مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی شما باید اطلاعات مناسب و جامعی در خصوص دانشگاه ها و شرایط تحصیلی این رشته داشته باشید. تحصیل رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی مستلزم ارائه سوابق تحصیلی خوب و نمرات بالا می باشد. تحصیل این رشته خاص و منحصر به فرد تجربه تخصصی و جالبی برای تحصیل شما محسوب می شود. این رشته در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی موجود است و آماده پذیرش دانشجویان بین المللی است. این رشته یکی از رشته های پرمتقاضی در جهان است. پس می توان گفت فرصت تحصیل در آفریقای جنوبی فرصت خوب و مناسبی و در عین حال مقرون به صرفه ای است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما برای اخذ پذیرش و مهاجرت به آفریقای جنوبی است.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

میکروبیولوژی مطالعه جهان غیب در اطراف ما است. این مطالعه موجودات بسیار کوچک و زنده مانند قارچ ها، جلبک ها، تک یاخته ها، باکتری ها و ویروس ها است که فقط با میکروسکوپ قابل مطالعه است. میکروارگانیسم ها می توانند تأثیرات منفی بر ما داشته باشند، مانند ایجاد بیماری در انسان، حیوانات و گیاهان. همچنین می تواند در تولید غذا و نوشیدنی هایی مانند نان، شراب، آبجو و پنیر به نفع ما باشد. میکروارگانیسم ها در تولید محصولات دارویی مانند آنتی بیوتیک ها و واکسن ها نیز استفاده می شوند. میکروبیولوژیست ها دانشمند هستند. آنها میکروارگانیسم ها را مطالعه می کنند. میکروبیولوژیست ها از دانش گسترده خود در زمینه آناتومی، فیزیولوژی و ژنتیک برای بهبود کیفیت زندگی انسان ها استفاده می کنند. میکروبیولوژیست ها معمولاً با ارگانیسم هایی مانند باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها کار می کنند.

گرایش های رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • میکروب ها و محیط آنها
  • زیست شناسی مولکولی و ژنتیک
  • زیست شناسی مولکولی
  • ویروس شناسی پیشرفته
  • میکروبیولوژی صنعتی و کاربردی

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در رشته میکروبیولوژی در گرایش های مختلف آن هستید:

گرایش های رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته میکروبیولوژی شاخه و مباحث مختلفی دارد که شامل غذا و میکروب و سلول ها می شود. میکروب شناسان نحوه زندگی و عملکرد میکروارگانیسم ها، نحوه تعامل آنها با یکدیگر، نحوه تعامل آنها با سایر موجودات زنده و محیط خود را مورد بررسی قرار می دهند. این دانش برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های انسان، حیوانات و گیاهان استفاده می شود. همچنین برای سوء استفاده از میکروارگانیسم ها به نفع جامعه و محیط زیست استفاده می شود، به عنوان مثال تولید مواد غذایی و دارویی. افرادی که میکروبیولوژی می خوانند، می توانند در موقعیت های تحقیقاتی کار کنند و احتمالاً در صنایع پزشکی، دارویی، دانشگاهی یا غذایی شغل پیدا خواهند کرد. استفاده و دستکاری میکروارگانیسم ها برای انجام کارهای مفید (بیوتکنولوژی) یکی از زمینه های اصلی تحقیقاتی در دانشگاه ایالت آزاد است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های زمین شناسیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانیتعداد ثبت نام
University of Cape TownCape Town79103426921647
University of Pretoria South AfricaHatfied124444345235387

برخی از کارهایی که میکروبیولوژیست ها می توانند انجام دهند عبارت است از:

  • در مورد میکروارگانیسم ها تحقیق کنید تا دریابید که چگونه تعامل با بدن باعث ایجاد بیماری می شود.
  • کار در آزمایشگاه ها برای تحقیق و ساخت واکسیناسیون و آنتی بیوتیک ها.
  • ارگانیسم های مضر موجود در غذاها را مطالعه کنید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای ما بی خطر است.
  • برای اطمینان از سالم بودن آب آشامیدنی ما ، موجودات مضر موجود در آب را مطالعه کنید.
  • مطالعه میکروارگانیسم های ناخواسته در محصولات شیمیایی که باعث زیان مالی به شرکت ها می شود.

تحصیل در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی با نام جمهوری آفریقای جنوبی نیز شناخته می شود. آفریقای جنوبی یک جامعه چند قومی است که شامل تنوع گسترده ای از فرهنگ ها، زبان ها و ادیان است. میزان سواد بزرگسالان در سال 2007، 88.7% بود. آفریقای جنوبی امروزه یک کشور توسعه یافته و یک کشور تازه صنعتی شده است. FSI آفریقای جنوبی را به عنوان سی و ششمین پناهگاه امن مالیاتی در جهان رتبه بندی کرده است. چندین پیشرفت مهم علمی و تکنولوژیکی مانند اولین پیوند قلب از انسان به انسان، واکسن ضد تب زرد و تکنیک های میکروسکوپ الکترونی کریستالوگرافی، از آفریقای جنوبی سرچشمه گرفته است. راه اندازی مجلات معتبر میکروبیولوژی به روز رسانی بالینی و تحقیقاتی را برای خوانندگان در سراسر جهان آسان تر می کند.

میکروبیولوژیست ها در زمینه های زیر می توانند کار و تحقیق کنند:

  • میکروبیولوژی پزشکی
  • ژنتیک
  • ایمونولوژی
  • قارچ شناسی
  • ویروس شناسی
  • نظارت آزمایشگاهی
  • کنترل محصول و فرآیند
  • پژوهش
  • تدریس یا مدیریت (معمولاً در دانشگاه ها)

رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی در مقطع کارشناسی

رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی در مقطع کارشناسی

تحصیل در آفریقای جنوبی در مقطع کارشناسی یک بخش فعال در تسهیل و یادگیری مبتنی بر مشارکت محسوب می شود. فعالیت های آموزشی شامل سخنرانی، آموزش، سمینار، آموزش عملی و رایانه ای است. در حال حاضر موارد کاربردی مبتنی بر رایانه ارائه می شود.دانشکده علوم بهداشتی یک دوره پزشکی مولکولی را در سال سوم تحصیل معرفی کرده است تا به دانش آموزان اجازه دهد بین 3 سال و 4 سال یک سال مرخصی بگیرند تا مدرک کارشناسی خود را تکمیل کنند. این بخش در طراحی و تدریس این دوره متقابل مشارکت داشته است. این بخش به طور فعال در طراحی یک برنامه کارشناسی جدید در بیماریهای واگیر و واکسن که در دانشکده در سال 2023 راه اندازی شد، مشارکت داشته است.

دروس رشته میکروبیولوژی در آفریقای جنوبی

هدف این دوره آشنایی دانش آموزان با بار بیماری های عفونی در آفریقای جنوبی و آفریقا، مفاهیم بنیادی اپیدمیولوژیک است و بهداشت عمومی، از جمله منابع مختلف عفونت، شیوه های انتقال و عوامل انسانی که بر حساسیت عفونت تأثیر می گذارد. میکروارگانیسم های دارای اهمیت برای سلامتی و بیماری های انسان (شامل باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و انگل ها) و نحوه ایجاد عفونت ها و ایجاد بیماری ها و سیستم های مختلف اندام مورد نظر تحت پوشش قرار خواهند گرفت. این با مقدمه ای بر سیستم ایمنی بدن انسان و محافظت در برابر میکروب های عفونی ادغام می شود. پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی با تمرکز بر واکسن ها و پاسخ های ایمنی ایجاد شده توسط آنها، و همچنین برنامه واکسیناسیون آفریقای جنوبی، بحث در مورد انواع مختلف واکسن ها و نحوه عملکرد آنها، و همچنین برجسته کردن شکاف ها پوشش داده خواهد شد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *