شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت میشیگان آمریکا

ساعت میشیگان آمریکا

آگاهی از تفاوت ساعت میشیگان آمریکا با ایران را می توانید در این مقاله مطالعه کنید. میشیگان، یکی از ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا است. اگرچه میشیگان از نظر وسعت زمین خود تنها در رتبه 22 از 50 ایالت قرار دارد، اما گنجاندن آب های دریاچه های بزرگ که بر آنها صلاحیت قضایی دارد، این ایالت از نظر مساخت در رتبه 11 قرار دارد.. پایتخت استلنسینگ در جنوب مرکزی میشیگان. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل در آمریکا و همچنین شرایط زندگی در این کشور مشاور شماست.

جمعیت میشیگان عمدتاً شهری است و در مراکز صنعتی جنوب شبه جزیره پایین متمرکز شده است. بسیاری از کارگران تحت سلطه اتحادیه ها جذب شده اند و جمعیت شهری ایالت طیف وسیعی از پیشینه های قومی، اقتصادی، آموزشی و حرفه ای را منعکس می کند. چنین تنوع اجتماعی-اقتصادی محیطی را به وجود آورده است که در آن ثروت و فقر اغلب در کنار هم وجود دارند. این در هیچ کجا بهتر از منطقه شهری دیترویت مثال زدنی نیست. دولت ایالتی شبکه وسیعی از برنامه ها را با هدف کاهش چنین تضادهایی هماهنگ می کند. سیستم آموزش عالی دولتی میشیگان همواره در میان قوی ترین و متنوع ترین ها باقی مانده است و بیشترین احترام را در کشور دارد.

معرفی ایالت میشیگان آمریکا

میشیگان تنها ایالتی است که به دو بخش بزرگ زمین تقسیم شده است: ایالت کم جمعیت اما غنی از مواد معدنی.شبه جزیره فوقانی (که معمولاً UP نامیده می شود) از شمال ویسکانسین بین دریاچه های سوپریور و میشیگان به سمت شرق برش می خورد و به شکل دستکش است. شبه جزیره پایین از ایندیانا و اوهایو به سمت شمال می رسد. در واقع، برای اکثر ساکنان میشیگان، یک دست راست رو به بالا به عنوان یک نقشه آماده برای مکان یابی تقریباً شهرها، مسیرها، مناطق، پارک ها یا هر ویژگی دیگری از شبه جزیره پایین عمل می کند. این دو خشکی از سال 1957 توسط بیگ مک، 5 مایلی (8 کیلومتر) به هم متصل شده اند.پل مکیناک بر روی تنگه مکیناک، که دریاچه میشیگان را در غرب از دریاچه هورون در شرق جدا می کند.

بین دریاچه هورون و دریاچه ایری، در جنوب شرقی، شبه جزیره پایین توسط دریاچه سنت کلر و رودخانه های سنت کلر و دیترویت از استان انتاریو کانادا جدا می شود. رودخانه سنت ماری، که از دریاچه سوپریور به دریاچه هورون می ریزد، مرز بین المللی بین شبه جزیره بالایی و انتاریو را تشکیل می دهد. میشیگان از زمان پذیرش خود در 26 ژانویه 1837، به عنوان بیست و ششمین ایالت اتحادیه و چهارمین ایالتی که از قلمرو شمال غربی حک شده است، به یک منبع اصلی در زندگی اقتصادی ایالات متحده تبدیل شده است. نام بزرگترین شهر آن، دیترویت در سرتاسر جهان برای صنعت خودروسازی آمریکا به عنوان کلمه ای تبدیل شده است. این ایالت همچنین جایگاه خود را در کشاورزی و تا حدی جنگلداری حفظ کرده است.

در لیست زیر شاهد دانشگاه های میشیگان هستید:

  • دانشگاه میشیگان
  • دانشگاه ایالتی میشیگان
  • دانشگاه صنعتی میشیگان
  • دانشگاه میشیگان غربی
  • دانشگاه مدونا
  • دانشگاه میشیگان شرقی
  • دانشگاه تکنولوژی میشیگان

فصول و ساعت میشیگان آمریکا

فصول و ساعت میشیگان آمریکا

دریاچه‌ های بزرگ بادهای گرم تابستان را خنک می‌کنند و بادهای سرد زمستان را گرم می‌کنند و به میشیگان آب و هوای معتدل ‌تر و تا حدودی مرطوب‌ تری نسبت به سایر ایالت ‌های شمال مرکزی می‌دهند. اگرچه شبه جزیره فوقانی سردتر است، اما محدوده دما در شهرهای دورتر شمالی و جنوبی میشیگان تفاوت زیادی با هم ندارد. در شمال دور، درSault Sainte Marie دماهای بالا در ژانویه معمولاً در دمای پایین (حدود 6- درجه سانتیگراد)، در حالی که دمای پایین نزدیک به (15- درجه سانتیگراد) است. در ژوئیه دمای هوا تا اواسط (حدود 24 درجه سانتیگراد) افزایش می یابد و به 50 درجه فارنهایت (حدود 11 درجه سانتیگراد) کاهش می یابد. در دیترویت، در جنوب شرقی، دماهای بالا در ژانویه معمولاً به (حدود 1 درجه سانتیگراد) می رسد، در حالی که کمینه ها به حدود (حدود 7- درجه سانتیگراد) می رسد.

در ماه ژوئیه، دماهای بالا معمولاً در اواسط دهه 80 فارنهایت (حدود 29 درجه سانتیگراد) و پایین ترین آنها در اواسط دهه 60 درجه فارنهایت (حدود 18 درجه سانتیگراد) است. میشیگان میانگین بارندگی سالانه در حدود 30-38 اینچ دارد. مرطوب ترین قسمت ایالت در جنوب غربی است و میزان بارش به سمت شمال شرقی کاهش می یابد. آلپنا، در شمال شرقی شبه جزیره پایین، یکی از خشک ترین مکان های ایالات متحده در شرق رودخانه می سی سی پی است. دو کمربند برفی اثر دریاچه وجود دارد، یکی در ساحل جنوبی دریاچه سوپریور، درشبه جزیره بالا، دیگری در ساحل شرقی دریاچه میشیگان، درشبه جزیره پایین این مناطق، که در داخل خشکی امتداد دارند، ممکن است دو تا سه برابر بیشتر از سایر نقاط ایالت بارش برف زمستانی داشته باشند.

اختلاف ساعت میشیگان و دیگر ایالت های آمریکا

میشیگان ایالتی در غرب میانه آمریکا است. این نام از دریاچه میشیگان گرفته شده است، که به نوبه خود اعتقاد بر این است که از کلمه هندی Chippewa meicigama به معنای “آب بزرگ” گرفته شده است. میشیگان که توسط چهار دریاچه بزرگ محدود می شود، طولانی ترین خط ساحلی آب شیرین در قاره ایالات متحده را دارد. بیشتر میشیگان در منطقه زمانی شرقی قرار دارد. زمان استاندارد شرقی (EST) 5 ساعت عقب تر از زمان گرینویچGMT-5 است. چهار شهرستان میشیگان (Gogebic، Iron، Dickinson و Menominee) در غرب شبه جزیره فوقانی که مرز جنوبی خود را با ایالت ویسکانسین مشترک دارند، در منطقه زمانی مرکزی ایالات متحده قرار دارند. استارت آپ آمریکا نیز مقاله مهم و جامعی است که مظالعه آن خالی از لطف نیست.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت میشیگان آمریکا هستید:

زبان رسمیپایتختبزرگ ترین شهررتبه در جمعیت
انگلیسیلنسینگدیترویت8

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری ایالت میشیگان آمریکا هستید:

نرخ بیکاری ایالت میشیگان آمریکا

اختلاف ساعت ایران و میشیگان آمریکا

در خصوص اختلاف ساعت میشیگان و ایران تهران باید اذعان داشت که اگر قصد ارتباط از راه دور را دارید و یا باید یک اداری را به زمان میشیگان انجام دهید باید برنامه خود را کمی تغییر دهید. اگر جلسه کاری برای ثبت شرکت در آمریکا را دارید و یا مصاحبه برای اخذ پذیرش از دانشگاه های میشیگان را در پیش رو دارید باید خود را با شراط وفق دهید. این برنامه ها ممکن است از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از برای شما باشد. همچنین در شرایط دیگر ممکن است از 16 تا 18 به وقت تهران برای شما فرصت خوبی برای انجام دادن کارهای شما باشد. اگر در دیترویت، هستید و با تهران نیاز دارید که تماس بگیرید بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از دیترویت، میشیگان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای توریستی آمریکا و نحوه اخذ اقامت آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *