مهاجرت کاری گرجستان

استخدام NET Developer. در گرجستان

استخدام NET Developer. در گرجستان

استخدام NET Developer. در گرجستان که یکی از کشورهای آسیایی و اروپایی است که می تواند بیشتر از دیگر کشورهای همسایه باشد. که یکی از کشورهای آسیایی و اروپایی است که می تواند بیشتر از دیگر کشورهای همسایه باشد. وضعیت اقتصاد جهانی در همه بخش ‌های تجارت اهمیت زیادی دارد، به ‌ویژه وقتی صحبت از برون ‌سپاری می ‌شود. برخی از کشورها بسته به عوامل مختلف، میانگین دستمزدهای بالاتر یا کمتری دارند. برون سپاری کار به مناطق کم درآمد بسیار سودآور است و تقریباً هر شرکت بین المللی از این روش استفاده می کند. با این حال، با صرفه جویی، اغلب کیفیت محصول را قربانی می کنید. شرکت مناسب برون سپاری فناوری اطلاعات با فرآیندهای تجاری شفاف را انتخاب کنید و به وضوح خواهید دید که چه چیزی قیمت را تشکیل می دهد. توسعه دهندگان با تجربه می دانند که چگونه ترکیب بهینه هزینه و عملکرد را انتخاب کنند. آنها همچنین می دانند که کدام فناوری برای هر پروژه خاص مناسب تر است.

وقتی نوبت به دیگر جنبه ‌های ارتباطی می ‌رسد، شریک توسعه نرم ‌افزار شما باید فرآیندهای تجاری شما را درک کند و گزینه ‌های تعامل راحت را پیشنهاد دهد. بسیاری از شرکت های برون سپاری بر اساس متدولوژی کار می کنند. این به شما این امکان را می دهد که فرآیند توسعه را کنترل کنید و در حین حرکت تغییراتی ایجاد کنید. آنچه همچنین مهم است این است که بسیاری از شرکت‌های IT مجموعه کاملی از توسعه و تضمین کیفیت را ارائه می‌کنند، به این معنی که یک شرکت تمام توسعه چرخه عمر را بدون نیاز به استخدام پیمانکاران اضافی ارائه می‌ کند. این شرکت در بلندمدت شریک برون سپاری قابل اعتماد شما می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer. در گرجستان

تیم شما وظیفه دارد طیف وسیعی از محصولات بانک را از طریق وب در اختیار مشتریان قرار دهد و بهترین تجربه را در کلاس ارائه دهد. به عنوان یک مهندس توسعه وب ، شما در یک تیم با مالک محصول، طراح، تستر، معمار راه حل خواهید بود و هر روز با توسعه دهندگان back-end، محققان UX، طراحان UX و غیره در تعامل خواهید بود. هدف تیم ارائه یک افزایش معنادار است. در طول یک اسپرینت و بهبود تجربه مشتری. همچنین مسئول ایجاد استراتژی برای محصول و نقشه راه آن در کنار ذینفعان است.

مسئولیت های عمومی عبارتند از برنامه ریزی در کنار هم تیمی ها برای افزایش معنی دار بعدی برای یک محصول و تجزیه و تحلیل و تقسیم ویژگی ها به وظایف برای مدیریت اولویت ها و مهلت های آنها. همچنین طراحی سیستمی برای مطابقت با معماری موجود و بهبود آن برای پاسخگویی به تقاضاها و الزامات در حال تغییر و اجزای طراحی ساختمان برای پشتیبانی از پروژه های متعدد و هماهنگی با تیم های متقابل و نقاط ادغام از مسئولیت های شماست. توسعه و ارائه افزایش با کیفیت بالا در هماهنگی با هم تیمی ها و حفظ نرم افزار موجود، بهبود کیفیت و همگامی با پیشرفت های تکنولوژی نیز وظیفه شما و تیم شما است.

در جدول زیر شاهد میانگین و حداکثر و حداقل حقوق در حوزه NET Developer در گرجستان می باشید:

حداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلارمیانگین حقوق به دلار
1837$4926$2583$

شرایط استخدام NET Developer. در گرجستان

شرایط استخدام NET Developer. در گرجستان

برای شروع با استخدام یک توسعه دهنده وب، نوع توسعه دهنده ای را که برای پروژه خود نیاز دارید انتخاب کنید. مثلا: توسعه دهنده Front-End و توسعه دهنده Back-End و توسعه دهنده تمام پشته یا برنامه نویس. وقتی این کار را انجام دادید، وقت آن است که خلاصه کار خود را بنویسید و فرآیند استخدام را به طور جدی شروع کنید. خلاصه خود را در تابلوی مشاغل ما ارسال کنید. منتظر بمانید تا توسعه دهندگان مستقل کار شما را مطرح کنند. طرح های بررسی شده خود را مرور کنید و یک خلاقیت انتخاب کنید.

شرکت ها به دنبال یک برنامه نویس باهوش، پرشور و خلاق Full Stack (Golang) با تخصص مناسب برای رویارویی با یک چالش امنیتی هستند. شما این شانس را خواهید داشت که در ایجاد امنیت و چابکی محاسبات ابری مشارکت کنید. برای ایجاد محصولی که از حیاتی ترین دارایی های تجاری شرکت های پیشرو جهانی محافظت می کند، آماده شوید. در یک محیط سریع و چابک کار کنید و راه حل را در مقابل چشم انداز امنیت ابری بسازید و خدمات توزیع شده با دسترسی بالا را بنویسید و پشته را برای راه حل انتخاب کنید

در لیست زیر شاهد برخی از ویژگی های یک NET Developer در گرجستان هستید:

  • کار با سیستم های توزیع شده و مدل سازی داده های NoSQL
  • 1+ سال تجربه در Golang
  • درک عمیق از REST API و فناوری های خدمات وب توزیع شده
  • تجربه در Elasticsearch، Postgres و پردازش پس زمینه
  • تعهد به کیفیت را از طریق یکپارچه سازی مداوم، بررسی کد و آزمایش نشان داد
  • استفاده از چارچوب های تست مبتنی بر Golang را تجربه کنید
  • تسلط کامل به سیستم عامل کامپیوتر و امنیت اپلیکیشن
  • زبان انگلیسی سطح متوسط و بالاتر

کار به عنوان NET Developer در گرجستان

برخی از شرکت‌ های IT در شیفت ‌های دیرهنگام کار می ‌کنند و اساساً برنامه مشتریان خود را به طور کامل اتخاذ می‌ کنند. دیگران مسیر دیگری را می روند. آنها در حالی کار می کنند که تیم داخلی مشتری با جلسات آنلاین در شروع و پایان روز خود می خوابد. داشتن چنین گردش کاری منعطف تقریباً علامت تجاری توسعه دهندگان است. آنها جلسات را از دست نمی دهند و در ساعات کاری شما در دسترس هستند. می توانید با تیم توسعه دهنده برون سپاری شده تماس بگیرید بدون اینکه تاثیری بر برنامه کاری خود داشته باشید. بسته به نوع پروژه شما روش های مختلف همکاری ارجح است، بنابراین از شریک توسعه نرم افزار خود برای زمان تعامل مناسب نترسید. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در گرجستان را مشاهده کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer درکشور گرجستان هستید:

نرخ بیکاری در خوزه توسعه دهنده وب در گرجستان

الزامات و استخدام نت دولوپرها در گرجستان

توسعه دهندگان در این کشور نیز مهارت های ارتباطی خوبی دارند و می توانند با یک تیم بین المللی کار کنند. آنها به عنوان نوآور شناخته می شوند، خارج از چارچوب فکر می کنند و از کارهای دشوار نمی ترسند. برعکس، چنین مشکلاتی اغلب فقط علاقه آنها را برمی انگیزد و آنها را برای موفقیت ترغیب می کند. اگر از موسسه های کاریابی در گرجستان نیز کمک بخواهید شما را راهنمایی می کنند. خلاصه دوره آموزشی توسعه وب مقدمه ای بر توسعه وب و مقدمه ای در مورد صفحات وب و وب سایت ها می باشد.

برخی از مهم ترین مهارت هایی که در دوره های کشور گرجستان می آموزید عبارت است از:

  • مقدمه ای بر HTML
  • عناصر و ویژگی های HTML
  • یک ظاهر طراحی و قالب بندی HTML
  • فرم های HTML
  • HTML پیشرفته
  • آشنایی با انواع ورودی HTML5
  • مبانی HTML
  • HTML و CSS برای توسعه دهندگان وب مبتدی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به گرجستان از طریق کار و شرایط زندگی و اخذ اقامت گرجستان برای شما و خانواده شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *