مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته بیهوشی در بلاروس

رشته بیهوشی در بلاروس

با وجود هزینه های تحصیل و زندگی کم در بلاروس رشته بیهوشی در بلاروس طرفدار بسیاری در بین دانشجویان بین المللی ندارد. اگر به دنبال فرصتی عالی برای تحصیل در اروپا هستید، این کشور، کشوری عالی برای سفر است. شما می توانید در هر یک از دانشگاه های برتر این کشور تعالی آکادمیک را دنبال کنید. این کشور کشوری زیبا و کوچک در اروپای شرقی است. این کشور محصور در خشکی است که از شمال با لتونی و لیتوانی هم مرز است.

اوکراین مرز جنوبی را اشغال می کند در حالی که روسیه همسایه شرق است. و مرزهای غربی توسط لهستان اشغال شده است. پایتخت مینسک توسط چندین ساختمان به سبک روسی پر شده است. این کشور حدود 10 میلیون نفری عمدتا به بلاروسی و روسی که دو زبان رسمی کشور هستند صحبت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات خود را درباره رشته بیهوشی در بلاروس در اختیار متقاضیان علاقه مند به این رشته گذاشته است.

تحصیل رشته بیهوشی در بلاروس

مدرکی که پس از تحصیل در این کشور به دست خواهید آورد، همراه همیشگی شما در ایجاد شغل در هر کشوری از جهان با حقوق و گرایش شغلی بالا خواهد بود. دانشگاه های این کشور رتبه بسیار خوبی در جهان دارند. استاندارد آموزش در این کشور آنقدر بالاست که وقتی برای حرفه آکادمیک خود به این کشور رسیدید تعجب کنید. در حال حاضر شما انتخاب گسترده تری از دوره ها دارید و اغلب دوره های برجسته به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند. شما می توانید هر دوره ای را انتخاب کنید و به ما اطلاع دهید و ما طیف گسترده ای از دوره ها را به زبان انگلیسی برای شما داریم.

این کشور دارای انواع دانشگاه ها مانند دانشگاه های پزشکی دانشگاه های فنی دانشگاه های مدیریت دانشگاه های اقتصاد دانشگاه های حمل و نقل دانشگاه های هوانوردی و بسیاری دیگر است. بنابراین، شما همین امروز دوره مورد نظر خود را در ذهن خود بیاورید و برای تحصیل در این کشور بیایید.

دانشگاه های برتر این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ایالتی یانکا کوپالا
  • دانشگاه فنی ملی بلاروس
  • دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس
  • دانشگاه دولتی اقتصادی بلاروس
  • دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس
  • دانشگاه دولتی آموزشی بلاروس
  • دانشگاه دولتی فناوری بلاروس
  • دانشگاه ایالتی گومل
  • دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو

حقوق رشته بیهوشی در بلاروس

یک متخصص بیهوشی قبل از جراحی با بیمار ملاقات می کند تا مطمئن شود که او برای تحمل جراحی پیشنهادی و همچنین داروی بیهوشی مربوطه آمادگی پزشکی مناسب دارد. هنگامی که آن ها این کار را انجام دادند، درست قبل از جراحی، متخصص بیهوشی یک بیهوشی عمومی یا موضعی را برای بیمار تجویز می کند.

در طول جراحی، متخصص بیهوشی موارد زیر را در بیمار کنترل می کند:

موارد تحت کنترل بیهوشی در بلاروسبرای یک بیهوشی عمومی، متخصص بیهوشی هر تنفس را کنترل می کند. این کار با اندازه گیری حجم بازدم و میزان دی اکسید کربن در هر نفس انجام می شود. آن ها همچنین ممکن است میزان خونی که قلب پمپاژ می کند و فشار خون داخل رگ های ریه را اندازه گیری کنند. پس از خواباندن بیمار، متخصص بیهوشی در صورت لزوم وضعیت بیمار را بسته به جراحی در حال انجام تنظیم می کند. به عنوان مثال، عمل پشت به موقعیت متفاوتی نسبت به عمل معده نیاز دارد. همچنین بررسی برای اطمینان از اینکه بیمار پاهایش را روی هم نمی‌کشد، مهم است. زیرا، اگر پاها در طول یک عمل طولانی روی هم قرار گیرند، ممکن است آسیب عصبی به او آسیب برساند.

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای متخصان بیهشوی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای متخصان بیهشوی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلاروس

این کشور، کشوری بی نظیر و زیبا با گذشته ای تاریخی و طبیعتی بی نظیر است. این شهر در چهارراهی قرار دارد که مهمترین راه ‌آهن ‌ها و بزرگراه ‌های بین ‌اروپایی و همچنین خطوط لوله نفت و گاز، آبراه‌ ها و مسیرهای هوایی اروپا و آسیا را به هم متصل می ‌کنند. این کشور، کشور تحصیلکرده است. به طوری که، بیش از نیمی از ساکنان آن از موسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند.

هزینه تحصیل در بلاروس در موسسات و رشته های آموزشی انتخاب شده متفاوت است. شهریه سالانه دپارتمان های مقدماتی موسسات آموزش عالی از 1600$ (دلار) در سال برای دانشجویانی که به صورت فردی وارد می شوند شروع می شود. برای دانشجویانی که در چارچوب توافق نامه های بین المللی یا بین دانشگاهی اقدام می کنند، هزینه توسط توافق نامه ها تعیین می شود. شهریه دوره اول آموزش عالی بسته به پیچیدگی رشته انتخابی و مدت تحصیل متفاوت است.

هزینه تحصیل در این کشور در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
پاره وقت1400$
تمام وقت2500$

هزینه های تحصیل برای سطح دوم آموزش عالی بسته به پیچیدگی رشته انتخابی و مدت تحصیل متفاوت است. هزینه سالانه از 2500$ (دلار) شروع می شود.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلاروس

ویزای تحصیلی بلاروس

این کشور، انواع مختلفی از ویزاها دارد، از جمله ویزای دانشجویی ویژه که به کشور مبدأ شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات به وب سایت وزارت امور خارجه این کشور یا کنسولگری این کشور در کشور خود مراجعه کنید. اگر کشور شما نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولگری این کشور ندارد، می توانید پس از ورود به فرودگاه ملی مینسک در بخش پذیرش اتباع خارجی اداره کنسولی وزارت امور خارجه ویزا دریافت کنید. تمامی شهروندان خارجی از جمله دانشجویانی که به این کشور سفر می کنند باید ویزا دریافت کنند.

برای ویزای دانشجویی، متقاضیان باید پاسپورت خود را با حداقل 6 ماه اعتبار پس از تاریخ سفر، فرم درخواست ویزا تکمیل شده، 2 قطعه عکس رنگی 2 در 2 اینچی با پس زمینه سفید ساده، بیانیه آمادگی پزشکی، 60$ (دلار) ارسال کنند. هزینه ویزا و یک دعوت نامه روی سربرگ رسمی از مدرسه ای که در آن شرکت خواهید کرد. ویزا توسط سفارتخانه ها و کنسولگری ها در سراسر جهان صادر می شود. اکثر دانشگاه ها به دانشجویان در دریافت ویزای لازم کمک می کنند.

ویزای بلاروس به مدت 90 روز صادر می شود. ورود آزاد به این کشور، دانشگاه های فردی به دانشجویان در اخذ مجوز اقامت موقت کمک می کنند. این مجوز به مدت 1 سال معتبر است. آزمایش ایدز، که توسط یک کلینیک در این کشور انجام می شود، برای اجازه اقامت مورد نیاز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب به متقاضیان تحصیل در خارج از کشور مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *