مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا یکی از راه های مهاجرت قانونی به کشور آمریکا برای متقاضیان خارجی در نظر گرفته شده است. آیا رویای کسب اقامت دائم آمریکا را در سر دارید؟ آیا به سرمایه گذاری در آمریکا فکر کرده اید؟ آیا اخذ اقامت دائم آمریکا از روش سرمایه گذاری آمریکا امکان پذیر است؟ امروزه افراد بسیاری به فکر سرمایه گذاری و اخذ اقامت امریکا هستند اما آیا سرمایه گذاری امریکا امن است؟ آیا مهاجرت به امریکا از روش سرمایه گذاری امکان پذیر است؟ با چه میزان سرمایه گذاری در امریکا می توان اقامت آمریکا را کسب کرد. در باب مهاجرت به امریکا از روش سرمایه گذاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با وکلای حقوقی در این باب مشاوره نمایید.

درباره کشور آمریکا

آمریکا سومین کشوره بزرگ دنیاست. از لحاظ گوناگونی نژادی متنوع‌ ترین کشور جهان محسوب می شود. پایتخت این کشور واشنگتن دی سی‌ است. جمعیت آمریکا 314723000 است. کشور آمریکا سومین کشور پر جمعیت دنیا است. کشور آمریکا از غرب با اقیانوس آرام، از شرق با اقیانوس اطلس، از شمال با کشور کانادا و از جنوب با کشور مکزیک هم مرز است. همچنین از دریای گوانتانامو و آلاسکا مرز اندکی‌ با کوبا و روسیه دارد.

از پر جمعیت‌ ترین شهر‌های آمریکا می‌توان نیویورک، لوس آنجلس، شیکاگو، هیوستن، فیلدلفیا و فینیکس را نام برد. از ویژگی‌‌ های بارز اقتصاد ایالت متحده آمریکا می‌توان منابع طبیعی فراوان، تولید انبوه، زیربنای توسعه یافته و مصرف زیاد را نام برد. ایالت متحده آمریکا با تولید ناخالص بیش از 13 میلیارد $ (دلار)، یعنی‌ حدود %20 از تولید ناخالص کل جهان، اولین اقتصاد بزرک دنیا می‌باشد.

بررسی مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا

از بهترین روش‌ های مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا عبارتند از:

  1. مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا – EB5
  2. مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا – E2

یکی‌ از روش‌ های مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری در آمریکا می‌باشد. این نوع سرمایه گذاری ممکن است 12 الی 18 ماه به طول بیا‌نجامد. از ویژگی‌‌های دیگر این روش عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی‌، تحصیلات عالی‌، سابقه مدیریت و بازگشت سرمایه است. این بازگشت سرمایه، با سودی که به آن تعلق می‌گیرد پس از 5 سال می‌باشد. چه کسانی‌ واجد شرایط برای برای اخذ اقامت از طریق این نوع سرمایه گذاری در آمریکا هستند؟ کسانی‌ که نشان بدهند مبلغ 1000000$ (دلار) را از راه قانونی به دست آورده اند . تعهد به سرمایه گذاری به مبلغ 500000$ (دلار آمریکا) در یک یا چند پروژه تجاری، بازرگانی و یا عمرانی در یکی‌ از شهرهای آمریکا. این مبلغ 500000$ (دلار) پس از 5 سال با سودی که به آن تعلق گرفته است با متقاضی باز گردانده خواهد شد.

بررسی مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری EB-5

ویزای سرمایه گذار مهاجرتی EB-5 یک برنامه دولت ایالات متحده است که در سال 1990 راه اندازی شد و به سرمایه گذاران مالی در سراسر جهان و بستگان نزدیک آنها اجازه می دهد تا اقامت دائم ایالات متحده را کسب کنند. سرمایه ‌گذاران و خانواده ‌ها می ‌توانند با مبلغ مشخصی که توسط قانون در تجارت یا پروژه‌ هایی که در آمریکا شغل ایجاد می ‌کنند، گرین کارت را در عرض 24 تا 36 ماه دریافت کنند و 2 تا 3 سال پس از کارت موقت، این کارت ‌ها را به گرین کارت دائمی تبدیل کنند. برنامه سرمایه گذار مهاجر EB-5 راهی برای افرادی است که می خواهند به سرعت گرین کارت آمریکا دریافت کنند.

با گرین کارت (صرف نظر از اینکه مشروط یا دائمی باشد)، سرمایه گذاران اجازه دارند بدون محدودیت در ایالات متحده زندگی، تحصیل، کار و سفر کنند. یک سرمایه‌ گذار EB-5 ایالات متحده تطبیق پذیری حرفه‌ای ترجیحی نسبت به اکثر دارندگان ویزا دارد، زیرا از الزام سازمان برای پشتیبانی از ویزای شما صرف نظر می ‌کند. به طور کلی، برنامه سرمایه گذار مهاجر EB-5 دو گزینه سرمایه گذاری را ارائه می دهد:

برنامه منطقه ای در 30 ژوئن 2021 لغو شد. زیرا کنگره قانون اصلاح و یکپارچگی EB-5 را برای تأیید مجدد آن تصویب نکرد، بنابراین ویزای سرمایه گذاری مستقیم EB-5 در حال حاضر انتخاب اصلی برای کارآفرینان است.

در نمودار زیر میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آمریکا ذکر شده است:

میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آمریکا

چگونگی ثبت نام و شرح مراحل سرمایه گذاری در آمریکا

یکی‌ از سریعترین روش‌ های اخذ اقامت موقت آمریکا خرید بیزینس در آمریکا است. لازم به ذکر است این اقامت موقت قابل تبدیل به اقامت دائم نیز هست. ویزای مهاجرت به ایالت متحده آمریکا از روش خرید بیزینس بسیار آسان و سریع است. این ویزا غالبا در مدت 2 الی 4 ماه برای متقاضی اصلی‌ و همراهان صادر می شود. همراه در اینجا با معنی همسر و فرزندان زیر 21 سال می‌ باشد. ویزای E2 تا هنگامی که فرد متقاضی در آمریکا بیزینس داشته باشد برای وی قابل تمدید است. ویزای E2 ویزای طولانی مدت ولی‌ موقت است که قابلیت تبدیل به اقامت دائم را برای متقاضی اصلی‌ و همراهان دارا می‌باشد.

  • بررسی بیزینس‌ های موجود و گزینش کم ریسک‌ ترین و پر سود‌ترین بیزینس‌ ها در میان آنها.
  • پرداخت مبلغ 500000$ (دلار) برای بیزینس انتخاب شده.
  • تولید پرونده و فایل نامبر از روش سرمایه گذاری
  • دادن تست‌های پزشکی‌ مربوطه
  • مصاحبه و اخذ اقامت موقت آمریکا
  • دریافت اقامت دائم آمریکا پس از 2 سال
  • اخذ تابیعت آمریکا در پی‌ درخواست پس از 5 سال
  • مهاجرت به آمریکا از طریق خرید بیزینس موجود (E2)

مهاجرت به آمریکا از روش کاری (EB3)

مهاجرت از این طریق به ایالت متحده آمریکا بسیار کم دردسر و آسان است. متقاضیان می توانند از این شیوه برای خود، همسر و فرزندان زیر 21 سال اقامت دائم آمریکا را کسب کنند. EB3 برنامه ای‌ نسبتا جدید در اداره مهاجرت آمریکا تنها شرط آن داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت قانونی‌ و معتبر در آمریکا است. این شرکت بایستی به تایید وزارت مهاجرت آمریکا رسیده باشد.

این گونه شغل ها معمولا نیاز به تخصص ندارند. شایان ذکر است اخذ اقامت دائم آمریکا از این طریق ساده‌ ترین راه ممکن برای دریافت اقامت دائم آمریکا برای متقاضیان و خانواده آنها می‌ باشد. متقاضیان نیزی به داشتن مدرک زبان آیلتس و یا تافل ندارند. برخلاف دیگر ویزا‌های کاری آمریکا که یک ساله هستند. برنامه مهاجرتی ای‌ بی‌ 3 EB3 کارت سبز دائم می‌باشد. در باب مهاجرت به آمریکا و سرمایه گذاری امن با موسسه ما و کارشناسان متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و قبل از هرگونه ضرر دلاری و یورویی از مشاوره تلفنی رایگان وکلای حقوقی بهره مند شوید .

4.7/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه برای “مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا

  1. مهرداد رضویان گفت:

    آیا الان امکان مهاجرت در آمریکا از روش سرمایه گذاری در آمریکا وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *