مهاجرت تحصیلی فیلیپین

مشکلات زندگی در فیلیپین

مشکلات زندگی در فیلیپین

از مسائل مهمی که متقاضیان مهاجرت به فیلیپین باید از آن آگاه باشند، مشکلات زندگی در فیلیپین است که ندانستن آن می تواند به مهاجران آسیب برساند. این کشور شامل 7107 جزیره و خط ساحلی 2 برابر طول ایالات متحده است. می تواند ادعا کند که پایتخت ساحلی آسیا است. با آب های کریستالی گرم آبی دریای چین و اقیانوس آرام لذت ببرید. این کشور خانه سواحل طولانی و ماسه سفید و آب های پر از انواع زندگی دریایی است. جزیره بوراکای بخاطر سواحل شنی سفید و آب های نیلگون آبی آن شهرت دارد. این شهر در انتهای شمال غربی پانای، ویسایاس غربی واقع شده است. یکی از محبوب ترین مقاصد این جزیره، ساحل سفید است. این ساحل به عنوان “بهترین ساحل جهان” شناخته می شود. آب اطراف جزیره کم عمق است و شن و ماسه از سایر سواحل مجمع الجزایر ریزتر و درخشان تر است.

با رونق گردشگری و برون سپاری پردازش تجاری در این کشور، تقاضا برای خدمات مالیاتی ایالات متحده برای کارگران خارج از کشور نیز افزایش می یابد. مانند هر جایی دیگر، هزینه زندگی در این کشور بستگی زیادی به شیوه زندگی شما برای انتخاب دارد. اما مطمئنا با بودجه کم می توانید در اینجا خوب زندگی کنید. اگر مانند یک محلی زندگی می کنید، در جایی که آن ها خرید می کنند، جایی که آن ها غذا می خورند، خرید می کنید، می توانید با بودجه ماهانه کمی بیش از 760$ (دلار)، حتی در نزدیکی برخی از شهرهای بزرگ و سواحل معروف، از پس آن برآیید. چنانچه قصد مهاجرت به این کشور را دارید، می توانید این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده مطالعه کنید تا از مشکلات زندگی در فیلیپین آگاه شوید.

زندگی در فیلیپین

بخش عمده ای از مردم در شهرهای مانیل و سبو مستقر هستند. خدمات بهداشتی و درمانی خصوصی به طور فزآینده ای در مناطق بزرگ شهری رایج است، اما قیمت آن نیز بالاست. انواع مختلفی از مدارس بین المللی برای کودکان مهاجر در دسترس است. اما بیشتر آن ها در شهر مانیل می باشند. ساکنان خارجی و مهاجران خارجی که در این کشور زندگی می کنند نه تنها بخشی از یک جامعه متنوع مهاجران خواهند بود، بلکه تنوع فرهنگی جامعه محلی را نیز تجربه خواهند کرد. موسیقی به عنوان یکی از جنبه های مهم فرهنگ این کشور و بخشی از زندگی روزمره در این کشور است، همانطور که در جشن های بی شمار محلی گواه است. این جشن ها اغلب ماهیت مذهبی دارند، شامل موسیقی و رقص است و اگر از فرصت شرکت در یک جشن استفاده نکنید، اشتباه خواهید کرد.

مزایای زندگی در این کشور در نمودار زیر آمده است:

مزایا زندگی در فیلیپینبرای خانواده های خارج از کشور، مدارس بین المللی خوبی وجود دارد و مراقبت های بهداشتی خصوصی با استانداردهای جهانی ارزان است. در مورد فرصت های سفر نیز از نظر انتخاب دچار اختلال می شوید. علاوه بر کاوش در بسیاری از جزایر مجمع الجزایر، می توانید از این کشور به عنوان سکوی پرتاب برای ماجراجویی در جنوب شرقی آسیا استفاده کنید.

نمودار زیر هزینه زندگی در فیلیپین را نشان می دهد:

نمودار هزینه زندگی در فیلیپین

جدول زیر هزینه اقلام ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه
اجاره خانه در شهر950$
اینترنت23$
برق76$
غذا در رستوران27$

معایب زندگی در فیلیپین

این کشور توجه مهاجران را از سراسر جهان جلب می کند. واقعا چیزهای زیادی برای ارائه به افراد مختلف دارد. با این حال، درک مشکلاتی که می توان با انجام تکالیف و آمادگی مناسب از آن ها جلوگیری کرد نیز مهم است. افزاد خارجی به دلایل مختلف جذب این کشور شده و قصد مهاجرت به فیلیپین را دارند. اما کسانی که در آنجا زندگی کرده اند نیز می آموزند که جنبه هایی از زندگی در آنجا وجود دارد که مطلوب نیست. در زیر برخی از معاسب و مشکلات زندگی در فیلیپین را خواهید یافت تا به شما در ایجاد تصویری واقع گرایانه از این حرکت کمک کند:

  • مهاجران نمی توانند در فیلیپین املاک داشته باشند.
  • ارتباطات می تواند گیج کننده باشد.
  • ناکارآمدی می تواند در فیلیپین استرس زا باشد.
  • مالیات خارجیان برای مهاجران
  • فساد می تواند مشکل ساز باشد.
  • زبان می تواند برای برخی از افراد چالش برانگیز باشد.

منع خرید ملک توسط مهاجران از مشکلات زندگی در فیلیپین

منع خرید ملک توسط مهاجران از مشکلات زندگی در فیلیپین

مشکلاتی که در خرید ملک در فیلیپین توسط مهاجران وجود دارد عبارتند از:

  • خارجیان از داشتن زمین در این کشور منع شده اند، اما می توانند به طور قانونی صاحب یک محل اقامت شوند.
  • قانون مشترک اسن کشور به خارجی ها اجازه می دهد تا واحدهای آپارتمانی را در اختیار داشته باشند. البته تا زمانی که 60% ساختمان متعلق به فیلیپینی ها باشد.
  • اگر می خواهید خانه بخرید، یک قرارداد اجاره بلند مدت با یک صاحب زمین فیلیپینی در نظر بگیرید.
  • شما همچنین می توانید ملک را از طریق یک شرکت خریداری کنید، مشروط بر اینکه مالکیت آن توسط شهروندان فیلیپینی 60% یا بیشتر باشد.

شایان ذکر است که خارجی ها نمی توانند در این کشور صاحب ملک شوند. شما می توانید یک آپارتمان آپارتمانی بخرید، اما شخص دیگری مالک زمین است و شما در این نوع فروش در رحمت خود هستید.

فساد از مشکلات زندگی در فیلیپین

سطوح بالای فساد از مشکلات زندگی در فیلیپین است. فساد کارآیی مشاغل فعال در این کشور را به شدت محدود می کند. رشوه گسترده در اداره دولتی و قوانین مبهم و پیچیده شرکت های خارجی را در برابر اخاذی و دستکاری مقامات دولتی آسیب پذیر می کند. طرفداری و نفوذ ناعادلانه در دادگاه ها گسترده است و منجر به حل وقت گیر و ناعادلانه اختلافات و ایجاد محیط نامشخص تجاری می شود. فساد اداری گمرک را آزار می دهد و هنگام تشکیل اسناد واردات و صادرات به طور معمول تقلب برای شرکت ها رخ می دهد.

قانون اقدامات ضد فساد و مفاسد، ارتشاء فعال و منفعل، اخاذی، سوء استفاده از مقام و تعارض منافع را جرم می داند. هدیه دادن، به استثنای هدایای با ارزش ناچیز که مطابق با آداب و رسوم محلی داده می شود، ممنوع است. پرداخت تسهیلات توسط مقررات ضد فساد پرداخت نمی شود و رشوه بخش خصوصی جرم انگاری نمی شود. چارچوب قانون گذاری برای مبارزه با فساد پراکنده است و به طور موثر توسط دستگاه های ضعیف و غیر همکار مجری قانون اجرا نمی شود. جهت مهاجرت به خارج از کشور می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *