مهاجرت کاری گرجستان

استخدام front end developer در گرجستان

استخدام front end developer در گرجستان

استخدام front end developer در گرجستان امروزه می تواند بیش از گذشته افزایش یابد و این موضوع موجب رشد استخدام در این کشور گردد. در شرکت های گرجستان کارگاه‌ های فنی و رفتاری مداوم و همچنین رویدادهایی مانند روزهای نمایشی را با متخصصان صنعت ارائه می شود تا به شما در ایجاد شبکه و برجسته شدن در بازار کار کمک کنند. تیم خدمات حرفه ای دارای یک شبکه شریک کارفرمایی متشکل از بیش از 250 شرکت است که از همه کمپ های بوت استخدام می کنند. رویدادهایی مانند نمایشگاه شغلی Career Connections به شما کمک می کند فراگیران را به فرصت های شغلی با شرکای خود متصل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعدت راهنمای شما در این باب می باشد.

حقوق استخدام front end developer در گرجستان

حقوق توسعه دهندگان Front End در گرجستان از 2550GEL تا 7890GEL (لاری) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​5090GEL (لاری) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از 5090GEL (لاری) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5090GEL (لاری) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان Front End کمتر از 3440GEL (لاری) درآمد دارند در حالی که 75%از آنها بیش از 3440GEL (لاری) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 6490GEL (لاری) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از  6490GEL (لاری) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق front end developer در گرجستان هستید:

نرخ افزایشسال
13%2020
16%2021
20%2022

کار و استخدام front end developer در گرجستان

با مهارت های همه کاره ارزش حرفه ای خود را افزایش دهید سواد حیاتی توسعه وب را به دست آورید تا در زمینه های مبتنی بر فناوری مانند طراحی، بازاریابی، توسعه محصول و موارد دیگر برجسته شوید. باید بدانید که چطور می توانید برای وب سایت ها و دیگر فضاها آنچه را که لازم است بسازید و همچنین پروژه های فردی و تیمی را دنبال کنید. با همکارانی که می توانند به شما در موفقیت از طریق شبکه جهانی فارغ التحصیلان کمک کنند، ملاقات کنید. همچنین اگر گواهینامه تخصصی داشته باشید می توانید شانس خود را افزایش دهید.

بیش از 45% از دانشجویان پاره وقت بازپرداخت شهریه را از شرکت های خود دریافت می کنند شما نیز می توانید انواع پروژه ها و همچنین انواع زمینه ها را برای پیدا کردن یک بخش مورد علاقه امتحان کنید. در دانشگاه ها و برخی موسسات آموزشی فرصت های خوبی برای تکیملی دانش در این بخش و حوزه آی تی در گرجستان وجود دارد. این دوره بر روی استفاده از HTML5/CSS3/JavaScript برای پیاده سازی منطق برنامه نویسی، تعریف و استفاده از متغیرها، انجام حلقه و انشعاب، توسعه رابط های کاربری، گرفتن و اعتبارسنجی ورودی کاربر، ذخیره داده ها و ایجاد برنامه های کاربردی با ساختار متمرکز است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در گرجستان هستید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه فرانت اند در گرجستان

تحصیل و کار front end developer در گرجستان

دروس و مباحث آموزشی در این دوره برای پشتیبانی و نشان دادن ساختار سناریوهای کاربردی مختلف انتخاب شده اند. هدف آنها تمرکز بر اصول و مؤلفه ها ساختارهای کدگذاری است که برای ایجاد یک برنامه نرم افزاری HTML5 استفاده می شود. این دوره از کد ویژوال استودیو استفاده می کند که روی ویندوز 10 اجرا می شود. توسعه دهندگان فرانت اند مسئولیت ایجاد، نگهداری، چیدمان، ناوبری و عملکرد وب سایت ها و همچنین سازگاری آنها با دستگاه ها، مرورگرها و نسخه های مختلف آنها را بر عهده دارند. این دوره شامل مقدمه ای بر HTML5، CSS3 می باشد.

پس از اتمام تحصیلات خود در حوزه front end developer در گرجستان می توانید:

  • از کد ویژوال استودیو برای ایجاد یک برنامه مبتنی بر وب استفاده کنید.
  • با استفاده از جاوا اسکریپت، تعامل را به صفحه HTML5 اضافه کنید.
  • با استفاده از انواع ورودی های مختلف، فرم های HTML5 ایجاد کنید، و ورودی کاربر را با استفاده از ویژگی های HTML5 و کد جاوا اسکریپت اعتبار سنجی کنید.
  • با استفاده از درخواست های Ajax و کار با API، داده ها را به و از یک منبع داده از راه دور ارسال و دریافت کنید.
  • ایجاد کد جاوا اسکریپت با ساختار مناسب و با قابلیت نگهداری آسان.
  • کد جاوا اسکریپت مدرن را بنویسید که با همه مرورگرها سازگار باشد.
  • ایجاد رابط های وب، برنامه های کاربردی یک صفحه ای و اجزای قابل استفاده مجدد با استفاده از چارچوب جاوا اسکریپت.
  • ایجاد اجزای مبتنی بر وب با استفاده از

شرایط تحصیل در حوزه front end developer در گرجستان

برای پشتیبانی از برنامه های کاربردی خود با استفاده از VueJS یک کد سبک، انعطاف پذیر و ماژولار بنویسید. اضافه کردن یک ظاهر طراحی، مسیریابی و واکنش پذیری به یک برنامه با VueJS. در حوزه کاری شماست. تفاوت های اصلی React، VueJS و Angular را بدانید. این دوره برای توسعه دهندگان حرفه ای که دانش HTML5 و CSS دارند و علاقه مند به توسعه برنامه های کاربردی وب فرانت اند با استفاده از جاوا اسکریپت و چارچوب های مبتنی بر جاوا اسکریپت مانند React، VueJS و Angular هستند، در نظر گرفته شده است. استخدام java developer در گرجستان را می توان یکی از فرصت های شغلی خوب دانست.

دانشجویان برای شرکت در این دوره باید موارد زیر را داشته باشند:

  • درک اولیه از نحوه کار وب
  • مهارت های برنامه نویسی اولیه
  • آشنایی با HTML/CSS

شرایط تحصیل در حوزه front end developer در گرجستان

شرایط استخدام فرانت اند کار در گرجستان

توسعه front end developer در گرجستان یک مسیر شغلی با رشد بالا است و بوت کمپ کدنویسی فناوری به شما مهارت‌ های تخصصی را می ‌آموزد تا از این صنعت پربار استفاده کنید. از طریق یک برنامه کاری و به روز رسانی دانش سریع و همه جانبه، مهارت های لازم برای مهارت در فناوری های جلویی و پشتیبان را یاد خواهید گرفت. از طریق یک برنامه کاری چالش برانگیز که مجموعه کاملی از زبان ‌ها و چارچوب ‌های کدنویسی را پوشش می ‌دهد، بیاموزید. استخدام net developer در گرجستان هم بازار کار خوبی دارد.

کاریابی و استخدام توسعه فرانت اند در گرجستان

تیم خدمات حرفه ای در موسسه های کاریابی در گرجستان بازخورد نامحدودی در مورد مواد حرفه ای شما، مانند رزومه و نمونه کارها، ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا از نظر کارفرما رقابت پذیر شوید. در مورد سفر شغلی خود بحث کنید و استراتژی های مربیگری باکیفیت و منابع اضافی دریافت کنید تا به شما کمک کند تا کارفرما رقابتی شوید. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که جلسات تمرین مصاحبه عمیق را تکمیل کنید، جایی که از طریق چالش های کدنویسی در دنیای واقعی و سوالات رفتاری راهنمایی خواهید شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاورانی که دارد در حوزه اخذ ویزا و مهاجرت به گرجستان از طریق کار و تحصیل به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *