شرایط لیتوانی, مهاجرت به کشور لیتوانی

ساعت به وقت لیتوانی

ساعت به وقت لیتوانی

در این مطلب سعی می کنیم تا در خصوص ساعت به وقت لیتوانی و اختلاف آن با کشور ایران بحث کنیم. لیتوانی کشور شمال شرقی اروپا است. لیتوانی جنوبی ترین و بزرگترین از 3 کشور بالتیک است. لیتوانی امپراتوری قدرتمندی بود که در قرون 14 تا 16 میلادی بر بسیاری از اروپای شرقی تسلط داشت تا اینکه در 2 قرن بعدی بخشی از کنفدراسیون لهستان لیتوانی شد. جدا از یک دوره کوتاه استقلال از سال 1918 تا 1940، لیتوانی از سال 1795 توسط روسیه اشغال شد، برای مدت کوتاهی در طول جنگ جهانی دوم توسط آلمان کنترل شد و در سال 1944 به عنوان یکی از جمهوری های تشکیل دهنده آن به اتحاد جماهیر شوروی ملحق شد. در 11 مارس 1990، لیتوانی با رای وحدت رویه پارلمان تازه منتخب خود استقلال خود را اعلام کرد.

پارلمان جدید شوروی استقلال لیتوانی را در 6 سپتامبر 1991 به رسمیت شناخت. لیتوانی در سال 2004 به عضویت اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی پذیرفته شد. پایتخت آن ویلنیوس است. حمل و نقل عمومی بین شهری لیتوانی ارزان است و سیستم تحت سلطه اتوبوس ها است. هر شهر لیتوانی دارای یک ایستگاه اتوبوس است. اتوبوس ‌های بین شهرهای اصلی بسیار زیاد هستند و اتوبوس‌های Vilnius-Kaunas هر 15 دقیقه از ایستگاه‌های ترمینال خارج می‌شوند. مسیرهای اتوبوسی که شهرهای اصلی را به شهرهای منطقه ای وصل می کنند. معمولا کمی نادرتر هستند، اما همچنان چندین بار در روز کار می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی و اخذ ویزای کاری لیتوانی مشاور شماست.

در جدول زیر اطلاعاتی در خصوص لیتوانی هستید:

پایتختزباننوع حکومتدومین شهر بزرگ
ویلنوسلیتوانیاییجمهوریکاوناس

معرفی لیتوانی

زبان رسمی در لیتوانی و بیشترین استفاده در میان مردم، لیتوانیایی است. تقریباً %85 از مردم لیتوانیایی صحبت می کنند. با هزاران سال تاریخ و مبارزه برای آزادی، زبان لیتوانیایی بخش مهمی از هویت لیتوانی است. %70 از مردم می توانند به زبان روسی صحبت کنند و هنوز هم محبوب ترین زبان دوم در لیتوانی است. زبان روسی در دوران اشغال شوروی از سال 1940 تا 1990 اجباری بود. به همین دلیل، هر فرد از نسل های قدیمی به این زبان مسلط بود. امروزه تنها حدود %40 از کودکان آن را یاد می گیرند و زبان در حال از بین رفتن است. استفاده از زبان روسی در اماکن عمومی به تدریج حذف شده و انگلیسی جایگزین آن شده است. با این وجود، برخی از رستوران ها و هتل های خصوصی دارای منوی روسی و کارکنان روسی زبان برای خدمات رسانی به گردشگران روسی هستند.

انگلیسی محبوب ترین زبان خارجی است و %30 از جمعیت و %80 از جوانان به آن صحبت می کنند. با این حال، در لیتوانی، نسل‌ های قدیمی ‌تر احتمالاً انگلیسی صحبت نمی ‌کنند، زیرا در دوره شوروی از آن استفاده یا تدریس نمی ‌شد. امروزه زبان انگلیسی به طور گسترده پذیرفته شده است که لیتوانیایی ها انتظار دارند خارجی ها به آن صحبت کنند. در دانشگاه ها، موزه های مدرن، هتل ها، تابلوهای توریستی و منوی رستوران ها استفاده می شود. این زبان همچنین برای برخی از آهنگ های محبوب و علائم تجاری مهم محلی مد شده است. خطوط راه آهن لیتوانی به اندازه خطوط راه آهن اروپای غربی و بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیگر توسعه نیافته است. آنها همچنین کمتر از اتوبوس ها هستند.

فصول و ساعت به وقت لیتوانی

فصول و ساعت به وقت لیتوانی

آب و هوای این کشور بین نوع دریایی اروپای غربی و نوع قاره‌ای که در شرق آن یافت می ‌شود، انتقالی است. در نتیجه، توده‌ های هوای مرطوب با منشاء اقیانوس اطلس غالب می ‌شوند که متناوب با هوای قاره‌ ای اوراسیا و به ندرت هوای سردتر قطب شمال یا هوای با منشأ جنوبی و گرمسیری است. تأثیرات دریای بالتیک بر یک منطقه ساحلی نسبتاً باریک تسلط دارد. میانگین دمای ژانویه، سردترین ماه، در حدود 5- درجه سانتیگراد است، در حالی که جولای، گرم ترین ماه، دمای متوسط ​​​​در حدود 17 درجه سانتیگراد دارد. میانگین بارندگی سالانه معمولاً از 30 اینچ (حدود 800 میلی متر) فراتر می رود و در داخل کشور کاهش می یابد. بارندگی در ماه آگوست به اوج خود می رسد، به جز در نوار دریایی که حداکثر 2 تا 3 ماه بعد به آن می رسد.

پاییز و زمستان و ساعت به وقت لیتوانی

آب و هوای لیتوانی شما را شگفت زده خواهد کرد. 4 فصل مختلف در لیتوانی وجود دارد. اگر تا به حال در بهار از ما دیدن کرده باشید، از یک زمستان طولانی، با بوی گل های شکفته، درختان شکوفه سیب و گیلاس و شاه بلوط هایی که همه چیز را روی زمین با گلبرگ های خود پوشانده اند. بعد از آن تابستان های سبز با جنگل ها پر از توت فرنگی های وحشی است و شهرها در و پنجره های خود را به روی مهمانان باز می کنند. وقتی شب بر روز غلبه می‌کند. پاییز بوی سیب و قارچ می دهد و فصل جاز، تئاتر، نمایشگاه ها و همچنین هنر مدرن است. پاییز نقاش کاملی است که به جنگل ها، میوه ها و سبزیجات در باغ ها و بشقاب ها در بهترین رستوران ها رنگ های زنده می بخشد و از جاذبه های گردشگری لیتوانی هستند

حتی زمانی که آسمان به شدت ابری می ‌شود با خاکستری ظریف و باران شروع به شستن همه چیز می‌کند. در زمستان در لیتوانی به لباس و کفش گرم نیاز دارید، زیرا احتمالاً مجبور خواهید بود از میان برف‌ها عبور کنید. اگر گرما می خواهید، آن را در جمع های شبانه ویلنیوس و کاوناس پیدا خواهید کرد و اگر این برای شما کافی نیست، یک حمام لیتوانیایی واقعی برای شما وجود دارد و با ماساژ با استفاده از جاروهای حمامی که در طول این دوره ساخته اند، به شما آرامش می دهند. در این بخش می توانید به مقاله درباره لیتوانی نیز مراجعه کنید تا بیشتر در این خصوص بخوانید.

در نمودار زیر شاهد افزایش جمعیت توریست و گردشگران در لیتوانی در فصول مختلف هستید:

افزایش جمعیت توریست و گردشگران در لیتوانی در فصول مختلف

اختلاف ساعت به وقت لیتوانی و ایران

مدت زمان کل پرواز از تهران، ایران به ویلنیوس، این کشور 4 ساعت و 7 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه می کند. زمان دقیق شما ممکن است بسته به سرعت باد متفاوت باشد. محاسبه زمان پرواز بر اساس فاصله خط مستقیم تهران، ایران تا ویلنیوس، لیتوانی حدود 1808 مایل یا 2910 کیلومتر است. جهت پرواز شما از تهران، ایران به ویلنیوس، لیتوانی شمال غربی (35- درجه از شمال) است و در نظر داشته باشید ایران 1 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از لیتوانی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت از طریق کار به لیتوانی پاسخگوی سوالات شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *