ویزای مسافرتی لیتوانی

جاذبه های گردشگری لیتوانی

جاذبه های گردشگری لیتوانی

جاذبه های گردشگری لیتوانی این کشور را به مقصد محبوب اروپایی تبدیل کرده است که در جنوب کشورهای بالتیک واقع شده است. این کشور با لتونی، بلاروس و لهستان هم مرز می باشد. با سفر به این کشور گردشگران می توانند به بازدید از معماری چشمگیر رنسانس گوتیک و سبک باروک در این کشور افسانه ای بپردازند. ویلنیوس پایتخت این کشور، به دلیل شهر شگفت انگیز قرون وسطایی که یکی از بزرگترین شهرهای قدیمی بازمانده قرون وسطایی در اروپا است، بسیار محبوب است. تاریخ، زیبایی های طبیعی، فرهنگ و معماری این ملت گردشگران زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب می کند و این کشور را به یکی از مقاصد معروف گردشگری اروپا تبدیل کرده است. بنابراین، اجازه دهید به همراه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، نگاهی به برخی از بهترین جاذبه های گردشگری لیتوانی بیندازیم تا هنگام برنامه ریزی سفر به این کشور آنها از دست ندهید.

  • جاذبه‌های گردشگری این کشور در پایتخت این کشور چه می باشد؟
  • دلیل جذابیت و علت مهاجرت متقاضیان به این کشور چه خواهد بود؟

ویلینوس در لیست جاذبه های گردشگری لیتوانی

ویلنیوس پایتخت این کشور مملو از معماری چشمگیر گوتیک و باروک و ساختارهای شگفت انگیز قرون وسطایی است. شهر قدیمی در این پایتخت با عناصر باستانی دارای اهمیت تاریخی است. گردشگرانی که به شهر ویلینوس سفر می کنند، می توانند به بازدید جاده های زیبای سنگفرش شده در نزدیکی کلیسای نفیس سنت آن بپردازند. همچنین با بازدید از ارگ های شگفت انگیز گدیمیناس و قلعه فوقانی که متعلق به قرن سیزدهم هستند، گردشگران می توانند به زیبای معماری قرون وستایی پی ببرند. توریست ها باید اطمینان حاصل کند که هنگام بازدید از ویلینوس از دروازه دان، میدان تماشایی تاون هال، پل سبز چشمگیر، دانشگاه شگفت انگیز ویلنیوس، خیابان توتوریو و گالری امبر نفیس دیدن کنند. براساس داده های جمع آوری شده توسط اداره آمار لیتوانی، در مجموع 12008558 بازدید کننده در سال 2018 به ویلینوس سفر کرده اند.

در نمودار زیر به ملیت بازدید کنندگان لیتوانی اشاره شده است:

ملیت بازدید کنندگان لیتوانی

کاوناس یکی از جاذبه های گردشگری لیتوانی

کاوناس شهری زیبا در این کشور می باشد که گردشگران و توریست های خارجی می توانند با بازدید از آن لذت ببرند. در این شهر برای برخورد رودخانه های نریس و نموناس بسیار محبوب است. در این برخورد رودخانه ها می توانید قلعه شگفت انگیز کاوناس را پیدا کنید که یک قلعه قرون وسطایی است که نمایشگاه های بی شماری تاریخی را به نمایش می گذارد. یکی دیگر از زیبایی های این شهر خیابان آزادی می باشد. خیابان زیبایی که از غرب به شرق این شهر می گذرد و پوشیده از درختان و کافه های شگفت انگیز است. به گردشگران توصیه می شود تماشای بناهای قلعه باورنکردنی کاوناس با آجرهای قرمز را از دست ندهند. از شناخته شده ترین تئاترهای کاوناس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تئاتر نمایشی کاوناس
  • تئاتر موسیقی کاوناس
  • تئاتر پانتومیم کاوناس
  • تئاتر رقص کاوناس
  • تئاتر عروسکی کاوناس
  • تئاتر اتاق کاوناس

در این بخش شاهد نام جاذبه های گردشگری در لیتوانی هستید:

نام جاذبه های گردشگری در لیتوانی

کرناوه، شهری قرون وسطایی در لیتوانی

تاریخ و میراث غنی این کشور را در شهر کرناوه بیابید، شهری که به عنوان پایتخت باستانی قرون وسطایی در این کشور نیز محبوب است. این شهر یک پایتخت قرون وسطایی تشکیل شده از دشتی بزرگ در این کشور بوده و امروزه یک جاذبه توریستی و باستانی است که جمعیت آن در سال 2011 کمتر از 300 نفر بود. در منطقه شهرداری سیروینتوس واقع در جنوب شرقی لیتوانی واقع شده است. گردشگران می توانند آخرین اطلاعات در مورد رویدادها و جاذبه های گردشگری در شهر کرناوه را در دفتر اطلاعات گردشگری این شهر پیدا کنند. در تابستان کرناوه زنده می شود و جشن ها و جشنواره های مردمی زیادی برگزار می شود.

کرناوه همچنین به دلیل جشنواره های سنتی راسا شناخته شده است. در اوایل سال 1967 گروهی از دانشجویان دانشگاه اولین جشنواره راسا را ​​برگزار کردند که بعداً به یک سنت تبدیل شد. برای چندین دهه نه تنها راهی برای پاکسازی روح بود بلکه در مقابل اعتراض به تحقیر آگاهی ملی و لانه گزاری اجباری سنت های شوروی نیز معترض بود. تلاش برای ممنوعیت این جشنواره موفقیت آمیز نبود. در سال 2024، لیتوانی مقصدی جذاب برای مهاجرت شناخته شده است.

تراکای یکی از جاذبه های گردشگری لیتوانی

تراکای یکی از جاذبه های گردشگری لیتوانی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور تراکای می باشد. تراکای یک شهر تاریخی و تفرجگاه دریاچه در این کشور است که در فاصله 28 کیلومتری غرب ویلنیوس، پایتخت لیتوانی قرار دارد. به دلیل نزدیکی به ویلنیوس، این شهر یک مکان گردشگری محبوب است. تراکای مرکز اداری شهرداری منطقه تراکای است. این شهر 497.1 کیلومتر مربع (191.9 مایل مربع) مساحت را در بر می گیرد و طبق برآوردهای سال 2007، 5357 نفر در این شهر سکونت دارند. یکی از ویژگی های قابل توجه تراکای این است که این شهر توسط افراد ملل مختلف ساخته شده است. از نظر تاریخی، جوامع کارائیم، تاتار، لیتوانی، روس، یهودی و لهستانی در شهر تراکای زندگی می کردند. چمنزارهای نوردی، آبهای درخشان، تپه های زیبا و قلعه های دلربا گردشگران خارجی را به تراکای دعوت می کنند تا اوقات خوبی را در این شهر سپری کنند.

همانطور که گفته شد، تراکای در غرب ویلنیوس واقع شده است و به هموطنان عزیزی که به این شهر سفر می کنند توصیه می شود کاوش در جزیره تراکای، قلعه قدیمی چشم نواز واقع در یک جزیره جذاب در دریاچه گالو را از دست ندهند. برنامه ریزی برای بازدید از پارک ملی پر زرق و برق ترکای نیز می تواند یک برنامه عالی برای سپری کردن اوقات فراغت باشد. گردشگران همچنین می توانند از فعالیت های تفریحی در 3 دریاچه دوست داشتنی در مجاورت، یعنی گالو، آکمنا و اسکایتیس لذت ببرند.

درباره پانه‌ وژیس کشور لیتوانی

پانه‌وژیس پنجمین شهر بزرگ لیتوانی است و در سواحل رودخانه نویژس حضور دارد. در این شهر می توانید از برخی از یادگارهای متعلق به دوران قبل از جنگ بازدید کنید. پانه ‌وژیس پنجمین شهر بزرگ لیتوانی می باشد و طبق آمار سال 2011، 52 کیلومتر مربع (20 مایل مربع) مساحت با 113653 نفر جمعیت را اشغال کرد. همانطور که توسط آمار اروپا تعریف شده است، جمعیت منطقه کاری پانه‌ وژیس که فراتر از محدوده شهر است، 127471 (براساس سال آمار 2017) تخمین زده می شود. موزه شهر پانه ‌وژیس آثار باستانی بسیاری از میراث تاریخی و فرهنگی را جمع کرده است. گالری هنر هر ساله حدود 20 نمایشگاه مختلف برگزار می کند.

شما عزیزان اگر قصد علاوه بر جاذبه های گردشگری لیتوانی از روش های مهاجرت به لیتوانی آگاه شوید و اگر قصد آشنایی با هزینه ها و شرایط زندگی و کسب اقامت لیتوانی را دارید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و یا به مقالات ما مراجعه کنید.

سوالات متدوال در خصوص جاذبه های گردشگری در لیتوانی

در این بخش از مقاله مفتخریم تا سوالات متداول شما را در خصوص جاذبه های گردشگری در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • کدام شهرها در لیتوانی جاذبه های گردشگری بیشتری دارند؟ کاوناس-ویلنیوس
  • مکان های معروف در لیتوانی برای توریست ها کدامند؟ تراکای-کرناوه
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *