مهاجرت کاری گرجستان

استخدام Java Developer در گرجستان

استخدام Java Developer در گرجستان

استخدام Java Developer در گرجستان می تواند برای ایرانیان یک گزینه مقرون به صرفه و عالی باشد. آیا شما یک برنامه نویس مدبر جاوا هستید که می خواهید روی راه حل های نرم افزاری برنده جوایز کار کنید؟ اگر چنین است، ممکن است شما نفر بعدی باشید که به تیم های کار در گرجستان ملحق می شود. گرجستان یکی از پیشروترین گروه های خدمات مالی است. این کشور در سراسر منطقه آسیا فعالیت می کند و بیش از 2500 کارمند را با دفتر مرکزی منطقه ای واقع در تفلیس استخدام می کند. در ادامه مطلب می توانید در خصوص شرایط و الزامات استخدام Java Developer در گرجستان بیشتر بخوانید.

فعالیت ‌ها در این کشور بر قطب بانکداری جهانی و راه ‌حل ‌های سرمایه‌گذار یک موتور رشد بزرگ برای گروه و یک ستون کلیدی از مدل بانکداری جهانی سوسیته جنرال متمرکز است. تخصص در آسیا در حوزه بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری (مشاوره، تامین مالی و بازارهای جهانی) تا مدیریت دارایی، بانکداری معاملات جهانی و خدمات مالی تخصصی مانند تامین مالی تجهیزات و فروشنده و اجاره خودرو و مدیریت ناوگان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم منحصر به فرد در خصوص مهاجرت کاری به کشورگرجستان متقاضیان را راهنمایی خواهند کرد.

شرکت های استخدام Java Developer در گرجستان

Singular یک برند معتبر در صنعت iGaming است که طیف کاملی از iGaming و راه‌ حل‌ های همه‌ کاناله را ارائه می ‌کند. 3 جنبه کلیدی وجود دارد که عامل رقابتی را شکل می دهد: انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان و نوآوری. آن ها به طور مداوم با استفاده از فناوری های جدید و فرآیندهای توسعه چابک برای بهبود تلاش می کنند. Singular که در سال 2009 تأسیس شد، از یک استارت ‌آپ 7 نفره به یک شرکت با 140+ کارمند که در سه دفتر در Sliema، مالت و تفلیس، گرجستان و اسکوپیه، مقدونیه شمالی واقع شده است.

Adenza به دنبال برنامه نویس ارشد جاوا است که در توسعه یکی از محصولات اصلی  شرکت کند. این یک پلت فرم مدیریت داده های سازمانی برای تجزیه و تحلیل و الزامات گزارش نظارتی است. این توانایی و انعطاف پذیری برای مقابله با هر سطحی از پیچیدگی اطلاعات خاص برای سازمان مشتری را دارد. این پلتفرم با کارایی بالا به‌طور شفاف داده‌های مشتریان را از چندین سیستم Siled جمع‌آوری می ‌کند، آن ‌ها را تا هر سطحی از جزئیات غنی‌ سازی و اعتبار می ‌بخشد و سپس داده ‌ها را از طریق محاسبات مربوطه اجرا می‌ کند و گزارش ‌ها را پر می‌ کند. این داده ‌ها، تجمیع ریسک، اتوماسیون گردش کار، اعتبارسنجی و عملکرد ممیزی را ارائه می ‌کند.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در شغل Java Developer در گرجستان می باشید:

زمینه های کاری در شغل Java Developer در گرجستان

کار و استخدام Java Developer در گرجستان

در گرجستان یک محیط کار تیمی را پرورش می دهند که در آن ایده ها به اشتراک گذاشته می شوند و به اشتراک گذاری دانش تشویق می شود. آن ها قدردان استعداد هستند و الهام بخش خودسازی مداوم هستند. دائماً به دنبال متفکران مترقی، انجام دهندگان خلاق، تغییر دهندگان بازی، رویاپردازان و پیشگامانی می باشند که هرگز به حد وسط رضایت نمی دهند.

محصولات و مهندسی برای ارائه یک پلت فرم فناوری قدرتمند و در عین حال انعطاف پذیر با در نظر گرفتن نیازهای مشتری نهایی کار می کنند. تیم های توسعه اطمینان حاصل می کنند که همه کدها با بالاترین کیفیت تحویل داده می شوند. مدیران محصول خانه کارشناسان فنی هستند که برای طراحی و ساختن نقشه راه نرم ‌افزار و محصول با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در گرجستان هستید:

نرخ بیکاریسال
15%2020
18%2021
14%2022

کار و استخدام Java Developer در گرجستان

الزامات استخدام Java Developer در گرجستان

در تفلیس، گرجستان یک پلتفرم تجاری پیشرو وجود دارد که به طور بلندپروازانه در حال گسترش به چهار گوشه جهان است. محصولات دارای رتبه برتر این کشور به دلیل فناوری پیشرفته و تجربه مشتری یکپارچه جوایز صنعت معتبری را کسب کرده اند. گرجستان سعی می کند فقط بهترین ها را ارائه می دهند، بنابراین با استخدام برنامه نویس در گرجستان همیشه در جستجوی بهترین افراد برای پیوستن به تیم استعدادهای در حال رشد خود هستند. شما می توانید با یک شرکت پویا و با رشد سریع کار کنید که به استعداد، ابتکار و خلاقیت پاداش می دهد و پیشرفت سریع شغلی را ارائه می دهد. روزهای مرخصی با حقوق اضافی و فرصت کار با یکی از باهوش ترین تیم های بازار را در گرجستان تجربه کنید.

چیزهایی مانند رفاه کارکنان و تعادل بین کار و زندگی در فرهنگ شرکت ها گنجانده شده است. الزامات کار به عنوان Java Developer در گرجستان عبارت است از:

  • حداقل 4 سال سابقه پشتیبانی فنی با حداقل 2 سال در سمت سرپرستی
  • سطح زبان انگلیسی B2 و بالاتر
  • تجربه خواندن، نوشتن و اشکال زدایی کد – جاوا (باید داشته باشد)، SQL (PostgreSQL)، پایتون (یا هر زبان اسکریپت دیگر)
  • تجربه قبلی به عنوان عضو تیم DevOps یک امتیاز محسوب می شود.
  • دانش عالی از مفاهیم OOP و الگوهای طراحی
  • دارای تجربه با سرور برنامه Jboss/Wildfly
  • مهارت در استفاده از فناوری های جاوا Enterprise یا فن آوری های ابری Spring and Spring
  • تجربه در استفاده از Maven
  • تجربه استفاده از Git

مسئولیت های یک توسعه دهنده جاوا در گرجستان

مسئولیت های یک Java Developer در گرجستان شامل حفظ و گسترش عملکرد محصولات موجود است. در استخدام net developer در گرجستان باید در تحلیل نیازمندی ها شرکت کنید و به طراحی منطقی و فیزیکی محصول کمک کنید. در تجزیه و تحلیل کد منبع و اشکال زدایی شرکت کنید. ایجاد مستندات فنی با استفاده از استانداردهای مورد نیاز هم در حوزه کاری یک Java Developer در گرجستان است.

تغییر شرکت را به ساختار L2/L3 سوق دهید یک برنامه ایجاد کنید و افرادی را برای استخدام تعریف کنید. بررسی و حل و فصل حوادث عملیاتی گزارش و توصیف اشکالات. ابزارهای عملیاتی را برای بهتر کردن این فرآیند ایجاد کنید. در برخی موارد آموزش کارکنان پشتیبانی در مورد روش های عملیاتی و تکنیک های عیب یابی هم مسئولیت شماست. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به گرجستان از طریق کار به سوالات شما پاسخ می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *