مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته بیهوشی در بزریل

رشته بیهوشی در بزریل

با تحصیل رشته بیهوشی در بزریل می توانید از امکانات برترین دانشگاه های آمریکای جنوی بهره مند شده و اقامت این کشور را دریافت کنید. 5 دانشگاه برتر آمریکای جنوبی همگی در این کشور هستند و دانشگاه سائوپائولو طبق رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 در صدر لیگ قرار دارد. اقتصاد برزیل بزرگترین اقتصاد آمریکای لاتین است و ریو و سائوپائولو در قلب این رونق قرار دارند.

با اقتصاد بزرگ، بازار کار این کشور به طور فزآینده ای برای کسانی که پرتغالی صحبت نمی کنند باز می شود. افرادی که انگلیسی، اسپانیایی و چینی صحبت می کنند به طور فزآینده ای مورد توجه قرار می گیرند. هر آنچه که در یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور، ماجراجویی، تحصیلات خوب، فرصتی برای شروع حرفه خود در کشور دیگر به دنبال آن هستید، این کشور چیزی برای ارائه به شما دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش متقاضیان تحصیل رشته بهیوشی در برزیل را راهنمایی خواهد کرد.

تحصیل رشته بیهوشی در برزیل

این کشور تا زمانی که در سال 1825 به استقلال دست یافت، مستعمره پرتغال بود. این کشور دارای 3 نوع مدرک کارشناسی است که در جدول زیر توضیح داده شده است:

مقطع تحصیلیتوضیحات
کارشناسییک مدرک کارشناسی در یک رشته خاص که بین 3 تا 6 سال طول می کشد تا تکمیل شود.
مجوزاین به شما امکان می دهد معلم شوید. 3 یا 4 سال طول می کشد تا کامل شود.
کاردانیتکمیل آن ها 2 یا 3 سال طول می کشد و به دانش آموزان آموزش بسیار دقیقی در یک زمینه تخصصی (مثلا مدیریت منابع انسانی) می دهد.

این پارتیشن بندی در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دارد. 2 نوع مدرک کارشناسی ارشد وجود دارد که عبارتند از:

2 نوع مدرک کارشناسی ارشد در برزیلLato Sensu، برای کسانی است که خواهان مدرک تحصیلات تکمیلی در یک حوزه موضوعی خاص هستند اما نمی خواهند به ادامه تحصیل در مقطع دکترا بپردازند. Stricto Sensu، برای کسانی کاست که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارند. این مدرک می تواند راه را برای دکترا باز کند. هر 2 نوع مدرک 1 یا 2 سال طول می کشد تا تکمیل شود. دوره دکترا در این کشور حدود 3 یا 4 سال طول می کشد. اگر تصمیم بگیرید که در حین کار یکی از آن ها را انجام دهید، ممکن است تا 6 سال طول بکشد.

با این حال، هشدار داده می شود که علیرغم شهرت فزآینده این کشور برای آموزش عالی، مدارک اعطایی شده توسط برخی از دانشگاه ها ممکن است در سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته نشوند. قبل از درخواست بررسی کنید. کیفیت آموزش در دانشگاه های برتر این کشور با دانشگاه های اروپایی تحت فرآیند بولونیا قابل مقایسه است.

حقوق رشته بیهوشی در برزیل

مزایای کار متخصصان بیهوشی در جدول زیر آمده است:

پارامترشرح
ایجاد یک تفاوتوقتی بیماران در بیمارستان هستند آسیب پذیر هستند و در بهترین حالت خود نیستند. یک بیمار برای بلند شدن و دویدن دوباره نیاز به کمک دارد. کار به عنوان یک فناوری بیهوشی بسیار مفید است. زیرا، می دانید که در حال ایجاد تفاوت هستید و به عنوان بخشی از تیمی کار می کنید که به بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک می کند.
امنیت شغلیانتظار می ‌رود تعداد مشاغل فناوری بیهوشی سریع ‌تر از حد متوسط ​​رشد کند و این بدان معناست که متقاضیان واجد شرایط تقاضای بالایی خواهند داشت.
پتانسیل رشد وجود داردمی توانید به کالج برگردید، مدرک کارشناسی بگیرید و به عنوان پرستار یا مدیر مراقبت های بهداشتی کار کنید. همچنین می توانید متخصص بیهوشی شوید.
مزایای پزشکی و دندانپزشکی عالیمراکز مراقبت های بهداشتی می خواهند نامزدهای واجد شرایط را برای مشاغل مورد تقاضا جذب کنند و آن ها بسته مزایای عالی را برای رقابت با سایر امکانات ارائه می دهند. مزایا معمولا شامل بیمه درمانی جامع، بیمه بینایی، بیمه دندانپزشکی، زمان مرخصی زیاد و مرخصی استعلاجی است.
پتانسیل سفر به عنوان یک تکنسین بیهوشیمی‌ توانید برای آژانس‌ هایی کار کنید که کارمندانی را برای مشاغل موقت در سراسر ایالات متحده استخدام می ‌کنند، جایی که ممکن است کاندیداهای واجد شرایط کمبود وجود داشته باشد. مدت قرارداد معمولا بین 8 تا 12 هفته است. آژانس کارکنان معمولا نرخ بالاتری در هر ساعت از یک مرکز پزشکی سنتی پرداخت می کند و گاهی اوقات هزینه اتاق و غذا را پرداخت می کند.

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بزریل

مدارس این کشور می توانند هزینه های تحصیل خود را تعیین کنند. این بدان معنی است که آن ها می توانند بسیار متفاوت باشند. به طور کلی، هزینه تحصیل در برزیل بین 2000$ تا 10000$ (دلار) در هر سال تحصیلی می باشد. به طور رسمی، هزینه ها باید به رئال پرداخت شود، اما برخی از مدارس دلار آمریکا را می پذیرند. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید در حین تحصیل در مقطع دکترا به صورت پاره وقت کار کنید. باید ویزای تحصیلی خود را به مجوز کار تبدیل کنید.

این را می توان در حالی که هنوز در این کشور است انجام داد. همان طور که شهرت آموزش عالی این کشور بالا می رود، گزینه های بورسیه در دسترس برای دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه هایی که برای شما باز می شود به سطح تحصیل، موضوع، شهروندی شما و اینکه آیا به زبان پرتغالی یا انگلیسی تحصیل خواهید کرد بستگی دارد.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بزریل

ویزای تحصیلی برزیل

اگر قصد تحصیل رشته بیهوشی در برزیل را دارید، به ویزا نیاز دارید. اگر تابعیت یکی دیگر از کشورهای آمریکای جنوبی را دارید، به استثنای گویان و سورینام، می توانید تنها با استفاده از کارت شناسایی ملی وارد این کشور شوید و همچنین بسیاری از مراحل ویزا را نادیده بگیرید. با این حال، از آنجایی که اکثر دانشجویان بین‌ المللی در این کشور اهل سایر نقاط آمریکای جنوبی نیستند، این بخش بر روی الزامات عمومی ویزا تمرکز خواهد کرد. اگر کمتر از 90 روز در این کشور می ‌مانید، مثلا پرتغالی بخوانید، پس نیازی به ویزا ندارید. شما می توانید به سادگی به عنوان یک توریست وارد شوید.

اگر قصد دارید بیشتر بمانید، برای اخذ ویزای تحصیلی به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • مدرک ثبت نام
  • اگر از کشوری درخواست می دهید که کشور اصلی شما نیست )مدرک اقامت).
  • رسید هزینه ویزا 180$ (دلار) که باید در هنگام درخواست پرداخت شود.
  • گواهی پلیس صادر شده توسط نیروی کشور محل اقامت شما

اعزام دانشجو به برزیل توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امکان پذیر است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *