مهاجرت به کشور آمریکا

مشکلات زندگی در آمریکا

مشکلات زندگی در آمریکا

دانستن مشکلات زندگی در آمریکا به متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند به آن ها کمک می کند تا برای زندگی در این کشور کاملا آماده شوند. این کشور به دلیل تنوع خود مشهور است و اگر قبلا آنجا بوده اید چه به عنوان یک توریست و چه به عنوان یک دانشجو هنگامی که می گویید گوشه ای از ایالات متحده چقدر زیبا و متفاوت است، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. با حرکت از ساحل شرقی به ساحل غربی، آب و هوا و مردم تغییر می کنند. مهم نیست که کجا در ایالات متحده آمریکا می روید، مطمئنا با مردم این کشور ملاقات خواهید کرد که با افتخار داستان مهاجرت خانواده خود را برای شما بازگو می کنند.

براساس اداره سرشماری ایالات متحده، در سال 2015 حدود 43.1 میلیون نفر از نسل اول (خارجی متولد شده) در ایالات متحده زندگی می کردند و حدود 13.5% از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دادند. جمعیت این کشور به اندازه آب و هوا، مناظر، گیاهان و جانوران آن چند وجهی است. کسانی که آفتاب، سواحل و آب و هوای گرمسیری را ترجیح می دهند، همه چیز را که می خواهند و بیشتر در فلوریدا پیدا می کنند. کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای راهنمایی متقاضیان آماده کرده است.

زندگی در آمریکا

از آنجا که ایالات متحده کشور بسیار وسیعی است، تعیین هزینه زندگی در آمریکا دشوار است. اقامت در یک کلانشهر می تواند گران باشد، اما حتی در آن صورت، بستگی به این دارد که کدام شهر بزرگ را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کنید. زندگی در حومه وسیع می تواند ارزان تر باشد، اما اگر خرید خانه در آنجا را در نظر بگیرید، هزینه های شما افزایش می یابد.

اگر شما زندگی در حومه شهر را انتخاب می کنید، باید نحوه دریافت گواهینامه رانندگی را بیابید. رانندگی بخش بزرگی از فرهنگ در ایالات متحده است و اگر می خواهید در مرکز شهر زندگی نکنید، رفت و آمد بدون ماشین می تواند مشکل ساز باشد. با این حال، اگر رانندگی نمی دانید، حرکت به یک شهر بزرگ ممکن است شما را نجات دهد. زیرا، اکثر آن ها دارای سیستم حمل و نقل عمومی توسعه یافته و مقرون به صرفه هستند. این بخش همچنین مواردی را که باید در مواقع اضطراری، اطلاعات اولیه ارتباطات و همچنین تعطیلات عمومی که باید در کشور جدید خود جشن بگیرید، باید به خاطر بسپارید، پوشش می دهد.

توزیع هزینه زندگی در آمریکا برای شهر نیویورک در نمودار زیر نشان داده شده است:

توزیع هزینه زندگی در شهر نیویورک آمریکا

هزینه حمل و نقل عمومی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
بلیط یک طرفه2.75$
تاکسی (بر کیلومتر)1.86$
بنزین0.78$
هزینه ماهانه130$

معایب زندگی در آمریکا

ایالات متحده که به عنوان خانه شجاعان و سرزمین آزاد شناخته می شود، قطعا مکانی شگفت انگیز برای زندگی است. مانند سراسر جهان زندگی در این کشور مزایا و معایبی به همراه دارد. مهم نیست که چقدر عالی و شگفت انگیز است، ممکن است برخی افراد آن را به این شکل پیدا نکنند.

مسئله این است که در هر کجا که زندگی می کنید، مزایا و معایب همیشه وجود دارد. این چیزی است که هیچ مکانی نمی تواند از آن فرار کند. بنابراین، چیزهای بدی در مورد زندگی در آمریکا وجود دارد. برای برخی، ایالات متحده ممکن است گران باشد، در حالی که دیگران ممکن است آن را به عنوان یک فرصت بزرگ تلقی کنند.

لیست زیر مشکلات زندگی در آمریکا را نشان می دهد:

  • شوک فرهنگی
  • رقابت کاری
  • هزینه مهاجرت به کشور
  • قانونی شدن پروسه مهاجرت

شوک فرهنگی از مشکلات زندگی در آمریکا

شوک فرهنگی از مشکلات زندگی در آمریکا

اگر به تازگی به ایالات متحده نقل مکان کرده اید، ممکن است به اصطلاح شوک فرهنگی را تجربه کنید. شوک فرهنگی که ممکن است تجربه کنید ممکن است ملایم یا بدترین باشد، این بستگی به میزان آمادگی شما برای زندگی در آنجا دارد. شوک فرهنگی معمولا عادی است مخصوصا وقتی که شما از مکانی دیگر نقل مکان کرده اید که بسیار دور از محل زندگی شما است. بنابراین، این می تواند برای شما یکی از مشکلات زندگی در آمریکا باشد. همسایه هایی که خواهید داشت یا افرادی که در آن مکان هستند متفاوت است. این می تواند پر از افراد پیش پا افتاده باشد که شما به راحتی نمی توانید با آن ها کنار بیایید.

این امر باعث می شود که تحقیقات زیادی در مورد احساس زندگی در ایالات متحده انجام داده باشید. گذشته از این، شما همچنین باید بدانید که آیا محله به اندازه شما محکم است یا خیر. شوک فرهنگی تنها در مورد محله صحبت نمی کند. بلکه می تواند در مورد غذا، اجتماع یا هر چیز دیگری نیز باشد. گاهی اوقات ممکن است سرخوردگی به وجود بیاید. زندگی در ایالات متحده می تواند عامل شوک فرهنگی باشد. به همین دلیل است که شما باید برای هر چیزی که در راه پیش می آید آماده باشید.

اخلاق کار از مشکلات زندگی در آمریکا

البته اخلاق کار در این کشور وجود دارد. با توجه به تعداد فرصت هایی که کشور ارائه می دهد و تعداد متقاضیانی که هر روز در شرکت ها جمع می شوند، این احتمال وجود دارد که هر موقعیت در هر زمان قابل تعویض باشد. با در نظر گرفتن این نکته، بسیار مهم است که استانداردهای صحیح کار رعایت و حفظ شوند تا بتوانید شغل خود را حفظ کنید. بهترین تلاش خود را بکنید وگرنه بیکار می شوید.

بدون توجه به تعداد فرصت های شغلی، رقابت نیز تنگاتنگ است. دیگران ممکن است این را خوب بدانند اما دیگران ممکن است این را یک نقطه ضعف بدانند. اکثر کارکنان رویاهای زیادی دارند و می خواهند تلاش های آن ها به رسمیت شناخته شود. در حالی که دیگران ممکن است در معرض شرایط سخت تری قرار گیرند که این امر باعث می شود تمرین اخلاق کار در همه زمان ها دشوار باشد. در ایالات متحده، شما باید سخت کار کنید و بسیار متعهد باشید تا بتوانید شغل خود را حفظ کنید.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در آمریکا را نشان می دهد. شایان ذکر است که مقادیر به دلار است:

حقوق ماهیانه کار در آمریکا

برای اخذ ویزای کار آمریکا می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *