مهاجرت تحصیلی اسلوونی

مشکلات زندگی در اسلوونی

مشکلات زندگی در اسلوونی

کسانی که قصد مهاجرت به اسلوونی را دارند، علاوه بر توجه به مزایای این کشور باید از مشکلات زندگی در اسلوونی نیز آگاه شوند. این کشور، کشوری با فرصت های بزرگ برای شهروندان خارجی است. این کشور یک کشور زیبا است. جایی که می توانید آینده ای عالی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید. مراقبت های بهداشتی در این کشور برای همه شهروندان و اقامت طولانی مدت ثبت شده در دسترس است. کادر پزشکی بسیار آموزش دیده هستند. مراقبت های بهداشتی خصوصی نیز در این کشور در دسترس است. طبق قانون، همه شهروندان از دسترسی مساوی به مراقبت های بهداشتی برخوردارند.

تحصیلات مقدماتی و اجباری و رایگان نیز برای سایر شهروندان خارجی زیر سن مقیم این کشور و کودکان بدون تابعیت است. شما می توانید فرزندان خود را بیاورید و زندگی خانوادگی خود را در این کشور ترتیب دهید. شهروندان خارجی حق ایجاد یا انتقال مشاغل خود به این کشور را دارند. هنگام ثبت تجارت در این کشور، افراد شاغل در این شرکت حق دارند که مجوز کار و اقامت خود را در این کشور دریافت کنند. پس از کسب مقام در این کشور، می توانید خانواده خود را در این کشور متحد کنید. مشکلات زندگی در اسلوونی و زندگی در این کشور توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش بررسی شده اند.

زندگی در اسلوونی

زندگی در این کشور دلپذیر است و میزان جنایت بسیار کم است. این کشور موقعیت ژئواستراتژیکی مطلوبی دارد. این شهر در تقاطع اصلی مسیرهای فرهنگی و تجاری اروپا واقع شده است. به همین دلیل است که موقعیت این کشور یک مزیت استراتژیک است. از پایتخت، یعنی شهر لیوبلیانا، به یک ساعت رانندگی به تمام کشورهای همسایه یعنی ایتالیا، اتریش، کرواسی و مجارستان نیاز دارید.

در این کشور تقریبا همه چیز را می توانید بیابید. از جمله:

  • کوه ها
  • دریاچه ها
  • غارها
  • رودخانه های وحشی
  • شهرهای زیبا
  • قلعه ها
  • دریا

اگر عاشق طبیعت و هوای پاک باشید از زندگی در این کشور لذت خواهید برد. پایتخت این کشور یعنی شهر لیوبلیانا یکی از کوچکترین پایتخت های اروپایی و بدون شک یکی از زیباترین ساختمان ها با بسیاری از بناهای سبک باروک و آرت نوو است. برای اکثر خارجی ها ، زبان این کشور دشوار و غیرقابل درک است. اما ساکنان این کشور به تعداد زیادی از زبان های دیگر صحبت می کنند. به همین دلیل است که شروع زندگی در این کشور و سازگاری سریع برای شما آسان خواهد بود. انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود. به علاوه، در قسمت شرقی کشور نیز آلمانی و در قسمت غربی زبان ایتالیایی صحبت می شود. نسل های جوان همچنین به برخی از زبان های دیگر جهان صحبت می کنند که عبارتند از:

سایر زبان ها در اسلوونی

به علاوه، همه مردم این کشور نیز می توانند خود را به زبان کرواتی، صربی یا بوسنیایی توضیح دهند.

هزینه زندگی در اسلوونی

هزینه زندگی در اسلوونی با وجود عضویت در اتحادیه اروپا، داشتن یورو به عنوان واحد پول رسمی آن و داشتن اقتصاد مرفه به طور شگفت انگیزی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی متوسط است. در مورد هزینه زندگی برای مهاجران، شهر لیوبلیانا در بین 214 شهر در رتبه 140 در جهان قرار دارد. بازار املاک این کشور در حال حاضر در وضعیت افسردگی قرار دارد و پیش بینی می شود که تا پایان سال در آن وضعیت باقی بماند.

این به دلیل رکود جاری در اروپا است که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. قیمت مسکن در این کشور همچنان در حال کاهش است و فعالیت های ساختمانی همچنان پایین است. علیرغم اقدامات مختلفی که دولت برای تشویق سرمایه گذاری خارجی در این کشور انجام داده است. تقاضای ملک در این کشور همچنان راکد است. گذشته از بحران اقتصادی، عواملی مانند نرخ بالای بیکاری و کاهش مصرف داخلی نیز بر بازار املاک این کشور تأثیر می گذارد.

توزیع هزینه زندگی در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

توزیع هزینه های زندگی در اسلوونی

بررسی مشکلات زندگی در اسلوونی

مهاجرت به اسلوونی یک گام جسورانه و مسئولانه است که اکثر متقاضیان تصمیم نمی گیرند در طول زندگی خود آن را بردارند. با این حال، افکار در مورد آینده ای روشن برای کودکان، جستجوی فرصت های جدید و شرایط بهتر به آن ها اجازه نمی دهد که تصمیم نهایی را بگیرند. قبل از تصمیم گیری در مورد زندگی در این کشور، باید معایب و مشکلات زندگی در اسلوونی را درک کنید.

البته، نمی توان به طور قاطع بیان کرد که پس از انتقال، زندگی شما بی دغدغه خواهد بود یا برعکس، کاملا ناامید خواهید شد. هر شخص آنچه را که برایش مهم است انتخاب می کند. شایسته است ویژگی های کلی را در نظر بگیرید و براساس نیازهای خود عمل کنید.

مهم ترین مشکلات زندگی در این کشور عبارتند از:

  • خدمات غیر فعال
  • تجار غیرقابل اعتماد

بررسی مشکلات زندگی در اسلوونی

سایر مشکلات زندگی در اسلوونی

شهروندان خارجی حق ایجاد یا انتقال مشاغل خود به این کشور را دارند. هنگام ثبت تجارت در این کشور، افراد شاغل در این شرکت حق دارند که مجوز کار و اقامت خود را در این کشور دریافت کنند. پس از کسب مقام در این کشور، می توانید خانواده خود را در این کشور بیاورید. این کشور مقصد جذابی برای تجارت است. زیرا، این کشور عضو اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن واقع شده است. بنابراین، انجام تجارت در این کشور آسان تر و سریع تر است. واحد پول رسمی در این کشور مانند تمام مناطق اروپا، یورو است.

برخی از مشکلات زندگی در اسلوونی نسبت به سایر کشورهای اروپایی عبارتند از:

  • حقوق کار در اسلوونی 2 برابر کمتر از آلمان است.
  • غذا 5% تا 10% گران تر از کشورهای دیگر اروپایی است.
  • کمک های مالی دولتی برای بیکاران، کمک های مالی برای کودک حداقل 2 برابر کمتر از آلمان است.
  • اکثر ساکنان ریاکار هستند. پیدا کردن یک دوست واقعی بسیار دشوار است.
  • میزان خودکشی یکی از بالاترین در جهان است.

جدول زیر حقوق ماهیانه این کشور را با کشور آلمان مقایسه کرده است:

پارامترحقوق ماهیانه آلمان به یوروحقوق ماهیانه اسلوونی به یورو
کمترین960€500€
متوسط3810€1970€
بیشترین17000€8800€

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امر مهاجرت به اسلوونی (سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی) به شما عزیزان مشاوره خواهد داد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *