مهاجرت کاری اسلوونی

کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی

کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی

کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی بیشتر در زمینه های شیمی و پزشکی بوده و متقاضیان متخصص در این زمینه می توانند برای مهاجرت اقدام نمایند. اروپا چارچوبی را برای هماهنگی سیاست های اقتصادی در سرتاسر اتحادیه اروپا فراهم می کند. این اجازه را به کشورهای عضو می دهد تا برنامه های اقتصادی و بودجه ای خود را مورد بحث و بررسی قرار دهند و پیشرفت را در زمان های مشخصی از سال نظارت کنند.

برای سال 2021، اروپا به طور موقت سازگار شد تا آن را با تسهیلات بازیابی و تاب آوری هماهنگ کند تا تأثیر بحران ناشی از همه گیری را برطرف کند. به عنوان بخشی از این، کشورهای عضو تشویق می شوند که برنامه های اصلاحات ملی و برنامه های بهبود و مقاومت را در یک سند یکپارچه ارائه دهند. این برنامه ها مروری بر اصلاحات و سرمایه گذاری هایی است که کشورهای عضو در راستای اهداف تسهیلات انجام می دهند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی اطلاعاتی که جمع آوری کرده اند را در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

 معرفی کار علوم آزمایشگاهی شیمی بالینی در اسلوونی

یکی از شاخه های کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی، آزمایشگاه های شیمی بالینی است. انجمن شیمی بالینی و داروی آزمایشگاهی این کشور بیش از 50 سال در شیمی بالینی فعال است. در طول این دوره با سازماندهی دوره های آموزش دوره ای، جلسات تخصصی و همچنین همایش ها و کنگره های ملی و بین المللی، از ادامه تحصیل اعضای خود حمایت کرده است. این پنجمین بار است که انجمن کنگره شیمی بالینی و پزشکی آزمایشگاهی این کشور را با مشارکت بین المللی برگزار می کند. در این سال، این کنگره با هشتمین سمپوزیوم علمی اختصاص داده شده به پروفسور نیکو یسنووک پیوست. مباحث این سمپوزیوم سنتی بر اهمیت تحقیقات در پزشکی آزمایشگاهی تأکید می کند.

رویداد هایی که برگزار می شوند، عبارتند از:

  • کنگره شیمی دانان بالینی زیر نظر IFCC (فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و پزشکی آزمایشگاهی)
  • EFLM (فدراسیون شیمی بالینی و پزشکی آزمایشگاهی اروپا)

علاوه بر این، پنجمین کنگره اسلوونیایی تکنسین های پزشکی آزمایشگاهی همزمان برگزار می شود با این رویداد برگزار می شود.

 معرفی کار علوم آزمایشگاهی شیمی بالینی در اسلوونی

تحصیل آزمایشگاه پزشکی در اسلوونی

اگر ذاتا کنجکاو هستید و به بدن انسان علاقه دارید، دستیاری آزمایشگاه پزشکی جهت کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دستیاران آزمایشگاه پزشکی نقش اساسی در زمینه بهداشت و درمان دارند. دستیاران آزمایشگاه پزشکی می توانند در بیمارستان ها، آزمایشگاه های خصوصی و دولتی، کلینیک ها، آزمایشگاه های تحقیقاتی و بسیاری از مکان های دیگر کار پیدا کنند.

اگرچه، کار در زمینه مراقبت های بهداشتی بسیار پاداش آور است. اما همچنین می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در حالی که اکثر مردم از سخت کوشی، گاهی وقت و هزینه تحصیل که می تواند آن ها را از ورود به حرفه شغلی منصرف کند، بدشان نمی آید. دیپلم دستیار آزمایشگاه پزشکی 44 هفته است. به این معنی که شما می توانید کار خود را به عنوان دستیار آزمایشگاه در کمتر از 1 سال آغاز کنید. اگر مسئله پول و وقت است، امید خود را برای کار در زمینه بهداشت و درمان از دست ندهید. روش های زیادی برای کار در زمینه پزشکی وجود دارد. که می توان به  برنامه های  مدرسه بهداشت Robertson اشاره کرد.

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی

علاقه مندانی که قصد کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی دارند، باید از حقوق و مزایای این شغل با خبر شوند. فردی که قصد کار در اسلوونی به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه دارد، به صورت ماهیانه حقوقی معادل با 1400€ (یورو) درآمد کسب خواهد کرد.

محدوده حقوق را در جدول زیر مشاهده می کنید:

پارامترحقوق به یورو
کمترین حقوق640€
بیشترین حقوق2220€

حقوقی که یک تکنسین آزمایشگاه در این کشور دریافت می کند، براساس تجربه، مهارت، جنسیت و سازمانی که در آن کار می کند، تعیین می شود. در نمودار زیر تفاوت حقوق زنان و مردان را در این حوزه مشاهده می کنید:

تفاوت حقوق زنان و مردان در اسلوونیبه علاوه، براساس تجربه حقوق فرد زیاد خواهد شد. برای مثال، فردی که کمتر از 2 سال سابقه کار دارد، حقوقی معادل با 730€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که فردی که بین 5 تا 10 سال تجربه دارد، حقوقش معادل با 1440€ (یورو) خواهد بود. بنابراین، حقوق فردی که بین 5 تا 10 سال سابقه کار دارد، 48% بیشتر از فردی است که بین 2 تا 5 سال سابقه کار دارد.

مجوز کار در اسلوونی

مجوز اقامت  و کار معروف به ویزای کار اسلوونی یا اجازه کار این کشور است. این مجوز به یک فرد خارجی اجازه می دهد براساس شغل یا کار در این کشور اقامت داشته باشد. مجوز کار این کشور معمولا مجوز اقامت صادر شده و در نتیجه، اساس اصلی اقامت طولانی مدت خارجی ها در این کشور است. مجوز کار این کشور به راحتی با انعقاد قرارداد کار مناسب با یک کارفرمای بالقوه بدست می آید. مجوز کار این کشور برای مدت زمان روابط کاری اخذ می شود، اما تنها 1 سال بیشتر اعتبار ندارد. مجوز کار این کشور، باید قبل از انقضا تمدید شود.

تجدید پروانه کار این کشور با همان مرجع اولین درخواست مجوز کار این کشور ثبت می شود. بنابراین، اسناد پشتیبان برای ارسال مجدد کاملا مشابه هستند. در صورت تحقق کلیه شرایط، ویزای کار این کشور، مدت 2 سال اعتبار داشته و سپس دوباره برای 2 سال تمدید می شود. درخواست مجوز کار این کشور معمولا توسط شخص خارجی انجام می شود. اما کارفرمای او نیز ممکن است این کار را انجام دهد.

در اکثر موارد، این درخواست در یک سفارت این کشور در یک کشور خارجی که فرد خارجی تبعه آن است، ثبت می شود. به همین ترتیب، مجوز کار این کشور در همان کشور خارجی به فرد خارجی داده می شود. زیرا، در آنجا قوانین مهاجرت به اسلوونی بیان می کند که اولین اجازه کار این کشور قبل از ورود فرد خارجی به این کشور اخذ می شود. مشکل اصلی ویزای کار این کشور این است که در ابتدا حداکثر برای 1 سال اخذ می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در پروسه مهاجرت کاری به این کشور و سایر کشورها یاری می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *