مهاجرت تحصیلی اکوادور

کار پس از تحصیل در اکوادور

کار پس از تحصیل در اکوادور

دانشجویانی که در اکوادور درس می خوانند، ممکن است بخواهند از شرایط کار پس از تحصیل در اکوادور اطلاعات کسب نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله درباره کار پس از تحصیل در اکوادور اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. نکته قابل توجه در مورد این کشور این است که این کشور یکی از ملایم ترین سیاست های ویزا را دارد. به این معنی، که شهروندان اکثر کشورها نیازی به درخواست ویزا  قبل از ورود به این کشور ندارند. با این وجود هنوز افرادی هستند که قبل از بازدید از اکوادور باید از مأموریت این کشور ویزا بگیرند. حتی اگر برای ورود به این کشور به عنوان توریست به ویزا نیاز ندارید، اگر بخواهید بیش از 90 روز در آنجا بمانید، ممکن است لازم باشد آن را تمدید کنید یا آن را تبدیل کنید.

این کشور کوچک مملو از مکان های دیدنی، ماجراجویی و فرصت های سفر است. هنگام ورود به کویتو، به خاطر داشته باشید که ارتفاع 9،350 فوت شهر نیاز به برخی تنظیمات دارد. مرکز تاریخی در مرکز کویتو واقع شده است. منطقه ای برای کاوش در معماری، میادین و کافه های دوران استعمار است. در خارج از شهر، این کشور دارای تنوع باورنکردنی از مناظر، آب و هوا و مناطق فرهنگی برای گشت و گذار است. معلمان می توانند تعطیلات خود را در روستاهای کوچک آند، جایی که مراکز رنگارنگ شهر در پس زمینه ای از مناظر دیدنی کوهستان نشسته اند، بگذرانند.

 

برای کسانی که به دنبال یک تجربه ساحل هستند، اکوادور انتخاب زیادی دارد که هرکدام فضای خاص خود را دارند. سالیناس دارای آب و هوای خشک و صحنه مهمانی آخر هفته است، در حالی که حدود یک ساعت در شمال ، شهر آرام اولون تپه های ساحلی سبزتر و محیط آرام تری را ارائه می دهد.

اشتغال در اکوادور

برای کار کردن در کشوری، ابتدا باید به نرخ بیکاری و یافتن کار توجه کنید. با وجود اینکه کشور اکوادور نرخ بیکاری پایینی دارد، نرخ کم کاری بالا بوده و حدود 50% می باشد. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که یافتن کار در اکوادور آسان نمی باشد. به طور رسمی، برای اجازه کار در اکوادور به ویزای کارگری نیاز دارید. گذشته از موقعیت های گاه به گاه در یک اقامتگاه توریستی یا بار مسافرتی، فرصت کمی برای کار با حقوق وجود دارد. یک استثنا آموزش انگلیسی است. در شهرهای کویتو و گوایاکویل بیشترین شغل های اشتغال به کار آموزش به زبان انگلیسی است.

مدارس بعضی اوقات در تابلوی اعلانات هتل ها و رستوران ها برای معلمان تبلیغ می کنند. پرداخت فقط برای ادامه زندگی کافی است مگر اینکه موقعیتی تمام وقت از خانه خود کسب کرده باشید. اگر شما یک صلاحیت تدریس دارید، بهتر است. مدارسی مانند مدرسه آمریکایی در کویتو اغلب معلمان ریاضیات، زیست شناسی و سایر دروس را استخدام می کنند و ممکن است به شما در گرفتن ویزای کار کمک کنند. آن ها همچنین بسیار بهتر از آموزشگاه های زبان پرداخت می کنند. تبلیغات را در هتل ها و روزنامه های محلی بررسی کنید. یکی از بهترین منابع آنلاین آموزش انگلیسی، همراه با تابلوهای شغلی، کافه ESL دیو است.

بررسی کار پس از تحصیل در اکوادور

بررسی کار پس از تحصیل در اکوادور

زمانی که تحصیل دانشجو تمام شود، دانشجو باید کشور را ترک کند. دانشجویانی که قصد کار پس از تحصیل در اکوادور دارند، در ابتدا باید از یک کارفرما در اکوادور درخواست کار داشته باشند. اگر دانشجو بتواند درخواست کار را دریافت نماید، باید ویزای تحصیلی اکوادور را به ویزای کار اکوادور را بگیرد. ویزای کاری مختلفی در کشور اکوادور وجود دارد. ویزای کاری نوع 12-VI در صورتی که برای کارفرمای اکوادور استخدام شده باشد، به متقاضی اجازه می دهد تا در اکوادور بطور قانونی کار کند.

این ویزا به متخصصان و کارگران متخصص آموزش دیده در اکوادور تعلق دارد. علاوه بر این، شامل خانواده های آن ها نیز می باشد. شما باید رزومه خود را ارائه دهید، و تعدادی دیگر از اسناد مربوط به ثبت شرکت شما در اکوادور. هزینه آن 230$ (دلار) به علاوه 50$ (دلار) در هر فرد وابسته است و پس از 2 سال منقضی می شود. مدارک لازم جهت دریافت این ویزا در زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
فرم درخواست2 نسخه با عکس فعلی با پس زمینه سفید
درخواست به خطاب مدیر کل
گذرنامه معتبراعتبار حداقل 6 ماه
اثبات وضعیت فعلی حقوقی در اکوادور
رزومه متقاضیاثبات تجربه حرفه ای

این ویزا را می توان تا حداکثر یک سال تمدید کرد. هزینه این ویزا برای متقاضی 100$ (دلار) می باشد. سیاست ها و مقررات ویزای اکوادور به طور مکرر تغییر می کند. اطلاعات این صفحه از وزارت روابط خارجی اکوادور در کویتو به دست آمده است. با این حال، هر سفارت و در سراسر جهان مجموعه ای از الزامات و روش های خاص خود را برای تهیه یک روادید. برای اطلاعات دقیق مربوط به شرایط خود، از نزدیکترین سفارت نزدیک خود مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ویزای کار اکوادور را مطالعه کنید

 

یافتن کار پس از تحصیل در اکوادور

کشور اکوادور با کلمبیا و پرو مشترک است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. در زیر مجموعه ای از منابع برای جستجوی فرصت های شغلی به عنوان یک خارجی آورده شده است. دانشجویان برای یافتن کار پس از تحصیل در اکوادور می تواننند از موتورهای جستجوی عمومی شغل و طبقه بندی شده استفاده کنند. با وجود سایت های زیر، می توانید انتظار %0.5 تا %1.0 پاسخ داشته باشید. در زیر این موتورهای جستجو جهت یافتن کار پس از تحصیل در اکوادور آمده است:

  • OpcionEmpleo: توسط همان افرادی اداره می شود که com را اداره می کنند.
  • Multi Trabajos: این یک سایت شغلی بدون هیچ زحمتی است و تعداد زیادی فرصت شغلی در اکوادور دارد.
  • CompuTrabajo: می توان مشاغل بهتر را در انتخاب شغل پیدا کرد.
  • : Learn4Good دارای پورتال خوبی برای مشاغل مختلف در سطوح مختلف است.
  • Craigslist: این موتور جستجو شغل های بسیاری برای اکوادور نیز دارند.

به غیر از این موتورهای جستجو برای افراد خارجی مخصوصا افرادی که تحصیلات خود را در اکوادور گذرانده اند فرصت های زیادی است. برخی وب سایت ها وجود دارد که می تواند به دانشجویان جهت یافتن کار پس از تحصیل در اکوادور وجود دارد. علاقه مندان به تحصیل و کار در خارج از کشور می توانند مقاله شرایط کار پس از تحصیل در استونی را مطالعه کنند. به علاوه، دانشجویانی که دانش زبان انگلیسی بالایی دارند، می توانند زبان انگلیسی در اکوادور تحصیل کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کار پس از تحصیل در اکوادور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *