مهاجرت کاری چین

استخدام front end developer در چین

استخدام front end developer در چین

استخدام front end developer در چین از مشاغل مورد نیاز در کنار برنامه نویس به شمار می رود که امروزه رو به رشد بوده است. برای بیش از 50 سال، چین برای برخی از برندهای پیشرو جهان و مشتریان آنها در سرتاسر جهان، تجربیات همه جانبه ‌ای ایجاد کرده‌ اند و بهترین بخش این است. رویکرد کاری منعطف است که شامل مجموعه ای از گزینه های کاری انعطاف پذیر است زیرا معتقدند که هرگز نباید یک لحظه مهم زندگی یا کاری را از دست بدهید.

همچنین زمان اختصاصی را برای اولویت دادن به سلامتی و رفاه، یک روز مرخصی جهانی سلامتی برای شارژ مجدد را فراهم می کند تا به خدمه شما فرصتی برای تأثیرگذاری در جامعه بدهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت کاری شما به چین مشاور و راهنمای شماست.

کار و استخدام front end developer در چین

در چین شرکت های فناوری جهانی هستند که بر ایجاد تجارب مشتری پویا، هوشمند، شخصی ‌سازی شده و جذاب با طیف وسیعی از سخت ‌افزار دیجیتال و سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خود تمرکز کرده‌ اند. شرکت های چینی در بیش از 50 بازار جهانی کار می کنند و دارای دفاتر در سراسر جهان، با یک دفتر مرکزی جهانی که با افتخار در چین واقع شده است می باشند. در چین از طریق کار سخت، فداکاری و خلاقیت، به رهبران صنعت تبدیل شده‌ اند که جوایز را به دست آورده ‌اند و رکوردهایی را به ثبت رسانده ‌اند. کارفرماهای چینی کاریزماتیک و معتبر هستند. البته آن ها متصور، راه حل، متخصص، سازنده، متفکر و همکار هستند.

با کار به عنوان front end developer در چین بخشی از یک تیم جهانی از افراد با استعداد، جاه طلب و خلاق باشید که برای یکپارچگی، فردیت و فراگیری ارزش قائل هستند. دیدگاه منحصر به فرد شما تفاوت بزرگی ایجاد می کند. این تعهد به توانمندسازی و توسعه افراد است که چین را متمایز می کند. این از طریق سیاست ‌های خدمه اول مانند برنامه پاداش رقابتی سالانه در بازار، فرصت‌های رشد سریع و «برنامه رشد» انجام می ‌شود.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در چین هستید:

نرخ استخدامسال
74%2020
76%2021
77%2022

کار و استخدام front end developer در چین

بررسی استخدام front end developer در چین

تیم فناوری چین به سرعت در حال رشد است و به دنبال فناوران با استعداد برای کمک به ساختن آینده بانکداری جهانی هستند. تیم ‌ها در حال ایجاد نوآوری ‌هایی هستند که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. چین در حال تغییر روش بانک‌داری مردم و نحوه تجارت در جهان هستیم. تیم فناوری سیتی از عملیات تجاری در بیش از 100 کشور، در چندین خط کسب و کار که هم کسب و کارهای مؤسسه ای و هم کسب و کارهای خرده فروشی را در بر می گیرد، پشتیبانی می کند. این گروه برای بهینه سازی محیط فناوری اطلاعات از طریق استانداردسازی پلتفرم های تولید، کاهش پیچیدگی و معرفی راه حل های نوآورانه که قابلیت های تجاری جدید را ارائه می دهد، هزینه کل مالکیت را کاهش می دهد و مزیت رقابتی برای سیتی ایجاد می کند، کار می کند.

به محیطی با تمرکز لیزری روی رشد و پیشرفت بپیوندید و حرفه خود را با استفاده از قدرت جهانی بی بدیل و تخصص گسترده سیتی به سطح بالاتری ببرید. سیتی به‌ عنوان جهانی‌ ترین بانک جهان، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می ‌دهد تا پیشگام باشید. آن ها فقط فناوری نمی سازند، آینده بانکداری را می سازند. با هزاران کارمند در سراسر جهان، یک تیم بین المللی هستند که طیف وسیعی از تیم ها، نقش ها و فرهنگ ها را در بر می گیرد و از شما دعوت می کنند که بیایید و به بپیوندید.

در بخش زیر شاهد ویژگی های یک front end developer در چین را مشاهده می کنید:

ویژگی های یک توسعه دهنده فرانت اند در چین

وظایف front end developer در چین

تحلیلگر برنامه نویس متوسط ​​توسعه برنامه ها یک موقعیت متوسط ​​​​است که مسئولیت مشارکت در استقرار و اجرای سیستم ها و برنامه های کاربردی جدید یا تجدید نظر شده با هماهنگی تیم فناوری را بر عهده دارد. هدف کلی این نقش کمک به تجزیه و تحلیل سیستم های برنامه ها و فعالیت های برنامه نویسی است. استفاده از دانش رویه ‌ها و مفاهیم توسعه برنامه ‌ها و دانش پایه سایر حوزه ‌های فنی برای شناسایی و تعریف پیشرفت ‌های لازم سیستم، از جمله استفاده از ابزارهای اسکریپت و تجزیه و تحلیل/تفسیر کد مورد نیاز است.

با کاربران، مشتریان و سایر گروه‌ های فناوری در مورد مسائل مشورت کنید و راه‌ حل ‌های برنامه ‌نویسی را توصیه کنید، سیستم‌ های قرار گرفتن در معرض مشتری را نصب و پشتیبانی کنید. استفاده از دانش اساسی زبان های برنامه نویسی برای مشخصات طراحی و تجزیه و تحلیل برنامه‌ ها برای شناسایی آسیب ‌پذیری‌ ها و مسائل امنیتی و همچنین انجام آزمایش و اشکال ‌زدایی در حوزه کاری یک front end developer در چین می باشد. به عنوان مشاور یا مربی برای تحلیلگران سطح جدید یا پایین تر خدمت کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه استخدام front end developer در چین می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده فرانت اند در چین

شرایط استخدام فرانت اند کار در چین

شما از نزدیک با رهبری ارشد، صاحبان محصول، شرکت ‌های کوچک و متوسط، شرکای داخلی/خارجی و متخصصان پیشرو در این زمینه کار خواهید کرد و از فناوری ‌های توسعه آموزش الکترونیکی برای ساخت محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان مختلف استفاده خواهید کرد. در این نقش، شما اسناد تابلوهای داستانی، وایرفریم ها، جریان های تراکنش، مدل های ناوبری، مشخصات تعامل، و سایر) را برای برقراری ارتباط با مفاهیم و طرح ها، ساختن نمونه های اولیه و آزمایش های کاربر برای اعتبارسنجی ویژگی های محصول و رفتارهای کاربر، ارائه ایده های نوآورانه ایجاد می کنید. بازار کار رشته net developer در چین هم یکی از فرصت های شغلی خوب است.

الزامات استخدام توسعه فرانت اند در چین

شما دروس الکترونیکی را با ابزارهای دیجیتال و زبان های برنامه نویسی مناسب طراحی و توسعه خواهید داد و نیازها و تصمیمات طراحی را به وضوح برای ذینفعان کلیدی بیان می کنید. شما با سایر تیم های تحویل درون سازمانی و بین سازمانی برای حل مشکلات فنی همکاری خواهید کرد و سطحی از سازگاری و انسجام طراحی را در محصولات حفظ خواهید کرد، به طراح اصلی کمک می کنید تا برنامه درسی بلندمدت و کوتاه مدت و نقشه راه را تعریف کند و کیفیت استثنایی را تضمین کند. و تجربه یادگیری در محتوای دوره و محصولات جامع منعکس می شود. استخدام java developer در چین تشابهاتی با شغل front end developer دارد.

صلاحیت های لازم برای front end developer در چین عبارت است از:

  • 3-5 سال تجربه مرتبط در توسعه front-end، مهارت در Angular و تجربه در React امتیاز محسوب می شود.
  • تجربه UX به علاوه خوب است، در فن آوری های معمولی front-end مانند Javascript/CSS و غیره خوب است.
  • به طور مداوم ارتباط نوشتاری و شفاهی واضح و مختصر را نشان می دهد
  • مهارت حل مسئله و تصمیم گیری را نشان داد
  • توانایی کار تحت فشار و مدیریت ضرب الاجل ها یا تغییرات غیرمنتظره در انتظارات یا الزامات

در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تیم های مجرب در حوزه مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی و مهاجرت برای سرمایه گذاری وجود دارد. می توانید برای اخذ مشورت در حوزه نحوه مهاجرت کاری به چین با مشاوران در این موسسه تماس برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *