مهاجرت کاری اندونزی

حقوق ماهیانه کار در اندونزی

حقوق ماهیانه کار در اندونزی

حقوق ماهیانه کار در اندونزی به توانایی فرد، تجربه، سن و تحصیلات متقاضی بستگی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به این موضوع می پردازد. میانگین حقوق در این کشور با توجه به شرایط متقاضی متفاوت می باشد. در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از کار در اندونزی و کسب درآمد مناسب پیش از اقدام به مهاجرت برای این کشور سوالاتی به ذهن متقاضی خطور خواهد کرد.

نمونه سوالات پیش آمده در باب حقوق در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • میانگین حقوق افراد در این کشور چه میزان است؟
  • حقوق مناسب در این کشور چه میزان است؟
  • آیا میزان دریافتی حقوق در این کشور برای همه یکسان است؟

میانگین حقوق ماهیانه کار در اندونزی

متقاضی با کار در این کشور به طور معمول 12100000IDR (روپیه اندونزی) در ماه دریافت می کند. بازه حقوقی از پایین ترین مقدار حقوق در این کشور 3070000IDR (روپیه اندونزی) در ماه و بیش ترین مقدار حقوق 54200000IDR (روپیه اندونزی) در ماه می باشد. میانگین دریافتی حقوق یک متقاضی از کار صرف هزینه های اجاره مسکن، حمل و نقل، اقلام غذایی و سایر هزینه های جانبی را در بر می گیرد. این میزان دریافتی افراد به شدت به شغل متقاضی بستگی دارد.

در این بخش جدولی در باب میانگین حقوق افراد در این کشور بیان می کنیم:

پارامترپرداختی به IDR (روپیه اندونزی)
میانگین پرداخت ماهیانه12100000
بیشترین پرداختی ماهیانه54200000
کمترین پرداختی ماهیانه30700000

تجربه و تحصیلات در حقوق ماهیانه کار در اندونزی

تجربه کاری یکی از عواملی است که در میزان حقوق دریافتی افراد در این کشور تاثیر به سزایی دارد. هر چه قدر تعداد سال های تجربه کاری بیشتر باشد، حقوق متقاضی بیشتر خواهد بود. عموما افرادی که بین 2 تا 5 سال تجربه کاری در این کشور دارند، حقوق دریافتی این افراد در مقایسه با افراد تازه کار حدود 32% بیشتر می باشد. افراد متخصصی که بیش از 5 سال در بازار کاری این کشور مشغول به فعالیت هستند، حدود 36% بیشتر از افرادی که از 5 سال کمتر تجربه کاری دارند، حقوق دریافت می کنند.

در این بخش جدول میزان حقوق براساس تجربه کاری ارائه شده است:

تجربه کاریدرصد افزایش حقوق
بین 2 تا 5 سال32%
بین 5 تا 10 سال36%
بین 10 تا 15 سال21%

در بررسی حقوق از حیث تحصیلات در این کشور ، با توجه به مدرک تحصیلی حقوق بیشتری دریافت می شود. کارگران با مدرک دیپلم حدود 17% بیشتر از افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند، حقوق دریافت می کنند. کارگران با مدرک کارشناسی درآمدی بیشتر از افراد با مدرک دیپلم در این کشور کسب می کنند، این میزان درآمد حدود 24% بیشتر می باشد. به طبع متخصصان با مدرک کارشناسی ارشد حقوقی بیشتر از افراد کارمند با مدرک کارشناسی دریافت می کنند، این میزان حقوق به صورت درصدی حدود 29% بیشتر از سایر افراد این کشور می باشد.

در جدول زیر تفاوت دریافتی حقوق بر اساس مدرک تحصیلی در این کشور را نشان می دهیم:

مدرک تحصیلیدرصد افزایش حقوق
دیپلم17%
کارشناسی24%
کارشناسی ارشد20%

تاثیر جنسیت در حقوق ماهیانه کار در اندونزی

در حقیقت جنسیت فرد متقاضی نباید تاثیری در میزان حقوق دریافتی فرد بگذارد. در حقیقت در بررسی میزان حقوق در این کشور از حیث جنسیت به تفاوت دریافتی بین خانم ها و آقایان می توان اشاره نمود. در این کشور کارمندان آقا حدود 12% بیشتر از کارمندان خانم دریافتی خواهند داشت. دریافتی حقوق کارمندان آقا در این کشور ماهیانه حدود 12700000IDR (روپیه اندونزی) می باشد. کارمندان خانم حدود 10% کمتر مبلغی معادل 11300000IDR (روپیه اندونزی) دریافت می کنند. در این کشور جنسیت در میزان دریافتی حقوق تاثیر گذار می باشد.

تاثیر جنسیت در حقوق ماهیانه کار در اندونزی

بررسی انواع مشاغل و میزان حقوق در اندونزی

یکی از محبوب ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا با پذیرش نیروی کار جوان، رشد اقتصادی بالا، فضای تجاری مناسب و فرصت های متنوع کاری است. برای استخدام در شرکت های این کشور متقاضیان می باید از پتانسیل کاری، حقوق و مهارت های مناسبی که احتیاج است اطلاعاتی در این باب کسب کرده باشند. هدف اصلی شرکت های این کشور استخدام نیرو در جهت پیشبرد مهارت های کاری و ارائه حقوق مناسب به افراد متقاضی می باشد.

اصلی ترین مشاغلی که در این کشور مورد نیاز است عبارت است از:

  • کشاورزی
  • ساخت و ساز
  • حقوق
  • تکنولوژی

بسیاری از صنایع شغلی در سال های اخیر در این کشور پیشرفت به سزایی داشته اند، مانند دیجیتال، مهندسی، ساخت و ساز و خدمات حقوقی که میزان دریافتی این مشاغل هم رو به رشد بوده است. در این بخش تعدادی از مشاغل مهم در این کشور را با میزان حداقل و حداکثر دریافتی در سال 2018 میلادی بررسی خواهد شد.

چند شغل برتر را در این کشور با میزان دریافتی حقوق ماهیانه کار در اندونزی در جدول زیر ارائه شده است:

موقعیت شغلیحداقل دریافتی به IDR (روپیه اندونزی)حداکثر دریافتی به IDR (روپیه اندونزی)
حسابداری1250020000
مدیر مالی2750054170
مدیر اجرایی108330166660
مدیر بخش صنعتی1625027080
مدیر بازاریابی5417081250

بررسی میزان حقوق در جاکارتا اندونزی

میانگین در آمد در پایتخت این کشور حدود 125IDR میلیون (روپیه اندونزی) می باشد. این میزان حقوق در سال 2022 میلادی با کاهش 100% مواجه شد. هزینه زندگی در پایتخت این کشور افزایش چشم گیری داشته است. به همان میزان بیکاری و درآمد کم هم رشد به سزایی داشت. مشاغل محبوب در این شهر که در آمد مناسبی نسبت به سایر مشاغل دارند، مشاغلی مانند مهندسی سخت افزار کامپیوتر، طراح گرافیک و مدیریت پروژه می باشند. میزان دریافتی در این مشاغل سالیانه حدود 82IDR میلیون تا 567IDR میلیون (روپیه اندونزی) است. بهترین کارفرماها و شرکت های مناسب در این شهر Sinar mas، Axiata و Gojek می باشد.

تمامی اطلاعات این مقاله توسط تیم کارشناسی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ترجمه و تحلیل شده است. کارشناسان ما تمام سعی خود را بر این داشته اند که اطلاعاتی دقیق در باب موضوع حقوق ماهیانه کار در اندونزی را در اختیار شما قرار دهند. هم چنین می توانید سایر مقالات مربوطه ما از جمله مقاله حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید. هم چنین امکان ارائه نظرات و ابهامات خود در قسمت دیدگاه مقاله برای شما امکان پذیر شده است. در خصوص مشاوره تلفنی یا حضوری با مشاورین ارشد مجموعه ما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *