شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت آریزونا آمریکا

ساعت آریزونا آمریکا

ساعت آریزونا آمریکا بر اساس موقعیت جغرافیایی و همچنین شرایط دیگر سنجیده می شود. آریزونا، یکی از ایالت های تشکیل دهنده آمریکا می باشد. آریزونا از نظر مساحت ششمین ایالت بزرگ این کشور است. جمعیت آن همیشه عمدتاً شهری بوده است، به ویژه از اواسط قرن بیستم، زمانی که مناطق شهری و حومه شهر شروع به رشد سریع کردند که هزینه روستاها تمام شد. برخی از محققان بر این باورند که نام این ایالت از یک عبارت باسکی به معنای “محل بلوط” گرفته شده است، در حالی که برخی دیگر آن را به عبارتTohono O’odham پاپاگو به معنای محل بهار جوان (یا کوچک) نسبت می دهند. آریزونا در 14 فوریه 1912، آخرین ایالت از 48 ایالات متحده که به اتحادیه پذیرفته شد، به ایالت رسید.

شهرت رمانتیک آن به عنوان یک بیابان وحشی و مکانی با سادگی کهنه و نزدیک به زمین، با این واقعیت که بعد از دهه 1860 اقتصاد این ایالت خیلی قبل از اینکه دامداری یا کشاورزی شود، صنعتی و فناوری شد، مغایرت دارد. آریزونا در ربع جنوب غربی ایالت های همجوار واقع شده است که از غرب با کالیفرنیا، از شمال غربی با نوادا، از شمال با یوتا، از شرق با نیومکزیکو و از جنوب با ایالت سونورا مکزیک همسایه است. رودخانه کلرادو مرز کالیفرنیا و نوادا را تشکیل می دهد. فینیکس، واقع در بخش جنوبی مرکزی ایالت، پایتخت و بزرگترین شهر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط زندگی در ایالت آریزونا و همچنین نحوه مهاجرت به آمریکا مشاور شماست.

معرفی آریزونا آمریکا

آریزونا سرزمین تضادهاست. اگرچه به خاطر صحرای کم ارتفاع پوشیده از کاکتوس ‌ها و بوته‌ های کرئوزوت شهرت زیادی دارد، بیش از نیمی از این ایالت در ارتفاع حداقل 1200 متری از سطح دریا واقع شده است و دارای بزرگترین پایه کاج همیشه سبز پوندروسا است. درختان در جهان آریزونا به‌ خاطر مناطق بی ‌آب بیابانی ‌اش شناخته شده است، اما به لطف بسیاری از دریاچه ‌های بزرگ مصنوعی، مایل‌ ها بیشتر از آنچه که شهرتش نشان می‌ دهد، خط ساحلی دارد. لندفرم های دیدنی مانند گراند کانیون و صحرای نقاشی شده به نماد های بین المللی ناهمواری منطقه و در عین حال محیط زیست آریزونا تبدیل شده اند. آنقدر ظریف است که از بسیاری جهات بیشتر از شهر نیویورک و لس آنجلس توسط آلودگی تهدید می شود.

کودکان باید در سنین 8 تا 16 سالگی یا تا فارغ التحصیلی از کلاس هشتم به مدرسه بروند. با این حال، این قانون به طور نامنظم اجرا می شود و نرخ ترک تحصیل در ایالت یکی از بالاترین ها در کشور بوده است. نواحی ابتدایی، متوسطه، و ادغام شده با کمک ناظران شهرستانی و ایالتی و یک شورای آموزش دولتی منصوب عمل می کنند. آموزش عالی در آریزونا، مانند اکثر ایالت های غربی ، تحت سلطه دانشگاه های دولتی بزرگ است. هیئت ریجنت آریزونا مسئولیت دانشگاه آریزونا (تاسیس 1885) در توسان، دانشگاه ایالتی آریزونا (1885) در تمپ و دانشگاه آریزونا شمالی (1899) در فلگستاف را بر عهده می گیرد. سیستم کالج جامعه ایالتی شامل ده ها پردیس، مراکز شعب و مراکز مهارتی در سراسر ایالت است. آریزونا کالج های خصوصی کمی دارد.

در لیست زیر شاهد دانشگاه های ایالت آریزونا هستید:

  • دانشگاه آریزونا
  • دانشگاه ایالتی آریزونا
  • دانشگاه آریزونای شمالی

فصول و ساعت آریزونا آمریکا

تابستان ها در فلگستاف باران می بارد، می درخشد و باد می آید. به عبارت دیگر، روزهای عالی و زیبا وجود دارد و پس از آن روزهای بارانی است. میانگین دمای روز در هر جایی از 65 درجه تا 80 درجه است. میانگین دمای شبانه بین 35 تا 50 درجه است. یک نکته را در مورد تابستان باید به خاطر بسپارید. همیشه یک چتر داشته باشید. یک صبح آفتابی به راحتی می تواند به یک بعد از ظهر بارانی تبدیل شود. پاییز پر از رنگ های قرمز، نارنجی و ریزش برگ است. هوا صاف و خنک است، اما برف نمی بارد. به هر حال هنوز. این فصل نیاز به ژاکت، کت و چکمه یک روسری و شاید حتی یک کلاه دارد تا از سرمای خفیف جلوگیری کند. میانگین دمای روز از 50 تا 75 درجه متغیر است. دمای هوا در شب بین 20 تا 40 درجه است.

زمستان ‌های سرد و پر از برف است که برای اکثر بازدیدکنندگان ایالت گراند کانیون شوکه کننده است. برخی از زمستان ها بدتر از سایرین هستند. میانگین دمای روزانه بین 20 تا 40 درجه است. میانگین دمای شبانه از 10 تا 20 درجه متغیر است. اگرچه گاهی اوقات می تواند پایین تر از آن نیز کاهش یابد. احساس آرامش فوق العاده ای که با راه های آفتابی و آب شدن برف در فصل بهار به وجود می آید. بهار شامل انبوهی از آب و هوا از برف، خورشید، باران و باد است. این فصل انواع شگفتی‌ها را در خود دارد، به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که قبل از بستن چمدان و قبل از خروج از هتل، گزارش‌های آب و هوا را بررسی کنید. میانگین دمای روز بین 50 تا 70 درجه است. در شب بین 20 تا 30 درجه است.

فصول و ساعت آریزونا آمریکا

اختلاف ساعت آریزونا با دیگر ایالت ها

با این حال، از آنجایی که کشور ناواهو ساعت تابستانی DST را رعایت می کند، تعیین DST مربوطه، ساعت نوری کوهستانی MDT نیز در اینجا فهرست شده است. یک تصور غلط رایج وجود دارد که آریزونا در تابستان در زمان نور روز اقیانوس آرام PDT و در زمستان در زمان استاندارد کوهستان MST است. از آنجایی که MST و PDT همان UTC offset منهای 7 ساعت UTC-7 دارند، آریزونا در طول فصل تابستان زمان محلی مشابه ایالت های همسایه کالیفرنیا و نوادا را دارد. مناطق زمانی در ایالات متحده به هم پیوسته اغلب با نام عمومی خود نامیده می شوند، بدون اینکه تفاوتی بین زمان استاندارد و تعیین DST ایجاد شود.

برنامه ریزی جلسه برای آریزونا AZ و فلوریدا FL و علم به ساعت مورد نظر باعث می شود تا شما به راحتی به هدف شغلی یا تحصیلی خود مانند تحصیل رشته باستان شناسی در آمریکا برسید. می توانید برای برنامه ریزی های شغلی خود یا برنامه ریزی یک جلسه مصاحبه کاری در خصوص نوآفرینی در آمریکا در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر وقت خود را در آریزونا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر در فلوریدا خواهد بود. نمودار زیر زمان های همپوشانی را نشان می دهد. اگر در آریزونا اقامت دارید لازم است بین ساعت 4 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا فلوریدا (FL) 3 ساعت جلوتر از آریزونا AZ است.

اختلاف ساعت آریزونا آمریکا با ایران

برنامه ریزی جلسات برای فونیکس، آریزونا و تهران، ایران شاید یکی از دغدغه های شما باشد. زمانی مناسب و عادی بین ساعات کاری ایران و آریزونا وجود ندارد. باید محدوده ساعتی خود را گسترش دهید تا از ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر زمان خود را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید. یک سخنرانی و یا یک جلسه آموزشی را برنامه ریزی کنید شانس خود را بین ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر وقت خود را در Phoenix، AZ امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 5:30 عصر تا 7:30 صبح در تهران، ایران خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال ایالت آریزونا می باشید:

نرخ اشتغال ایالت آریزونادر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت آریزونا آمریکا هستید:

پایتختزبان رسمیزبان رایجرتبه بزرگی ایالت
فینیکساسپانیایی6

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *