مهاجرت به کشور استونی

مهاجرت به استونی

مهاجرت به استونی

مهاجرت به استونی یکی از گزینه های مطلوب مهاجرت به اروپا می باشد. متقاضیان می توانند از طرق مختلفی به این کشور مهاجرت کنند. آینده مهاجرت در این کشور می تواند برای متقاضیان بسیاری مطلوب باشد. لذا متقاضیان اغلب خواهان شرایط زندگی بهتر و یا درآمد بیشتر می باشند. شایان ذکر است که مهاجرت به این کشور شامل مزایا و محدودیت هایی است. اما می توان گفت که مزایای مهاجرت به استونی بر محدودیت های آن برتری دارد. از این رو مهاجرت به این کشور می تواند بسته به شرایط، مقرون به صرفه باشد. متقاضیان می توانند برای آگاهی از شرایط مهاجرت به این کشور با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

بررسی مهاجرت به استونی

مهاجرت به استونی از روش های متعددی امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند به پشتوانه مهاجرت به این کشور از مزایای زندگی در آن بهره مند شوند. مهاجرت به این کشور می تواند تحت شرایط موجود، به صورت دائم و یا موقت باشد. از این رو متقاضیان در انتخاب نوع مهاجرت خود، تا حدود مشخصی آزاد هستند. به عبارتی متقاضیان قادر اند تا نوع مهاجرت خود را بسته به شرایط موجود انتخاب نمایند. شرایط مهاجرت به این کشور از طرف دولت این کشور وضع می شود. متقاضیان برای مهاجرت به استونی ملزم به واجد شرایط بودن می باشند.

الزامات مهاجرت به استونی

متقاضیان برای مهاجرت به این کشور ملزم به رعایت الزامات آن می باشند. متقاضیان بسته به نوع مهاجرت خود، شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. چرا که مهاجرت به این کشور با اهداف گوناگونی صورت می پذیرد. متقاضیان می توانند برای آگاهی از شرایط مهاجرت به این کشور به سایت های رسمی و دولتی مراجعه فرمایند. دیگر روش آگاهی از شرایط مهاجرت به استونی، دریافت مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. الزامات مهاجرت به این کشور منجر به فیلتر شدن متقاضیان غیر مستعد می شود.

برخی از الزامات مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • دارا بودن تخصص و یا مهارت خاص
  • دارا بودن تحصیلات معتبر و رزومه علمی مناسب
  • دارا بودن سوابق شغلی درخشان و رزومه کاری مناسب
  • دارا بودن مدارک مورد نیاز
  • دارا بودن شرایط خاص (در صورت نیاز)

الزامات مهاجرت به استونی

طرق مهاجرت به استونی

همان طور که ذکر شد، مهارت به این کشور از روش های گوناگونی امکان پذیر است. از این رو متقاضیان می توانند بسته به اهداف خود از روش های مهاجرت قانونی به است کشور بهره مند شوند. مهاجرت به این کشور از روش های گوناگون شامل شرایط متفاوتی نیز می شود. به عبارتی هر یک از روش های مهاجرت به این کشور شامل پیش نیاز ها و مدارک متفاوتی خواهند بود. متقاضیان مهاجرت به استونی ملزم به بررسی دقیق روش مهاجرتی مورد نظر برای بهرهمندی از مهاجرتی آگاهانه می باشند.

روش های مهاجرت به این کشور عبارتند از:

روش های مهاجرت به استونی

اخذ اقامت استونی از طریق تحصیل و کار

مهاجرت به این کشور از روش تحصیل در این کشور یکی از بهترین روش های مهاجرت می باشد. تحصیل در این کشور شامل مزایای فراوانی است به عبارتی متقاضیان می توانند به پشتوانه تحصیل در این کشور زمینه سازی برای کار پس از تحصیل را انجام دهند. از این رو تحصیل در این کشور را می توان مقرون به صرفه تلقی کرد. نا گفته نماند که عوامل بسیاری برای بررسی تحصیلات در استونی وجود دارند. تحصیل در این کشور با مزایای آن سنجیده می شود. شایان ذکر است که تحصیل در این کشور می تواند منجر به اخذ مدارک تحصیلی معتبری شود. برخی از مزایای تحصیل در این کشور عبارتند از:

  • کار ضمن تحصیل
  • اخذ مدرک تحصیلی معتبر
  • امکان بهره مندی از بورسیه های تحصیلی
  • امکان بهره مندی از مزایای اجتماعی
  • بهره مندی از اقامت در دوران تحصیل
  • امکان زمینه سازی برای کار پس از تحصیل

مهاجرت کاری به استونی نیز شامل بسیاری از مزایا می باشد. به عبارتی متقاضیان می توانند از طریق کار در این کشور برای آینده خود منابع مطلوبی را به دست آورند. مزایای کار در این کشور علاوه بر مزایای مالی شامل برخی حقوق معنوی نیز می باشد. متقاضیان می توانند به پشتوانه کار در این کشور برای اقامت دائم آن نیز آماده شوند. کار در این کشور شامل محدودیت هایی نیز می باشد که متقاضیان را مجاب به رعایت شرایط می کنند.

برخی از مزایا و محدودیت های کار در استونی عبارتند از:

مزایامحدودیت ها
حقوق ماهیانه بالامحدودیت در ساعات کاری
بهره مندی از مزایای اجتماعیعدم وجود امکان اشتغال به دو شغل
اقامت در استونیامکان ریجکت شدن
امکان اخذ اقامت دائمامکان بروز مشکلات حقوقی

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج و تولد

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج و تولد

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج با تبعه این کشور امکان پذیر می باشد. متقاضیان یم توانند به پشتوانه رعایت شرایط مهم ازدواج، اقامت در استونی را اخذ کنند. از این رو متقاضیان زیادی می توانند با فراهم شدن شرایط، به همراه خانواده خود به استونی مهاجرت کنند. مهاجرت به استونی از طریق ازدواج یکی از روش های مورد علاقه زوج هایی است که با تبعه خارجی ازدواج می نمایند. مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج همان طور که از نامش پیدا است مستلزم ازدواج با فردی از این کشور می باشد. متقاضیان می توانند به پشتوانه درخواست خود مبتنی بر اخذ اقامت این کشور از طریق این روش اقدام نمایند.

شایان ذکر است که برای مهاجرت به رومانی از طریق ازدواج باید شرایطی اعمال شود که برخی از آن ها عبارتند از:

  • دارا بودن شرایط مالی
  • ثبت ازدواج
  • رعایت آیین مربوطه
  • تشکیل زندگی پس از مهاجرت

متقاضیان می توانند به پشتوانه تولد فرزند خود در این کشور نیز برای او تابعیت این کشور را اخذ نمایند. به عبارتی تولد نوزاد در این کشور منجر به اخذ تابعیت این کشور برای نوزاد خواهد شد. متقاضیان می توانند برای بهره مندی از این امکان به این کشور مهاجرت کرده و فرزند خود را در این کشور به دنیا آورند. تولد نوزاد به تنهایی به معنی اخذ تابعیت نیست و متقاضیان بایستی برای اخذ تابعیت فرزند خود، تولد آن را به صورت رسمی به ثبت رسانند.

مهاجرت به استونی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری در این کشور به روش های گوناگونی امکان پذیر می باشد. به طور کلی روش های سرمایه گذاری در استونی به دو گروه ثبت شرکت و خرید ملک طبقه بندی می شوند. البته روش های متفرقه نیز وجود دارند. اما این دو روش برای اغلب متقاضیان جذاب می باشد. متقاضیان می توانند با بررسی فرصت های مختلف برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند.. افتتاح حساب بانکی در اروپا یکی از بزرگ ترین مزایای سرمایه گذاری در استونی می باشد. متقاضیان می توانند برای آگاهی بیشتر در خصوص مهاجرت به این کشور با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *