مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته بیهوشی در ایسلند

رشته بیهوشی در ایسلند

رشته بیهوشی در ایسلند مورد توجه بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان قرار گرفته به طوری که سالانه دانشجویان بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند. دانشگاه های دولتی در این کشور هزینه تحصیلی دریافت نمی کنند. فقط هزینه های کمی برای درخواست و ثبت نام دریافت می کنند. دانشگاه های خصوصی از جمله دانشگاه ریکیاویک هزینه های نسبتا کمی دارند. با این حال، هزینه های زندگی در این کشور بسیار بالا است. به عنوان یک کشور کوچک دورافتاده، بسیاری از کالاها و غذاها باید گران قیمت وارد شوند. حتی اگر می ‌توانید بدون شهریه تحصیل کنید، ممکن است برای اقامت طولانی ‌تر نیاز به برنامه ‌ریزی دقیق مالی داشته باشید. این کشور بسیار دور افتاده و دسترسی به آن سخت است.

و این قطعا بخشی از جذابیت آن است. تنها فرودگاه بین المللی مربوطه کفلاویک (نزدیک ریکیاویک) است. در داخل این کشور، می توانید از طریق خطوط اتوبوس یا پروازهای داخلی از شهری به شهر دیگر بروید. از نظر جغرافیایی، این کشور ممکن است یکی از هیجان انگیزترین مکان های اروپا باشد. یخچال‌ های طبیعی، آتشفشان‌ ها، آب ‌فشان ها، مناظر زیبای وسیع در هر رنگی که تصور کنید. و تعداد انگشت شماری از دانشگاه های بزرگ نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به شما عزیزان جهت تحصیل رشته بیهوشی در ایسلند شما را راهنمایی می کند.

معرفی دانشگاه های رشته ایسلند

این کشور کشوری بزرگ، اما با جمعیت کمی حدود 360000 نفر است. به ندرت 12 دانشگاه در کشور وجود دارد، اما آن ها برنامه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهند. بزرگترین موسسه با حدود 14000 دانشجو دانشگاه ایسلند در ریکیاویک پایتخت این کشور است. دانشگاه های این کشور به داشتن اندازه کلاس های کوچک معروف هستند. این بدان معناست که، به عنوان یک دانش آموز، نیازی نیست که برای پرسیدن سؤال یا شرکت در بحث احساس ترس کنید. به‌ علاوه، مربیان شما می ‌توانند در صورت نیاز به شما کمک کنند. در حالی که در دانشگاه این کشور تحصیل می کنید، می توانید از یک زندگی اجتماعی پر رونق خارج از کلاس های خود لذت ببرید.

با وجود کوه‌ ها و آتشفشان‌ های فراوان برای بالا رفتن، یا رودخانه ‌هایی برای قایقرانی، می ‌توانید در فرهنگ ایسلندی فراوان غوطه ‌ور شوید و در عین حال مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را نیز بگیرید. برای تبدیل شدن به یک متخصص بیهوشی باید 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی و حداقل 8 سال تحصیلات تکمیلی را بگذرانید. رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی شامل پیش پزشکی، زیست شناسی یا شیمی است. 8 سال تحصیلات تکمیلی شامل 4 سال دانشکده پزشکی، یک سال کارآموزی هوشبری و حداقل 3 سال رزیدنتی است. همچنین تکمیل یک اقامت 4 ساله معمول است. علاوه بر این، اگر شما علاقه مند به انجام یک تخصص هستید، می توانید در یک دوره 1 ساله شرکت کنید. دانشگاه ایسلند رشته بیهوشی در ایسلند را ارائه می دهد.

معرفی دانشگاه های رشته ایسلند

حقوق رشته بیهوشی در ایسلند

متخصص بیهوشی برای تمام جراحی هایی که نیاز به بیهوشی بیمار دارد ضروری است. این پزشکان باید علائم حیاتی بیماران را در حین تجویز داروهای لازم برای آرام نگه داشتن بیمار و ایمن نگه داشتن او برای جراحی تحت نظر داشته باشند. آن ها همچنین ممکن است بر تجویز بیهوشی توسط پرستار بیهوش نظارت کنند. متخصصان بیهوشی باید هنگام کار نزدیک با جراحان یا سایر پزشکان مهارت های ارتباطی عالی داشته باشند. متخصص بیهوشی مسئول مراقبت و ایمنی بیمارانی است که تحت بیهوشی هستند یا از بیهوشی خارج می شوند. علاوه بر این، آن ها بر کار دستیاران بیهوشی در تیم خود نظارت می کنند. سایر وظایف شامل ارزیابی بیماران قبل از جراحی، مشورت با جراحان، برنامه ریزی نوع و کمیت بیهوشی و مدیریت هرگونه عوارض ناشی از بیهوشی است.

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در ایسلند

هزینه تحصیل در ایسلند

هزینه تحصیل در ایسلند از رایگان تا چند هزار یورو می تواند متفاوت باشد. همچنین می تواند از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت باشد. در مدارسی که شهریه دریافت می کنند، هزینه ها بسیار کمتر از ایالات متحده یا انگلیس است. هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
دانشجویان عضو اتحادیه اروپابین 3000€ تا 7000€
دانشجویان غیر اتحادیه اروپا5000€

دانشجویان EEA، اتحادیه اروپا و سوئیس حدود 3000€ (یورو) در سال پرداخت خواهند کرد که تا 7000€ (یورو) در سال برای تحصیلات تکمیلی افزایش می یابد. دانشجویان از جاهای دیگر می توانند انتظار داشته باشند که سالانه بیش از 5000€ (یورو) برای تحصیل در مقطع کارشناسی و تقریبا همان مبلغی که ایسلندی ها برای تحصیلات تکمیلی پرداخت کنند، پرداخت کنند. دکترا در این کشور شهریه ندارند. در واقع، آن ها مشاغلی هستند که حقوق دریافت می کنند. بسیاری از مدارس حقوق رقابتی را برای کارمندان PhD خود ارائه می دهند. در مورد بورسیه ها، این بورسیه ها توسط مدارس جداگانه و توسط شوراهای تحقیقاتی ارائه می شود.

از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهم ترین بورسیه ها در ایسلند کشور محل اقامت شما یا مدرسه انتخابی شما در این کشور نیز ممکن است بورسیه هایی برای دانشجویان بین المللی ارائه دهد.

ویزای دانشجویی ایسلند

این کشور بخشی از EEA است. این بدان معناست که اگر از اتحادیه اروپا، نروژ، لیختن اشتاین یا سوئیس هستید، می توانید آزادانه وارد این کشور شوید و تا زمانی که دوست دارید بمانید. اگر اهل یکی از این کشورها نیستید، احتمالا برای تحصیل در ایسلند به ویزا نیاز دارید. اگر برای یک دوره کوتاه به این کشور می روید، اگر از کشوری معاف از ویزا هستید، می توانید تا نود روز بدون ویزا بمانید. اگر مدت طولانی تری بمانید، قطعا به ویزا نیاز خواهید داشت.

برای دریافت ویزای دانشجویی این کشور به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • اثبات پرداخت هزینه، هزینه ویزا 50$ (دلار) است.
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • مدرک پذیرش در برنامه شما
  • یک کپی از سابقه کیفری پاک
  • گواهی بیمه سلامت. حداقل باید تا 16000$ (دلار) را پوشش دهد.
  • اثبات خودکفایی مالی از طریق صورت های بانکی

علاقه مندان به تحصیل در این کشور می توانند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *