شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت واشنگتن آمریکا

ساعت واشنگتن آمریکا

ساعت واشنگتن آمریکا با دیگر ایالات اختلاف زمانی دارد و شما هم اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید باید در این خصوص اطلاعات کاملی داشته باشید. واشنگتن یکی از مهم ترین، ایالت ایالات متحده آمریکا است. این کشور که در گوشه شمال غربی 48 ایالت همجوار قرار دارد، از شمال به استان بریتیش کلمبیا کانادا، محدود می شود. پایتخت آن المپیا است که در انتهای جنوبی قرار داردPuget Sound در بخش غربی ایالت. موقعیت ساحلی و بندرهای عالی این ایالت به آن نقش پیشرو در تجارت با آلاسکا، کانادا و کشورهای حاشیه اقیانوس آرام داده است. شهرهای واشنگتن در چندین کشور خواهرخوانده هستند و انجمن های حرفه ای و تجاری آنها معمولاً شامل اعضای کانادایی می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ثبت شرکت در آمریکا مشاور شماست.

زمین و آب و هوای واشنگتن این ایالت را به یک سوم غربی بارانی و دو سوم شرقی خشک تر در سایه باران تقسیم می کند. صنایع غرب واشنگتن به کشاورزی، جنگل ‌ها و شیلات و مواد خام وارداتی وابسته است، در حالی که شرق واشنگتن عمدتاً کشاورزی، تولید گندم، محصولات آبی و دام است. اکثر مردم در منطقه بسیار شهری اطراف Puget Sound زندگی می کنند که شامل سیاتل، اورت، تاکوما و سایر شهرها می شود. کشاورزی، جنگل‌داری و شیلات از زمان استقرار اولیه توسط اروپایی ‌ها، سهم عمده ‌ای در اقتصاد این ایالت داشته ‌اند. افزایش سریع تولید و خدمات که در دهه 1940 آغاز شد منجر به تمرکز جمعیت در مناطق شهری شد. حدود یک دهم نیروی کار غیرکشاورزی در بخش تولید مشغول به کار هستند. کمتر از یک پنجم برای سازمان های دولتی ایالتی یا فدرال کار می کند.

معرفی ایالت واشنگتن آمریکا

چهار پنجم جمعیت واشنگتن را افراد اروپایی تشکیل می دهند. این ایالت دارای نسبت کمی از آمریکایی های آفریقایی تبار است. با این حال، از نظر تعداد بومیان آمریکا و آسیایی ها، در بین 10 ایالت برتر قرار دارد و جمعیت اسپانیایی تبار آن در اواخر قرن بیستم رشد چشمگیری را آغاز کرد. در میان پیروان مذهبی، بیشترین نسبت (فقط کمتر از یک دوم) پروتستان، حدود یک ششم کاتولیک رومی، و اقلیت کوچک اما قابل توجهی از مورمون ها وجود دارد. حدود یک ششم جمعیت ادعا می کنند که هیچ وابستگی مذهبی ندارند، که یکی از بالاترین نسبت ها در میان ایالت های ایالات متحده است. بیش از سه چهارم مردم واشنگتن در مناطق شهری، عمدتاً در دشت ساند پوگت زندگی می کنند.

حدود نیمی از آنها درسیاتل تاکوما منطقه شهری بلوو هستند. اسپوکین بزرگترین شهر شرق کاسکادز و مرکز “امپراتوری داخلی” است، یک منطقه اقتصادی بزرگ از کشاورزی، جنگلداری و معدن که به شمال شرقی اورگان، شمال آیداهو ، غرب مونتانا و جنوب بریتیش کلمبیا، کانادا می رسد. شهرهای کوچکتر در مرکز و شرق واشنگتن شامل مراکز تجاری کشاورزی مانند Wenatchee ، Yakima و Walla Walla هستند. منطقه 3 شهر ریچلند کنویک پاسکو، در محل تلاقیاز رودخانه های مار و کلمبیا، یک مرکز حمل و نقل برای کشاورزی و تولید آبی را تشکیل می دهد.

در لیست زیر شاهد تعطیلات بهاری و تعطیلات تابستانی در ایالت واشنگتن می باشید:

  • یکشنبه سوم ژوئن – روز پدر.
  • 4 جولای – روز استقلال.
  • یکشنبه دوم ماه مه – روز مادر.
  • آخرین دوشنبه ماه مه – روز یادبود.

فصول و ساعت واشنگتن آمریکا

ایالت واشنگتن در شمال غربی ایالات متحده واقع شده و بزرگترین شهر سیاتل را در خود جای داده است. آب و هوای این ایالت از سواحل اقیانوس آرام در غرب تا کوه های آبشار در شرق بسیار متفاوت است. مناطق ساحلی دارای شرایط آب و هوایی اقیانوسی با میانگین دمای سالانه 52 درجه فارنهایت و میزان بارندگی بیشتر هستند. مناطق در سمت شرق کوه ها با میانگین دمای سالانه 39 درجه فارنهایت (+4 درجه سانتی گراد) بسیار خشک تر و سردتر هستند. چنین تفاوت های آب و هوایی در یک ایالت با اثرات سایه باران توضیح داده می شود. کوه ‌های آبشار در حرکت توده ‌های هوای اقیانوسی اختلال ایجاد می‌کنند و دامنه‌های شرقی و قلمروهای داخلی بیشتر را خشک‌تر می‌کنند. در مناطق غربی، شرایط آب و هوایی متضاد وجود دارد، سرمایش زیر 32 درجه فارنهایت در زمستان و گرمای بالای 86 درجه فارنهایت در تابستان است.

در بخش غربی ایالت بهار به معنای کاهش بارندگی و افزایش دما است. در ماه مارس احتمال بارش برف ناچیز وجود دارد. تفاوت بین بخش های شرقی و غربی ایالت در بهار زیاد نیست مگر اینکه اولی چند درجه گرمتر باشد. در ماه مارس، فصل تماشای نهنگ جذاب است. شاید بتوان فکر کرد که بهار در این ایالت چندان بارانی نیست. با این حال، فصل بارانی واقعی تا اواسط ژوئن باقی می ماند. بنابراین مسافران باید برخی از لباس های مربوطه را بسته بندی کنند. علاوه بر این، نسیم های اقیانوسی هوا را سردتر از آن چیزی که بر اساس دماسنج به نظر می رسد، می کند. به طور کلی مناطق ساحلی نسبتا خنک و مناطق داخلی ابری هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص آب و هوای بهار در واشنگتن هستید:

حداکثر میانگین درجه سانتی گرادمیانگین دماساعت آفتابی در روزروزهای بارانی
113.5713

فصول و ساعت واشنگتن آمریکا

اختلاف ساعت واشنگتن آمریکا با دیگر ایالات

هنگام برنامه ‌ریزی تماس بین واشنگتن و کالیفرنیا، باید در نظر داشته باشید که مناطق در مناطق زمانی مختلف هستند. واشنگتن 3 ساعت جلوتر از کالیفرنیا است. اگر در واشنگتن هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 12 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در کالیفرنیا، این ساعت کاری معمولی بین 9 صبح تا 3 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در کالیفرنیا تماس بگیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 10 صبح تا 2 بامداد به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت کالیفرنیا خواهد بود. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 12:00 تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در مین امتحان کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در ایالت واشنگتن می باشید:

نرخ اشتغال در ایالت واشنگتن

اختلاف ساعت ایران با واشنگتن آمریکا

هنگام برنامه ریزی تماس دانشگاه washington واشنگتن در آمریکا و تهران، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. واشنگتن 8:30 ساعت از تهران عقب است. اگر در واشنگتن هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 9 صبح تا 9:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمولی بین ساعت 17:30 تا 18:00 خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در تهران تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 22:30 تا 14:30 به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت تهران خواهد بود.

هنگام برنامه ریزی تماس برای کار در آمریکا بین تهران و واشنگتن، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. تهران 8:30 ساعت جلوتر از واشنگتن است. اگر در تهران هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه مهمانان بین ساعت 17:30 تا 18 برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در واشنگتن، این ساعت کاری معمولی بین 9 صبح تا 9:30 صبح خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در واشنگتن تماس بگیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می‌ توانید بین ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 7:30 صبح به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت واشنگتن خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تفاوت ویزای EB1 از طریق کارفرما وEB1 بدون کارفرما مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *