مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا

جهت ثبت شرکت در آمریکا می باید از قوانین و شرایط خاص این کشور پیروی نمایید. متقاضیان بین المللی جهت ثبت شرکت در این کشور از شرایط و ضوابط ویژه ای برخوردار می باشند، از این رو در وهله اول می باید پرونده قانونی شرکت را به مرحله ثبت برسانند. به همین جهت، برای فعالیت های بازرگانی گزینه ای معقول می باشد. لازم به ذکر است که برای هر یک از وهله های ثبت شرکت در آمریکا، جهت آگاهی دقیق و مشورت می توانید با وکلاء و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

قوانین تجاری آمریکا

مشارکت تجاری بین المللی در این کشور به گونه ای است، که بین 2 یا چند نفر صورت می گیرد. به طوری که هر کدام از آن ها استعلال تجاری خود را پشتیبانی می‌ کنند. هرچند هر کدام از سهامداران، صاحب بخشی از سهام هستند. اما ارتباط صاحبان سهام، همکاری 2 طرفه آنها بوده است. در یک بازه زمانی خاص (قرن 19 و 20)، شرکت های آمریکایی نمی توانستند با شرکت‌ های دیگر شراکت انجام دهند، که این امر به دلیل تشکیل دادگاه های در این کشور بود.

اما با گذشت زمان این تصمیم تغییر کرد. از این رو توانستند با شرکت‌ های دیگر شراکت کنند. شیوه حقوقی شرکت مشاع تجاری، مشابه یکی از شرکت‌ های حاضر در ایالات متحده آمریکا است. اما اغلب شرکت های نامبرده، مانند شرکت های سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت تضامنی، جهت تاسیس شرکت همکاری بین المللی مورد استعمال قرار می گیرد. همچنین هر یک از شرکت های نامبرده، پیرو قوانین مرتبط به ایالات خود بوده است. نیز قوانین فدرال در موردهای ویژه نظارت بر آن ها می باشد. این نوع از فرم حقوقی، مسائلی را از جنبه بررسی ضوابط شرکت ها در زمان در زمان تنسیق قرار داد مهیا می سازد. چون یکی از ضرورت‌ های قوانین رجوع به حقوق 50 ایالت آمریکا می باشد.

بررسی قوانین ثبت شرکت در آمریکا

هر کدام از شعب شرکت مادر، باید مالیات و ضرر و زیان خود را به طور مستقل پرداخت کنند و مسئول باشند. چون این شرکت به طور مختار مالیات خود را ادا می کند. در صورتی که شعبه نامبرده، بر اثر ضررهایی که وارد شده، مالباخته شود. تمامی ثروت آن بین طلبکاران و شرکت مادر توزیع می شود. همچنین مالیات بر همان پایه پرداخت می شود. یکی از سرمایه گذاری های مستقیم در ایالات متحده آمریکا از طریق بازرگانان خارجی در سال 1970 نزدیک به 13 میلیارد $ (دلار) بوده است. نیز در سال 1988 به 329 میلیارد $ (دلار) از یاد یافته است. همچنین در برابر سرمایه گذاری بی واسطه ایالات متحده در خارج کشور، 327 میلیارد $ (دلار) اخيرا بوده است. از این رو مشخص شده است که از راه خرید سهام از شرکت ها اجرا شده است.

 

همچنین پیش بینی هایی در رابطه با اینکه سرمایه‌ گذاران، انحصارهایی نسبت به مالکیت تاجران خارجی در ایالات متحده آمریکا شده است. برای شما در زیر شرح داده ایم به فروش رساندن کالا و خدمت گذاری به ارتش که بخشی از دشواری های امنیت ملی می باشد. واگذاری خریدهای دولتی در مناقصات، به پیشنهاد دهندگان آمریکایی می باشد. لیکن قیمتی که تاجر خارجی تعیین می کند. حداقل 50% زیر قیمت پیشنهاد شرکت آمریکایی می باشد. همچنین اخیرا سامان دفاعی وصول به سوق ثبت شرکت در آمریکا، بدون شریک آمریکایی غیرممکن می باشد. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

روند ثبت شرکت در آمریکا

بهترین ساختار تجاری برای استفاده در هنگام تشکیل یک تجارت در ایالات متحده یک شرکت با مسئولیت محدود LLC است. هر کسی می تواند یک LLC در ایالات متحده ایجاد کند. لازم نیست شهروند ایالات متحده یا یک شرکت آمریکایی باشید. شهروندان خارجی و شرکت های خارجی می توانند یک LLC در ایالات متحده تشکیل دهند. بزرگترین عاملی که باید قبل از تشکیل شرکت خود در نظر بگیرید، توانایی شما برای دریافت ویزا برای سفر به ایالات متحده از کشور خود برای افتتاح حساب بانکی برای شرکت با مسئولیت محدود است. باز کردن یک حساب بانکی در ایالات متحده تجارت با سایر مشاغل ایالات متحده را آسان تر می کند.

لطفاً توجه داشته باشید، تشکیل یک LLC در ایالات متحده به شما ویزا برای کار در ایالات متحده نمی دهد. پس از این، مهمترین عوامل دیگر انتخاب ایالت، تشکیل شرکت، گرفتن شماره شناسایی کارمند (EIN) و داشتن یک آدرس پستی فیزیکی ایالات متحده است.

مراحل تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود LLC در آمریکا:

  • یک ایالت را انتخاب کنید.
  • نام شرکت خود را انتخاب کنید.
  • یک سرویس نمایندگی ثبت شده را استخدام کنید.
  • LLCخود را در ایالت مورد نظر و قوانین وقف دهید.
  • یک قرارداد عملیاتی ایجاد کنید.
  • یک EIN دریافت کنید.
  • یک آدرس پستی فیزیکی ایالات متحده دریافت کنید
  • یک حساب بانکی در ایالات متحده باز کنید.

به طور کلی جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه زندگی در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

قانون های ضدتراست آمریکا

در ایالات متحده آمریکا، در باب ابداع منحصر و یا رقابت فاسد در مورد هایی با شرکت ها، با یکدیگر پیوسته شدند. نیز یک شرکت از طریق روندهای تاثیر آن بر خلاف حقیقت، قیمت پیشنهادی خود را بازگو کند یا به شیوه دیگر به نحو کلی کارهای دارای طبعات خلاف رقابتی داشته باشد. در این هنگام قوانین ضد تراست فسق شده و دریافت می‌شود. همچنین آن کسی که خسارت دیده، می تواند درخواست خسارت وارد شده را تقاضاء کند. ایضا نقض قانون های ضد تراست فائق پیگرد می‌ باشد. همانند دوران ریاست جمهوری ریگان که با اجرای قوانین ضد تراست فدرال در نزدیکی به هم پیوستن شرکت ها و کسب کردن کنترل شرکتی به واسطه یک شرکت دیگر کاهش می یابد. اطلاع از شرایط کار در این کشور از طریق مقاله کار در آمریکا به طور کامل شرح داده شده است.

وزارت دادگستری، در رابطه با مشارکت های تجاری در بازار آمریکا که بر اساس قوانین ضد تراست است. به طوری که شراکت شعبه های شرکت مادر با سایر شرکت ها در رقابت با شرکت مادر نباشد. اولین مشارکت ایالات متحده آمریکا با پیوستگی جماهیر شوروی پیشین بوده است. بین شرکت های (کامباسشن اینجی نیرینگ) و (نفتخی ماوتوکیکا) صورت گرفته، در باب پژوهش و معامله فرآورده‌ های پتروشیمی می‌ باشد. باعث لغو و باطل شدن قوانین ضد تراست گردید. به طور کل تمامی سهام از شرکت آمریکایی در بورس نیویورک فول کرد. دولت فدرال برای تشکیل شرکت‌ های مشترک برای مقاصد تحقیقات تشویق شد.

حل اختلاف جهت ثبت شرکت در آمریکا

حل اختلاف هنگام تنظیم قرارداد، حقوقدانان آمریکا معتقدند که متدهای حل اختلاف را تعیین کنند. اما این امر برای کسانی که در آغاز کار تجارتی خود استواری و خلوص دارند. ایجاد بدگمانی می‌ کند. مانند ازدواج دختر با پسر است که اوایل زندگی راجع به طلاق با یکدیگر بحث می کنند. برای برطرف کردن این مشکلات، وکلاء و حقوقدانان مجرب می‌ توانند با لزومات حقوقی خود، که ناراحت کننده می باشد. با حذف ناراحتی روحی شرکا، راه چاره ای سنجیده، برای حل اختلاف آشکار سازند.

حین اینکه می توان برای پیشگیری معایرت، سازش بین شرکا درباره خدمات اداری، مسائل مدیریت، تجهیزات، مواد خام، علائم تجاری، امور ساختمانی، حق تالیف و دانش فنی، به طور جدا تنظیم کرد‌. امروزه این تفکر وجود دارد که حل اختلافات با روش هایی مانند مطالعه یا قضاوت به جای رجوع به دادگاه باشد. اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور در مطالعه مقاله مهاجرت به آمریکا امکان پذیر می باشد.

مسئولیت محدود و ثبت شرکت در آمریکا

شرکت با مسئولیت محدود در آمریکا همانند شرکتی با هویت تجاری می باشد. این اجازه را به اشخاص می دهد که بدون در خطر قرار دادن سرمایه تجارت خود را اجرا کند. این عمل از راه محصور کردن تعریف اساسنامه و مسئولیت های شرکت های شرقی می باشد. برای متقاضیانی که مقیم آمریکا نمی باشند. شرکت مسئولیت محدود، بهترین روش برای تجارت بین المللی از دید عرصه پرداخت مالیات و اختیارات تجاری می باشد. بسیاری از سرمایه‌ گذاران معمولا مشتاق هستند که از دادن مالیات معاف باشند. به همین دلیل، در مناطقی درخواست ثبت شرکت می کنند، که نمی توانند از طریق ثبت شرکت مسئولیت محدود (LLC) به هدف خود دست یابند.

همچنین از فواید ثبت شرکت با مسئولیت محدود موارد زیر هستند:

  • برای افرادی که غیرمقیم هستند، روش شرکت های (LLC)، مناسب و راحتتر افتتاح می‌شود. همچنین کار اداری کمتری دارد.
  • در بعضی از ایالات به سرمایه اولیه نیازی نمی باشد. همچنین مالیات بر درآمد نمی خواهند.

شرکت انحصاری و مشارکتی ثبت شرکت در آمریکا

یک شرکت انحصاری به این معنی است که شخصی بدون نیاز به تفاهم و همکاری با شخصی یا شرکتی دیگر از راه فردی و ویژه سازی تجارتی را بر پا سازند. ایضا در این صورت تمامی مالیات ها و هرگونه بدهی و تمام مسئولیت ها به عهده صاحب شرکت می باشد. شرکت مشارکتی به 2 نوع محدود و عمومی ثبت می‌شود. نیز زمانی می توان این شرکت را تشکیل دهد، که 2 یا چند نفر با هم مشارکت کنند و شروع به داد و ستد کنند. در این صورت توافق نامه کتبی توصیه می شود. هر چند که توافق و تفاهم شفاهی کافی است. هر شریک به اندازه سود خود، سهم خود را نیز دارد. پرداخت مالیات خود را به عهده دارد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله حقوق بازنشستگی در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

شرکت انحصاری و مشارکتی ثبت شرکت در آمریکا

شرکت مشارکت محدود و سهامی در آمریکا

همانند مشارکت عمومی می باشد. اما با این حال، مسئول بدهی های شرکت شرکا نخواهند بود. زمانی که شرکا در مناظره مدیران دخالت کنند محفوظ بودن تعهدات را از دست می دهند. شرکت مشارکت محدود دارای حداکثر 35 عضو می‌ باشد. شرایط راه اندازی شرکت های سهامی به شرح زیر می باشد:

  • این نوع شرکت پرداخت مالیات را از سود حاصل فروش، برعهده دارد.
  • شرکت سهامی، محصور به سهم است. به این جهت استطاعت محفوظ بودن برای سهامداران خود را نیز دارا می باشد.
  • شرکت سهامی به وسیله هیئت رئیسه می باشد و تعداد سهامداران حداکثر 75 نفر می باشد.
  • همچنین صاحبان خود نمی توانند از این دسته شرکت سهامی، موسسه خیریه، شرکت مشارکتی و موسساتی باشند.
  • کسانی که مقیم آمریکا نمی باشند نمی توانند یک شرکت سهامی ثبت کنند. اما یکی از ضرورت ها برای ثبت شرکت ها، مقیم بودن مدیر و سهامداران شرکت در آمریکا می باشد.

بسته به ایالتی که انتخاب می کنید امکان دارد فقط گزینه اول وصف شما باشد.

  • پاسپورت تمامی سهامداران
  • قبض رسمی و ارائه ترجمه رسمی برای تایید آدرس
  • تنظیم اساسنامه
  • مدیران نیاز به اقامت آمریکا ندارد، در اساسنامه لازم نیست هیئت مدیره لیست شود.
  • نامگذاری برای شرکت

قواعد ثبت شرکت در ایالت دلاویر آمریکا

این قواعد در ایالت دلاویر جهت ثبت شرکت آمریکا عبارتست از:

  • حداقل یک مسئول مورد نیاز است.
  • اقامت برای مسئول مورد نیاز است.
  • محل کد هویتی کارفرما برای پرداخت مالیات ضروری می باشد.
  •  نام شرکت ها نباید مشابه هم باشند.
  • هزینه نگهداری سررسید اول ژانویه سالیانه 289$ (دلار) است.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب بازار کار رشته شیمی در آمریکا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

قواعد ثبت شرکت در ایالت نوادا آمریکا

این قواعد در ایالت نوادا جهت ثبت شرکت آمریکا عبارتست از:

  • اگر سهام افزایش یابد ممکن است هزینه نگهداری اولیه افزایش می یابد.
  • حداقل یک مسئول مورد نیاز است.
  • سرپرستان باید اقامت داشته باشند.
  • نام شرکت ها نباید مشابه هم باشند.
  • حساب اولیه ظرف 60 روز باید تسویه شود که 160$ (دلار) می باشد.
  • کد هویتی کارفرما برای پرداخت مالیات ضروری است.

به طور کلی ثبت شرکت در آمریکا همانند دیگر کشورها از فرآیند فوق العاده حساسی برخوردار می باشد. همچنین به علت اینکه طرح تجاری هر فرد باید قبل از هر اقدامی مورد تایید دولت قرار گیرد. به نوبه خود دارای ریسک زیاد به منظور قبول تجارت فرد می باشد. در نتیجه پیشنهاد می شود برای کسب موفقیت در کسب و کار و مهاجرت به سایر کشورها مانند مهاجرت به پرتغال با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای “ثبت شرکت در آمریکا

  1. فریبرز پورعرب گفت:

    ثبت شرکت در آمریکا خیلی پیچیده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *