مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی یک رشته مهم در این کشور محسوب می شود که دانشگاه ها نیز به خوبی به آن می پردازند. در کشور شیلی می تواند در رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. زیرا بسیاری به دنبال اخذ تخصص و تحصیلات تکمیلی در رشته بهداشت هستند که کشور شیلی به آن پیشنهاد می شود. برای تحصیل در این کشور باید مدارک لازم خود را اعم از سوابق تحصیلی و ریز نمرات به همراه دیگر موارد لازم به دانشگاه مورد نظر خود ارسال کنید. در شیلی فرصت های شغلی در حوزه مدیریت بهداشت عمومی نیز به وبی وجود دارند و حقوق این شغل نیز خوب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به شیلی و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

برنامه مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی و ارشد به متخصصان مراقبت های بهداشتی که علاقه مند به کسب دانش عمیق تر و مهارت ها و توانایی های پیشرفته در رشته بهداشت عمومی می باشند خدمات تخصصی آموزشی ارائه می دهد. دانشکده این رشته متشکل از دانشگاهیان با تجربه و آموزش فراوان در زمینه هایی مانند آمار زیستی، آموزش، اپیدمیولوژی، مدیریت مراقبت های بهداشتی، تغذیه، سلامت خانواده، بهداشت بین المللی، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای است. این دوره از مطالعه از روش‌های دانشجومحور، با تکالیف گروهی بالینی و کار میدانی مبتنی بر جامعه استفاده می‌کند. دانش‌آموزان در مراحلی برای توسعه یک پروژه نهایی کار خواهند کرد که شامل یک تمرین تشخیصی مشارکتی در پایان دوره اول و پیشنهادی برای مداخله عملی در حوزه تخصصی انتخابی دانشجویان در پایان دوره دوم است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور شیلی می باشید:

مدت تحصیلزبان تحصیلنرخ فارغ التحصیلیهزینه تحصیل به دلار
کارشناسیاسپانیایی/انگلیسی%697000$ الی 10000$
کارشناسی ارشداسپانیایی/انگلیسی%73$10000 الی12000$
دکترااسپانیایی/انگلیسی%7012000$ الی 13000$

اهداف رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

هدف این برنامه کمک به آموزش و توسعه متخصصانی است که به شدت متعهد به برآوردن نیازهای بهداشتی افراد، خانواده ها و جوامع هستند. این برنامه مهارت های شرکت کنندگان را به ویژه در زمینه مدیریت سلامت تقویت می کند و برای تسهیل کسب دانش علمی طراحی شده است. فارغ التحصیلان این برنامه می توانند به طور موثر در زمینه های مرتبط و همچنین انجام تحقیق و تدریس در این رشته تمرین کنند. فعالیت های حضوری در طول جلسات تمام روز هر ماه یک بار در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه انجام می شود. کار عملی در مراکز بهداشتی نیز شامل می شود و از قبل با دانش آموز برنامه ریزی می شود. در این رشته در مورد سلامت عمومی از طریق طب سنتی و شیوه های بهداشت بین فرهنگی، آداب و رسوم بومی، رفاه جامعه و عدالت اجتماعی بیاموزید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات اشخاصی که در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی در حال کار هستند می باشید:

تحصیلات کارمندان حوزه مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد بهداشت عمومی متخصصانی هستند که دارای مدرک کارشناسی یا مدارک تحصیلی یا حرفه ای معادل در یک رشته مرتبط از دانشگاهی در شیلی یا خارج از کشور هستند. مدت این برنامه 2 سال است و دوره ها در چهار ترم تحصیلی توزیع می شود. این شامل دروس اجباری و انتخابی، ماژول های عملی در مراکز بهداشتی و پایان نامه نهایی است. این برنامه به چرخه های نظری و عملی، معادل 92 اعتبار قابل انتقال در سال تقسیم می شود. داوطلبان کارشناسی ارشد بهداشت عمومی باید دارای مدرک لیسانس یا مدارک تحصیلی یا حرفه ای معادل آن در یک رشته مرتبط با طول حداقل 8 ترم، از دانشگاهی در شیلی یا خارج از کشور باشند. تسلط به زبان انگلیسی مطلوب است. رشته ایمنی شناسی در شیلی نیز یکی از رشته های محبوب در این کشور است.

متقاضیان باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • فرم درخواست.
  • نامه درخواستی که دلایل نامزد برای درخواست در برنامه را مشخص می کند.
  • مدرک تحصیلی مرتبط
  • 2 توصیه نامه از طرف دانشگاهیان یا مدیران در محل کار داوطلب که مناسب بودن آنها را برای برنامه تایید می کند.

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

شما در شیلی با تنوع قومی زندگی خواهید کرد که دارای بسیاری از جهان بینی های فرهنگی و شیوه های بهداشتی و همچنین دسترسی نابرابر به خدمات بهداشتی است. از این موقعیت استراتژیک در نزدیکی مرزهای پرو و بولیوی، در مورد مسائل فراملی مانند مدیریت بیماری های عفونی و بررسی مراقبت های بهداشتی از دیدگاه های بین المللی در مراکز بهداشتی و ادارات دولتی خواهید آموخت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه داده های اجتماعی و بهداشت عمومی را جمع آوری، تجزیه و تحلیل، ادغام و گزارش دهید و از آن دانش در حین تکمیل تحقیقات مستقل یا دوره کارآموزی استفاده کنید. در طول سفرهای خود، بیش از دو هفته را با جوامع ماپوچه و آیمارا سپری خواهید کرد، جایی که در مورد پزشکی بومی و بین فرهنگی خواهید آموخت و بررسی می کنید که چگونه سیاست ها و سیاست های مراقبت های بهداشتی بر مردم بومی تأثیر می گذارد.

در طول برنامه، شما با مقامات بهداشتی، سیاست گذاران و پزشکان طب سنتی درگیر خواهید شد و با 3 خانواده مختلف در مناطق شهری و روستایی اقامت خواهید داشت. همچنین مهارت‌های زبان اسپانیایی مرتبط با علوم بهداشتی را از طریق یادگیری در کلاس، غوطه‌وری فرهنگی، اقامت در خانه و گردش‌ها توسعه خواهید داد. این برنامه سمینارها و بحث های موضعی را برای ارائه درک بین رشته ای از بهداشت عمومی و طب سنتی در شیلی ترکیب می کند. دانشجویان رویکردهای نظری و عملی به سیاست و ارائه مراقبت های بهداشتی در بافت های شهری و روستایی و همچنین نقش طب سنتی در سلامت جامعه را بررسی خواهند کرد. در طول ماه پایانی ترم، دانش‌آموزان از دانش و تجربه تحقیقاتی انباشته خود برای تکمیل یک پروژه مطالعاتی مستقل یا کارآموزی و کار در علوم آزمایشگاهی در شیلی استفاده می‌ کنند.

رزیدنتی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

رزیدنتی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در شیلی

برنامه تخصصی پزشکی بهداشت عمومی (رزیدنتی) در دانشگاه شیلی دارای یک روش یادگیری متمرکز بر فراشناخت و راهنمایی است. این پیشنهاد بر یک چارچوب نظری عملی برای ایجاد محیط های یادگیری مناسب به نفع دانش تأکید دارد. طول برنامه 3 سال است. مؤلفه نظری در دوره های کلاسی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه شیلی، مانند اپیدمیولوژی، سیاست و سیستم، آمار زیستی، مدیریت بهداشت و سایر موارد توسعه یافته است. جزء عملی ویژه برنامه تخصصی است و چرخش تمرین درون مدرسه ای در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه شیلی و چرخش تمرین خارج از مدرسه در موسسات مختلف در سیستم بهداشتی شیلی را در نظر می گیرد. این پیکربندی شبیه برنامه‌های تخصصی بالینی است زیرا تمرکز بر توسعه شغلی حرفه‌ای است، بالاتر از حرفه آکادمیک که بیشتر به توسعه تحقیقاتی متمرکز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اعزام دانشجو به شیلی مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *