواریم این حقایق و همچنین کمی چشم انداز به شما کمک کند تصمیمی متعادل و مطمئن بگیرید. می توانید برای آشنایی با شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *