شرایط فنلاند, مهاجرت به کشور فنلاند

ساعت هلسینکی فنلاند

ساعت هلسینکی فنلاند

ساعت هلسینکی فنلاند که پایتخت و مهم ترین و زیباترین شهر این کشور است را بررسی می کنیم. هلسینکی در سال 1550 توسط کینگ تاسیس شد. گوستاو اول واسا از سوئد و برای رقابت با شهر اکنونتالین، استونی، که در ساحل جنوبی خلیج فنلاند قرار دارد. هلسینکی در ابتدا در دهانه رودخانه وانتا ، در نقطه ای در حدود 3 مایلی شمال موقعیت کنونی آن قرار داشت و در سال 1640 به منظور دسترسی آزادتر به دریا به مکان دوم منتقل شد. این شهر در سال 1710 توسط طاعون ویران شد و در سال 1713 کاملاً سوخت.حملات روسیه بعداً در قرن هجدهم، اما در سال 1748 زمانی که قلعه ای به نامSveaborg توسط سوئدی ها و Suomenlinna توسط فنلاندی ها در گروهی از جزایر کوچک خارج از بندر ساخته شد.

صنایع اصلی هلسینکی شامل مواد غذایی، فرآوری فلزات و شیمیایی، چاپ، منسوجات، پوشاک و تولید تجهیزات الکتریکی است. اجناس کارخانه چینی عربستان، یکی از بزرگترین در نوع خود در اروپا ، در سطح بین المللی شناخته شده است. هلسینکی دارای تئاتر، یک شرکت اپرا و باله و چندین ارکستر سمفونیک است. فستیوال سالانه هلسینکی شامل ارکسترها و هنرمندان مشهور جهان و برنامه ای با تنوع فراوان است. علاوه بر موزه‌ها و گالری‌ها، دیدنی‌های فرهنگی شامل تئاتر شهری مدرن اثر تیمو پنتیلا و ساختمان کنسرت آلوار آلتو است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی راهنمای شما خواهد بود.

معرفی هلسینکی فنلاند

هلسینکی، هلسینگفورس به سوئدی، پایتخت فنلاند است. این شهر بندری و صنعتی پیشرو کشور است. هلسینکی در منتهی الیه جنوب کشور، در شبه جزیره ای واقع شده است که توسط بندرهای طبیعی زیبا احاطه شده و به سمت خلیج فنلاند بیرون زده است. شمالی ترین پایتخت قاره اروپا است. این شهر اغلب شهر سفید شمال نامیده می شود زیرا بسیاری از ساختمان های آن از گرانیت محلی با رنگ روشن ساخته شده اند. وقتی روسیه حمله کرد فنلاند در سال 1808، هلسینکی دوباره به آتش کشیده شد. گنبدهای کلیسای جامع ارتدکس اوسپنسکی، یکی از معدود یادآورهای قابل تشخیص دوره حکومت روسیه، در همان نزدیکی قرار دارند. هنگامی که هلسینکی پایتخت فنلاند شد، جمعیت آن به سرعت افزایش یافت و از 4000 نفر در سال 1810 به 60000 نفر در سال 1890 رسید.

در دسامبر 1917 فنلاند استقلال خود را از روسیه اعلام کرد و یک جنگ داخلی کوتاه اما خونین در پایتخت بین نیروهای محافظه کار دولتی درگرفت. شرایط به زودی تثبیت شد و پارلمان هلسینکی اولین رئیس جمهور فنلاند را در سال 1919 انتخاب کرد. در دهه های بعدی هلسینکی به یک مرکز مهم تجارت، صنعت و فرهنگ تبدیل شد، روندی که تنها با جنگ جهانی دوم قطع شد. زندگی و توسعه اقتصادی هلسینکی بر اساس بنادر عالی و راه آهن و اتصالات جاده ای خوب به داخل کشور گسترده است. در نتیجه بیش از نیمی از کل واردات فنلاند از طریق بندر هلسینکی انجام می شود. با این حال، تنها بخش کوچکی از صادرات ملی از هلسینکی عبور می کند، زیرا بزرگترین بنادر صادراتی در سایر نقاط در امتداد سواحل فنلاند هستند.

فصول و ساعت هلسینکی فنلاند

این یک تصور اشتباه رایج است که تابستان تنها زمانی است که ارزش بازدید از هلسینکی را دارد، اما مسافران متخصص می ‌دانند که پایتخت فنلاند در سایر فصول نیز جذابیت چندانی ندارد. به فضای باز فرار کنید و نورهای شمالی الهام ‌بخش را تجربه کنید، در حین پرسه زدن در بازارهای شهر، از غذاهای محلی لذت ببرید، در جشن ‌های سنتی شب نیمه تابستان شرکت کنید، یا به سادگی در مجموعه ‌ای از رنگ‌ های قرمز، زرد و نارنجی که به عنوان «می‌ گویند» لذت ببرید. ruska که منظره پاییزی را می پوشاند. با هر فصلی که طیف جدیدی از تجربیات را ارائه می دهد، هرگز زمان بدی برای بازدید از هلسینکی وجود ندارد.

موفقیت در زمستان هلسینکی ممکن است در صدر فهرست کارهای هر مسافری قرار نگیرد، اما این تنها به این دلیل است که انتظارات اغلب حول محور دمای زیر صفر و غروب اوایل بعد از ظهر می چرخد. با این حال، حتی در سردترین و تاریک ترین حالت خود، هلسینکی طعم فنلاند واقعی را به بازدیدکنندگان بی باک ارائه می دهد. عظمت الهام ‌بخش شفق ‌های شمالی را بر فراز منظره ‌ای پوشیده از برف بسیار زیبا تجربه کنید، کمی ماهی‌ گیری یا سورتمه روی یخ را امتحان کنید یا به سادگی استخوان ‌های خود را با یک لیوان شراب ابری تقویت‌ کننده گرم کنید.

در نمودار زیر شاهد ملیت توریست ها در هلسینکی فنلاند هستید:

ملیت توریست ها در هلسینکی فنلاند

بهار و پاییز در ساعت هلسینکی فنلاند

به عنوان کوتاه ترین فصل در فنلاند، باید سریع بهار هلسینکی را بگیرید. از اواخر ماه مارس تا اوایل ماه مه، هلسینکی از کت سفید زمستانی خود شانه خالی می کند و مردم محلی بازگشت آب و هوای معتدل تر را با جشنواره های غذا و بازارهای دست دوم جشن می گیرند. بهار همچنین زمانی است که پارک ‌های خانواده پسند خود را به وجود می‌آورند و افزایش دما باعث می ‌شود ترکیب کلاسیک فنلاندی از سونا و شنا در هوای آزاد کمی دلهره ‌آورتر شود. آفتاب نیمه شب فنلاند به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که ساعت های بیشتری را برای گشت و گذار در هر گوشه از شهر بگذرانند. آفتاب نیمه شب فنلاند به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که ساعت های بیشتری را برای گشت و گذار در هر گوشه از شهر بگذرانند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ماه مارس در هلسینکی فنلند هستید:

حداکثر میانگین دمای مارس به سانتی گرادحداقل میانگین دمای مارس به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به میلی لیتر
0-64738

پاییز که از جاذبه های گردشگری فنلاند است مناظر اطراف هلسینکی را با مجموعه ای شگفت انگیز از قرمز، زرد و نارنجی پوشانده است که مردم محلی آن را «روسکا» می نامند. البته، لازم نیست فنلاندی باشید تا زیبایی را درک کنید، و قدم زدن در جنگل های رنگارنگ به این معنی است که می توانید قارچ ها و توت های وحشی را برای طعم واقعی زمین بچینید. خوشبختانه، آن مواد فصلی فوق‌ العاده راه خود را به رستوران‌ های پایتخت بازمی‌گردانند مکانی عالی برای سر زدن به هنگام تاریکی و سرد شدن هوا است.

اختلاف ساعت هلسینکی فنلاند

اختلاف ساعت هلسینکی و شهرهای دیگر در جهان

در این بخش به اختلاف ساعت هلسینکی و شهرهای دیگر جهان پرداخته ایم. هلسینکی با بوداپست مجارستان اختلاف ساعت 1 ساعته دارد. جالب است بدانید رم هم 1 ساعت با هلسینکی اختلاف دارد و رم 1 ساعت از هلسینکی جلوتر است. شهر مسکو در روسیه هم از هلسینکی فنلاند 1 ساعت جلوتر است. هلسینکی فنلاند نیز 1 ساعت جلوتر از اسلو در کشور فنلاند است. هلسینکی فنلاند از استکهلم سوئد نیز 1 ساعت جلوتر است. اما هلسینکی 2 ساعت جلوتر از دوبلین ایرلند است. استانبول ترکیه 1 ساعت از شهر هلسینکی در فنلاند جلوتر است. بلاروس هم 1 ساعت از هلسینکی فنلاند جلوتر است.

اما اگر بخواهیم در مورد شهر و کشورهای هم زمان با هلسینکی فنلاند صحبت کنیم، می توانیم به لیتوانی و لتونی اشاره کنیم. البته چند کشور دیگر هم هستند که با هلسینکی فنلاند در یک زمان قرار دارند و باعث تعجب است که این کشورها مسافت و فاصله زیادی از هم و فنلاند دارند. این کشورهای همزمان با هلسینکی به جز لیتوانی و لتونی، کشورهای بلغارستان و یونان و رومانی هستند. پس اگر می خواهید بدون اختلاف زمان در یک کشور با هلسینکی به زندگی و تجارت تحصیل بپردازید باید کشورهای مذکور را بررسی نمایید.

در این بخش شاهد کشورهای همزمان هلسینکی با فنلاند هستید:

کشورهای همزمان هلسینکی با فنلاند

اختلاف ساعت هلسینکی فنلاند

برای بهره مندی بهتر و دقیق تر از جلسات درسی و یا آنلاین از راه دور و همچنین برای اینکه بتوانید در جلسه های کاری بین المللی در هلسینکی که از بهترین شهرهای فنلاند است سر وقت حاضر باشید باید اختلاف ساعت را بدانید. همینطور باید یک طیف زمانی مناسب را برای اوج ساعات اداری و تحصیلی و یا اوج ساعات کاری خود در نظر داشته باشید. به همین دلیل بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در هلسینکی فنلاند امتحان کنید که این ساعت بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از هلسینکی، فنلاند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به فنلاند مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

سوالات مکرر در خصوص ساعت هلسینکی فنلاند

در این بخش از مقاله به سوالات مکرر شما در خصوص ساعت هلسینکی فنلاند پاسخ داده ایم:

  • اختلاف ساعت ایران و هلسینکی چند ساعت است؟ تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از هلسینکی، فنلاند جلوتر است.
  • کشورهای همزمان با هلسینکی کدامند؟ لیتوانی-لتونی-یونان-بلغارستان-رومانی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *