مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل در اکوادور

تحصیل در اکوادور

علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور لازم است که به تحصیل در اکوادور توجه خاصی داشته باشند و این کشور را در لیست خود قرار دهند. این کشور برای دوستداران طبیعت همیشه مورد توجه قرار گرفته است. این کشور واقع در گوشه شمال غربی آمریکای جنوبی می باشد و به دلیل تنوع زیستی باورنکردنی در جهان مشهور می باشد. این کشور تلفیقی پر جنب و جوش فرهنگی از سنت های بومی، اروپایی و آفریقایی می باشد که نتیجه آن یک تجربه منحصر به فرد در خارج از کشور می باشد. رشته کوه آند از طریق این کشور عبور می کند، به طوری که جنگل های بارانی آمازون نیز قسمت قابل توجهی از توده زمین آن را اشغال می کند.

علاوه بر همه این ها، این کشور شامل جزایر گالاپاگوس می باشد که به عنوان نحلی شناخته شده اند، که می توان گفت یکی از بی نظیر ترین مکان های جهان شناخته شده است. در حقیقت، این کشور به عنوان یک کل «مگا جهان» در نظر گرفته می شود. این اصطلاحی می باشد که برای توصیف کشورهایی با سطح بالا از تنوع زیستی به کار گرفته می شود. ادعا شده است که این کشور بالاترین نرخ تنوع زیستی در جهان در هر کیلومتر مربع را دارد. سوالاتی که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با تحصیل در این کشور پاسخ داده خواهد شد:

اینفوگرافیک تحصیل در اکوادور

بررسی تحصیل در اکوادور 2023

اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، باید بدانید که کدام دانشگاه های این کشور برای شما مناسب می باشد. یک دانشجو که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارد باید دانشگاه ها را از نظر کیفیت آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی بررسی کرده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، انتخاب محل تحصیل در این کشور یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرید. کشور اکوادور بیش از 70 دانشگاه دارد که حدود 61000 دانشجو در آن ها در حال تحصیل می باشند. 3 دانشگاه این کشور در رتبه بندی دانشگاه QS در سال 2023 آمده است که در نمودار بالا رتبه آن ها را مشاهده می نمایید. دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو بالاترین رتبه دانشگاه را در این کشور به خود اختصاص داده است. این دانشگاه دارای سابقه طولانی در تحصیلات عالی، اکوادور دارای 2 دانشگاه مستقر در کویتو می باشد که قدمت آن ها به قرن هفدهم برمی گردد. در حال حاضر باهم ادغام شده و دانشگاه مرکزس دل اکوادور را تشکیل می دهد.

بررسی تحصیل در اکوادور

جامعه آموزشی اکوادور

این کشور دارای یک جامعه آموزشی عالی است و بیش از هر کشور دیگری در آمریکای جنوبی دارای برنامه های تحصیل در خارج از کشور اسپانیایی است. دانشجویان می توانند رشته های مختلفی را از دانشگاه های معتبر این کشور انتخاب کنند. به علاوه، تخصص های کشورها را تجربه کنند. این کشور به خاطر کوهپیمایی در جنگل بارانی و پیاده روی در آتشفشان های بزرگ شناخته شده است. این کشور همراه با یک فرهنگ منحصر به فرد، منجر به تجربه ای فراموش نشدنی می شود. دانش آموزان در معرض جامعه روحیه این کشور و همچنین تجربه غنی سازی زندگی در خارج از کشور قرار دارند.

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

دانشگاه های دولتی در کشور اکوادور از سال 2008 بدون شهریه شدند. همین امر باعث شد تا حدود 80% دانشجویان در دانشگاه های دولتی ثبت نام کنند. ارز رسمی کشور اکوادور از ساب 2000 دلار آمریکا شد. در نمودار زیر شاهد هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور می باشید:

پارامترهزینه به دلار
دانشگاه های خصوصی (دانشجویان بین المللی)$2500 الی 6700$
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر$350 تا 450$
اجاره آپارتمان در مناطق دیگر$250 تا 380$
مواد غذایی$750

بودجه ماهانه شما برای حمل و نقل باید 20$ (دلار) باشد. به طور کلی، در این کشور نه تنها می توانید با پول ناچیز بازنشسته شوید بلکه می توانید بسیار خوب زندگی کنید. زن و شوهر می توانند با کمتر از 18000$ (دلار) در سال بازنشسته شوند و این رقم بر اساس سبک زندگی راحت است. بسیاری از ساکنان خارجی از این هزینه کم زندگی برای داشتن خانه اصلی خود در شهر سوء استفاده می کنند و همچنین دارای یک خانه کشور، یک ملک ساحلی یا حتی یک ملک در کشور دیگر می باشند.

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

هزینه ویزا تحصیلی اکوادور

جهت تحصیل در این کشور می باید برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور که به 7_Visa 12 شناخته شده است، هزینه ای پرداخت شود. هزینه پرداختی این نوع ویزا با توجه به ملیت متقاضی متفاوت خواهد بود. هزینه درخواست این نوع ویزا حدود 50$ (دلار آمریکا) خواهد بود و هزینه پرداختی برای ویزای تحصیلی حدود 100$ (دلار آمریکا) است. این هزینه مربوط به متقاضیان بین المللی می باشد، متقاضیانی که از کشورهای مانند کلمبیا، اسپانیا یا پرتغال برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام می کنند، تنها ملزم به پرداخت هزینه اولیه درخواست حدود 30$ (دلار آمریکا) می باشند.

به طور کلی هزینه ویزای تحصیلی این کشور به شرح زیر خواهد بود:

هزینه ویزای تحصیلی اکوادور

زندگی دانشجویی در اکوادور

با توجه به قوانین این کشور، از سال 2000 میلادی ارز رسمی این کشور به عنوان دلار آمریکا شناخته شد. همین امر موجب گردیده است که هزینه تحصیل در این کشور در گروه تحصیل مقرون به صرفه قرار گیرد. دانشجویان ضمن پرداخت شهریه دانشگاهی در این کشور می باید هزینه های لازم برای زندگی را نیز تامین نمایند. مهم ترین هزینه در طول دوره تحصیل هزینه اجاره آپارتمان و یا خوابگاه دانشجویی خواهد بود. اجاره آپارتمان در مرکز این شهر ممکن است حدود 350$ تا 400$ (دلار آمریکا) به صورت ماهیانه باشد. در مناطق دیگر این کشور هزینه اجاره ماهیانه به 200$ الی 300$ (دلار آمریکا) خواهد رسید. به طور کلی مطالعه مقاله هزینه زندگی در اروپا منجر به آشنایی کامل شما با هزینه زندگی در سایر کشور ها خواهد شد.

در نمودار زیر هزینه های اساسی زندگی در این کشور مورد بررسی قرار گرفته است:

هزینه های اساسی زندگی در اکوادور

مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های اکوادور

شهر کویتو، پایتخت این کشور می باشد که یک مقصد عالی برای کسانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند می باشد. دانشجویان بین المللی می توانند از آموزش رقابتی آمریکای لاتین بهره مند شوند. تحصیل در خارج از کشور در بالاترین پایتخت جهان، با کوه های زیبا، جنگل بارانی آمازون و تنوع زیستی غنی از ویژگی های این کشور می باشد. کویتو در محلی به عنوان میانه جهان شناخته می شود، این شهر مکانی عالی برای تجربه همجوشی فرهنگی جذاب، با یک مرکز تاریخی به خوبی حفظ شده است

برای کسب مدرک کارشناسی ارشد در این کشور حدود 2 سال و در بعضی رشته ها بیشتر طول می کشد. رشته های کارشناسی ارشد شامل کارشناسی ارشد هنر و کارشناسی از شد علوم می باشد. برای فارغ التحصیل شدن در کارشناسی ارشد به نوع دانشگاه بستگی داشته و به شرایط دانشگاهی، از نظر نامی، از نظر شرایط آموزشی یا وضعیت علمی بستگی ندارد.

طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان خارجی ارائه می گردد. برخی از آنها عبارتند از:

  • روانشناسی
  • ریاضیات
  • زیست شناسی و غیره

به طور کلی، برای کسانی که قصد تحصیل در اروپا و سایر کشورها را دارند، کشور اکوادور یکی از گزینه ها می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در باب تحصیل در اکوادور

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در این باب می باشیم:

  • تحصیل در اکوادور 2023 چگونه است؟ اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، باید بدانید که کدام دانشگاه های این کشور برای شما مناسب می باشد. یک دانشجو که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارد باید دانشگاه ها را از نظر کیفیت آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی بررسی کرده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، انتخاب محل تحصیل در این کشور یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرید. کشور اکوادور بیش از 70 دانشگاه دارد که حدود 61000 دانشجو در آن ها در حال تحصیل می باشند. 3 دانشگاه این کشور در رتبه بندی دانشگاه QS در سال 2023 آمده است که در نمودار بالا رتبه آن ها را مشاهده می نمایید. دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو بالاترین رتبه دانشگاه را در این کشور به خود اختصاص داده است. این دانشگاه دارای سابقه طولانی در تحصیلات عالی، اکوادور دارای 2 دانشگاه مستقر در کویتو می باشد که قدمت آن ها به قرن هفدهم برمی گردد. در حال حاضر باهم ادغام شده و دانشگاه مرکزس دل اکوادور را تشکیل می دهد.
  • هزینه تحصیل در اکوادور چگونه است؟ دانشگاه های دولتی در کشور اکوادور از سال 2008 بدون شهریه شدند. همین امر باعث شد تا حدود 80% دانشجویان در دانشگاه های دولتی ثبت نام کنند. ارز رسمی کشور اکوادور از ساب 2000 دلار آمریکا شد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *