شرایط استونی, مهاجرت به کشور استونی

ساعت تالین استونی

ساعت تالین استونی

ساعت تالین استونی که پایتخت این کشور است برای دانشجویان بین المللی و مهاجران علاقه مند به این کشور بسیار مهم است. بسیاری از آثار تاریخ طولانی تالین به ویژه در تپه Toompea و در شهر قدیمی و دیواره‌دار پایین شهر باقی مانده یا بازسازی شده‌اند. این کلیساها شامل کلیسای توم قرن سیزدهمی، کلیساهای گوتیک اولویست و نیگولیس، سالن بزرگ انجمن در سال 1410، راتوس قرن چهاردهم و بسیاری از قلعه های قدیمی هستند. مرکز تاریخی شهر در فهرست یونسکو قرار گرفت. امروزه تالین یک بندر تجاری و ماهیگیری بزرگ و مرکز صنعتی است. کشتی سازی و ماشین سازی در رأس طیفی از صنایع مهندسی است و بسیاری از کالاهای مصرفی تولید می شود. مرکز فرهنگی استونی، تالین دارای یک آکادمی علوم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به استونی مشاور و راهنمای شماست.

موسسات پلی تکنیک، هنرهای زیبا و تربیت معلم؛ هنرستان موسیقی؛ و چندین تئاتر و موزه. فرودگاه تالین که هم پروازهای داخلی و هم پروازهای بین المللی را انجام می دهد، بزرگترین فرودگاه در بالتیک است. تالین پایتخت استونی و یک مقصد عالی برای تعطیلات است اگر می ‌خواهید آسایش دنیای مدرن، زندگی شبانه همه‌کاره و ماجراجویی ‌های مجلل را با صحنه‌ های فرهنگی غنی در محیط تاریخی محلی ترکیب کنید. تالین امروزی که اولین بار در اوایل قرون وسطی تأسیس شد، ترکیبی هیجان انگیز از قدیمی و جدید است. این خبر خوب است: با توجه به اینکه تالین یک پایتخت جمع و جور و سبز است، می توانید فقط در یک آخر هفته چیزهای زیادی را پوشش دهید و در حین حضور در آن از پیاده روی های منظره کوتاه لذت ببرید.

معرفی تالین استونی

تالین، روسی تالین، آلمانی Reval، سابقاً Revel، شهر، پایتخت استونی، در خلیج تالین در خلیج فنلاند است. یک سکونتگاه مستحکم از اواخر هزاره اول قبل از میلاد تا قرن 10 تا 11 پس از میلاد در آنجا وجود داشت و در قرن دوازدهم شهری در این مکان وجود داشت. در سال 1219 توسط دانمارکی ها تسخیر شد و قلعه جدیدی در تپه تومپیا ساختند. تجارت به ویژه پس از پیوستن تالین به اتحادیه هانسی در سال 1285 رونق گرفت و با انحلال فرمان در سال 1561 به سوئد منتقل شد. پیتر اول (کبیر) در سال 1710 تالین را تصرف کرد و تا زمانی که پایتخت مستقل شد، یک شهر روسیه باقی ماند. استونی از سال 1940 تا 1991 به اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ملحق شد. این شهر از سال 1941 تا 1944 توسط نیروهای آلمانی اشغال شد و به شدت آسیب دید.

شهر قدیمی تالین یکی از بهترین مراکز شهر هانسیاتیک حفظ شده در جهان است. کمی دورتر، مرکز تجاری شهر را با برج‌ های مدرن و هتل ‌های مجلل، محله ‌های مد روز و مراکز خرید بزرگ خواهید دید. هوای ساحلی خط ساحلی جذاب تالین پر از تفرجگاه‌ها و سواحل شنی به ‌ویژه در طول تابستان لذت ‌بخش است، اما مناظر منظره ‌ای از منظره شهر نمادین را در طول سال ارائه می ‌دهد. تالین اولین نقطه ورود به استونی برای اکثر بازدیدکنندگان است، و اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند درست به داخل بپرند، پس خوش شانس هستید، زیرا مرکز شهر تالین هرگز بیش از 15 دقیقه نیست. بدون توجه به اینکه با هواپیما، قطار، اتوبوس یا کشتی به مقصد می ‌رسید، از آنجا دور شوید. شهر قدیمی تالین یک جاذبه توریستی مهم و یک سایت میراث جهانی یونسکو است.

فصول و ساعت تالین استونی

فصول و ساعت تالین استونی

بهار استونی دارای آب و هوای قابل توجهی متزلزل است. با توجه به آب و هوا، مارس در واقع ماه زمستان است. رگبارها با برف و وزش باد شدید در غیرقابل پیش بینی ترین حالت همراه است. با وجود افزایش دما و طول روز، گرم شدن واقعی وجود ندارد. چنین آب و هوایی برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و ریوی مفید است. میانگین دمای روز حدود 21 درجه سانتیگراد است. دما ممکن است به 26 درجه سانتیگراد برسد. مناطق ساحلی توسط نسیم خنک دریا دمیده می شوند، بنابراین دمای بالا نگران کننده نیست. از آنجایی که کشور در عرض های جغرافیایی شمالی واقع شده است، ژوئیه شب های سفید را به ارمغان می آورد. تعداد ساعات نور روز به 19 می رسد، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند پدیده های طبیعی با زیبایی استثنایی را مشاهده کنند.

مقاله هزینه تحصیل در استونی نیز یک مقاله کامل در این خصوص است که مطالعه آن مفید است. در جدول زیر شاهد اطلاعات مختلفی در خصوص دمای هوا در ژوئن می باشید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادمیانگین حداقل درجه حرارت به سانتی گرادتعداد ساعت آفتابی در روزمیزان بارش به میلی مترروزهای بارانی
1910114010

پاییز و زمستان در تالین استونی

در استونی آمدن پاییز واقعی تقریباً همزمان با تغییر تقویم فصل است. هوا هنوز گرم است، اما طبیعت با رنگ های زرشکی، طلایی، قهوه ای و نارنجی می ترکد. روزهای اکتبر در پرده ای از مه های شیری گاه به گاه و نیمه ابری پیچیده است. با شمارش روزهای اکتبر، فراوانی باران ‌های نم ‌بارشی افزایش می‌یابد در حالی که میانگین دما به حدود 8 درجه سانتی گراد کاهش می ‌یابد. زمستان استونی در مناطق خاصی از کشور سرد یا حتی شدید است. آب و هوای مناطق ساحلی نسبتاً بهتر است. میانگین دمای سردترین ماه (ژانویه) در روز حدود 2- درجه سانتیگراد و در شب حدود -9 درجه سانتیگراد است. برف از اواسط دسامبر شروع به باریدن می کند و تا اواسط مارس باقی می ماند. اما گاهی برف می بارد. این در حالی است که میزان ساعات نور روز به حدود 6 کاهش می یابد.

در نمودار زیر شاهد نرخ کاهش گردشگران در زمستان در استونی هستید:

نرخ کاهش گردشگران در زمستان در استونی

اختلاف ساعت تالین استونی و ایران

تالین استونی و تهران یک اختلاف 1 ساعت و نیمه دارند که در مواردی اعم از جلسه های آموزشی و یا کلاس های آنلاین از راه دور باید آن را مد نظر قرار دهید. اگر قصد دارید در استونی امور اداری و یا خرید ملک در استونی را پیگیری کنید باید یک طیف زمانی منعطف را در نظر داشته باشید که با توجه به اختلاف ساعت کم می توانید آن را به راحتی هماهنگ کنید. این زمان می تواند بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران باشد. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در تالین، استونی خواهد بود. با توجه اختلاف ساعت تالین استونی و تهران می توانید یک تماس تلفنی از تهران، ایران به تالین، استونی تنظیم کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار استونی مشاوره تخصصی با شما ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *