شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت تگزاس آمریکا

ساعت تگزاس آمریکا

ساعت تگزاس آمریکا که یکی از ایالات متحده آمریکا است یکی از دغدغه های اشخاصی است که می خواهند به این ایالت مهاجرت کنند. تگزاس، ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا است که شرایط و منحصر به فرد خود را دارد. این ایالت در سال 1845 بیست و هشتمین ایالت اتحادیه شد. تگزاس بخش جنوب مرکزی کشور را اشغال می کند و بزرگترین ایالت در منطقه به جز آلاسکا است. این ایالت نزدیک به 1000 مایل از شمال به جنوب و تقریباً به همان فاصله از شرق تا غرب امتداد دارد. در این مقاله در خصوص ایالت تگزاس اطلاعات و اختلاف زمان آن با ایران را نیز بررسی می کنیم.

آب بسیاری از مرزهای آن را مشخص می کند. مسیر چرخشی رودخانه سرخ دو سوم شرقی مرز تگزاس با اوکلاهاما به سمت شمال را تشکیل می‌دهد، در حالی که باقی‌مانده مرز شمالی پانهندل است که به سمت شمال می‌آید و همتای آن را در بخش غربی آن ایالت تشکیل می‌دهد. رودخانه سابین قسمت اعظم مرز را با لوئیزیانا در شرق تشکیل می دهد، جایی که از طریق خشکی با آرکانزاس نیز محدود می شود. خط ساحلی هلالی شکل خلیج مکزیک در جنوب شرقی قرار دارد و ریو گراند کانالی کم عمق را ایجاد می کند که تگزاس را از مکزیک به جنوب غربی جدا می کند. وضعیت نیومکزیکو در غرب قرار دارد. آستین، در بخش جنوب مرکزی ایالت، پایتخت است.

درباره تگزاس آمریکا

گستردگی و تنوع تگزاس تقریباً در تمام جنبه های ویژگی های فیزیکی، اقتصاد، تاریخ و زندگی فرهنگی آن مشهود است. قلمرو تگزاس برای بیش از یک قرن بخشی از امپراتوری اسپانیا بود. پس از آن از سال 1821 تا 1836 بخشی از کشور جدید مکزیک بود، زمانی که استقلال خود را به دست آورد، و قبل از پیوستن به اتحادیه به عنوان یک جمهوری عمر کوتاهی داشت. زمانی که تگزاس استقلال خود را رها کرد و به ایالت تبدیل شد، تصویر یک مرز خام و بی قانون بود. اگرچه تگزاسی‌ها هنوز به شدت با میراث گاوچرانی خود آشنا هستند، تصویر ایالت از تگزاس در طول قرن بیستم به طرز چشمگیری تغییر کرد. تگزاس امروزی به خاطر ثروت عظیم کشاورزی، نفت عمده و گاز طبیعی خود شناخته شده است.

تولید، صنعت و امور مالی، مراکز شهری عظیمی که یک زندگی فرهنگی جهان وطنی را پرورش می دهند، و مناطق به ظاهر بی پایان از دشت های مرتفع و محدوده های اختصاص داده شده به گاو و پنبه. نام این ایالت از کلمه Caddo thecas گرفته شده است که به معنای “متحدان” یا “دوست” است. (اسپانیایی ها کلمه تجاس یا تگزاس را املا می کردند و از آن برای توصیف منطقه ای که این قبیله بومی آمریکایی در آن زندگی می کردند استفاده می کردند.) تگزاس معمولاً به شرق و غرب تقسیم می شود، اگرچه خط تقسیم بین این دو مبهم است . با این حال، به طور کلی، شرق تگزاس آب و هوای مرطوب دارد و با پنبه و پیوند با جنوب قدیمی مشخص می شود، در حالی که غرب تگزاس خشک است و به دلیل دامداری و وابستگی به غرب شناخته شده است.

فصول و ساعت تگزاس آمریکا

فصول و ساعت تگزاس آمریکا

تابستان ‌های تگزاس مناطق طولانی آسمان صاف و دمای گرم را فراهم می‌کند. فصل بارانی ما عمدتاً در بهار (مارس-مه) و گاهی اوقات اوایل پاییز (سپتامبر-اکتبر) با شروع تغییر فصل است. رگبارها عموما کوتاه و شدید هستند و دوره های بارانی 1 تا 2 روز طول می کشد. زمستان ها نسبتاً معتدل است. با این حال، به دلیل وسعت ایالت واریانس دما از شمالی ترین و جنوبی ترین نقاط تگزاس به طور متوسط ​​20 درجه است، با نوک جنوبی (معروف به دره ریو گراند) معمولاً در دهه 60 و 70 در زمستان. برف در بیشتر ایالت غیر معمول است. احتمال بارش باران یخبندان و برف در زمانی که بارندگی رخ می دهد، معمولاً در سر جبهه سرد بیشتر است. یخ یک اتفاق کوتاه مدت در بیشتر مناطق ایالت زیر پانهندل است.

با بیش از 300 روز آفتابی در سال، مردم محلی آستین و بازدیدکنندگان به طور یکسان زمان زیادی را در خارج از منزل می گذرانند. و جای تعجب نیست. زمستان ها معتدل است. تابستان ها، خوب، کمی نان تست است. و بهار و پاییز تعادل کاملی از آسمان آبی روشن و دمای ملایم را ارائه می دهند. به عبارت دیگر، همان کاری را انجام دهید که مردم محلی انجام می دهند. به لطف آب و هوای معتدل شهر، در طول زمستان کارهای زیادی برای انجام دادن در آستین در داخل و خارج از خانه پیدا خواهید کرد. زمستان های تگزاس می تواند سخت باشد، بنابراین فقط به یاد داشته باشید که بسته بندی کنید و لباس های چند لایه بپوشید. ممکن است صبح به آن کت نیاز داشته باشید، اما می توانید تا اواسط روز بدون کت باشید.

اختلاف ساعت تگزاس با دیگر ایالات آمریکا

تگزاس 2 منطقه زمانی را در بر می گیرد. اکثر ایالت ها ساعت مرکزی CT را مشاهده می کنند، در حالی که 3 شهرستان در منطقه تگزاس غربی از زمان کوهستان MT پیروی می کنند: ال پاسو، هادسپت، و بخش هایی از شهرستان کولبرسون. به دلیل ساعت تابستانی DST، مناطقی که CT را مشاهده می‌کنند، بین زمان استاندارد مرکزی CST و زمان نور مرکزی CDT تغییر می‌کنند. 3 شهرستان در غرب تگزاس از زمان استاندارد کوهستانی MST به عنوان زمان استاندارد و از ساعت نوری کوهستانی MDT در زمانی که DST در حال اجرا است، پیروی می کنند. بیشتر شهرستان کولبرسون، از جمله بزرگترین شهر آن وان هورن، از زمان مرکزی استفاده می کند. با این حال، در شمال غربی این شهرستان، در پارک ملی کوه‌های گوادالوپ خانه کوه معروف ال کاپیتان Mountain Time به طور غیر رسمی استفاده می‌شود.

در نمودار زیر شاهد نژاد ها در تگزاس می باشید:

نژاد ها در تگزاسدر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تگزاس آمریکا می باشید:

نام ایالتبزرگ ترین شهرپایتخترتبه در ایالات از لحاظ بزرگی
تگزاسهیوستونآستیندومین

اختلاف ساعت تگزاس آمریکا و ایران

به دلیل مقارن نبودن ساعات کاری و اداری در این دو مکان باید یک محدود زمانی مشترک را برای خود و طرف مقابل تعیین کنید. اگر برای مذاکرات کاری و یا مصاحبه شغلی و یا انجام مصاحبات تحصیلی و مصاحبه لاتاری آمریکا باید حاضر شوید ممکن است به مشکل بربخورید. اما به طور کلی می توان یک محدوده ساعتی مناسب را برای شما معرفی کنیم. محدوده را از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت شما (تگزاس) است تعیین کنید. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 7:00 صبح تا 9:30 صبح وقت خود را در تگزاس امتحان کنید. ممکن است مقاله اخذ مستر کارت آمریکا برای شما مطلب مفیدی باشد.

در لیست زیر شاهد نمادهای تگزاس می باشید که در دنیا معروف شده است:

  • کابوی
  • گاوچرانی
  • طبیعت وحشی بیابانی
  • کاکتوس
  • گرما
  • فیلم های وسترن

در نهایت بین ساعت 16:30 تا 19:00 در ایران خواهد بود. اگر در تگزاس زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 9:30 تا 13:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 9 ساعت و 30 دقیقه از تگزاس جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به آمریکا با ویزای توریستی و همچنین شرایط اخذ ویزای این کشور به شما مشاوره کامل و مفید ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *