مهاجرت کاری اکوادور

کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور از مشاغلی است که طرفداران مخصوص به خود را داشته و سالانه متقاضیان بسیاری جهت کار در این زمینه مهاجرت کرده اند. اگرچه این کشور، نرخ بیکاری پایینی دارد، با این وجود نرخ کم اشتغال زیاد بوده و بالای 50% است. بنابراین، یافتن کار آسان نیست. به طور رسمی، برای اجازه کار در این کشور به ویزای کارگری نیاز دارید. گذشته از موقعیت گاه به گاه در یک اقامتگاه توریستی یا بار مسافرتی، فرصت کمی برای کار با حقوق وجود دارد. یک استثنا آموزش انگلیسی است.

بیشترین شغل های اشتغال به کار تدریس انگلیسی در کویتو و گوایاکویل است. مدارس گاهی در تابلوی اعلانات هتل ها و رستوران ها برای معلمان تبلیغ می کنند. اگر شما یک صلاحیت تدریس صادقانه دارید، بهتر است. این کشور به عنوان پناهگاه بازنشستگی معروف است. اما شاید مایل نباشید تا سن بازنشستگی صبر کنید تا به آنجا بروید و از مزایای شگفت انگیز زندگی در این کشور بهره مند شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به سایر کشورها می باشد.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

علوم آزمایشگاهی یک موضوع چند رشته ای و عملی است. به طوری که، بر تجزیه و تحلیل مسائل پزشکی تمرکز دارد. به عنوان یک دانشجوی علوم آزمایشگاهی، مهارت های عملی را خواهید آموخت که به شما کمک می کند بیماری ها را تشخیص داده و نظارت کنید و نحوه شناسایی روش های درمانی را آموزش دهید. بعد از فارغ التحصیلی می توانید کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور را شروع کنید. به طوری که، اغلب به عنوان علوم آزمایشگاهی پزشکی یا علوم آزمایشگاهی بالینی شناخته می شود.

می تواند طیف متنوعی از موضوعات مانند ایمونولوژی، بیوشیمی، علوم اعصاب و زیست شناسی مولکولی و سلول را پوشش دهد. به عنوان یک فارغ التحصیل، شما در خط مقدم کشف جدید درمان، کمک به تشخیص و درمان بیماری ها و ایجاد تغییر واقعی در زندگی مردم قرار خواهید گرفت. تحصیل علوم آزمایشگاهی در خارج از کشور به این معنی است که می توانید به بهترین برنامه ها و امکاناتی که جهان ارائه می دهد دسترسی پیدا کنید. برنامه های علوم آزمایشگاهی در بسیاری از کشورها ارائه نمی شود. بنابراین، اگر این مدرک تحصیلی شماست، تحصیل در خارج از کشور می تواند بهترین گزینه شما باشد.

 

وظایف کارشناس آزمایشگاه در اکوادور

تکنسین های علوم آزمایشگاهی، که به آن ها تکنسین های آزمایشگاه بالینی یا دانشمندان آزمایشگاه پزشکی نیز گفته می شود، بسیار غیرآموزش پزشک در آزمایشگاه هستند. جهت کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور، در آزمایشگاه پاتولوژی با تجزیه و تحلیل نمونه های بیماران، از نمونه خون گرفته تا پاپ اسمیر، بیوپسی سوزن و تجزیه و تحلیل ادرار، از پزشکان پشتیبانی تشخیصی می دهد.

دستیاران آزمایشگاه معمولا در جمع آوری نمونه، برچسب گذاری و نگهداری و همچنین ثبت پرونده، نظافت و سایر کارهای اساسی خانه داری آزمایشگاه شرکت می کنند. تکنسین های آزمایشگاهی آزمایشات ساده ای مانند تایپ کردن خون را انجام می دهند و انواع مختلفی از نمونه ها را برای بررسی آماده می کنند. تکنسین ها بر کار تکنسین ها و دستیار آزمایشگاه نظارت می کنند و آزمایش ها و روش هایی را انجام می دهند که به مهارت های تخصصی بیشتری نیاز دارند. برای کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور نیاز به ویزای کار اکوادور دارید.

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

برنامه های علوم آزمایشگاهی هم در دانشگاه های رایگان اکوادور و هم در دانشگاه های پولی ارائه می شود. دانشجویان می توانند در دوره کارشناسی به عنوان BSc یا BHS (کارشناسی علوم بهداشتی) طی 4 سال تحصیل شوند. دانشجویان می توانند در 2 سال گذشته قبل از تمرکز در ماژول های علوم آزمایشگاهی، سایر موضوعات را مطالعه نمایند.

در صورت داشتن کارشناسی در یک رشته مرتبط می توانید برای کارشناسی ارشد به عنوان کارشناسی ارشد تحصیل کنید و بسته به محل تحصیل شما می تواند 1 یا 2 سال طول بکشد. اگر قبلا دارای مدرک کارشناسی ارشد هستید، برخی از دانشگاه ها مدارک تحقیقاتی دکترا یا MPhil را در علوم آزمایشگاهی یا موضوعات مرتبط ارائه می دهند. این بسته به سرعت تحصیل شما معمولا 3 تا 6 سال به طول می انجامد.

بسیاری از یادگیری های شما در یک برنامه علوم آزمایشگاهی ماهیت عملی دارد و در آزمایشگاه انجام می شود. همچنین در سخنرانی ها، آموزش های گروهی، سمینارها شرکت خواهید کرد و مقدار زیادی مطالعه مستقل انجام خواهید داد. هر ماژول روش ارزیابی خود را دارد، اما می توانید گزارش ها، مقاله ها و آزمون های کتبی را تکمیل کنید. اکثر برنامه ها دارای تعدادی ماژول انتخابی هستند که می توانید انتخاب کنید. بنابراین، هیچ 2 دوره علوم آزمایشگاهی یکسان نخواهند بود.

با این حال، بیشتر آن ها موضوعات اصلی خاصی را پوشش می دهند، که عبارتند از:

  • بیوشیمی
  • داروشناسی
  • تکنیک های آزمایشگاهی
  • زیست شناسی سلولی
  • میکروب شناسی
  • بیماری های انسان
  • ایمونوبیولوژی
  • علوم اعصاب، غدد درون ریز و تولید مثل
  • هماتولوژی

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای اشخاصی که قصد کار علوم آزمایشگاهی در اکوادور را دارند، حدود 1040$ (دلار) می باشد. محدوده حقوق این شغل برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان در جدول زیر آمده است:

پارمترحقوق به دلار
حداقل حقوق480$
حداکثر حقوق1650$

همان طور که در جدول آمده است، بازه حقوقی این شغل بین 480$ تا 1650$ (دلار) است. عواملی که بر حقوق فرد تاثیر گذار است عبارتند از:

  • مهارت
  • تجربه
  • جنسیت
  • سازمان یا شرکت

آنچه واضح است، این است که تحصیلات عالی حقوق فرد را افزایش می دهد. به این معنی فردی که تحصیلات بالاتری داشته باشد درآمدش نیز افزایش می یابد. در نمودار زیر حقوق یک تکنسین آزمایشگاه را با توجه به تحصیلاتش مشاهده می کنید:

حقوق یک تکنسین آزمایشگاه در اکوادور

طبق آنچه در نمودار نشان داده شده است، وقتی سطح تحصیلات کارشناسی باشد، متوسط حقوق یک تکنسین آزمایشگاهی 630$ (دلار) در ماه خواهد بود. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد ماهانه 1220$ (دلار) حقوق می گیرد. یعنی، حقوق وی 93% بیشتر از فردی است که دارای مدرک کارشناسی است. در این نگارش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام اطلاعات درباره شغل کار علوم آزمایشگاهی در این کشور را در اختیار متقاضیان قرار دادند. چنانچه به مشاوره بیشتری در این زمینه نیاز داشتید، می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *