ویزای مسافرتی لیتوانی

برترین هتل های لیتوانی

برترین هتل های لیتوانی

برترین هتل های لیتوانی هتل های تاریخی و قدیمی و مدرن و جدید را در خود جای می دهد و هر 2 نوع نیز ظرفداران خاص خود را دارند. از شهر قدیمی قرون وسطایی گرفته تا محله شیک Užupis، چهره های مختلف ویلنیوس این شهر اروپایی را به مکانی عالی برای کشف تبدیل کرده است. در اینجا بهترین هتل های کشور لیتوانی را انتخاب کرده ایم تا در صورت سفر به این کشور یکی از آن ها را انتخاب کنید. در لیتوانی ناپلئون آمد و رفت، تزارها و شوروی روسیه نیز چنین کردند و ترکیبی از معماری لذت بخش را در پایتخت خود به جای گذاشتند. به ویلنیوس معاصر بگردید، جایی که پینت ارزان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با ارائه مشاوره در زمینه نحوه اخذ ویزای کشور لیتوانی برای سفر راهنمای شما باشند.

بهترین زمان سفر به لیتوانی

بهترین زمان برای سفر به لیتوانی و ویلنیوس در اواخر بهار و اوایل پاییز است که هوا معتدل است و شهر کمتر شلوغ است. با این حال، اگر علاقه مند به تجربه جشنواره ها و رویدادهای پر جنب و جوش شهر هستید، تابستان نیز زمان خوبی برای بازدید است. ویلنیوس شهری امن با میزان جرم و جنایت پایین محسوب می شود. با این حال، مانند هر شهر دیگری، مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید و از محیط اطراف خود آگاه باشید، به خصوص در مناطق شلوغ و در شب.

Naujamiestis یا شهر جدید، محله ای شلوغ است که درست خارج از شهر قدیمی واقع شده است. این منطقه به‌خاطر هنر خیابانی پرجنب ‌و جوش، کافه‌ های امروزی، و منطقه تجاری پررونقش معروف است. بازار املاک و مستغلات در Naujamiestis متنوع است و ترکیبی از ساختمان ‌های تاریخی و پیشرفت ‌های مدرن را ارائه می ‌دهد. با موقعیت مناسب و فضای پر جنب و جوش، Naujamiestis یک انتخاب عالی برای حرفه ای های جوان و خانواده ها است.

در این بخش از مطلب شاهد مکان های دیدنی در لیتوانی هستید:

مکان های دیدنی در لیتوانی

برترین هتل های کلاسیک لیتوانی

هتل PACAI که در قلب شهر قدیمی ویلنیوس واقع شده است، پایگاه عالی برای گشت و گذار در مناظر اصلی شهر است. علاقه مندان به تاریخ، یادگارهای معماری دوران در حال تغییر ویلنیوس را در دیوارهای روستایی مشاهده خواهند کرد، در حالی که سوئیت ‌ها دارای ویژگی ‌های لوکس معاصر، از جمله دستگاه‌ های نسپرسو و تخت ‌های کینگ هستند. این عمارت همچنین دارای یک مجموعه آبگرم است که بیش از 10 نوع ماساژ، حمام هوای خشک و سالن بدنسازی کاملاً مجهز را ارائه می دهد. اگر به دنبال مدرنیته هستید، به هتل مد روز 15 th Avenue که برای زوج‌ها یا شهرنشینان ایده‌ آل است، مراجعه کنید.

در داخل، اتاق ‌ها حس و حال مدرن شهر نیویورک را دارند، اما نمای بیرونی ساختمان به شما یادآوری می ‌کند که هنوز در ویلنیوس هستید این ساختمان در یک ساختمان مسکونی معمولی لیتوانیایی قرار دارد. تنها با 15 اتاق، می توانید انتظار خدمات شخصی را در این بوتیک هتل داشته باشید. برای صبحانه نیز انتخاب کنید. در بدو ورود به هتل ویلنیا منتظر اثاثیه لوکس و گل های تازه در اتاق خود باشید. مسافران انفرادی می توانند از یک کلاسیک سینگل لذت ببرند، در حالی که Superior Double یک بالکن آفتابی مشرف به خیابان آرام زیر را ارائه می دهد. رستوران Upe ارزش بازدید دارد. بین مردم محلی و همچنین گردشگران محبوب است. پس از ثبت نام از رودخانه عبور کنید تا جمهوری هنری Užupis را کشف کنید جذاب ترین محله ویلنیوس تقریباً در آستانه شماست.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل ویلنا در لیتوانی می باشید:

ویژگی های هتل ویلنا در لیتوانی

برترین هتل های لوکس لیتوانی

هتل بوتیک گروتوس در حاشیه شهر قدیمی ویلنیوس قرار دارد. این هتل که از نام تئودور فون گروتوس، شیمیدان آلمانی لیتوانیایی گرفته شده است، با دکوراسیون خود بازتاب خیابان های شهر قدیمی ویلنیوس است. آجر کاری اصیل حسی خانگی ایجاد می کند، و به عنوان یک امتیاز منحصر به فرد، این هتل همچنین دارای یک محل سکونت جداگانه است خانه ماهیگیر اصیل در سواحل مرداب Curonian این کلبه را برای یک سفر رمانتیک رزرو کنید. علاقه مندان به هنر از اقامت در هتل هنری مون گاردن لذت خواهند برد. هنر اصلی لیتوانیایی دیوارها را زیبا می کند و می توان آن را خریداری کرد.

هر سوئیت با کاغذ دیواری طرح دار و مبلمان کلاسیک اصلی است گزینه لوکس را برای بالکن انتخاب کنید. روز را با یک بوفه غنی از میوه، گوشت و پنیر شروع کنید، به علاوه سرآشپز یک غذای سفارشی برای شما آماده می کند. بیرون بروید، خود را در دروازه سپیده دم در شهر قدیمی فوق العاده ویلنیوس خواهید دید.Shakespeare Boutique Hotel Vilnius در شهر قدیمی واقع شده است و دارای 31 اتاق منحصر به فرد است که به نام نویسندگان مشهور و شخصیت های ادبی نامگذاری شده اند. اتاق همینگوی مجهز به میز تحریر، تفنگ شکاری و فلاسک است، در حالی که سوئیت لوکس اسکار وایلد دارای یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام پنجه ای است.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل شکسپیر در لیتوانی می باشید:

نوع اتاق هاقیمت اتاق ها به دلار
2 تخته170$
3 تخته210$
4 تخته250$

برترین هتل های لوکس لیتوانی

برترین هتل های زیبای لیتوانی

Europa Royale یک هتل چهار ستاره است که در خیابان محبوب Ausros Vartu، در خصوص مهاجرت به لیتوانی بایستی بدانید که محل دروازه های سپیده دم واقع شده است. هر یک از 54 اتاق دارای یک تخت بزرگ راحت، کف گرم حمام و یک حوله حمام دنج برای خم شدن است. سوئیت گرد را برای یک تخت کینگ دایره ای منحصر به فرد با منظره شهر انتخاب کنید. در طبقه پایین، یکی از بهترین رستوران های سنتی لیتوانیایی شهر، مدینینکای را خواهید دید. هتل هنر آرتاگونیست که برای طرفداران هنر است، دارای نقاشی ‌های دیواری و مجسمه‌هایی از هنرمندان محلی لیتوانیایی است. این مکان که در خیابان مرکزی Pilies در شهر قدیمی واقع شده است، مکانی ایده آل برای بازدید 48 ساعته از ویلنیوس است.

اتاق ‌های استاندارد دارای یک تخت کوئین و قهوه ‌ساز Chemex، به‌ علاوه برخی از آن ‌ها با تأسیسات هنری روی سقف نصب شده ‌اند. اگرچه این هتل ارزان‌ ترین هتل شهر نیست، اما مطمئناً یکی از بهترین صبحانه ‌ها را دارد. گراند هتل کمپینسکی در مرکز شهر قرار دارد و دارای سوئیت ‌هایی با سبک سنتی (برخی با چشم ‌انداز بالکن شهر) و اسپای چشمگیر است. علامت تجاری رستوران Telegrafas در محیطی زیبا، تغییری مدرن در غذاهای اصیل لیتوانیایی ایجاد می کند. در بار صمیمی Le Salon با یک مراسم چای بعد از ظهر یا یک کوکتل سفارشی در شب، مشرف به کلیسای جامع ویلنیوس، استراحت کنید.

برترین هتل های مجلل لیتوانی

اتاق های مجلل در انتظار هتل استیکلیایی هستند. اتاق ‌های استاندارد حداکثر ظرفیت یک نفر را دارند مناسب برای مسافران انفرادی در حالی که آپارتمان ‌های یک و دو خوابه برای اقامت طولانی‌تر نیز وجود دارد که خانه ‌داری هفتگی و صبحانه را ارائه می ‌دهند. موقعیت مکانی هتل در خیابان Gaono شما را در نزدیکی بوتیک ‌فروشی ‌ها، تاریخ یهودیان، کافه ‌ها و بارها قرار می‌دهد. رستوران داخل خانه همچنین دارای یک بستنی ودکای خانگی است که حتما باید امتحان کنید و از جاذبه های گردشگری در لیتوانی می باشد.

هتل 4 ستاره Congress Avenue یک موقعیت عالی برای درمان خرده ‌فروشی دارد، درست روبه ‌روی مرکز خرید Gedimino 9 اتاق ‌ها شیک و مدرن هستند، از دو تخته استاندارد تا سوئیت نیمه ‌دولوکس. دومی را برای داشتن بالکن، منظره حیاط و پرده های خاموش برای خواب راحت رزرو کنید. غذاخوری ها باید یک میز در رستوران اتاق 12 هتل رزرو کنند که غذاهای فرانسوی à la carte سرو می کند. کمی دورتر از مسیر گردشگری در شهر جدید، Comfort Hotel LT Rock ‘N’ Roll را خواهید دید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد راهنمای ویزای توریستی لیتوانی همراه و مشاور شماست.

سوالات متداول در خصوص برترین هتل های لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالات متداول شما در خصوص برترین هتل های لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • بهترین هتل های لیتوانی برای سفر به این کدامند؟ هتل 4 ستاره Congress Avenue- Europa Royale 4 ستاره
  • نام هتل های کلاسیک در لیتوانی چیست؟ هتل PACAI- هتل بوتیک گروتوس
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *