مهاجرت تحصیلی امارات

رشته میکروبیولوژی در امارات

رشته میکروبیولوژی در امارات

تحصیل رشته میکروبیولوژی در امارات از تجارب عالی دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل از این کشور است. امارات کشوری قدرتمند و مرفه است. این رشته از رشته هایی است که در حال حاضر بسیار به کار تمام جهان می آید و متخصصان رشته میکروبیولوژی در مشاغل مختلفی کار می کنند. در امارات دانشگاه های مختلف و متفاوتی برای تحصیل وجود دارد که هرساله دانشجویان بین المللی را پذیرش می کنند. با اینکه کشور امارات در آسیا و خاورمیانه واقع شده است اما از لحاظ پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته با اروپا برابر است. این کشور به معماری های جدید و نوین و امکانات و تفریحات تازه معروف است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در این کشور و اخذ ویزای دانشجویی امارات مشاور شماست.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در امارات

هر کسی که علاقه مند به میکروبیولوژی باشد و فرادی که در حال حاضر در زمینه های مربوط به میکروبیولوژی کار می کنند و می خواهند دانش و مهارت خود را تقویت کنند می توانند در این رشته جذاب تحصیل کنند. طی چند سال گذشته ، جمعیت امارات متحده عربی و ارائه دهندگان خدمات درمانی افزایش چشمگیری داشته است. از سال 2010، جمعیت در امارات متحده عربی 9206000 نفر تخمین زده شد که از این تعداد اتباع اماراتی 19% را تشکیل می دهند. در حال حاضر 104 بیمارستان در سراسر امارات وجود دارد. ثانیاً، افزایش بیماری های ژنتیکی در بین جمعیت امارات متحده عربی وجود دارد. همه اینها نیاز است که بیماران ابتدا با استفاده از نشانگرهای مولکولی تشخیص داده شوند. با افزایش تعداد بیماران، تعداد پشتیبانی فنی که در آزمایشگاه های تشخیص مورد نیاز است نیز افزایش می یابد.

در جدول زیر شاهد دروس رشته میکروبیولوژی در کشور امارات می باشید:

مقدمه ای بر میکروبیولوژی ساختار و سازمان سلولیمتابولیسم شیمیاییکنترل رشد میکروبی
میکروبیولوژی چیست؟دو نوع سلول متفاوتچرخه متابولیسمالزامات شیمیایی برای رشد میکروبی
چرا میکروبیولوژی مهم است؟سلول های پروکاریوتیواکنش های کاتابولیک و آنابولیکرسانه فرهنگ
میکروسکوپ نوریسلول های یوکاریوتیکاهش اکسیداسیونمراحل رشد
میکروسکوپ الکترونی

رشته میکروبیولوژی در امارات

تحصیل رشته میکروبیولوژی در امارات

رشته میکروبیولوژی در خصوص مطالعه موجودات زنده از جمله موجودات زنده و حیوانات و گیاهان کوچک و باکتری ها و قارچ ها و ویروس ها و جلبک ها است که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست. میکروب ها برای زندگی بسیار مهم هستند و همه چیز را از رشد گیاه گرفته تا هضم روده و بیماری ها تحت تأثیر قرار می دهند. این دوره برای کسانی که مشتاق تبدیل شدن به یک میکروبیولوژیست هستند یا برای هر کسی که مایل به کسب دانش بنیادی است، در بسیاری از زمینه ها مفید است. با شرکت در این دوره میکروبیولوژی، فوراً با اصول این علم و اهمیت باورنکردنی آن در جامعه امروز آموزش خواهید دید. در معرض ساختارهای سلولی قرار می گیرید، اصول متابولیسم شیمیایی را یاد می گیرید و تنوع میکروبی را کشف می کنید. همچنین شما را با ویروس ها، ویروئیدها و پریون ها، همراه با سرایت انسان و ایجاد مصونیت ها آشنا می کند.

پیشرفت در این دوره اطلاعات اضافی در مورد واکسن ها و عوامل ضد میکروبی و پتانسیل پیدا کردن کار در میکروبیولوژی مواد غذایی و سایر صنایع تجاری را ارائه می دهد. در پایان دوره کامل میکروبیولوژی، شرکت کنندگان قادر خواهند بود:

  • اصول اساسی میکروبیولوژی و هدف آن در سلامت و تجارت را بیاموزند.
  • علم پشت ساختار و سازمان سلول درک کنند.
  • از چرخه متابولیسم شیمیایی آگاه شوید.
  • نظریه های تنوع میکروبی را کشف کنید.
  • با چرخه زندگی ویروس ها آشنا شوید.
  • بدانید که چگونه میکروب ها با بدن انسان تعامل دارند.
  • در فرآیند ایمنی در گیاهان، حیوانات و انسان ها مشارکت داشته باشند.
  • در تحقیقات واکسیناسیون مهارت کسب کنید.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در امارات

کالج پزشکی و علوم بهداشتی، موسسه تحقیقاتی بیومدیکال برتر در امارات متحده عربی است که بیشتر از سایر دانشکده های علوم پزشکی در کشور، بودجه تحقیقاتی ملی و بین المللی مورد بررسی قرار می دهد. ماموریت گروه میکروبیولوژی پزشکی کمک به توسعه استراتژیک کالج در 3 زمینه اصلی است: تحقیق، آموزش و خدمات آزمایشگاهی بیمارستان. در تحقیقات، این دپارتمان به ساختن یک برنامه تحقیقاتی قوی در زمینه های بیماری زایی میکروبی و تنظیم ایمنی در بیماری های خود ایمنی و سرطان ادامه می دهد. حوزه های تمرکز بر تحقیقات دپارتمان ها از برنامه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی، هر 2 را در کارشناسی ارشد پشتیبانی می کند و دکتری سطوح از زمان تأسیس، گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی پزشکی با موفقیت یک برنامه تحقیقاتی با استاندارد بین المللی بالا را پشتیبانی می کند که با بودجه قوی داخلی و خارج از آن پشتیبانی می شود.

کار علوم آزمایشگاهی در امارات از فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی است. دوره های کامل میکروبیولوژی در مقاطع مختلف، برای موارد زیر ایده آل است:

  • میکروب شناسان مشتاق
  • کشاورزان
  • کارگران فرآیند غذا
  • باغبانان

اخذ ویزای کار امارات هم از راه های مناسب برای مهاجرت به این کشور است. در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و تحصیل و بیکاری در رشته میکروبیولوژی در امارات هستید:

اشتغال و تحصیل در امارات

امکانات تحصیل رشته میکروبیولوژی در امارات

در زمینه آموزش، این دپارتمان مشارکت کننده اصلی در آموزش میکروبیولوژی پزشکی و ایمونولوژی و پاتوژنز میکروبی در برنامه درسی پزشکی در مقطع کارشناسی است. علاوه بر این، این گروه مسئول تحصیلات تکمیلی دانشجویان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است. گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی پزشکی در CMHS به دلیل برتری علمی و تخصص در رشته های مختلف، از جمله باکتری شناسی، ایمونولوژی و ویروس شناسی، در سطح جهانی شناخته شده است. این واحد مجهز به فن آوری های پیشرفته از جمله فلوسیتومتری و طبقه بندی سلولی، PCR در زمان واقعی، کشت سلولی و بافتی، تجزیه و تحلیل بیوشیمیایی بیان ژن و قابلیت های مطالعه کل حیوانات و تصویربرداری است. این فناوری ها به طور معمول برای انجام تحقیقات علمی در زمینه های وسیعی از جمله ایمنی درمانی سرطان، بدخیمی های ناشی از ویروس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در لیست زیر شاهد برخی از برترین امکانات لازم و عالی در هنگام تحصیل در امارات که برای رشته میکروبیولوژی فراهم است را مشاهده می کنید:

  • کلاس های مدرن با قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi ، سیستم های مد روز
  • تقریباً 1200 متر مربع فضای آزمایشگاهی که مجهز به ابزارهای پیشرفته علمی است.
  • امکانات آزمایشگاهی پیشرفته برای زیست شناسی مولکولی، سیتوژنتیک-میکروسکوپ و تصویرسازی، مهندسی سلول و بافت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در امارات به متقاضیان مشاوره های تخصصی و موثر ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *