شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت نیویورک آمریکا

ساعت نیویورک آمریکا

یکی از ایالت های ایالات متحده نیویوررک است که یک شهر به همین نام نیز دارد. ساعت نیویورک آمریکا و اختلاف آن با ایران در این مقاله بررسی میشود. ایالت نیویورک، از لحاظ تاریخی نیو آمستردام تاثیرگذارترین کلان شهر آمریکا است که جزایر منهتن و استاتن، بخش های غربی لانگ آیلند را در بر می گیرد و بخش کوچکی از سرزمین اصلی ایالت نیویورک در شمال منهتن را در برگرفته است. شهر نیویورک در واقع مجموعه ای از محله های بسیاری است که در بین 5 محله شهر پراکنده شده اند: منهتن، بروکلین، برانکس،کویینز، واستاتن آیلند هر کدام سبک زندگی خود را نشان می دهند. حرکت از یک محله شهر به محله دیگر ممکن است مانند عبور از یک کشور به کشور دیگر باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

  • اختلاف ساعت ایران و آمریکا نیویورک چقدر است؟ ساعت در ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از نیویورک آمریکا جلوتر است.
  • چرا مبحث اختلاف ساعت مهم می باشد؟ آگاهی از این موضوع برای افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و یا افرادی از خانواده آنها در این کشور زندگی می کند، مهم است.

نیویورک پرجمعیت ترین و بین المللی ترین شهر این کشور است. منطقه شهری آن به بخش ‌های مجاور نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات گسترش می‌ یابد. واقع در جایی که هادسون و شرق رودخانه ها به یکی از بنادر برتر جهان می ریزند، نیویورک هم دروازه قاره آمریکای شمالی و هم خروجی ترجیحی آن به اقیانوس های جهان است. در دو قرن گذشته، نیویورک بزرگترین و ثروتمندترین شهر آمریکا بوده است. بیش از نیمی از مردم و کالاهایی که تا به حال وارد ایالات متحده شده اند از طریق بندر آن وارد شده اند و این جریان تجاری باعث شده است تغییرات در زندگی شهری حضور دائمی داشته باشند.

معرفی نیویورک آمریکا

نیویورک از نظر قومیتی متنوع‌ ترین ، مذهبی‌ترین، دارای انگیزه تجاری، شلوغ ‌ترین شهر، و از نظر بسیاری، جذاب‌ترین مرکز شهری در کشور است. هیچ شهر دیگری تصویر بیشتری به آگاهی جمعی آمریکایی ها ارائه نکرده است: وال استریت به معنای امور مالی است، برادوی مترادف با تئاتر است، خیابان پنجم به طور خودکار با خرید همراه می شود، خیابان مدیسون به معنای صنعت تبلیغات، روستای گرینویچ به سبک زندگی غیرمتعارف اشاره می کند، خیابان هفتم نشان دهنده مد است. تامانی هال سیاست ماشینی را تعریف می کند وهارلم تصاویری از عصر جاز، آرزوهای آمریکایی های آفریقایی تبار، و زاغه ها را تداعی می کند.

هیچ کس فکر نمی کند این مکان متعلق به یک ایالت خاص است، مگر به ایالات متحده. نیویورک که زمانی پایتخت هر دو ایالت و کشورش بود، از چنین موقعیتی پیشی گرفت و به یک شهر جهانی هم در تجارت و هم از نظر چشم انداز تبدیل شد، با معروف ترین خط افق روی زمین. در سال 2001 که برای سه دهه برجسته ترین نماد قدرت جهانی شهر بود. با این حال، نیویورک برای ساکنانش مجموعه‌ای از محله‌ های محلی است که غذاها، زبان ‌ها و تجربیات آشنا را برای آنها فراهم می‌کند. نیویورک شهری پر از تضادها و تضادهای عمیق، شاید مناسب ترین نماینده یک ملت متنوع و قدرتمند باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان زندگی مردم در نیویورک و لانگ آیلند هستید:

میزان زندگی مردم در نیویورک و لانگ آیلند

ساعت و فصول بهار و تابستان در نیویورک آمریکا

بهار از نظر شرایط آب و هوایی فصل نسبتاً دلپذیر شهر است. از اواخر ماه مارس، دما به (15 درجه سانتیگراد) و بالاتر افزایش می یابد. با این حال بهار زمان کولاک های گاه به گاه است. احتمال آنها تا اواخر آوریل باقی می ماند. در آوریل شهر تبدیل به یکی از شاخه های ژاپن می شود زیرا این شکوفه های ساکورا است. جشن های اصلی مربوطه در باغ گیاه شناسی بروکلین برگزار می شود. علاوه بر این، هر روز بهاری ممکن است بازدیدکنندگان را با باران های سیل آسای ناگهانی غافلگیر کند. بهار به طور کلی بارانی است. میزان بارندگی در ماه می با حدود 120 میلی متر به اوج خود می رسد. بنابراین مقداری چتر یا بارانی بخش مهمی از مهمات برای بازدید از سیب بزرگ است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای نیویورک در بهار هستید:

حداکثر دما در بهار21درجه سانتی گرارد
حداقل میانگین درجه حرارت11 درجه سانتی گراد
دمای آب14 درجه سانتی گراد
ساعت آفتابی در روز8 روز
میزان بارش74 میلی متر

تابستان در شهر گرم و مرطوب است. به این معنی که دمای متوسط 28 درجه سانتیگراد در مناطق خشک تر مانند 40 درجه سانتیگراد است. هیچ نجاتی جز تهویه هوا یا سواحل محلی وجود ندارد. از اواسط ژوئن، آب اقیانوس تا 22 درجه سانتیگراد و در اواخر فصل تا 25 درجه سانتیگراد گرم می شود. جولای گرم ترین ماه است. افراد محلی شاغل در دفاتر سرد پنهان می شوند در حالی که دیگران خانه های روستایی را ترجیح می دهند. آگوست به سنت های جولای ادامه می دهد. گرمای گیرا تا اواخر سپتامبر باقی می ماند. فصل مایو فقط در 20 سپتامبر به پایان می رسد. در این زمان اقیانوس در شب ها به دلیل پلانکتون ها و ژله ماهی ها درخشان می شود. تابستان فصل دزدی گردشگران است، بنابراین هنگام غروب همه جاهای دیدنی شلوغ است.

پاییز و زمستان نیویورک آمریکا

پاییز در نیویورک در سپتامبر مقداری از تابستان است. پاییز واقعی با برگ ها و چیزهای زرد از نیمه دوم اکتبر آغاز می شود. خیابان ها پر از بوی شاه بلوط سرخ شده، نان شیرینی و البته هات داگ است. به هر حال غذای خیابانی نوعی طلسم در نیویورک است. در ماه اکتبر دما در محدوده 10 درجه سانتیگراد و 18 درجه سانتیگراد باقی می ماند. لباس های گرم (ژاکت، مانتو و غیره) برای عصرهای خنک مفید خواهد بود. دمای زیر 32 درجه فارنهایت 0 درجه سانتیگراد تنها پس از اواسط اکتبر کاهش می یابد. از ماه اکتبر آب و هوا به تدریج به خنکی دلپذیر پاییزی تبدیل می شود. هوای تمیز و تازه صبح ها خنک است. آسمان خراش های منهتن و تاج های طلایی پارک مرکزی را به شیوه ای بسیار خاص متبلور می کند.

زمستان در نیویورک از دسامبر برف شروع شده است. با این حال اولین دانه های برف پشمالو هیچ پوششی برای دمای حدود 0 درجه سانتیگراد ایجاد نمی کنند و بلافاصله پس از تماس با زمین ذوب می شوند. Snowy NY زیبا است اما بادهای خنک ناشی از اقیانوس، گل و لای برف و گودال های برف ذوب شده در این زمان رایج تر است. ژانویه سردترین ماه است. دماسنج حدود -3درجه سانتیگراد را نشان می دهد. همراه با رطوبت بالا، این دما ممکن است فوق العاده سرد باشد. بنابراین توجه به نمودار احساس در پیش بینی آب و هوا ضروری است. در ماه فوریه دما به تدریج شروع به افزایش به حدود 5 درجه سانتیگراد می کند.

تعطیلات پاییزی در نیویورک عبارت است از:

  • سپتامبر-اکتبر – جشنواره فیلم نیویورک.
  • یکشنبه اول اکتبر – ماراتن شهر نیویورک.
  • دوشنبه دوم اکتبر – رژه به افتخار کلمب.
  • چهارمین پنجشنبه نوامبر – روز شکرگزاری.

اختلاف ساعت نیویورک آمریکا با دیگر ایالت ها

اختلاف ساعت نیویورک آمریکا با دیگر ایالت ها

با توجه مشکلات زندگی در آمریکا هنگام برنامه ریزی تماس بین شیکاگو و نیویورک، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. شیکاگو 1 ساعت از نیویورک عقب است. اگر در شیکاگو هستید، راحت ‌ترین زمان برای پذیرایی از همه طرف ‌ها بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در نیویورک، این ساعت کاری معمولی بین 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در نیویورک تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 6 صبح تا 10 شب به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7:00 صبح تا 11:00 شب به وقت نیویورک خواهد بود.

ساعت تابستانی رسماً در ساعت 2 بامداد یکشنبه به پایان رسید و بیشتر مناطق کشور را به ساعت استاندارد بازگرداند. برای بیشتر افراد، این تغییر به طور خودکار در گوشی هوشمند اتفاق می‌افتد، به این معنی که وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدند، زمان دقیقی را داشتند. اما این تغییر همچنین به معنای تفاوت در فاصله زمانی بین بخش‌های کشور است. همه ایالت ها به جز 2 ایالت، هاوایی و آریزونا (به جز ملت ناواهو)، ساعت تابستانی را رعایت می کنند. بنابراین برای مردم در 48 ایالت، ساعت در روز یکشنبه 1 ساعت به عقب برگشت. این بدان معناست که تفاوت ساعت بین نیویورک و فینیکس از 3 ساعت اختلاف در روز شنبه به 2 ساعت اختلاف در روز یکشنبه رسید. هزینه زندگی در آمریکا نیز یک مطلب کامل در خصوص هزینه های این کشور است.

اختلاف ساعت نیویورک آمریکا با ایران

هنگام برنامه ریزی تماس بین نیویورک و تهران، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. نیویورک 8:30 ساعت از تهران عقب است. اگر در نیویورک هستید، راحت ‌ترین زمان برای پذیرایی از همه طرف‌ ها بین ساعت 9 صبح تا 9:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمولی بین ساعت 17:30 تا 18:00 خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در تهران تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 22:30 تا 14:30 به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت تهران خواهد بود. از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت نیویورک می توانید به ارتباطات خود رسیدگی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا برای افراد مجرد پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *