مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

استارت آپ آمریکا

استارت آپ آمریکا

راه اندازی استارت آپ آمریکا با توجه به قدرت اقتصادی این کشور در جهان می تواند فرصتی بی نظیر برای کارآفرینان باشد. همانطور که می دانید آمریکا در صدر قدرت های برتر اقتصادی گرفته است. این کشور با داشتن منابع مالی، حمایت های فراوان از ایده های نو و کارآفرینان و همچنین داشتن تجهیزات فناوری و ارتباطی بسیار عالی، مکانی ایده آل برای کارآفرینان خواهد بود. شهروندان خارجی می توانند با استارت آپ آمریکا و کارآفرینی در این کشور با استفاده از ویزای تایپ EB مجوز اقامت در این کشور را بدست آورند. البته باید توجه داشته باشید که بازار کار ایالات متحده بسیار بزرگ است و برای کار رقیبان زیادی را خواهید داشت. اما چنانچه از رقبای خود پیشی بگیرید می توانید درآمد میلیون دلاری داشته باشید. ادامه این نگارش بررسی استارت آپ آمریکا را از زبان متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بشنوید.

اینفوگرافیک استارت آپ آمریکا

بررسی استارت آپ آمریکا

اکوسیستم استارت آپی ایالات متحده بدون شک اکوسیستم جهانی غالب است. این امر نه تنها از نظر مقیاس و اقتدار بلکه با اختلاف بین ایالات متحده آمریکا و دومین اکوسیستم برتر، انگلیس است. در مقایسه، انگلستان یک پنجم نمره کل را در مقایسه با ایالات متحده دارد. این امر با این واقعیت مشهود است که 10 مورد از 25 استارت آپ جهانی برتر مربوط به ایالات متحده است، از جمله در منطقه:

  • خلیج سانفرانسیسکو
  • نیویورک
  • بوستون
  • لس آنجلس
  • سیاتل
  • و شیکاگو.

در حالی که اندازه جمعیت و فناوری سلاح های مهمی در استارت آپ هستند، ایالات متحده چیزهای حتی مهم تری دارد. فرهنگ کارآفرینی، طرز فکر و مقررات انعطاف پذیر دولت عوامل کلیدی هستند که تکرار موفقیت این اکوسیستم را در هر جای دیگر دشوار کرده است. به تازگی، اکوسیستم استارت آپی ایالات متحده نیز با راه حل های نوآورانه فناوری سلامت، در مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 پیشتاز است. مدیسون، ویسکانسین، امسال با افزایش قابل توجهی روبرو شده است و آن را در 100 استارت آپ برتر جهان قرار داده است. مدیسون، یک شهر دانشگاهی پر جنب و جوش و دارای اراده قوی در صنایع بهداشت و سخت افزار، به طور فعال توسط شرکت توسعه اقتصادی ویسکانسین (WEDC) پشتیبانی می شود. این شهر تعهد شدیدی در زمینه ارتقا اکوسیستم منحصر به فرد خود برای ایجاد قطب استعداد، نوآوری و رشد نشان می دهد.

استارت آپ ایالت های آمریکا

سالانه 429.914 کسب و کار در آمریکا ایجاد می شود. یعنی هر روز 1.178 کسب و کار جدید. این بدان معناست که هر 49 استارت آپ ایجاد می شود. با تقریباً 1200 استارت آپ که هر روز در کشور ایجاد می شود، اگر قصد انجام چنین کاری را دارید، با رقابت بالایی روبرو هستید. به همین دلیل است که منطقی است که یک محصول محکم در بازار ارائه کنید، از جمله اینکه صنایع ثابت شده است که در فضای استارت آپ محبوب هستند و در کجای ایالات متحده بیشترین موفقیت را دارند. کالیفرنیا به عنوان قطب شکوفایی فناوری شناخته شده است، اما به این معنی نیست که کالیفرنیا که بیشترین تعداد شرکت های نوپا را در هفته تولید می کند.

درصد سالانه افزایش مشاغل جدید در واقع در نوادا با 11% بالاترین میزان است و پس از آن فلوریدا و یوتا به ترتیب نزدیک به 10.1% هستند. هر 3 ایالت شاهد جهش در تعداد مشاغل ایجاد شده در هر سال بوده اند. در طرف دیگر سکه، ورمونت و آلاسکا کمترین میزان شروع فعالیت را دارند (6% و 7.1%) و کمترین تعداد مشاغل جدید ایجاد شده فقط با 16.8 در هفته و 18.9 در هفته به طور متوسط بوده است. اما این به این معنی نیست که اینها لزوماً مکان های بدی برای استارت آپ هستند. دور از آن در حقیقت، اگر صنعت صحیح خود را دنبال کنید، می توانید با رقابت کم تری استارت آپ خود را به راه اندازید.

برای اینکه درک بهتری از تعداد استارت آپ های ایجاد شده در هر هفته و میزان سالانه تولد استارت آپ ها داشته باشید، نگاهی به این نمودار بیندازید:

نرخ تولید استارت آپ های آمریکا در سال در بخش های مختلف

استارت آپ های موفق در آمریکا

با بررسی ایالت های آمریکا، صنعتی که با بیشترین میزان موفقیت در آمریکا روبروست، بهداشت و درمان و کمک های اجتماعی است. استارت آپ های این بخش در 25 ایالت از جمله آلاباما، فلوریدا، نیوجرسی، ویرجینیا و واشنگتن کمترین میزان شکست را داشتند. بهداشت و درمان در ایالات متحده آمریکا یک تجارت بزرگ است، بنابراین جای تعجب نیست که این صنعت تعداد زیادی از استارت آپ های موفق را ببیند. با افزایش تقاضاها و انتظارات بیمار، سالخوردگی جمعیت و سیستمی که امکان استفاده از آن برای افراد دشوار است، یک فرصت عالی برای شرکت های نوپا برای بهبود روش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از طریق نوآوری و تحول وجود دارد. در رده بعدی خدمات آموزشی قرار دارد که کمترین میزان شکست را در بین 9 ایالت مختلف دارد:

  • آیداهو
  • آیووا
  • ماساچوست
  • مینه سوتا
  • نیوهمپشایر
  • نیویورک
  • اوکلاهما
  • اورگان و ویسکانسین.

سایر خدمات (به غیر از مدیریت دولتی) با خدمات آموزشی مطابقت دارند، همچنین به احتمال زیاد نوع تجارت برای موفقیت در 9 منطقه ایالات متحده شامل کلمبیا، جورجیا، ایندیانا، کانزاس، کنتاکی، میسی سیپی، نبراسکا، کارولینای شمالی و تنسی است. بسته به صنعتی که در آن هستید، ممکن است شانس موفقیت بیشتری در یک ایالت نسبت به کشور دیگر داشته باشید، اما ورمونت به طور مکرر در لیست کمترین میزان شکست در تولید (5.8%)، خدمات علمی و فنی (9.3%)، املاک و مستغلات و اجاره و لیزینگ (8.5%) و تجارت خرده فروشی (9.5%) قرار دارد.

استارت آپ های موفق در آمریکا

امتیازات ایجاد مشاغل در آمریکا

کارآفرینی در آمریکا برخلاف سایر کشورهای دیگر دارای معیارهای ویژه ای است که امتیازات ایجاد استارت آپ را به همراه دارد. از جمله آنها در زیر ارائه شده است:

ویژگیشرح
ذهنیت کارآفرینیاستارتاپ ها در ایالات متحده طرز تفکر سلطه جهانی را تجربه می کنند، که آنها را از همان روز اول به سمت رشد نمایی سوق می دهد. این امر با دسترسی به بودجه پشتیبانی می شود، اما همچنین توسط سایر عوامل محرک مانند تحمل ریسک و یک ذهنیت باز و مشترک، جایی که جریان اطلاعات و ایده ها وجود دارد، پشتیبانی می شود.
بودجهسیستم ایالات متحده مدتهاست که از بودجه ابتدایی و انتهایی مرحله استارت آپ پشتیبانی می کند. ایالات متحده با تنها رقیب واقعی چین، دارای استارت آپ هایی با بالاترین ارزش در جهان است و دسترسی غیر متناسب به منابع مالی متناوب از طریق سرمایه گذاری جمعی، سرمایه گذاران آنجل و VC در مقایسه با اکوسیستم های استارت آپی اروپا و آسیا دارد.
ذهنیت رشدمزیت ذهنیت رشد مستقیماً وابسته یا تا حدود زیادی به بودجه بستگی دارد. در حالی که شرکت های آمریکایی برای نفوذ در بازار می جنگند و تلاش می کنند تا سر و صدایی ایجاد کنند، جریان مستقیم پول از طریق تأمین بودجه در مراحل آخر محقق می شود که چرخ ها را می چرخاند. این در تضاد با بیشتر اکوسیستم ها، در جاهای دیگر، به ویژه در اروپا است که در بهترین حالت بودجه در اواخر مرحله نادر است و شرکت ها برای زنده ماندن به زمان زیاد و دقت احتیاج دارند.

محدودیت های استارت آپ آمریکا

یکی از اشکالات احتمالی اکوسیستم استارت آپی ایالات متحده در مقایسه با اروپا و آسیا توانایی سازگاری با نیازهای بازار محلی از همان ابتدا است. طبیعتاً اکوسیستم های اروپایی و آسیایی باید کشورهایی را با زبان های مختلف هدف قرار دهند. در بعضی موارد، جمعیت کمتری نیز آنها را مجبور می کند که به بیرون نگاه کنند. اگرچه این مسئله به طور مستقیم برای بازار بزرگ ملی که ایالات متحده ارائه می دهد مشکلی ایجاد نمی کند، شرکت های نوپای اروپایی می توانند به طور کلی سریعتر به خواسته ها و نیازهای فرهنگ های مختلف برسند.

نمودار زیر رتبه آمریکا در عوامل مهم شروع یک تجارت و سرمایه گذاری را مشاهده می کند:

رتبه آمریکا در عوامل مهم تجارت و سرمایه گذاری

شروع تجارت در آمریکا

ایجاد یک شرکت نیاز به یک طرح تجاری، تأمین مالی، جایگاه بازار و توانایی ارائه محصول یا خدمات دارد. با این کار برای شروع کار به مبلغ زیادی نیاز ندارید و در صورت لزوم می توانید تجارت خود را راه اندازی کنید. شروع کار به سرمایه گذاری شخصی و مالی زیادی نیاز ندارد. شما این امکان را دارید که بدون هیچ هزینه ای مشاغل را شروع کنید، اما مشاغل مختلف الزامات مختلفی دارند. اگر به تأمین مالی مشاغل نیاز دارید، مشخص کنید چه مبلغی را باید پرداخت کنید:

  • بروکراسی: در مورد کاغذهای اداری یا هزینه های ثبت نام در ایالت تحقیق کنید.
  • تجهیزات: این می تواند به صورت رایانه، نرم افزار یا مواد اولیه باشد.
  • تسهیلات: باید خدمات نگهبانی، هزینه های انرژی، اینترنت و غیره را در آن بگنجانید.
  • مدیریت: مدیریت بخش هایی مانند فاکتور یا حقوق ماهیانه کار در آمریکا را تحت پوشش قرار می دهد.
  • بازاریابی: در بخش هایی شرکت کنید که با رشته شما مطابقت داشته باشند و در بازار انتخابی خود مناطق خاصی پیدا کنید.
  • هزینه ها: شما باید نگران هزینه های حقوقی و مجوز باشید قبل از اینکه کار خود را شروع کنید.

شروع کار ممکن است پرهزینه به نظر برسد، اما هنگام تلاش برای پس انداز 2 گزینه اصلی دارید:

  • تغییر ساختار کسب و کار: مدل تجاری خود را برای کاهش هزینه های راه اندازی تنظیم کنید.
  • هزینه ها را کاهش دهید: به جای تأمین اعتبار یا اجاره فضای اداری، یک دفتر کار خانگی ایجاد کنید.

علاوه بر این، اگر با بودجه کمی کار می کنید می توانید لوازم گران قیمت و محصولات را حذف کنید. جهت ثبت شرکت در آمریکا و سرمایه گذاری می توانید از خدمات حقوقی و مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ آمریکا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ آمریکا می باشیم:

  • .حداقل سرمایه مورد نیاز برای برنامه استات آپ آمریکا چقدر است؟ حداقل سرمایه مورد نیاز برای این برنامه 100.000$ (دلار) می باشد.
  • شرایط اخذ اقامت آمریکا از طریق برنامه استارت آپ به چه صورت است؟ متقاضیان می توانند حداقل به مقدار 30 ماه در این کشور اقامت داشته باشند و به مدت 30 ماه دیگر این برنامه رو تمدید کنند.
  • ویژگی های منحصر به فرد استارت آپ آمریکا چیست؟ ذهنیت کارآفرینی/ بودجه/ ذهنیت رشد
  • میانگین رشد استارت آپ در آمریکا چقدر است؟ سالانه به میزان 429.914 کسب و کار در این کشور ایجاد می گردد. بدان ممعنا که هر روز 1.178 کسب و کار جدید در این کشور آغاز می گردد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *