مهاجرت تحصیلی اکوادور

دانشگاه های رایگان اکوادور

دانشگاه های رایگان اکوادور

برای دانشجویان بین المللی اطلاع از دانشگاه های رایگان اکوادور از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله مفتخر ره راهنمایی شما می باشیم. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارد تا دانشگاه های رایگان در اکوادور و دانشگاه های کم هزینه را به شما معرفی کند. طبق گفته تحلیلگران، طی 10 سال گذشته در اکوادور، سطح دسترسی به آموزش و کیفیت تحصیل حتی بالاتر از سطح کشورهای برجسته اروپایی مانند فنلاند بوده است. محققان دانشگاه ملی آموزش، یافته ها را منتشر كردند. كه از سال 2006 تاكنون دسترسی به آموزش %30 در سطح دبیرستان و 59% در موسسه آموزش عالی كشور افزایش یافته است. در مورد ثبت نام، این مطالعه جزئیات رشد تا 97.54% را نشان می دهد، در مقایسه با ارقامی مانند %96.78 در فنلاند، که موفق ترین مدل در آموزش و پرورش در سراسر جهان محسوب می شود.

دانشگاه های دولتی در اکوادور

دانشگاه های دولتی از سال 2008، در اکوادور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایل ثبت نام اکثر دانشجویان (حدود 80%) در دانشگاه های دولتی است. از طرفی دیگر، هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی می تواند از 2000$ (دلار) به 6000$ (دلار) در سال برسد. برای برخی از رشته های خاص مانند پزشکی یا معماری، هزینه تحصیل می تواند حدود 2000$ (دلار) بیشتر باشد. حدود 56 دانشگاه دولتی در اکوادور وجود دارد که تمامی آن ها ریگان می باشند. دانشجو فقط باید هزینه کتاب، اجاره و زندگی خود را پرداخت کند. جهت مطالعه بیشتر به مقاله هزینه تحصیل در اکوادور مراجعه نمایید

پذیرش در دانشگاه های دولتی از طریق آزمون استعداد ملی انجام می شود که محدودیت سنی ندارد. این آزمون برای دانشجویان بین المللی نیز اعمال می شود. برخی از دانشگاه های خصوصی نیز در آزمون استعداد ملی گنجانده شده اند ، اما برخی دیگر از دانشگاه ها نیز مراحل پذیرش خود را دارند. با این حال برخی از دانشگاه ها در کشور اکوادور وجود دارد که شهریه آن ها نسبت به دانشگاه های خصوصی کمتر می باشد در زیر می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید:

  • دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو
  • دانشکده پلی تکنیک ملی (EPN)
  • دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور (PUCE)
  • دانشگاه کوئنکا
  • دانشگاه تجارت و فناوری گوایاکویل (UTEG)
  • دانشگاه دولتی منابی جنوبی (UNESUM)
  • دانشگاه کازا گراند
  • دانشگاه اسپیریتو سانتو (UEES)

دانشجویان می توانند در حین تحصیل کار کنند تا هزینه زندگی خود را تامین کنند. جهت اطلاعات بیشتر به مقاله کار دانشجویی در اکوادور مراجعه نمایید.

دانشکده عالی پلی تکنیک چیمبورازو از دانشگاه های رایگان اکوادور

دانشکده عالی پلی تکنیک چیمبورازو در سال 1969 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های رایگان اکوادور می باشد. یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ ریوبامبا در چیمبوراسو واقع شده است. این دانشکده که به طور رسمی توسط «شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور» شناخته می شود، یک موسسه آموزش عالی در اکوادور است. دانشکده عالی پلی تکنیک چیمبورازو دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیل می شود. به علاوه این دانشکده دارای چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد.

رشته هایی که در این دانشکده ارائه می شود در جدول زیر مشاهده می کنید:

رشته هاکارشناسیکارشناسی ارشددکترا
هنر و علوم انسانیداردنداردندارد
علوم اجتماعی و بازرگانیداردنداردندارد
زبان و فرهنگینداردنداردندارد
پزشکی و بهداشتداردنداردندارد
مهندسیداردنداردندارد
علم و فناوریداردنداردندارد

دانشگاه فنی آمباتو از دانشگاه های رایگان اکوادور

دانشگاه فنی آمباتو از دانشگاه های رایگان اکوادور

دانشگاه فنی آمباتو (UTA) در سال 1969 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های رایگان اکوادور می باشد. یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک آمباتو، تونگوراهوا واقع شده است. دانشگاه فنی آمباتو که رسماً توسط «شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور» شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادوری است. دانشگاه فنی آمباتو دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیل می شود. UTA همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی نیز می توانند در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

دانشگاه آند سیمون بولیوار در اکوادور

دانشگاه آند سیمون بولیوار، اکوادور (UASB) در سال 1985 تاسیس شد. یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محوطه شهری کلان شهر کویتو، پیچینچا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک واحد شعبه در لاپاز است. رسماً توسط «شورای تضمین کیفیت تحصیلات عالی اکوادور» شناخته می شود. دانشگاه آندینا سیمون بولیوار، اکوادور بسیار کوچک است. دانشگاه آند سیمون یولیوار در اکوادور، دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک رسمی آموزش عالی شناخته شده مانند مقاطع کارشناسی ارش، دکترا در چندین زمینه تحصیل می شود. این موسسه آموزش عالی اکوادوری 34 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی براساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است.

در نمودار زیر دامنه پذیرش این دانشگاه را مشاهده می کنید:

دامنه پذیرش دانشگاه آند سیمون بولیوار

دامنه میزان پذیرش 60% است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. UASB همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری برای دانشجویان وجود دارد. لازم به ذکر است که برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و دکترا، شهریه باید پرداخت شود که متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی بین 7500$ تا 10000$ (دلار) می باشد.

دانشگاه گوایاکویل از دانشگاه های رایگان در اکوادور

دانشگاه گوایاکویل (UG) در سال 1867 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های رایگان اکوادور می باشد. این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در کلان شهر گوایاکویل، در گویاس واقع شده است. این دانشگاه که به طور رسمی توسط «شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور» شناخته شده است. یک اکوادور تحصیلات تکمیلی بسیار گسترده است. دانشگاه گوایاکویل دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیلی می شود. این موسسه آموزش عالی اکوادوری با قدمت 153 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی براساس آزمون های ورودی است. به علاوه، این دانشگاه چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل در دانشگاه های رایگان در اکوادور را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *