مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته بیهوشی در اندونزی

رشته بیهوشی در اندونزی

برترین دانشگاه های اندونزی که دارای رتبه جهانی نیز هستند رشته بیهوشی در اندونزی را به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهند. این کشور مجموعه ای از 17000 جزیره است که در جنوب شرقی آسیا و در خط استوا قرار گرفته اند. تنها حدود 6000 از این جزایر مسکونی شناخته شده است. زمین در سراسر کشور از سواحل زیبا گرفته تا کوه های چشمگیر متفاوت . این کشور دارای منابع طبیعی مانند نفت و گاز طبیعی است. این کشور به خاطر آتشفشان‌ هایش شناخته می ‌شود و دارای بالاترین فعالیت ‌های آتشفشانی در جهان است. این کشور با جمعیتی نزدیک به 250 میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و بیشترین جمعیت مسلمان جهان را در کشورهای با اکثریت مسلمان دارد.

این کشور آب و هوای گرمسیری دارد، به این معنی که دما در طول سال ثابت می ماند. آب و هوا گرم است و میانگین آن بین 23 تا 28 درجه سلسیوس بسته به موقعیت مکانی شما است. این به دلیل نزدیکی این کشور به خط استوا است. خشک ترین زمان از ژوئن تا اکتبر است و فصل باران های موسمی در ژانویه و فوریه رخ می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشگاه های رشته بیهوشی در اندونزی را به همراه هزینه تحصیل و ویزای تحصیلی در ادامه این مقاله توضیح داده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در اندونزی

در این کشورآموزش با کیفیت بالا را با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. این کشور مملو از غذاهای عالی، مناظر فوق العاده و مردم دوستانه است. موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را در سراسر این کشور خواهید دید. هر 2 نوع مؤسسه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ هستند. از زمانی که کشور در سال 1945 مستقل شد، آموزش رشد چشمگیری را تجربه کرد.

دانشگاه ‌های این کشور از سیستم سه‌ سطحی سنتی استفاده می کنند که عبارتند از:

مقاطع تحصیلی بیهوشی در اندونزیعلاوه بر این مقاطع مقطع کاردانی نیز اعطاء می شود. 4 دانشگاه این کشور در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS وجود دارد. حدود 6000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های این کشور ثبت نام می کنند. بسیاری از برنامه ها به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها برای کسانی که به زبان اندونزیایی صحبت نمی کنند تدریس می شود. با این حال، تحصیل در این کشور فرصتی عالی برای یادگیری زبان دیگری است. مهارتی که در CV شما عالی به نظر می رسد.

در جدول زیر دانشگاه های رشته بیهوشی در اندونزی را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در آسیا
دانشگاه اندونزی783268
دانشگاه ایرلانگا938327
دانشگاه گادجه مدا1092393
دانشگاه پادجاران1102399
دانشگاه اودایانا1123411
دانشگاه دیپونگورو1143426

حقوق رشته بیهوشی در اندونزی

متخصص بیهوشی، پزشک حین عمل است که مراقبت های پزشکی را برای هر بیمار در طول تجربه جراحی خود ارائه می دهد. این شامل ارزیابی پزشکی بیمار قبل از عمل، مشاوره با تیم جراحی، ارائه کنترل درد و حمایت از عملکردهای زندگی در حین جراحی، نظارت بر مراقبت های بعد از جراحی و ترخیص بیمار از واحد بهبودی است. متخصصان بیهوشی نقش حیاتی در ارزیابی آمادگی پزشکی بیمار برای جراحی دارند. آن ها از نظر دانش پیشرفته خود در مورد بیماری های پزشکی که ممکن است بیمار تحت عمل جراحی قرار گیرد و همچنین تأثیرات عمل جراحی خاص بر روی بدن منحصر به فرد هستند.

ارزیابی قبل از عمل توسط متخصص بیهوشی ممکن است بسیار مختصر (مانند یک اورژانس جراحی) یا بسیار طولانی باشد. مانند بیماری با مشکلات مزمن پزشکی متعدد که قرار است تحت یک عمل جراحی گسترده قرار گیرد. با این حال، در همه موارد، متخصص بیهوشی یک شرح حال و معاینه فیزیکی متمرکز انجام می دهد، نتایج آزمایشگاهی و آزمایش های ویژه موجود را بررسی می کند و نیاز به آزمایش های اضافی را قبل از اقدام به جراحی ارزیابی می کند. متخصصان بیهوشی وظایف مهمی در خارج از اتاق عمل دارند، اما اکثر کارهای حیاتی آن ها در مجموعه جراحی انجام می شود.

نقش اصلی آن ها در طول جراحی عبارتند از:

  • ارزیابی پزشکی مداوم بیمار را ارائه دهید.
  • نظارت و کنترل عملکردهای حیاتی زندگی بیمار، از جمله ضربان قلب و ریتم، تنفس، فشار خون، دمای بدن و تعادل مایعات بدن
  • درد و سطح هوشیاری بیمار را کنترل کنید تا شرایط را برای یک جراحی ایمن و موفقیت آمیز ایده آل کنید.

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه بیهوشی در اندونزی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در اندونزی

هزینه تحصیل در اندونزی بسته به موسسه و سطح تحصیل متفاوت خواهد بود. دانشجویان بین المللی به طور متوسط باید انتظار داشته باشند که بین 3000$ تا 6100$ (دلار) در سال بپردازند. اگر تحصیل در رشته پزشکی را انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که شهریه شما بالاتر از این باشد. شما می توانید هزینه های رشته مورد علاقه خود را با دانشگاه انتخابی خود بررسی کنید. هزینه های زندگی در این کشور به محل تحصیل شما بستگی دارد.

برای مثال، شهرهای بزرگ مانند جاکارتا دارای هزینه های زندگی بالاتری نسبت به شهرهای کوچک دارند. به طور متوسط، هزینه های زندگی سالانه برای دانشجویان حدود 8600$ (دلار) است. بیمه درمانی هزینه مهمی است که دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند. اگر قبلا بیمه درمانی دارید، باید اطمینان حاصل کنید که بیمه نامه فعلی شما برای اقامت شما در این کشور معتبر است.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در اندونزی

ویزای تحصیلی اندونزی

اگر قصد تحصیل در اندونزی را دارید، باید برای ویزای دانشجویی (KITAS) اقدام کنید. این کار را می توان در سفارت این کشور در کشور خود انجام داد. ابتدا باید برای ویزای بازدید اجتماعی اقدام کنید و پس از ورود به کشور برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. ویزای دانشجویی 1 سال اعتبار دارد و هر سال تا 4 بار قابل تمدید است. برای درخواست ویزای دانشجویی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • کپی مجوز تحصیلی شما
  • کپی ویزای ورودی (VITAS)
  • گذرنامه
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • توصیه نامه از دانشگاه شما
  • رزومه شما
  • ریز نمرات و سوابق تحصیلی
  • اثبات تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی

اگر به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید، با دانشگاه خود تماس بگیرید. به علاوه، شما می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مهاجرت به خارج از کشور در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *