مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور

تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور

متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور می توانند دانشگاه ها و برنامه های عالی تحصیل در این کشور را پیدا کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام اطلاعات در مورد تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور را در این مقاله ارائه داده است. شبکه آموزش عمومی به منظور ارتقا هدف سواد جهانی بسیار گسترش یافته است. تحصیلات ابتدایی به مدت شش سال از 6 سالگی رایگان و اجباری است. اکوادور در زمینه در دسترس قرار دادن آموزش در اختیار طبقات محروم و گروه های قومی و زنان پیشرفت کرده است. مدارس خصوصی مذهبی و غیر مذهبی نیز نقش بسزایی دارند. رشد جمعیت و بودجه محدود فشارهای زیادی را بر سیستم آموزشی وارد کرده است. تلاش ها برای انطباق برنامه درسی با تنوع فرهنگی اکوادور در حال انجام است.

بررسی تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور

تحصیلات متوسطه از موسسات دولتی تا موسسات خصوصی نخبه که بر دو زبانگی به انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی تأکید دارند، متفاوت است. دانشگاه برتر دانشگاه پاپی کاتولیک در کویتو است. این دانشگاه به دلیل برنامه های تحقیقاتی خود در زمینه هایی مانند گیاه شناسی، باستان شناسی، زبانشناسی و مردم شناسی مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات زیادی در خارج از دانشگاه ها انجام می شود. تحقیقات جغرافیایی و زیست محیطی و آموزش تحصیلات تکمیلی توسط مرکز مطالعات و تحقیقات جغرافیایی پانامریکا در انستیتوی جغرافیایی نظامی در کویتو انجام می شود. در همین ساختمان سایر موسسات زیست محیطی، کتابخانه ها و آزمایشگاه ها قرار دارند.

دانش آموزانی که سیستم محلی دبیرستان اکوادوری را به پایان می رسانند، باید قبل از ورود به مقطع کارشناسی به دانشگاه های اکوادور، یک برنامه بنیادی مصوب را انجام دهند. این کشور سال هاست که از دانش آموزان اکوادور و بین المللی استقبال می کند. کارکنان دانشگاه ها با سیستم آموزشی و مدارک اکوادور بسیار آشنا هستند. همه متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی معتبر بین المللی مانند آیلتس را داشته باشند. یکی از تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور، کارشناسی می باشد. دانشجو می تواند برای دوره های کارشناسی از طریق خدمات پذیرش دانشگاه ها و دانشکده ها اقدام نمایند.

 

تحصیل در مقطع کارشناسی در اکوادور

شرایط ورود برای هر دوره متفاوت است. متقاضیان باید دوره های انتخابی خود را به شرایط زبان انگلیسی برسانند. توجه داشته باشید که دوره های مختلف به سطح متفاوتی از مهارت های زبانی نیاز دارند. که به آن ها «پروفایل» گفته می شود. نمایه مورد نیاز در صفحه دوره نشان داده خواهد شد. متقاضیانی که سال اول مدرک دانشگاه اکوادور را با موفقیت به پایان رسانده اند. برای پذیرش در دوره اول دوره کارشناسی در نظر گرفته می شوند. متقاضیان دریافت مدرک کارشناسی بین المللی (IB) یا سطح انگلیسی A برای پذیرش در دوره های کارشناسی ما در نظر گرفته می شوند. علاقه مندان به تحصیل در خارج می توانند مقاله های تحصیل در مقاطع مختلف در ایرلند و تحصیل در مقاطع مختلف در استونی را مطالعه کنند.

تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور و مقطع کارشناسی ارشد

یکی از تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور، کارشناسی ارشد می باشد. برنامه کارشناسی ارشد متخصصانی را آموزش می دهد. در دانش یک رشته یا موضوع خاص در علوم اجتماعی تخصص داشته باشند. به همین ترتیب، افراد حرفه ای را آموزش می دهد تا دانش خود را برای تحقق اهداف دانشگاهی و تحقیقاتی بکار گیرند. دوره کارشناسی ارشد 24 ماه طول می کشد. سال اول مربوط به کلاس های حضوری برای مطالعه موضوعات است. سال دوم بر تهیه و ارائه پایان نامه ها متمرکز است. برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد، دانشجویان باید شرایط زیر را تکمیل کنند:

  • 10 دوره عمومی و تخصصی
  • 3 کارگاه پایان نامه که با تحقیقات کارشناسی ارشد همراه است.
  • تهیه پایان نامه تحت مشاوره یک مشاور
  • دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد

مدارکی که جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور نیاز دارید، در لیست زیر آمده است:

  • مدرک کارشناسی (یا گواهینامه معادل آن توسط یک موسسه آموزش عالی معتبر)
  • دانش زبان انگلیسی
  • اثبات تمکن مالی
  • اتمام آزمون استعداد تحصیلی

تمام الزامات خاص برنامه آموزشی را که درخواست می کنید و موارد ذکر شده در بخش «روند درخواست» فرم درخواست آنلاین را مطابقت دهید. دارندگان یک مدرک کارشناسی ارشد خوب از یک دانشگاه معتبر اکوادور برای پذیرش مستقیم در برنامه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می شوند.

تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور و مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل دکتری در اکوادور

یکی از تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور، دکترا می باشد. وظیفه اصلی درجه دکترا ایجاد نقطه پایانی برای هر رشته تحصیلی است. مزیت و تمایز داشتن مدرک دکترا کارفرمایان و دانشجویان آینده را نشان می دهد. و یک داوطلب دوره دکترا تخصص گسترده ای را در موضوع انتخاب شده خود کسب کرده است. در دوره های دکترا دانشجویان دکترا نیاز به نشان دادن برتری در نوشتن و همچنین تحقیق و ارائه شفاهی به آینده دارند، تخصص خود را نشان می دهند. موسسات دکترا، از دانشجویان دکترا انتظار دارند که به عنوان کارمند موقت در هر دو سمت آموزشی و پژوهشی فعالیت کنند.

در آموزش دکترا که اصول اصلی آموزش و یادگیری، تحقیق و مدیریت آموزشی، روش تدریس، برنامه ریزی و ارزیابی آموزشی را مطالعه می کند. تحصیلات تکمیلی باید در ارتباطات، تحقیقات، سازماندهی، مدیریت زمان و تفکر تحلیلی تبحر داشته باشد. در آموزش دکترا هر روز باید تعدادی از کارها را انجام دهید. کارها شامل توسعه و استفاده از وسایل کمک آموزشی مربوطه، کار با سیاستمداران، همکاران و اعضای جامعه است. دکتراي آموزش، استانداردهايي را براي دانشجويان خود تعيين مي کند. توانايي دانشجو را ارزيابي مي کند، کودکان را در فعاليت هاي فوق برنامه نظارت مي کند. برنامه ريزي و تدريس دروس انجام مي دهد و توسعه حرفه اي را انجام مي دهد.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

برای تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور، به ویزای تحصیلی نیاز دارید. برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که در اکوادور تحصیل می کنند به ویزای تحصیلی (Visa 12- V) نیاز دارند. برای درخواست به اسناد زیر احتیاج دارید:

مدارک جهت ویزای تحصیل در مقاطع مختلف اکوادورتوضیحات
گذرنامهحداقل 6 ماه اعتبار
عدم سو پیشینهگواهی پلیس در کشور مبدا
گواهی پزشکی
بلیط برگشت
عکس2 قطعه مانند عکس گذرنامه
تکمیل فرم درخواست
گواهی ثبت نام دورهدر یک موسسه آموزش عالی یا دانشگاه در اکوادور
اثبات تمکن مالی
اثبات هزینه پرداخت ویزا

اگر قصد تحصیل در مقاطع مختلف در اکوادور را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *