شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت کبک کانادا

ساعت کبک کانادا

ساعت کبک کانادا را می توانید در این مقاله مطالعه کنید. کبک برای مردم محلی خود به نام استان زیباla belle province شناخته می شود. بزرگترین استان کانادا است و بیش از 8.2 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. کبک یک استان چند فرهنگی پر جنب و جوش است که اغلب آن را به عنوان اروپا آمریکای شمالی به رسمیت می شناسد. کبک همچنین به خاطر جنگل های وسیع، تپه های غلتان و آبراه های بی شمارش مشهور است. در واقع، کبک تقریباً یک میلیون دریاچه و آبراه دارد که بیشتر از هر استان دیگری آب شیرین را به آن می دهد. در این مقاله در خصوص اینکه چند ساعت اختلاف زمان اختلاف ساعت میان ایران و یا تهران با کبک کانادا وجود دارد می پردازیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی در این کشور راهنمای شماست.

متوسط ​​درآمد ناخالص برای یک خانواده در کبک تقریباً $70480 (دلار) در سال است که دقیقاً کمتر از میانگین کانادایی است. با این حال، این استان به دلیل هزینه های مقرون به صرفه زندگی، از استاندارد زندگی عالی برخوردار است. هزینه زندگی در کبک کمتر از میانگین کانادا است، به خصوص در مورد مسکن. مونترال یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای بزرگ آمریکای شمالی است. در حالی که کبک دارای بالاترین نرخ مالیات بر درآمد شخصی استانی با بیش از 21٪ است، این مالیات ها به خدمات ارائه شده عمومی تبدیل می شوند.که به استانداردهای بالای زندگی در استان کمک می کند. مراقبت ‌های بهداشتی ارائه شده عمومی و حمل‌و نقل با یارانه ‌های سنگین، آموزش پس از متوسطه و خدمات فرهنگی تضمین می‌کند که همه کبکی ‌ها به این عوامل مهم برای استاندارد بالای زندگی دسترسی دارند.

معرفی کبک کانادا

کبک تنها استانی است که زبان رسمی آن فرانسوی است. پایتخت آن شهر کبک است که نزدیک به 800000 نفر جمعیت دارد. کبک همچنین دومین شهر بزرگ کانادا و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در جهان، مونترال است. دیگر شهرهای بزرگ واقع در مجاورت رودخانه سنت لارنس، که کبک و مونترال را به اقیانوس اطلس متصل می کند، شامل هال-گاتینو، تروآ-ریویر، شربروک و هستند. اقتصاد کبک بسیار صنعتی و متنوع است. بخش تولید پیشرفته کبک طیف گسترده ای از محصولات را برای صادرات تولید می کند، مانند تجهیزات کنترل ترافیک هوایی، نرم افزار، قطارهای مترو، هلیکوپتر، دیسک فشرده، تصفیه کننده هوا و اسباب بازی. مونترال، پایتخت تجاری استان، صنایع رقابتی در فضا و هوانوردی، داروسازی، مخابرات، انرژی، حمل و نقل و مالی را توسعه داده است.

مونترال همچنین اخیراً به دلیل استارت آپ های نرم افزاری خود، به ویژه در صنعت سرگرمی، شناخته شده است، و این شهر به عنوان مرکز اصلی تولید فیلم از ونکوور پیروی می کند. علاوه بر این، استان کبک از نظر منابع طبیعی بسیار غنی است. کبک بیش از یک سوم محصولات خمیر و کاغذ کانادا و درصد زیادی از الوارهای نرم آن را تولید می کند. به لطف ظرفیت فراوان تولید برق آبی کبک، بخش انرژی دولتی مقادیر زیادی برق آبی را به استان های همجوار و ایالات متحده می فروشد، زمینه ای که استان در آن تخصص زیادی کسب کرده است. درآمد کشاورزی نیز در این استان قابل توجه است. صادرات بین المللی اکنون بیش از %30 از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در کبک کانادا می باشید:

نرخ بیکاری در کبک کانادا

فصول و ساعت کبک کانادا

در این بخش به بررسی آب وهوای کانادا و کبک می پردازیم. در بهار هوا گرم تر می شود و برف به تدریج شروع به آب شدن می کند. همین امر در مورد یخ پوشاندن دریاچه ها و رودخانه ها نیز صدق می کند. این «زمان شکرگذاری» است: شیره‌ای که از درختان افرا جاری می‌شود برای تولید شربت افرا جمع‌آوری می‌شود. در تابستان روزها طولانی تر و هوا گرم تر است. مدرسه در این فصل تعطیل است و رویدادهای مهم سرگرمی به شهر جان می بخشد. رستوران ها و کافه ها تراس های بیرونی خود را باز می کنند و بسیاری از امکانات در فضای باز در دسترس هستند: پارک ها، استخرهای شنا، مسیرهای دوچرخه سواری، زمین های فوتبال و غیره.

در پاییز برگ درختان زرد، نارنجی و قرمز می شوند و سال تحصیلی جدید آغاز می شود. زمان برداشت است: بازارها مملو از محصولات محلی است و فصل چیدن سیب در باغات است. روزها کوتاه تر می شود و هوا خنک می شود. دسامبر، ژانویه، فوریه سردترین ماه ‌های سال هستند. برف زمین را پوشانده است و زمان فعالیت های زمستانی است: اسکیت، سرسره، اسکی، کفش برفی و غیره. رویدادهای زیادی مانند کارناوال زمستانی شربروک رخ می دهد. مدارس از اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه برای دوره تعطیلات تعطیل هستند. در طول زمستان، در صورت وقوع یک طوفان بزرگ برف، باران یخ زده یا دیگر آب و هوای شدید، مدارس و خدمات مهدکودک ممکن است تعطیل شوند.

در جدول زیر شاهد دما در تابستان و زمستان هستید:

فصلحداقل دماحداکثر دما
تابستان3040
زمستان-40-30

اختلاف ساعت کبک با دیگر استان های کانادا

اختلاف زمانی بین کبک و دیگر استان های کانادا برای تماس و یا جلسات کاری و تحصیلی و آموزشی، باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را با استان انتاریو امتحان کنید از آنجایی که انتاریو و کبک در حال حاضر دارای مناطق زمانی معادل هستند، می توانید در ساعات معمولی خود با فردی تماس بگیرید و در کبک همان ساعتی خواهد بود که در انتاریو است. اگر در انتاریو زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یک دوست در کبک تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید، زیرا کبک در همان منطقه زمانی انتاریو قرار دارد.

اختلاف ساعت کبک با دیگر استان های کانادا

اختلاف ساعت کبک کانادا با ایران

در صورت خرید ملک در کشور کانادا و اقامت در کبک هنگام برنامه ریزی تماس بین کبک و تهران، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی مختلف قرار دارند. کبک 8:30 ساعت از تهران عقب است. اگر در کبک هستید، راحت‌ ترین زمان برای پذیرایی از همه طرف ‌ها بین ساعت 9 صبح تا 9:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمولی بین ساعت 17:30 تا 18:00 خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در تهران تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 22:30 تا 14:30 به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت تهران خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص راه اندازی بیزنس در کانادا مشاور و راهنمای مسیر شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *