مهاجرت تحصیلی اکوادور

کار دانشجویی در اکوادور

کار دانشجویی در اکوادور

مجوز کار دانشجویی در اکوادور، برای دانشجویان بین المللی یک مزیت محسوب می شود. در محتوا این مقاله می توانید به اطلاعات بیشتری دست یابید. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این مقاله اطلاعاتی از شرایط و مشاغل کار دانشجویی در اکوادور به شما عزیزان ارائه دهد. با تحصیل در اکوادور می توانید میراث فرهنگی جذاب، زیبایی طبیعی و فرهنگ پر جنب و جوش آن را تجربه کنید. تنوع زیستی حیرت انگیز اکوادور که از آمازون به آند کشیده شده است. جزایر گالاپاگوس را در بر می گیرد که به خاطر گونه های منحصر به فرد و نقش تاریخی خود در الهام گرفتن از نظریه پیشگامانه داروین در تکامل شهرت دارند. این کشور زمانی بخشی از امپراتوری اینکان بود و شما می توانید تاریخ جذاب آن را در چندین مکان میراث جهانی یونسکو مشاهده کنید.

تاریخ دانشگاه های اکوادور به همان اندازه غنی است، زیرا برخی از آن ها به قرن 17 برمی گردند. دانشگاه های این کشور اکنون می توانند از شهرت علمی، فنی و مهندسی که به تدریج در حال رشد است، برخوردار باشند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، همچنین واجد شرایط دریافت چندین بورسیه تحصیلی از طرف دانشگاه ها و بورسیه تحصیلی از دولت این کشور خواهید بود. این گزینه را برای تحصیل در خارج از کشور جذاب می کند. دوره های دانشگاه اکوادور به زبان اسپانیایی تدریس می شود و به شما فرصتی می دهد تا مهارت خود را در زبان اسپانیایی افزایش دهید.

سوالاتی که در رابطه با کار دانشجویی در اکوادور در این مقاله پاسخ داده خواهد شد:

  • آیا کار در حین تحصیل در اکوادور امکان پذیر است؟
  • دانشجویان در حین تحصیل چه کاری می توانند انتخاب نمایند؟

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

کویتو و کوئنکا بهترین مکان برای تحصیل در اکوادور محسوب می شوند. هر دو دارای طیف گسترده ای از آموزشگاه های زبان برای انتخاب هستند. هزینه زندگی در اکوادور برای یک دانشجوی بین المللی 700$ تا 1500$ (دلار) در ماه براساس شهر تخمین زده می شود. این هزینه شامل مسکن، حمل و نقل، تغذیه، کتاب و غیره است. اجاره خانه در جدول زیر آمده است:

نوع خانهاجاره ماهانه به دلار
خانه 82 متر مربعی در یک محله گران$780
خانه 82 متر مربعی در یک محله نرمال$478

می توان گفت اکوادور یکی از کم هزینه ترین کشورهای جهان است که می تواند در آن زندگی کند. از قیمت ملک و اجاره گرفته تا هزینه استخدام خدمتکار تمام وقت و صرف شام کمتر است. شما مجبور نخواهید بود که از راحتی های جهان اول در شهرهای بزرگ مانند کویتو، گوایاکیل و کوئنکا چشم پوشی کنید.

در نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در شهر گوایاکیل واقع در اکوادور را مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در شهر گوایاکیل

به طور کلی، می توان گفت که شهریه دانشگاه ها در کشور اکوادور کم می باشد. دانشگاه های دولتی هیچ هزینه ای ندارند. اما از طرفی دیگر، هزینه دانشگاه های خصوصی در کشور اکوادور برای دانشجویان بین المللی می تواند گران باشد. اگر شهریه دانشگاه را در نظر نگیریم، برای زندگی در کشور اکوادور، دانشجویان، مخصوصا دانشجویان بین المللی، به حمایت مالی نیاز پیدا خواهند کرد. زمانی که یک دانشجو در کشور اکوادور مشغول به تحصیل است، ویزای تحصیلی دارد. این ویزا به دانشجو امکان کار پاره وقت را می دهد. از این طریق دانشجو می تواند هزینه خود را تامین نماید.

 

شرایط کار دانشجویی در اکوادور

هنگامی که در خارج از کشور تحصیل می کنید، ممکن است دریابید که یک شغل پاره وقت می تواند در هزینه زندگی به شما کمک کند. یا فعالیت های اوقات فراغت و سفرهایی را که در غیر این صورت خارج از بودجه شما بوده اند، تأمین کند. اگر در حین تحصیل در خارج از کشور به فکر کار بوده اید، تنها نیستید. بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول تحصیل خود به دنبال کار هستند. اگر قصد دارید در دوره تحصیل خود در اکوادور کار کنید، باید به موقع خود را برای آن آماده کنید. در حالی که تحصیل در خارج از کشور می تواند رضایت بخش باشد، درگیر شدن با یک شرکت محلی رضایت بخش تر خواهد بود. موسسات اکوادوری به دانشجویان فرصت های نامحدودی برای نمایش مهارت های خود و استفاده از دانش تحصیلی از بستر صنعتی ارائه می دهند.

اگر در تعطیلات تابستان در دانشگاه بمانید، انتخاب کار تمام وقت شانس شما برای کسب درآمد اضافی را افزایش می دهد. این می تواند هزینه ترم بعدی شما را تامین کند. همچنین، می توانید فرصت های شغلی پاره وقت در خارج از محوطه دانشگاه را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای کار در یک پمپ بنزین یا تحویل روزنامه و غیره بدست آورید. می توانید از طریق تبلیغات روزنامه های محلی، طبقه بندی ها یا رسانه های اجتماعی و غیره فرصت های شغلی پاره وقت در اطراف دانشگاه پیدا کنید. همچنین، دانشجویان ارشد و گروه های دانشگاهی برای به دست آوردن اطلاعات یا پیوند برای استخدام مفید خواهند بود.

مشاغل مورد نیاز جهت کار دانشجویی در اکوادور

مشاغل مورد نیاز جهت کار دانشجویی در اکوادور

اگرچه درآمد از چنین مشاغلی برای پرداخت شهریه کافی نمی باشد. اما برای حمایت از تحصیلات کمک چندانی نخواهد بود. به عنوان مثال می توان به پرداخت قبض های غذایی یا شاید هزینه های دیگر اشاره کرد. در حین ادامه تحصیل می توانید مقداری پول جیب کار کنید که به صورت پاره وقت کار می کند. نوع شغلی که خواهید گرفت عمدتا به صلاحیت شما، در صورت داشتن تجربه قبلی کار و مجموعه مهارت های شما بستگی دارد. علاوه بر دریافت حقوق، مشاغل پاره وقت به شما کمک می کنند تا در زمان واقعی نیز یاد بگیرید. به عنوان مثال، هنگامی که برای کافه تریا دانشکده یا امنیت کار می کنید با افراد جدید زیادی ملاقات می کنید، گویش های جدید را یاد بگیرید و فرصتی مناسب برای معاشرت با مردم محلی پیدا کنید.

 

از مشاغل مورد نیاز جهت کار دانشجویی در اکوادور می توانید به صورت پاره وقت کار کنید می توان به معلم زبان انگلیسی، گارسون در کافه تریا یا رستوران ها و غیره اشاره کرد. به یاد داشته باشید که در صورتی می توانید کار پاره وقت انجام دهید که لطمه ای به تحصیل شما نزند. یکی از مهم ترین نیازها هنگام کار پاره وقت در اکوادور دانش زبان اسپانیایی می باشد. اگر زبان اسپانیایی بلد باشید، کارهای بهتری خواهید یافت. علاقه مندانی که می خواهند بعد از تحصیل در اکوادور بمانند می توانند مقاله کار پس از تحصیل در اکوادور را مطالعه نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کار دانشجویی در اکوادور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. مشاوران ما در این موسسه در زمینه مهاجرت به شما کمک خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *