شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت به وقت آمریکا

اختلاف ساعت ایالات آمریکا

اطلاع از ساعت به وقت آمریکا و محاسبه اختلاف آن با ایران برای تاجران و یا افرادی که قصد تحصیل در آمریکا کنند حائز اهمیت است. ایالات متحده آمریکا دومین کشور بزرگ جهان است و از ترکیبی از مناطق شهری بزرگ و دشت های وسیع و کم جمعیت با مناظر طبیعی زیبا تشکیل شده است. فرهنگ ها در ایالات متحده نیز بسیار متنوع هستند. تا حدی به دلیل هجوم مهاجرانی که از قرن هفدهم وارد آمریکا شده اند، ایالات متحده از ترکیب رنگارنگی از فرهنگ ها از سراسر جهان تشکیل شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیلات در آمریکا و اخذ ویزای کاری به سوالات شما پاسخ می دهد. در این مطلب در خصوص اختلاف ساعات امریکا بیشتر بحث خواهیم کرد.

سوالات متداول در باب ساعت به وقت آمریکا

  • بهترین طرق مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان چیست؟ تحصیل در دانشگاه های آمریکا، سرمایه گذاری و کار در آمریکا از سایر طرق مهاجرت برای ایرانیان است.
  • چرا ساعت به وقت آمریکا مبحثی مهم است؟ متقاضیانی که تمایل به مهاجرت به آمریکا را دارند نباید از این موضوع اختلاف ساعت و فصول در آمریکا غافل شوند
  • مهاجرت به آمریکا یا اروپا؟ در خصوص آگاهی از مبحث مهاجرت به آمریکا یا اروپا به مقاله مذکور در سایت مراجعه نمائید.

ایالات متحده بزرگترین قدرت اقتصادی جهان است که بر اساس تولید ناخالص داخلی اندازه گیری می شود. علیرغم خودکفایی نسبی اقتصادی در بسیاری از زمینه ها، ایالات متحده به دلیل بزرگی اقتصاد خود مهمترین عامل واحد در تجارت جهانی است. این کشور به حفظ خود ادامه می دهد. یک زندگی اقتصادی که از هر زندگی دیگری بر روی زمین متنوع تر است و برای اکثریت مردمش یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را فراهم می کند.

معرفی آمریکا

در آمریکا سوپرمارکت ‌ها بسیار زیاد هستند، بخش ‌های غذا بزرگ هستند، و آسمان ‌خراش ‌ها بزرگ هستند. دلیلی وجود دارد که چرا آمریکا به عنوان کشور امکانات نامحدود شناخته می شود. رویای آمریکایی، تنوع و تضاد در طبیعت و فرهنگ، ایالات متحده را به یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات تبدیل کرده است. ایالات متحده یک کشور نسبتاً مدرن است، بنابراین برخلاف ایتالیا، ساختارهای قدیمی زیادی ندارد. این تا حدودی به دلیل شکل گیری آمریکاست. همانطور که بسیاری معتقدند آمریکا توسط کلمب در سال 1492 کشف نشد، اما احتمالا خیلی زودتر توسط کاشفان آسیایی کشف شده است. در آن زمان، بومیان آمریکا قبلاً در این قاره زندگی می کردند. هنگامی که هلندی ها به ایالات متحده آمدند، آن را “هلند جدید” نامیدند و نیویورک به آمستردام جدید معروف شد.

به همین دلیل است که تا به امروز بسیاری از خیابان ها و مغازه ها نام هلندی دارند. به همین ترتیب، بسیاری از نام‌ های خانوادگی آمریکایی هلندی به نظر می‌رسند، حتی اگر آمریکا برای مدت کوتاهی تحت اشغال هلندی ها بود. در 4 ژوئیه 1776 (روز استقلال)، سیزده مستعمره بریتانیا خود را مستقل اعلام کردند. لذا انگلیس که از این استقلال راضی نبود تصمیم به جنگ گرفت. پس از چندین سال جنگ وحشیانه، معاهده پاریس در سال 1787 امضا شد و جورج واشنگتن اولین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شد. چشم انداز در سراسر کشور بزرگ از سواحل گرمسیری در فلوریدا گرفته تا قله های کوه های راکی، از زمین های دشتی و بیابان های بایر در غرب تا مناطق بیابانی متراکم در شمال شرقی و شمال غربی متفاوت است.

در نمودار زیر شاهد ملیت مهاجران در امریکا هستید:

ملیت مهاجران در امریکا

آب و هوای ایالات آمریکا

شما نمی توانید سواحل جنوبی و مرکزی کالیفرنیا را برای دمای دلپذیر در طول سال شکست دهید. لانگ بیچ، لس آنجلس، سن دیگو، سانتا باربارا و سانتا ماریا، همگی میانگین اوج روزانه را در هر ماه از سال کمتر از اواسط دهه 60 دارند. نه واقعا گرم می شود. دمای هوا در تابستان معمولاً زیر 85 درجه است. به علاوه باران کمی وجود دارد، معمولا کمتر از 20 اینچ در سال. آسمان ها عمدتا صاف است و لس آنجلس در %73 مواقع آفتابی را گزارش می کند. در هاوایی میانگین دمای بالای ماهانه برای هونولولو در جزیره اوآهو و کاهولوی در مائوئی در تمام سال در دهه 80 باقی می ماند. در هر دو مکان سالانه کمتر از 20 اینچ باران می بارد. علاوه بر این، مقدار زیادی نور خورشید وجود دارد که در هونولولو %71 و در کاهولوی فقط کمی کمتر است.

در تگزاس دما در براونزویل، کورپوس کریستی، دل ریو و ویکتوریا در زمستان کاملاً گرم باقی می‌ماند، اگرچه تابستان ‌ها کمی گرمتر از جنوب کالیفرنیا می ‌شوند و در اواسط دهه 90 به بالاترین حد خود می ‌رسند. گالوستون در تمام طول سال کمی خنک ‌تر می ‌ماند و میانگین بالاترین ماهانه آن از 61 درجه در ژانویه تا 90 در اوت متغیر است در آریزونا توسان نسبت به سایر مکان ‌ها گرم ‌تر می ‌شود و گاهی اوقات در تابستان به بیش از 100 درجه می ‌رسد. اما دمای بالای روزانه از اکتبر تا آوریل به طور کلی در محدوده ایده آل 65 تا 85 درجه باقی می ماند. توسان در آب و هوای خشک و آفتابی برتر است و تنها 12 اینچ باران در سال می ‌بارد و در %85 مواقع آفتابی می ‌ماند.

فصول و ساعت به وقت آمریکا

4 فصل از سال در ایالات متحده بهار، تابستان، پاییز و زمستان چیزی است که آب و هوا، ساعات روشنایی روز و محیط زیست را در طول سال تعیین می کند. در سال 2023، این تاریخ ها و زمان های نجومی برای شروع هر فصل است. زمان ها با منطقه زمانی شرقی مطابقت دارد و در ایالت های مختلف متفاوت خواهد بود. از آنجایی که ایالات متحده در نیمکره شمالی این سیاره قرار دارد، قاعده کلی این است که ماه های بهار تا تابستان گرم ترین دماها را دارند، در حالی که هوا در پاییز و زمستان سردتر می شود. با این حال، این کشور پهناور با چند منطقه مختلف است، به این معنی که 3 منطقه آب و هوایی در آمریکا وجود دارد. ایالت هایی مانند کالیفرنیا، فلوریدا، آریزونا و تگزاس معمولا در تمام طول سال گرم هستند.

از سوی دیگر، مکان هایی مانند نیویورک، نیوانگلند، واشنگتن و غرب میانه تغییرات فصلی مشخص تری در طول سال دارند. بهار از 20 یا 21 مارس شروع می شود و تا 20 یا 21 ژوئن ادامه دارد. اولین روز بهار در اعتدال بهاری اتفاق می افتد که نشانه آغاز نجومی بهار است. از نظر هواشناسی، بهار از اول مارس آغاز می شود. این فصل بعد از زمستان و قبل از تابستان می آید و با گرم شدن دما و طولانی شدن روزها مشخص می شود. در فصل بهار است که گیاهان برای تابستان شروع به شکوفه دادن می کنند.

ساعت و تابستان و زمستان در آمریکا

تابستان از 20 یا 21 ژوئن تا 22 یا 23 سپتامبر طول می کشد که آن را بین بهار و پاییز قرار می دهد. این گرم ‌ترین ماه ‌هاست که دما در آن افزایش می ‌یابد، و زمانی که ساعات روز بیشتر است، زیرا روزها طولانی ‌تر از عصرها هستند. در ایالات متحده، برخی از مناطق آب و هوای گرم و مرطوب دارند، در حالی که در مناطق دیگر روزها بسیار گرم و خشک است. اولین روز تابستان با انقلاب تابستانی مشخص می شود که مربوط به آغاز نجومی تابستان است. پاییز از 22 یا 23 سپتامبر آغاز می شود و در 21 یا 22 دسامبر به پایان می رسد.

در این فصل، دما شروع به کاهش می کند و شب ها دوباره طولانی تر می شوند. همچنین به عنوان پاییز شناخته می شود، در ایالات متحده پاییز به دلیل برگ های درختان که شروع به تغییر رنگ و ریزش می کنند، نام خود را گرفته است. در برخی از ایالت ها، چشم انداز در طول پاییز کاملاً تغییر می کند و رنگ سبز با رنگ های قرمز روشن و نارنجی جایگزین می شود. زمستان از 21 یا 22 دسامبر شروع می شود و تا 20 یا 21 مارس ادامه می یابد و درست بین پاییز و بهار است. در زمستان هوا سردتر می شود و در برخی مناطق دمای آن تا 3 درجه فارنهایت می رسد و شب ها طولانی تر از روزها می شود. بسیاری از ایالت های شمالی در طول فصل برف می بارند.

در جدول زیر شاهد آغاز و پایان فصول در آمریکا می باشید:

فصولآغازپایان
بهار22 سپتامبر22 دسامبر
تابستان22 دسامبر21 مارس
پاییز22 مارس21 ژوئن
زمستان20 ژوئن22 سپتامبر

اختلاف ساعت ایالات آمریکا

اختلاف ساعت ایالات آمریکا

ایالات متحده از 9 منطقه زمانی استاندارد استفاده می کند. از شرق به غرب آنها عبارتند از زمان استاندارد اقیانوس اطلس، زمان استاندارد شرقی زمان استاندارد مرکزی، زمان استاندارد کوهستان، زمان استاندارد اقیانوس آرام، زمان استاندارد آلاسکا، هاوایی زمان استاندارد آلئوتی HST، زمان استاندارد ساموآ UTC-11 و زمان استاندارد چامورو .UTC+10 مرزهای منطقه زمانی استاندارد را مشاهده کنید. ساعت تابستانی از ساعت 2:00 صبح به وقت محلی در دومین یکشنبه ماه مارس آغاز می شود. در اولین یکشنبه ماه نوامبر مناطق در ساعت تابستانی در ساعت 2:00 بامداد به زمان استاندارد باز می گردند. نام هر منطقه زمانی همراه با ساعت تابستانی تغییر می کند. زمان استاندارد شرقیEST به زمان روشنایی روز شرقی EDT تبدیل می شود و غیره. آریزونا، پورتوریکو، هاوایی، جزایر ویرجین ایالات متحده و ساموآی آمریکایی ساعت تابستانی را رعایت نمی کنند.

در لیست زیر شاهد مهم ترین دلایل مهاجرت به آمریکا هستید:

  • مدرن و پیشرفته بودن
  • رفاه مناسب
  • شرایط زندگی و اقتصادی مناسب
  • رایج بودن زبان انگلیسی
  • مهاجر پذیر بودن
  • فرصت پرورش و رشد یکسان
  • دانشگاه های عالی
  • طبیعت زیبا

اختلاف ساعت ایران و آمریکا

تفاوت و اختلاف زمان درباره آمریکا بین ایالات متحده و ایران را در این بخش بررسی خواهیم کرد. به دلیل مسافت طولانی و قرار گرفن کشورها در دو قاره های مختلف در دو قطب کره زمین اختلاف ساعت نیز زیاد است. یکی از اقداماتی که باید برای ارتباط با این کشور انجام دهید این است که وقت محلی شهر و ایالات متفاوت است. اما به صورت کلی باید برای انجام مذاکرات و یا شرکت در جلسات و یا کلاس های آموزشی از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت شما (ایالات متحده آمریکا) در نظر داشته باشید. همچنین می توانید تا 20:30 نیز نیز وقت خود را گسترش دهید. در طول اقامت در آمریکا برای برنامه ریزی روزانه تماس با دوستان و یا خانواده خود باید یک زمان مناسب را هماهنگ کنید.

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستان خود در ایران تماس بگیرید، می توانید از ساعت 8:30 شب تا 12:00 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 10 ساعت و 30 دقیقه از ایالات متحده جلوتر است. ممکن است بخواهید بین ساعت 10:30 شب تا 6:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر تخصصی و مجرب برای مشاوره در خصوص ویزا کارت آمریکا آماده خدمت رسانی به شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه برای “ساعت به وقت آمریکا

  1. اشکان گفت:

    سلام مرسی از مطالب کامل و عالی تون من که خیلی خوب به همه جواب هام رسیدم. درباره آمریکا جز ساعت دوست داشتم درباره آب و هوا و فصل هام بدونم که گفته بودید. واقعا دونستن اختلاف ساعت خیلی دردرسر داره برای ارتباطات با ایالت های مختلف آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *