مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته میکروبیولوژی در آلمان

رشته میکروبیولوژی در آلمان

اگر علاقه مند به تحصیل رشته میکروبیولوژی در آلمان هستید به شما توصیه می کنیم تا برای این تصمیم عاقلانه خود را بیشتر آماده کنید. به این دلیل که کشور آلمان تحصیلات بسیار معتبری را به دانشجویان خود ارائه می دهد و شما می توانید با تحصیل و فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور به دستاوردهای بسیار خوبی برسید. یکی از این دستاوردها یادگیری زبان آلمانی است که زبان بسیار کاربردی و رایجی در جهان می باشد. در این کشور شرایط برای تحصیل و دسترسی به مقاطع مختلف تحصیلی عالی است. دانشجویان بین المللی که خواهان تحصیل در رشته میکروبیولوژی هستند می توانند در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. البته که فرصت های تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیل در آلمان مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در آلمان

در کشور آلمان در حین مطالعه میکروبیولوژی، از جمله یک تحقیق 1 ساله در خارج از کشو ، با یادگیری یک زبان، می توانید اشتغالزایی خود را بهبود بخشید. برای بخش زبان دوره، از بین زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی و ماندارینی انتخاب کنید. با توجه به وضعیت اعتباربخشی پیشرفته، فقط پس از 2 سال تمرین به جای 3 سال، برای عضویت در انجمن سلطنتی زیست شناسی در سطح اعضا (MRSB) درخواست دهید. همچنین تورهای دانشگاهی اجرا می شود که در آن سفیر دانشجو همه چیز را در مورد زندگی در دانشگاه به شما می گوید. شما همچنین می توانید با کارکنان پذیرش ملاقات کنید، با توجه به در دسترس بودن کارکنان. این تورها در اکثر روزها اجرا می شود و برای هر کسی که در نظر دارد در هر یک از دوره ها در علوم زیستی و زیست پزشکی استفاده کند، باز است.

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در آلمان

اینها محبوب ترین برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی هستند که به دنبال مدرک میکروبیولوژی در برلین هستند. آشنایی با طراحی زیستی در TUبرلین از این فرصت ای خوب است. مقدمه ای بر BioDesign به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا برنامه های آینده بیوتکنولوژی را در نظر بگیرند. این دوره تکنیک های مختلف تعامل و طراحی برای کار با رسانه های زنده را پوشش می دهد. 5 تکنیک طراحی مورد استفاده در زمینه باکتری های بیولومینسنت و جلبکها مورد بررسی قرار می گیرد. بیوتکنولوژی در برلین از آزمایشات علمی تا صنعت و جامعه را ارائه می دهد. این دوره موضوعات مرتبط و روندهای فعلی بیوتکنولوژی را شامل می شود، از کشت و زیست مولکولی میکروارگانیسم های مدل گرفته تا ویرایش ژن.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آلمان را برای تحصیل رشته میکروبیولوژی مشاهده می کنید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه های میکروبیولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه وورتزبورگوورتسبورگ841864163
دانشگاه مونیخمونیخ86464175
دانشگاه Freie برلینبرلین911114068
دانشگاه فرایبورگفرایبورگ971683964
دانشگاه ابرهارد کارلستوبینگن991803963

هزینه تحصیل رشته میکروبیولوژی در آلمان

هزینه تحصیل رشته میکروبیولوژی در آلمان

از مهم ترین مسائل و چالش ها برای تحصیل در کشور دیگر مسائل مالی است. هزینه تحصیل برای دانشجویان خانگی که تحصیل خود را در سپتامبر 2023 آغاز می کنند سالانه 9500£ (پوند) خواهد بود. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی 25000£ (پوند) در سال خواهد بود. هزینه شهریه استاندارد برای سال تحصیلی متوسط 1350£ (پوند) است. به طور معمول همه دانش آموزان باید بتوانند برنامه تحصیلی خود را بدون متحمل شدن هزینه های تحصیلی اضافی بیش از شهریه آن برنامه تکمیل کنند. هرگونه هزینه اجباری اجتناب ناپذیر که بیش از 1٪ از هزینه سالانه کارشناسی خانه سالانه، صرف نظر از این که برنامه مورد بحث در مقطع کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی تدریس می شود، در زمان درخواست برای شما مشخص می شود.

رشته های مرتبط در این رشته در کشور آلمان که می توانید تحصیل کنید عبارت است از:

  • فیزیک
  • ریاضیات
  • علم شیمی
  • ریاضیات کاربردی
  • زیست شناسی
  • نجوم و علوم فضایی
  • بیوتکنولوژی
  • علوم طبیعی
  • ریاضیات مالی
  • علوم مولکولی
  • علوم اعصاب
  • آمار
  • بیوانفورماتیک
  • بیوشیمی
  • ژنتیک

گرایش های رشته میکروبیولوژی در آلمان

علم میکروبیولوژی نسبتاً جوان است و کاربردهای عملی را در زمینه های مختلف فعالیت انسان ارائه می دهد: پزشکی، کشاورزی، تغذیه، بیوتکنولوژی و موارد دیگر. انباشت نظری و عملی فیزیک هسته ای، زیست شناسی سلولی و مولکولی و تکنیک های اطلاعات منجر به بهبود لجستیک میکروبیولوژی و در نتیجه توسعه سریع میکروبیولوژی به عنوان یک علم چند جانبه شده است. مطالعه میکروبیولوژی عناصر سایر رشته ها مانند شیمی، زیست پزشکی، بهداشت عمومی، تأثیرات زیست محیطی و سلامت انسان را لمس می کند. 2 شاخه اصلی میکروبیولوژی باکتریولوژی و ویروس شناسی است (که به مطالعه ویروس ها و بیماری ها می پردازد. دانش آموزان با درک فرایندها و روش های علمی، مهارت هایی را در استفاده و تفسیر آمار توسعه می دهند و قادر خواهند بود اطلاعات را به صورت انتقادی تحلیل کنند.

در حالی که سایر زیرشاخه ها عبارتند از:

  • ایمونولوژی
  • بیوتکنولوژی
  • میکروبیولوژی صنعتی
  • میکروبیولوژی بهداشت عمومی
  • میکروبیولوژی محیط و مهندسی ژنتیک

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در آلمان

دانش آموزان می توانند موضوعاتی مانند: ژنتیک میکروبیولوژی، ویروس شناسی عمومی، عوامل بیماری زای میکروبی، بیماری های عفونی، انگل شناسی عمومی و اکولوژی میکروبی را مطالعه کنند. فارغ التحصیل میکروبیولوژی ممکن است از فرصت های شغلی مختلفی بهره مند شود، به عنوان دانشمند زیست پزشکی، میکروبیولوژیست، تکنسین آزمایشگاه علمی، دانشمند پزشکی قانونی، مشاور علوم، مدیر، محقق یا نویسنده علوم کار کند. بیمارستان دانشگاه اسن خدمات پزشکی درجه یک را در کلان شهر روهر ارائه می دهد. سالانه 225000 بیمار در 26 کلینیک، 23 موسسه و مرکز تخصصی تحت درمان قرار می گیرند. بیش از 6000 کارمند مراقبت های پزشکی را با تشخیص و درمان های پیشرفته ارائه می دهند که مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی است. مراقبت از بیمار با تحقیقات پایه و ترجمه در سطح رقابتی بین المللی مرتبط است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال و بیکاری در کشور آلمان در رشته میکروبیولوژی هستید:

اشتغال و تحصیل در آلمان در رشته میکروبیولوژی

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در آلمان

کارآموزی های یکپارچه و معتبر که منجر به تجارب خوب کاری می شود در رشته میکروبیولوژی در کشور آلمان وجود دارد. مکان همکاری پژوهشی با سایر موسسات تحقیقاتی دوره های اختصاصی، دوره های یکپارچه زبان آلمانی و دوره های زبان انگلیسی ویژه وجود دارد. هزینه ها شامل یک بلیط ترم پیش پرداخت است که به دانشجویان اجازه می دهد از قطارهای منطقه ای (در نیدرزاکسن و برمن) و اتوبوس های شهری در گوتینگن به صورت رایگان استفاده کنند. دانشجویان دانشگاه گوتینگن برای رویدادهای فرهنگی تخفیف دریافت می کنند. وعده های غذایی و نوشیدنی نیز با قیمت های کاهش یافته در تمام سفره خانه های دانشگاه در دسترس است. همچنین در این رشته می توانید بورسیه های مختلفی را بنابر شرایط خود دریافت کنید. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل در آلمان در رشته میکروبیولوژی نگارش شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *