مهاجرت کاری روسیه

استخدام front end developer در روسیه

استخدام front end developer در روسیه

استخدام front end developer در روسیه از استخدام هایی است که برای برخی از شرکت ها الزامی است زیرا بازارکار پرتقاضا دارد. توسعه دهندگان فرانت اند در بازار تقاضای زیادی دارند و جذب چنین متخصصی یکی از متداول ترین درخواست های مشتریان است. علاوه بر پایگاه داده رزومه خود، موسسات کاریابی در روسیه همچنین تیمی از استخدام کنندگان بسیار ماهر دارند که همه ابزارهای لازم و شرایط و الزامات کار به عنوان توسعه دهنده فرانت اند را در اختیار دارند تا شرکت مناسب را برای شما پیدا کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هم مشاورانی دارد تا در خصوص مهاجرت برای کار به کشور روسیه به شما خدمات ارائه دهد.

شرکت های استخدام front end developer در روسیه

شرکت ها در روسیه پیشرو در نرم افزار مدیریت سازمانی برای بازارهای خرده فروشی و عمده فروشی نفت، راه حل های نرم افزاری را برای اتصال به تجارت هوشمند ارائه می دهند. آن ها مشتاق موفقیت شما و ارائه تجربیات استثنایی به مشتری هستند. زمان آن فرا رسیده است که مدیریت سازمانی را دوباره تصور کنید و کسب و کار خود را متحول کنید. آیا عاشق ساختن نرم افزاری هستید که مشتریان را به وجد بیاورد؟ آیا بر بالاترین استانداردها برای نرم افزاری که تیمتان توسعه می دهد اصرار دارید؟ آیا شما یک مهندس نرم افزار پیشرو، مدافع شیوه های توسعه چابک، و طرفدار بهبود مستمر هستید؟ خوب اگر این شما هستید، پس به یک تیم پر انرژی از مهندسان بپیوندید که برنامه های توسعه نسل بعدی را می سازند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end developer در روسیه را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاریسال
21%2020
18%2021
20%2022

وظایف front end developer در روسیه

شما نقش کلیدی در طراحی و ساختن محصولات نرم افزاری پیشرو در بازار ایفا خواهید کرد زیرا به طور مداوم بلوغ و تحرک ابری خود را افزایش می دهند. شما به عنوان یک بخش کلیدی از یک تیم چابک برای طراحی، ساخت، آزمایش و پشتیبانی از راه حل های نرم افزاری سازمانی PDI کار خواهید کرد. پیشرفت ‌های سیستمی را بررسی، توصیه و پیاده ‌سازی خواهید کرد که کیفیت، عملکرد و قابلیت نگهداری محصولات شما را بهبود می ‌بخشد. شما مسئول مشارکت در یک محیط مهندسی همیشه در حال بهبود با حصول اطمینان از اینکه همه ذینفعان (مهندسین، معماران، صاحبان محصول، SREها، عملیات فناوری اطلاعات) از وضعیت مطلع شده و در نقش ‌های خود پشتیبانی می ‌شوند، هستید.

مسئولیت های اولیه برای استخدام front end developer در روسیه عبارت است از:

  • همکاری نزدیک با معمار UX/UI و مهندسین بک ‌اند برای پیاده ‌سازی پیشرفته‌ ترین راه ‌حل‌ های فرانت ‌اند در صنعت داده ‌های بزرگ.
  • به روز رسانی برنامه های موجود در پلت فرم PDI Insights
  • توسعه و انتشار ویژگی ‌ها و برنامه‌ های کاربردی جدید در پلتفرم PDI Insights که می ‌تواند شامل داشبورد، تجسم ‌های پویا و گردش‌ های کاری خودکار باشد.
  • به طور مداوم جنبه ارائه نرم افزار خود را اصلاح کنید و آن را کاربردی، زیبا، در دسترس و قابل فهم برای کاربران خود کنید.
  • به مجموعه داده عظیمی دسترسی داشته باشید و تشویق شوید تا ایده‌ هایی را در مورد نحوه استفاده از این داده‌ها به روش‌های جدید و جالب بررسی کنید
  • زمان خود را مدیریت کنید و هم به صورت مستقل و هم به عنوان بخشی از یک تیم به خوبی کار کنید

وظایف front end developer در روسیه

ویژگی های یک توسعه دهنده فرانت اند در روسیه

شما با استفاده عاقلانه از تست های واحد در کار خود از فرآیند توسعه محافظت می کنید. کار خود را در صورت لزوم (مستقیماً در کد منبع مستند می کنید. تجربه خود را در جلسات پالایش به اشتراک می گذارید زیرا داستان ها و وظایف اغلب به مشارکت واقعی توسعه دهندگان نیاز دارند. شما به کار خود افتخار می کنید و می توانید آن را در طول جلسات بررسی Sprint به سهامداران ارائه دهید. با شرکت فعال و سازنده در Sprint Retrospectives پیشرفت مستمر را محقق می کنید. استخدام java developer در فرانسه یکی از شغل های مرتبط با توسعه فرانت اند در روسیه است.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در front end developer در روسیه هستید:

نرخ استخدام توسعه دهنده فرانت اند در روسیه

کار و استخدام front end developer در روسیه

به ‌عنوان یک front end developer در روسیه شما در طراحی و توسعه خدمات پلتفرم، مؤلفه ‌ها، SDKها مشارکت خواهید داشت که به‌ عنوان قطعات پایه در محصولات مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت. کاندیدای ایده آل بسیار با انگیزه و خلاق خواهد بود و علاقه زیادی به فناوری، حل مسئله، استانداردسازی، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان نرم افزار دارد. اگر خود رانده هستید، از کار در یک محیط تیمی لذت می برید، روحیه پیشگامی دارید و از کمک به دیگران برای موفقیت لذت می برید، تیم ها جایی برای شما دارند. شما در درجه اول با جدیدترین فریم ورک های فرانت اند کار خواهید کرد و با API های مبتنی بر ابر تعامل خواهید داشت. همچنین از شما انتظار می رود که فن آوری های جدید را یاد بگیرید و آن دانش را در ایجاد نمونه های اولیه جدید به کار ببرید.

در بخش زیر شاهد مزایا کار در حوزه front end developer در روسیه می باشید:

مزایا کار در حوزه توسعه دهنده فرانت اند در روسیه

الزامات استخدام توسعه فرانت اند در روسیه

Front end developer در روسیه در توسعه پلتفرم PDI از جمله توسعه خدمات و اجزای مشترک که توسط بسیاری از محصولات نرم افزاری استفاده می شود، مشغول خواهد بود. مسئولیت ها شامل تحقیق در مورد فناوری های جدید و همچنین توسعه و آزمایش راه حل های مختلف است. این نقش با طیف وسیعی از فناوری ‌ها کار می ‌کند و به یک پایگاه دانش نرم ‌افزاری قوی برای ارزیابی نیازمندی ‌های موجود و توسعه بهترین راه ‌حل‌ های نرم ‌افزاری نیاز دارد.

توسعه فعال خدمات پلتفرم، مؤلفه ها و SDK ها در سطح جهانی در محصولات به کار گرفته می شوند. یک front end developer در آزمایش را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که سیستم ها نیازهای کاربر مستند را برآورده می کنند، و نتایج آزمایش را جمع آوری می کند تا داده هایی را برای استفاده در حل مشکلات ارائه دهد. استخدام برنامه نویس در روسیه هم مانند توسعه فرانت اند مورد نیاز است. برخی از الزامات برای استخدام front end developer در روسیه عبارت است از:

  • دانش اساسی جاوا اسکریپت، برنامه نویسی تابعی و برنامه نویسی شی گرا
  • توسعه برنامه‌ ها را با چارچوب ‌های جاوا اسکریپت مدرن تجربه کنید
  • آشنا به نحو و توسعه Typescript
  • مهمتر از همه: توانایی یادگیری سریع و عملی کردن دانش
  • تجربه در Angular8+
  • پیشینه در تجزیه و تحلیل داده ها و / یا تجسم
  • آشنایی با REST و ایجاد/مصرف API
  • آشنایی با Observable ها و اشتراک ها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه مشاوره به کسانی که قصد دارند به روسیه مهاجرت کنند مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه شرایط کار در روسیه کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *