مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته میکروبیولوژی در اکوادور

رشته میکروبیولوژی در اکوادور

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در اکوادور می تواند تجربه ای جالب برای دانشجویان بین المللی باشد زیرا در این کشور زبان اسپانیایی رایج است. در کشور اکوادور دانشگاه های مختلفی وجود دارد که رشته های متفاوتی را نیز ارائه می دهد. در این کشور دانشجویان بین المللی در شهرهای معروف در حال تحصیل هستند. شما می توانید در رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور برای دانشجویان در دسترس است. تحصیل در اکوادور در رشته میکروبیولوژی نیازمند داشتن سوابق تحصیلی و دانش زبان انگلیسی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اکوادور و تحصیل در دانشگاه های اکوادور به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اکوادور

میکروب ها همه جا هستند در بدن ما، در هوایی که تنفس می کنیم، حتی در غذایی که می خوریم. آنها آنقدر کوچک هستند که میلیون ها نفر می توانند در چشم سوزن جا شوند، اما بدون آنها ما نمی توانیم وجود داشته باشیم. از طریق ماژول های تخصصی در میکروبیولوژی، نحوه آزمایش در زمینه صنایع غذایی و زیست محیطی، نحوه استفاده از تنوع میکروارگانیسم ها در تولید داروها و مواد غذایی و آلودگی محیط های آلوده را کشف خواهید کرد. این امر شما را برای اشتغال در طیف وسیعی از مشاغل از جمله مشاغلی که نیاز به دانش تخصصی در زمینه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دارند، آماده می کند. این دوره مهارت های تخصصی در زمینه مواد غذایی، میکروبیولوژی پزشکی و زیست محیطی و بیوتکنولوژی را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال درک وسیعی از علوم زیست شناسی به شما می دهد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی از رشته میکروبیولوژی در طول سال های اخیر هستید:

نرخ فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی در اکوادور

جایگاه رشته میکروبیولوژی در اکوادور

در کشور اکوادور آزمایشگاه های مختلفی زیر نظر دانشگاه ها و موسسات میکروبیولوژی در حال توسعه و بسط این دانش هستند. این علم که علمی بسیار وسیعی وکاربردی است موجب می شود تا فارغ التحصیلان در آزمایشگاه های مختلف کار کنند. موسسه میکروبیولوژی همکاری بین رشته ای را برای توسعه تحقیقات در زمینه میکروبیولوژی ترویج می کند. میکروبیولوژی یک حوزه علمی با کاربردهای بیشماری مانند: سلامتی، محیط زیست، غذا، کشاورزی، بیوتکنولوژی است. به همین دلیل، موسسه میکروبیولوژی همکاری بین اساتیدی را که متعلق به مدارس مختلف هستند و علائق مربوط به آن را دارند، ترویج می دهد. این موسسه فرصت هایی را برای اساتید فراهم می کند تا پایان نامه های فارغ التحصیلی (در سطح کارشناسی ارشد و دکترا) را در برنامه های مختلف میکروبیولوژی هدایت کنند.

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اکوادور

Universidad de San Francisco de Quito (USFQ) برترین دانشگاه اکوادور است و تنها دانشگاه در جهان با پردیس هایی در جزایر گالاپاگوس که در آن می توانید عجایب تکاملی این جزایر قابل توجه را کاوش کنید و جنگل های بارانی آمازون، جایی که اساتید از دانشگاه خود تدریس می کنند بسیار جذاب است. تحقیقات پیشگامانه در این مناطق استثنایی USFQ در سال 1988 در حومه کیتو، پایتخت اکوادور (میراث فرهنگی جهانی یونسکو) تأسیس شد و از آن زمان تاکنون بیش از 47 برنامه کارشناسی و همچنین پردیس های تحقیقاتی در جزایر گالاپاگوس و ذخیره زیست کره یاسونی ارائه شده است. تنوع زیستی از نقاط مختلف کره زمین را در این کشور می توانید مشاهده کنید. اگر بتوانید با وجود جذابیت چشم انداز طبیعی در شهر زمان بگذرانید، فرهنگ دانشجویی پر رونق Quito و USFQ را تجربه خواهید کرد.

کیتو تعداد کلاس های تدریس شده انگلیسی خود را افزایش داده است، بنابراین ممکن است در کنار رشته خود بتوانید یک ترم انگلیسی را در زمینه های زیر بگذرانید:

  • تجارت
  • روابط بین الملل
  • روانشناسی

هزینه تحصیل رشته میکروبیولوژی در اکوادور

یکی از مواردی که برای دانشجویان بین المللی مهم است برآورد و تخمین هزینه های تحصیل در اکوادور می باشد. هزینه اقامت در خانواده های میزبان 2860$ (دلار) آمریکا برای هر ترم 1540$ (دلار) آمریکا برای تابستان) است. متوسط ​​هزینه های زندگی از جمله محل اقامت حدود 800$ دلار آمریکا در ماه است. همچنین، به یاد داشته باشید که مواردی مانند ویزا، بیمه، واکسیناسیون و غیره را در برنامه ریزی بودجه خود قرار دهید. این دانشگاه اقامت در خانه با خانواده در کیتو را برای دانشجویان ترتیب می دهد. این شامل یک اتاق خواب خصوصی با صبحانه و شام و همچنین دسترسی به امکانات لباسشویی است. دانش آموزان همچنین می توانند ترتیب مسکن خارج از محوطه دانشگاه خود را ترتیب دهند.

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در اکوادور

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در اکوادور

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی نیز در این کشور در طیف وسیعی موجود است. همچنین امکان درج یک دوره تحقیقاتی در مبادله ترم وجود دارد ، اما با هزینه اضافی همراه است. دانشجویان تبادل شهریه و هزینه های تحصیلی خود را به دانشگاه کلگری می پردازند. سایر هزینه ها مستقیماً به ارائه دهنده خدمات پرداخت می شود. به یک تیم تحقیقاتی فعال بپیوندید که به دنبال شناسایی عوامل خطر مرتبط با مقاومت ضد میکروبی (AMR) جامعه است و مداخلات موثری را طراحی می کند که می تواند به کاهش انتشار AMR کمک کند. تحقیقات مرتبط با این موقعیت فوق تخصصی به طور گسترده ای بر AMR خریداری شده توسط جامعه، با تأکید ویژه بر کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​(LMIC) متمرکز خواهد بود.

این کشور به دنبال داوطلبانی است که در دو یا چند زمینه زیر تجربه داشته باشند:

  • اپیدمیولوژی مقاومت ضد میکروبی
  • میکروبیولوژی مولکولی
  • تحقیقات روش های ترکیبی

فرصت های اخذ بورسیه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در اکوادور

دانشگاه کیتو در اکوادور به دنبال متقاضیانی است که دارای مدرک دکترا در زمینه میکروبیولوژی مولکولی، اپیدمیولوژی، آمار زیستی، علوم اجتماعی یا اقتصاد هستند (یا داوطلبان سایر رشته ها با مهارت های کمی قوی) که انگیزه دریافت کمک هزینه تحصیلی تحت آموزش بهداشت جهانی را دارند و به برنامه Global Health Equity Scholars درخواست می کنند. (GHES) توسط مرکز بین المللی NIH Fogarty تأمین می شود. انتخاب نامزد بر آموزش، تجربه، شایستگی فرهنگی و همچنین اهداف تحقیقاتی آینده متمرکز خواهد بود. توانایی صحبت کردن به زبان اسپانیایی مفید تلقی می شود اما الزامی نیست. متقاضیان باید تمام مدرک دکترا را گذرانده باشند. الزامات تا زمان ملاقات این بورسیه مستلزم این است که نامزد حداقل 10 ماه را در کیتو، اکوادور بگذراند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در اکوادور می باشید:

پارامترشرح
مدرک مورد نیازدکترا
زمان اخذ مدرک5 سال گذشته
زمان اخذ بورسیه12 ماه
پوشش دهندهبودجه سفر و تحقیق

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور مشاور و پشتیبان شما رد امور مهاجرتی و تحصیلی می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *