متفرقه, مهاجرت به کشور آمریکا

ویزا کارت آمریکا

ویزا کارت آمریکا

اخذ ویزا کارت آمریکا امروزه یکی از پر تقاضا ترین کارت های اعتباری در آمریکا است. آمریکا دارای بانک های و موسسات مالی معتبری در جهان است. این موسسات قراردادهای زیادی با ارائه کنندگان پرداخت اینترنتی همانند ویزا کارت و مستر کارت امضا کرده اند. دارندگان حساب در این بانک ها و یا حساب های بین المللی می توانند به راحتی برای سفارش ویزا کارت آمریکا اقدام نمایند. آمریکا امروز یکی کشورهای قدرتمند جهان مقصد مهاجرت و یا مسافرت بسیاری از خارجیان است و استفاده از کارت های اعتباری به دلیل سهولت و راحتی مورد استفاده بسیاری از شهروندان این کشور و سایر کشورها قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزا کارت آمریکا می توانید به این مقاله ارائه شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

درباره ویزا کارت آمریکا

در حالی که ایالات متحده آمریكا شروع به راه اندازی سیستم تراشه و پین در سراسر كشور كرده است، اما هنوز در همه فروشگاهها از این سیستم استفاده نمی شود. معمولا از روش insert-and-sign استفاده می شود، بنابراین شما باید آماده باشید که کارت خود را وارد کنید و سپس برگه چاپی را که فروشگاه به شما داده امضا کنید. اگر مغازه کارت های تراشه را قبول نمی کند و کارت شما دارای یک نوار مغناطیسی است می توانید به جای آن از روش کشیدن و امضا استفاده کنید. با این حال، از آوریل 2018، چندین شبکه کارت، از جمله ویزا کارت تصمیم گرفتند شرط امضای خریدها را حذف کنند. این بدان معناست که در بعضی جاها ممکن است بتوانید برای اتمام معامله کارت خود را بدون نیاز به امضا به راحتی بکشید یا وارد کنید.

امضا معمولا به کل معامله بستگی دارد، زیرا خریدهای کمتر از $50 (دلار) معمولا به امضای شما احتیاج ندارند، اگرچه ممکن است بسته به فروشگاه متفاوت باشد. همچنین لازم به ذکر است که پرداخت های بدون تماس در ایالات متحده آمریکا هنوز پذیرفته نشده است. در نمودار زیر می توانید میزان استفاده از کارت های اعتباری در آمریکا را مشاهده کنید.

گردش از کارت های اعتباری در آمریکا به میلیون

انواع ویزا کارت آمریکا

ویزا کارت های آمریکا نیز همانند ویزا کارت های صادر شده در قاره اروپا دارای انواع مختلفی هستند. این ویزا کارت های از بانک های مختلف صادر می شوند و هر کدام دارای میزان هزینه، نرخ بهره و شرایط و مزایای مختلفی است. در جدول زیر 3 نوع اصلی این ویزا کارت ها در آمریکا معرفی شده اند:

انواع ویزا کارت آمریکاشرح
ویزا کارت Prepaid در آمریکااین نوع ویزا کارت های شامل یک سقف مبلغ شارژ شده هستند و تا میزان شارژ از پیش ریخته شده قابل برداشت هستند.
ویزا کارت Credit در آمریکاویزا کارت های اعتباری برای افراد معتبر و دارای اعتبار در کشور آمریکا صادر می شود که این کارت ها دارای تنوع و ویژگی های مختلفی می باشند.
ویزا کارت Debit در آمریکااین نوع کارت امکان دسترسی به حساب بانکی را فراهم می کنند و کنترل بیشتری بر موارد بانکی مانند چک و غیره دارند.

از جمله دسته های فرعی و نام های دیگر ویزا کارت شامل ویزا کارت اینفینیت، پلاتینیوم، ویزا کارت طلائی و ویزا کارت کلاسیک می باشند.

استفاده ویزا کارت در آمریکا

با رعایت احتیاط هنگام استفاده از کارت اعتباری خود در ایالات متحده، تجربه نسبتا بی دردسری را تجربه خواهید کرد. پین خود را ایمن نگه دارید. از یک دست برای وارد کردن پین و دست دیگر برای محافظت از چشم دیگران و دوربین های مخفی استفاده کنید. خودپردازها را با دقت انتخاب کنید. خودپردازها را در بانک ها امتحان کنید و از استفاده از آنها در خیابان خودداری کنید. مراقب دزدها باشید. هنگامی که دستگاه خودپرداز نصب می شود، یک دزد کارت با سرقت اطلاعات کارت های اعتباری و بدهی کار می کند.

اگر فکر می کنید شیار کارت به آن اندازه که باید نرم نیست یا مشکلی در صفحه کلید وجود دارد، معامله خود را لغو کنید و به دنبال یک دستگاه خودپرداز دیگر باشید. ایمن نگه داشتن کارت اعتباری از نظر فیزیکی نیز واجب است. نسبت به جرایم خیابانی هوشیار باشید. همچنین موارد متعددی از سرقت هویت وجود داشته است، بنابراین مطمئن شوید که کارت و اشکال شناسایی شما همیشه در کجا است.

شرایط اخذ ویزا کارت آمریکا

جهت دریافت ویزا کارت آمریکا لازم است تا دارای اقامت آمریکا باشید و یا به این کشور به صورت قانونی مهاجرت کرده باشید. در هر صورت برای دریافت ویزا کارت آمریکا نیاز به داشتن حساب در این کشور هستید. لذا در یکی از بانک های زیر می توانید حساب باز کنید.

  • افتتاح حساب در بانک های محلی آمریکا
  • افتتاح حساب در بانک های بین المللی
  • افتتاح حساب در مراکز و موسسات مالی همکار با شرکت ویزا کارت

شرایط اخذ ویزا کارت آمریکا

مهاجرت به آمریکا با ویزا کارت آمریکا

در سفر خود به ایالات متحده سعی کنید حداقل دو کارت داشته باشید، ترجیحا با ویزا کارت خود معمولا یک کارت اعتباری دیگر مانند دریافت مستر کارت آمریکا یا آمریکن اکسپرس داشته باشید. هیچ هزینه ای برای معاملات خارجی در نظر نگیرید. وقتی می توانید کارت هایی پیدا کنید که فاقد هزینه تراکنش خارجی هستند، استفاده از کارتهایی که 2% یا 3% از هر معامله در خارج از کشور را دریافت می کنند منطقی نیست. برخی از این کارت ها نیز سالانه هزینه ای دریافت نمی کنند. بانک ها در تلاش برای خنثی سازی معاملات کلاه برداری، در صورت مشاهده فعالیت های مشکوک مانند معاملات غیر منتظره در خارج از کشور ، کارت های اعتباری را مسدود می کنند. برای اینکه این مورد برای کارت شما اتفاق نیفتد ، قبل از ترک کشور از برنامه سفر خود به بانک اطلاع دهید.

شماره اضطراری را دسترس داشته باشید. بدانید در صورت گم شدن کارت خود یا نیاز به تعویض اضطراری، با کدام شماره ها باید تماس بگیرید. بدانید که از کجا پول نقد دریافت خواهید کرد. استفاده از کارت نقدی خود را برای برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز در نظر بگیرید. اگر نیاز به مبادله پول دارید، به بانک ها یا دفاتر رسمی صرافی مراجعه کنید. در اختیار داشتن پول های تقلبی در ایالات متحده جرم جدی است. سعی کنید از مبادله پول در فرودگاه ها و مقاصد محبوب گردشگری به دلیل نرخ های ارز معمول ضعیف خودداری کنید.

ویزا کارت پیش پرداخت آمریکا

همه صادرکنندگان ویزا کارت پیش پرداخت به شما امکان می دهند دلارهای آمریکایی را شارژ و هزینه کنید. مزیت اصلی این کارت ها این است که وقتی دلار را به دیگر ارزها و بدون پرداخت 3٪ اضافی برای تبدیل ارز، تبدیل کنید. اگرچه ویزا کارت در همه جا پذیرفته می شوند (اگر تاجر بتواند کارت اعتباری را بپذیرد می تواند کارت مسافرتی را نیز بپذیرد)، اما نام شما در جلوی همه آنها چاپ نشده است که ممکن است باعث شود تاجر آنها را رد کند. این موارد ممکن است به فروشگاه های کوچکتر محدود شود. این کارت ها را با هزینه ها مقایسه کنید.

به عنوان مثال، برخی از کارت های مسافرتی از هزینه برداشت خودپرداز بین المللی چشم پوشی می کنند. هزینه خودپرداز محلی اجتناب ناپذیر است، مگر اینکه ارائه دهنده پول سفر شما با یک بانک آمریکایی از قبل توافق کرده باشد. همچنین هزینه اولیه، هزینه شارژ مجدد و هزینه های عدم تحرک نیز وجود دارد که باید در مورد آنها نیز فکر کنید.

بهترین ویزا کارت های آمریکا

همانطور که گفته شد ویزا کارت های مختلفی در آمریکا ارائه می شوند. این ویزا کارت ها دارای امتیازات و هزینه های مختلفی هستند و هر کدام از آنها با توجه به نیاز مشتری و مصرف کنندگان متفاوت است. ویزا کارت ها همچنین با مستر کارت ها تفاوت چندانی ندارند و فقط نوع امتیازات و بانک های ارائه کننده متفاوت هستند. در حالی که بسیاری از کارت های اعتباری دارای بیمه اتومبیل اجاره ای هستند، اما بسته به شبکه کارت، صادر کننده و نوع آن متفاوت است. به عنوان مثال، ویزا کارت محدودیتی در پوشش عدم استفاده از آن تعیین نمی کند، در حالی که مستر کارت ها ممکن است 500$ (دلار) باشد.

وقتی تاجری بازپرداخت واجد شرایط شما را نپذیرد، تا زمانی که خرید از کارت شما انجام شده باشد، بازگشت هزینه را پس می دهد. بیشتر مسترکارت ها با ضمانت رضایت ارائه می شوند که معمولاً در مدت 60 روز پس از خرید تا $250 (دلار) استرداد می کنند. در حالی که ویزا کارت تنها با کارتهای Infinite خود محافظت از بازگشت را تضمین می کند. از جمله بهترین ویزا کارت ها شامل:

  • Student Rewards from Capital One
  • Capital One Platinum Credit Card
  • Chase Freedom Unlimited
  • Citi Double Cash Card
  • Chase Sapphire Preferred Card

در صورت علاقه و قصد مهاجرت به آلمان، اتریش، انگلیس و یا هر کشور دیگری در قاره اروپا و آمریکا می توانید با ما در تماس باشید و از دانش و کارنامه طلائی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *