مهاجرت تحصیلی اکوادور

ویزای تحصیلی اکوادور ⭐ هزینه ها + مدارک

ویزای تحصیلی اکوادور

ویزای تحصیلی اکوادور ⭐ هزینه ها + مدارک یکی از مهم ترین مدارک و الزامی ترین مدارک برای تحصیل در اکوادور است. اگر در اکوادور می خواهید تحصیل کنید باید در خصوص این کشور و شرایط زندگی و فرهنگ و دغدغه های زندگی دانشجویی مطلع شوید.

در این بین مدارک لازم برای اخذ ویزای اکوادور و شرایط و مراحل ویزای دانشجویی اکوادور از سوالات رایج شماست که در این مقاله به آن پرداخته ایم. همچنین شما می توانید با مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امور مهاجرت تحصیلی به اکوادور مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

زندگی در اکوادور

اکثر جمعیت این کشور مستیزو هستند، مردمی با اجداد ترکیبی اسپانیایی و بومی که دارای فرهنگ اسپانیایی متاثر از کاتولیک رومی و فرهنگ آمریکایی هستند. اکوادوری ها مردمی مذهبی و خانواده محور با نقش های جنسیتی سنتی هستند که از موسیقی، رقص، غذا و ورزش به ویژه فوتبال و اسب سواری لذت می برند. این کشور در طول قرن ها هنرمندان و نویسندگان شناخته شده جهانی زیادی تولید کرده است. اولین چیزی که باید در مورد فرهنگ اکوادور متوجه شد این است که فرهنگ یک فرهنگ جداگانه نیست. در عوض، این طیف کاملی از فرهنگ‌ها است که با هم مخلوط شده‌اند و هر سطحی از این جامعه بسیار طبقه‌بندی شده را نشان می‌دهند. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است، اما کیچوا، یک زبان اینکا، توسط مردم هند صحبت می شود.

علاوه بر اسپانیایی، ده زبان بومی در اینجا صحبت می شود. انگلیسی زبان خارجی است که به طور گسترده در میان ارائه دهندگان خدمات گردشگری و متخصصان صحبت می شود. آفریقایی-اکوادوری هایی که امروزه در اکوادور حضور دارند به خاطر ملودی های ماریمبا و بسیاری از جشنواره های موسیقی و رقص مشهور هستند. مدتها قبل از فتح اکوادور توسط اسپانیایی ها و حتی قبل از ظهور تمدن اینکاها، فرهنگ های بومی منحصر به فرد منطقه دارای سبک زندگی موسیقی غنی بودند. آهنگ ها نقش مهمی در زندگی مردم آند باستان ایفا می کردند و باستان شناسان برخی از سازهای بسیار قدیمی مانند طبل، فلوت، شیپور و دیگر مصنوعات موسیقی را در گورهای باستانی یافته اند.

فرهنگ زندگی در اکوادور

مردان و به ‌ویژه زنان در هر منطقه از اکوادور و جزایر گالاپاگوس را می ‌توان به راحتی با لباسشان شناسایی کرد، زیرا جنبه‌ های فرهنگی خاصی را نشان می ‌دهد که مشخصه آن منطقه خاص است. جنبه اصلی هویت هندی در این کشور وجود دارد. افرادی که با لباس بومی آشنا هستند، اغلب می توانند بر اساس لباسی که می پوشند، مشخص کنند که اهل کجاست. اکوادور ترکیبات بسیار خوشمزه و بسیار عجیبی در غذاهای خود دارد. شما می توانید انتظار داشته باشید که میگوهای ترشی لیمو، ذرت برشته شده روی لپه و انتخاب بزرگی از شیرینی های پر شده با انواع چاشنی های مختلف را پیدا کنید. مانند سایر مناطق در سراسر جهان، کریسمس در اینجا جشن گرفته می شود. اگر می خواهید بهترین و اصلی ترین جشن کریسمس را داشته باشید، باید در شب کریسمس به کوئنکا بروید، جایی که پاسه دل نینو برگزار می شود.

رایج ترین احوالپرسی، دست دادن با تماس مستقیم چشمی همراه با لبخند است. تولد 15 سالگی یک دختر جوان یک تاریخ خاص در نظر گرفته می شود و بسیار جشن گرفته می شود. اگر به یک خانه اکوادوری دعوت شدید، گل، ارواح با کیفیت خوب، شیرینی، شیرینی های وارداتی را برای میزبان بیاورید. از یک دسته گل رز همیشه استقبال خوبی می شود. خوب لباس بپوشید که این باعث احترام میزبان می شود. در رویدادهای اجتماعی درباره کسب و کار بحث نکنید، مگر اینکه از شما خواسته شود. پاسخ دادن به هر دعوت اجتماعی، آداب خوبی محسوب می شود.

تحصیل در اکوادور

دانشگاه ‌های اکوادورهنگام تصمیم ‌گیری برای پذیرش تحصیلی در اکوادور، از یک فرآیند بررسی جامع استفاده می ‌کنند. اگرچه عملکرد تحصیلی بسیار مهم است، اما آنها همچنین قدرت برنامه درسی، مهارت انگلیسی یا اسپانیایی، گرایش نمره و سایر عوامل را در نظر می گیرند. شرایط پذیرش دانشگاه کاملا با مقررات تعیین شده توسط شورای دانشگاه های اکوادور مطابقت دارد. پذیرش در موسسات کاملاً رقابتی است که در آن متقاضیان دارای نمرات برتر در اولویت قرار می گیرند. سطح اسپانیایی متقاضی یکی از مهم ترین شرایط برای پیوستن به مدارس است. پس از مطالعه برنامه توسط مؤسسه، ممکن است آنها در فهرست نهایی قرار نگیرند.

اکثر دوره ‌های تحصیلی در اکوادور به زبان اسپانیایی تدریس می‌ شوند و اگر دانشجوی بین ‌المللی از یک کشور انگلیسی زبان هستید، پس از ارائه مدرک زبان خود فرصتی برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی خواهید داشت. بیمه سلامت و ریز نمرات آخرین موسسه دانشگاهی شما و اثبات سرمایه برای زندگی و ترخیص پلیس و مدارک شناسایی و مدارک سفر از مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای مستندسازی واجد شرایط بودن، لطفاً مدرک دیپلم و کارنامه خود را برای تمام ترم های تحصیلی ارسال کنید. این شامل هر مدرک سطح اولی است که شما کسب کرده اید. بنابراین، هر 3 سال تحصیلی باید همراه با ریز نمرات و دیپلم باشد. برای مقطع ارشد باید ریز نمرات برای تحصیلات پس از دبیرستان و نتایج نهایی آزمون دولتی و سایر گواهی های مربوطه را ارسال کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال دانشجویان در اکوادور می باشید:

نرخ اشتغالسال
71%2021
74%2022
75%2023

اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

آیا در مدرسه ای در اکوادور پذیرفته شده اید؟ قبل از رفتن باید ویزای تحصیلی اکوادور را دریافت کنید. این نوع ویزا 12-V برای دانشجویانی است که قصد دارند تحصیلات خود را در مراکز دولتی یا خصوصی با تایید دولت شروع، تکمیل یا بهبود بخشند. این شامل دانش آموزان (در تمام سطوح، سال تحصیلی عادی) و افراد تحت تکفل خانواده دانش آموز (همسر، فرزندان) می شود. مشکل اصلی برای دریافت ویزای تحصیلی اکوادور این است که شما باید گواهی ثبت نام یا پذیرش از یک موسسه آموزشی معتبر اکوادور داشته باشید. شما همچنین باید نشان دهید که تحصیلات شما حداقل 6 ماه در یک دوره متوالی 1 ساله خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در اکوادور هستید:

تعداد متقاضیان تحصیل در اکوادور

مراحل اخذ ویزای دانشجویی اکوادور

نزدیکترین کنسولگری خود را پیدا کنید. اسناد را جمع آوری کنید. در حالی که به وب سایت سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 یافتید بروید، لیست رسمی مدارک مورد نیاز در اینجا در وزارت امور خارجه، تجارت و ادغام است. سفارت اکوادور در واشنگتن دی سی همچنین لیست خوبی سازماندهی شده از الزامات برای متقاضیان از داخل ایالات متحده دارد. هزینه ویزا مرحله بعد است.

هزینه رسمی در اینجا در وزارت امور خارجه، تجارت و ادغام است، اما توصیه می کنیم برای تایید آخرین هزینه ویزا به وب سایت سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 پیدا کرده اید مراجعه کنید. سپس مطالب را ارسال کنید یعنی مطالب مورد نیاز خود را از مرحله 2 و هزینه ویزا را از مرحله 3 به سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 پیدا کرده اید ارسال کنید. سفارت یا کنسولگری شما دستورالعمل های دقیق ارسال درخواست ویزا را در وب سایت خود خواهد داشت. و در نهایت ویزای خود را دریافت کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

برای تحصیل در اکوادور بسته به اینکه از کجا می آیید به ویزای دانشجویی یا مجوز اکوادور نیاز دارید. مهم است که بدانید آیا کشور مبدا شما در اینجا برای ویزا معاف است یا خیر. نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند. باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.

این باید نیت قابل اثبات داوطلب باشد که در پایان دوره تحصیلی خود به کشور خود بازگردد. همه مهاجران در اکوادور باید به قوانین، دستورالعمل ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند و آنها را رعایت کنند. مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در اکوادور به این مقاله مراجعه کنید. برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که برای تحصیل در اکوادور برنامه ریزی می کنند به ویزای تحصیلی نیاز دارند.

برای درخواست به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه با اعتبار باقیمانده حداقل 6 ماه پس از تاریخ های سفر
  • گواهی پلیس با سابقه کیفری کشور محل سکونت او.
  • گواهی پزشکی.
  • بلیط رفت و برگشت
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • فرم درخواست
  • گواهی ثبت نام دوره در یک موسسه آموزشی در اکوادور.
  • گواهی تمکن مالی همراه با نامه ای مبنی بر اینکه بانک قصد دارد 10% از آن مبلغ را در ماه به دانشجو واریز کند.
  • هزینه ویزا و درخواست

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

دانشگاه های برتر اکوادور

Universidad Politécnica Salesiana پردیس گوایاکیل می خواهید در یک مکان منحصر به فرد و پر جنب و جوش بیاموزید، پس Escuela Superior Politécnica del Litoral دانشگاهی برای شماست. این دانشگاه در استان گوایاس در اکوادور واقع شده است. این یک دانشگاه دولتی با تعداد زیادی برنامه برای انتخاب و یک بخش تحقیقاتی خوب است.Universidad Técnica Particular de Loja یک دانشگاه خصوصی برتر در کشور اکوادور است. این دانشگاه در سال 1971 تاسیس شد و در طول سال ها تعداد زیادی فارغ التحصیل ایجاد کرده است و دارای یک شبکه بزرگ با کارکنان بالقوه است.Universidad Del Pacifico در یک دانشگاه خصوصی غیر انتفاعی تلاش می کند تا بهترین دانش را به دانشجویان ارائه دهد.

Universidad de Cuenca، یک موسسه عمومی در سال 1867 تحت فرمان قانونگذاری تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه در کوئنا با ارائه تعدادی برنامه رتبه بندی شده است. این بر اصول برابری جنسیتی، انسان گرایی، آزادی، نوآوری در میان بسیاری دیگر بنا شده است.Pontificia Universidad Católica del Ecuador در پردیس شهری پر جنب و جوش کیتو واقع شده است. این دانشگاه به عنوان معتبرترین دانشگاه خصوصی در اکوادور در نظر گرفته می شود که طیف گسترده ای از برنامه ها از معماری تا روانشناسی را ارائه می دهد. می خواهید در یک مکان منحصر به فرد و پر جنب و جوش، سپس دانشگاه بین المللی SEK (UISEK) یاد بگیرید. این دانشگاه در Carcelen در اکوادور واقع شده است.

زندگی دانشجویی در اکوادور

با فعالیت ‌های مختلف، از ابتکارات درون دانشگاهی تا خارج از دانشگاه و کار پس از تحصیل در اکوادور، دانش ‌آموزان هرگز از کارهایی که باید در موسسات اکوادور انجام دهند کوتاهی نمی ‌کنند. هنگامی که پرواز خود را به این کشور شگفت انگیز انجام دادید، از ترم تحصیلی خود در محیطی فریبنده و فضایی بی نظیر لذت می برید. علاوه بر سفرها و کنفرانس ‌های فرهنگی، هر مؤسسه تبادلات ورزشی منظمی را ترتیب می‌دهد که به دانش‌آموزان این فرصت را می ‌دهد تا با مردم محلی ترکیب شوند و مهارت ‌های جدید اکوادوری خود را تمرین کنند و در همان زمان دوستان جدیدی پیدا کنند. در برخی از مدارس زبان غیر آمریکایی، دانش ‌آموزان خارجی نیز این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان محلی خود که در کلاس ‌های مؤسسات شرکت می‌ کنند ملاقات کنند. دانشجویان بین‌ المللی در دانشگاه ‌های دولتی، معمولاً در خوابگاه‌ ها، حق مسکن با یارانه بالا را دارند.

اکثر دانشجویان در طول تحصیل در دانشگاه فشاری برای یافتن شغل ندارند و می ‌توانند در فعالیت ‌های فوق ‌العاده مختلف ارائه ‌شده توسط مؤسسات دانشگاهی شرکت کنند. ورزش‌ ها، به ‌ویژه فوتبال، در بین دانش ‌آموزان پسر محبوب است، اگرچه ورزش ‌های رایج کمتری از جمله فریزبی نهایی نیز ارائه می ‌شود. دانش‌ آموزان، به ‌ویژه در شهرها، از نظر سیاسی فعال هستند و احزاب مخالف اصلی مانند کارناوال اکوادور دارای اشتراک‌های بزرگ دانشجویی هستند. در بیشتر موارد، برنامه ‌هایی که برای دانشجویان بین ‌المللی برای تحصیل در اکوادور شامل چندین مؤلفه سفر است که به برنامه آنها کمک می ‌کند، این به دانشجویان امکان می‌دهد تا مقاصد معروف و استراحتگاه‌ های توریستی را ببینند. برای کسب اطلاعات در مورد شرایط بورسیه تحصیلی در اکوادور به این مطلب رجوع کنید.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

مقررات ویزا اغلب تغییر می کند، و رویه ها می تواند بسته به کنسولگری و/یا سفارت متفاوت باشد. دانشجویان باید قبل از شروع فرآیند، مراحل درخواست ویزا را با کنسولگری یا سفارت مربوطه بررسی کنند. ویزای تحصیلی اکوادور یک سند قانونی است که به یکی از صفحات داخلی پاسپورت شما چسبیده است. ویزا به عنوان تاییدیه دولت اکوادور برای اقامت قانونی شما در طول دوره تحصیل در خارج از کشور در اکوادور عمل می کند. به عنوان یک دانشجوی تحصیلی در خارج از کشور، احتمالا فقط به ویزای توریستی یا ویزای اقامت موقت نیاز خواهید داشت. شهروندی شما، ممکن است برای تحصیل در خارج از کشور در اکوادور به ویزای دانشجویی نیاز داشته باشید. این دعوت نامه از مسئول مهاجرت اکوادور می خواهد که ویزای توریستی 90 روزه شما را به ویزای توریستی 180 روزه تمدید کند.

این تضمین نمی شود و همچنین در برخی موارد امکان رد این موضوع برای مهاجرت وجود دارد. زمانی که به اکوادور رسیدید ویزای توریستی خود را دریافت خواهید کرد. مدارک مورد نیاز خود را در چمدان دستی خود حمل کنید تا به اداره مهاجرت نشان دهید. در صورت نیاز به درخواست برای تمدید، 132$ دلار هزینه وجود دارد. این هزینه بسته به تورم قابل تغییر است. اگر برنامه تحصیلی شما بیش از 90 روز باشد، باید برای ویزا 12-V اقدام کنید. شما باید نشان دهید که تحصیل شما حداقل شش ماه در یک دوره متوالی یک ساله خواهد بود.

در بخش زیر شاهد انواع ویزاهای کشور اکوادور می باشید:

انواع ویزاهای کشور اکوادور

نگاهی جامع به ویزای تحصیلی اکوادور

ویزای تحصیلی اکوادور یک سنت قانونی است که به یکی از صفحات داخلی پاسپورت شما الصاق می شود. اخذ ویزای تحصیلی قبل از سفر به این کشور، برای افرادی که به دنبال تحصیل در اکوادور هستند الزامی است. علاوه بر این ویزای تحیصیلی اکوادور، به عنوان تاییدیه دولت اکوادور برای اقامت قانونی شما در طول دوره تحصیل در خارج از کشور عمل می کند. البته لازم به ذکر است که، به عنوان یک دانشجوی بین المللی رد خارج از کشور، احتمالا فقط به ویزای توریستی یا ویزای اقامت موقت این کشور نیاز خواهید داشت. به طور کلی، بسته به برنامه و شهروندی شما ممکن است برای تحصیل در خارج از کشور در اکوادور، به ویزای تحصیلی نیاز داشته باشید. در نمودار زیر می توانید روند درخواست اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان را برای دریافت ویزای تحصیلی اکوادور را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

 

روند درخواست ویزای تحصیلی اکوادور بسته به ملیت متقاضیان

روند درخواست ویزای تحصیلی اکوادور به دو دسته تقسیم می شود که شامل متقاضیانی که شهروند ایالات متحده هستند و متقاضیانی که شهروند غیر آمریکایی هستند می شود. تمامی اتباع خارجی که قصد دریافت ویزای تحصیلی اکوادور را دارند، باید قبل از درخواست واجد شرایط بودن خود را برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور بررسی کنید. به طور کلی واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای تحصلی اکوادور بسته به ملیت متقاضیان متفاوت خواهد بود، همچنین در روند درخواست ویزا نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد.

در جدول زیر می توانید روند درخواست ویزای تحصیلی اکوادور بسته به ملیت متقاضیات را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

متقاضیان مختلف برای درخواست ویزای تحصیلی اکوادورتوضیحات
شهروندان ایالات متحده آمریکابرای شهروندان ایالات متحده آمریا جهت تحصیل در اکوادور به مدت یک ترم، ویزای توریستی با تمدید 180 روزه دریافت خواهید کرد. شهروندان آمریکایی می توانند این ویزا را تا زمانی که یک سال قبل از تاریخ ورود خود در اکوادور نبوده اند دریافت کنند. علاوه بر این، اگز برای یک سال تحصیلی یا تقویمی در اکوادور تحصیل می کنید، شهروندان آمریکایی باید برای ویزای اقامت موقت نیز درخواست دهند.
شهروندان غیر آمریکاییروند درخواست ویزای تحصیلی برای شهروندان غیر آمریکایی ممکن است متفاوت تر باشد. به نحوی که روند درخواست برای این افراد با بوروکراتیک اداری پیچیده ای همراه خواهد بود. که اغلب افراد به دلیل بوروکراتیک اداری این کشور از دریافت ویزای تحصیلی اکوادور منصرف می شوند. علاوه بر این الزامات اضافی نیز وجود دارد که باید آنها را برآورده کنند.

روند درخواست ویزای تحصیلی اکوادور بسته به ملیت متقاضیان

ویزای موقت و دائمی اکوادور

از 6 فوریه 2017، قوانین جدیدی در رابطه با مهاجرت اکوادور اجرایی شد. در این قانون چندین تغییر اساسی ایجاد شد که یکی از آن ها ارائه ویزای موقت و دائمی اکوادور است. در گذشته، شهروندان خارجی می توانستند بلافاصله جهت ویزای اقامت دائم اقدام نمایند، اما دیگر اینطور نیست. در حال حاضر همه بایستی یک ویزای اقامت موقت با اعتبار 2 سال در ابتدا دریافت کنند. این ویزا موقت فقط یک بار قابلیت تمدید دارد. پس از داشتن این ویزا به مدت 21 ماه، واجد شرایط درخواست ویزای دائمی خواهید شد که تاریخ انقضا ندارد.

دارندگان ویزای موقت اکوادور می توانند تا 90 روز در هر دوره 1 ساله خارج از اکوادور باشند. افرادی که ویزای دائمی اکوادور دارند نیز می توانند تا 180 روز خارج از کشور باشند. این قانون مشخص نمی کند که پس از گذشت 2 سال اول، چه مدت می توانند از کشور خارج شوند.

زندگی شبانه در اکوادور

شب های جمعه پرطرفدار است و شنبه شب شلوغ ترین هفته است. اگر می‌خواهید آخر هفته ‌ها یک میز خوب در دیسکوتکاها داشته باشید، زودتر برسید و از هر گونه صف در مکان‌ های محبوب خودداری کنید. زمان بسته شدن بارها در شهرها متفاوت است، با این حال اکثر بارهای معمولی بین ساعت 2 تا 3 صبح بسته می ‌شوند دیسکوکاهای بزرگتر ممکن است تا ساعت 4 صبح باز بمانند. به عنوان مثال، در طول تابستان در مونتانیتا، افرادی را خواهید دید که در حال نوشیدن مشروب هستند و تا زمان طلوع خورشید در خیابان ها آویزان می شوند. زندگی شبانه این کشور از شهرهای بزرگ کیتو و گوایاکیل تا شهرهای کوچکتر بانوس و مونتانیتا بسیار متفاوت است. به طور کلی، شهرهای بزرگ ‌تری که با بارهای مدرن و دیسکوکاها شناخته می ‌شوند، هزینه بیشتری نسبت به نوشیدن آبجو در آمازون، کوه‌ها یا ساحل دارند.

کدهای لباس برای اقلیت دیسکوکاها در شهرهای بزرگ اعمال می شود. در نود و نه درصد از مواقع نیازی به نگرانی در مورد لباس پوشیدن برای یک مهمانی شبانه در اینجا نخواهید داشت. هم برای آقایان و هم برای خانم ها، شلوار جین، تی شرت و کفش ورزشی عالی هستند. زنان بیشتر از مردان تمایل دارند لباس بپوشند، که در بیشتر مناطق آمریکای لاتین صدق می کند. اکوادورهای طبقه متوسط ​​و بالا ملودی های الکترونیکی را ترجیح می دهند و این کلوب ها در شهرهای بزرگ رایج است.  در طول ماه های تابستان، ریوهای هفتگی در یک باشگاه خاص در مونتانیتا برگزار می شود. هوی متال نیز معروف است. آهنگ‌های کارائیب، مانند سالسا، باچاتا و رگیتون نیز در بارها و کلوب‌ها شنیده می ‌شوند، بر اساس بازخورد برخی از خوانندگان اکوادوری، این ژانرها به عنوان موسیقی برای افراد طبقه پایین‌تر دیده می‌ شوند.

امکانات تفریحات در اکوادور

این کشور برای مهمانی کردن شهرت بسیار خوبی دارد، اما پاتوق کوچک موج سواری و هیپی در مونتانیتا در ساحل اقیانوس آرام پایتخت مهمانی کشور است. در طول تابستان، مرسوم است که مردم از سراسر کشور در مونتانیتا تعطیلات خود را بگذرانند. گروه کاملی از جوانان از نزدیکی گوایاکیل وجود دارد که تصمیم می گیرند هر آخر هفته از شهر فرار کنند و به ساحل بروند. همچنین، حال و هوای معمولی شهر موج‌ سواری و مقررات آرام در مورد ماری‌جوانا، بسیاری از آمریکایی  ‌های جنوبی دیگر از آرژانتین، شیلی، و کلمبیا و همچنین خارجی‌ها را از سراسر جهان جذب می ‌کند. کافه ها و دیسکوکاها در کشور هزینه ها را به طرق مختلف پوشش می دهند. برای صرفه جویی در هزینه و مشاجرات احتمالی با کارکنان بار، بهتر است قبل از رفتن از آن آگاه باشید.

امکانات عبارتند از:

  • پرداخت هزینه پوشش، و خرید نوشیدنی های فردی در دیسکوکا. این روش غربی برای رسیدگی به مسائل است.
  • به جای پرداخت هزینه پوشش، ملزم به صرف مقداری از پول از پیش تعریف شده برای نوشیدنی ها هستید.
  • ملزم به پرداخت هزینه پوششی است که شامل یک یا چند نوشیدنی «رایگان» است، اگرچه ممکن است گزینه‌های شما اجازه ندهند.

مزایا تحصیل و اخذ ویزای دانشجویی اکوادور

دانش آموزان همچنین به فعالیت های اجتماعی مانند ورزش و همچنین سایر فعالیت های فوق برنامه که می توانند در داخل و خارج از دانشگاه در آن شرکت کنند دسترسی دارند. در حالی که در اینجا تحصیل می کنید، ممکن است این شانس را داشته باشید که با خانواده های محلی بمانید و فرصت های خود را در اینجا گسترش دهید. دانش آموزان می توانند از طیف وسیعی از امکانات برای اسکان، فعالیت های شدید و حتی سفر انتخاب کنند. زیرا در دنیای دانشگاه‌ های اکوادور، هدف این است که شما همزمان با بازدید از مکان ‌های حومه‌ ای خارق ‌العاده، علم بیاموزید، جایی که می‌توانید مرتبط ‌ترین بناهای تاریخی این کشور را بیابید و از فرهنگی متفاوت لذت ببرید.

مدارس اکوادور بسیار بیشتر از مکان های آکادمیک هستند و هزینه تحصیل در اکوادور متفاوت است. آن ‌ها مکانی هستند که دانش ‌آموزان می ‌توانند از آنجا سفری گسترده‌ تر را آغاز کنند تا مقصد انتخابی خود، مردمشان و یک سنت جدید منحصر به فرد خودشان را تجربه کنند. برای کمک به دانشجویان برای لذت بردن از خود، هر یک از دانشگاه ها انواع فعالیت های فوق برنامه را در طول سال ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور و شرایط اعزام دانشجو به اکوادور بخدمات تخصصی و کاملی به شما ارائه می دهد.

پرتکرارترین سوالات ویزای تحصیلی اکوادور

در این بخش درباره پرتکرارترین سوالات درباره شرایط اخذ ویزای تحصیلی اکوادور اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور کدام اند؟ گذرنامه با اعتبار باقیمانده حداقل 6 ماه پس از تاریخ های سفر، گواهی پلیس با سابقه کیفری کشور محل سکونت او، گواهی پزشکی، بلیط رفت و برگشت، 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت، فرم درخواست، گواهی ثبت نام دوره در یک موسسه آموزشی در اکوادور، گواهی تمکن مالی و هزینه ویزا
  • مراحل اخذ ویزای دانشجویی اکوادور شامل چه مواردی است؟ نزدیکترین کنسولگری خود را پیدا کنید. اسناد را جمع آوری کنید. در حالی که به وب سایت سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 یافتید بروید، لیست رسمی مدارک مورد نیاز در اینجا در وزارت امور خارجه، تجارت و ادغام است. سفارت اکوادور در واشنگتن دی سی همچنین لیست خوبی سازماندهی شده از الزامات برای متقاضیان از داخل ایالات متحده دارد. هزینه ویزا مرحله بعد است. هزینه رسمی در اینجا در وزارت امور خارجه، تجارت و ادغام است، اما توصیه می کنیم برای تایید آخرین هزینه ویزا به وب سایت سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 پیدا کرده اید مراجعه کنید. سپس مطالب را ارسال کنید یعنی مطالب مورد نیاز خود را از مرحله 2 و هزینه ویزا را از مرحله 3 به سفارت یا کنسولگری که در مرحله 1 پیدا کرده اید ارسال کنید. سفارت یا کنسولگری شما دستورالعمل های دقیق ارسال درخواست ویزا را در وب سایت خود خواهد داشت. و در نهایت ویزای خود را دریافت کنید.
5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *