مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین یک رشته مناسب برای متقاضیان علاقه مند به بهداشت عموم است که در این مقاله بررسی می شود. برخی از اشخاص علاقمند به امور بهداشتی تمایل دارند در مراکز بهداشتی کار کنند. شرایط تحصیل در آرژانتین در دانشگاه های این کشور هزینه زیادی ندارد البته شما می تواند به صورت پاره وقت نیز کار کنید تا درآمد محدودی داشته باشید. تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی منجر به اخذ مدرک بین المللی می شود و می توانید برای ادامه تحصیل در دیگر کشورهای اروپایی نیز برای مقطع ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین می توانید در این کشور پس از اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی مشغول به کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کشور آرژانتین و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

مراقبت های بهداشتی قابل توجه ترین حوزه ای است که متخصصان اقتصاد سلامت و بهداشت عمومی با آن سروکار دارند. با افزایش سن جمعیت در بسیاری از اقتصادها در سراسر جهان بسیار سخت شده است. مراقبت های بهداشتی به خودی خود مقدار کافی از زمینه های مختلف مانند مدیریت و سیاست، خدمات اجتماعی، ساخت تجهیزات، تغذیه، علوم اقتصاد و پزشکی را ارائه می دهد. دانشگاه‌ها طیف گسترده‌ای از دوره‌ها را در برنامه‌های متعددی که شامل اقتصاد سلامت/سلامت عمومی است ارائه می‌دهند. کلاس‌های دوره‌های پیشرفته اقتصادی و مدیریتی مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی، دوره‌های سیاست عمومی دولتی مرتبط با پزشکی، و آمار زیستی و اپیدمیولوژی بیماری‌های مزمن در میان دانشجویان آینده‌نگر و فوق‌لیسانس محبوب هستند. ریاضیات همچنین در بسیاری از برنامه های بهداشت عمومی، به ویژه کلاس هایی که آمار، تجزیه و تحلیل داده ها و احتمالات را آموزش می دهند، استفاده می شود.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

بیش از %30 از جمعیت آرژانتین در بوینس آیرس بزرگ زندگی می کنند، شهری با تضادهای آشکار در ثروت و فقر و نابرابری های مرتبط در سلامت. از طریق همکاری نزدیک SIT با ISALUD، برترین دانشگاه و اتاق فکر سلامت کشور، از مقامات ارشد، متخصصان سلامت و مدافعان یاد خواهید گرفت. گشت و گذار فرصت هایی را برای مقایسه مشخصات اپیدمیولوژیک و سازمان های خدمات بهداشتی در مناطق مختلف فراهم می کند. در بوئنوس آیرس، از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و مراکز بهداشتی اجتماعی بازدید خواهید کرد تا بررسی کنید که چگونه اپیدمیولوژی تصمیمات، الگوها و استراتژی‌های مدیریت سلامت را مطلع می‌کند و نحوه ارائه خدمات در سطوح مختلف مراقبت را توضیح می‌دهد. در دانشگاه های این رشته خواهید آموخت که چگونه داده های مراقبت های بهداشتی اولیه می تواند به ارائه دهندگان کمک کند تا دسترسی به خدمات بهداشتی را درک کرده و آن را بهبود بخشند.

همچنین چگونه ارائه دهندگان محلی به مسائل مربوط به سلامتی خاص منطقه رسیدگی می کنند. شما همچنین مهارت های زبان اسپانیایی خود را از طریق تعامل روزانه با اساتید، پزشکان مراقبت های بهداشتی و خانواده های میزبان توسعه خواهید داد. تحصیل در بوئنوس آیرس، محل موسسات بهداشتی مشهور یکی از مزایا تحصیل در آرژانتین می باشد. در طول تحصیل خود در رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین تفاوت های بهداشتی قابل توجه را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی محلی نیازهای جمعیت محلی را مدیریت می کنند. از مشارکت SIT با ISALUD، برترین دانشگاه سلامت آرژانتین بهره مند شوید و اسپانیایی را با تمرکز بر سلامت عمومی بیاموزید. همچنین می توانید به زبان انگلیسی در دانشگاه های آرژانتین رشته مدیریت بهداشت عمومی را بخوانید.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

الزامات تحصیل رشته بهداشت عمومی در آرژانتین

3 ترم اخر مدیریت بهداشت عمومی ممکن است به زبان اسپانیایی در سطح کالج یا معادل آن و توانایی دنبال کردن دروس و تکالیف به زبان اسپانیایی که توسط SIT ارزیابی شده باشد. سیستم مراقبت های بهداشتی تثبیت شده یک آزمایشگاه عالی برای تجزیه و تحلیل چگونگی مدیریت مشکلات مختلف توسط تیم های بین رشته ای، ادغام تلاش ها در سطوح مختلف مراقبت و حمایت دولت های ملی، استانی و محلی است. در طول این گشت و گذار 6 روزه، شما در تحقیقات مشترک در مورد مطالعات موردی انتخاب شده شرکت خواهید کرد. از طریق بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و برنامه‌ های بهداشتی دولتی، و مصاحبه با کارشناسان تحت هدایت اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آکونکاگوا، اطلاعاتی در مورد مسائل اپیدمیولوژیک در منطقه جمع‌آوری می‌کنید، در مورد استراتژی‌های مدیریت بیمار اطلاعاتی کسب می‌کنید و درباره توصیه‌های حرفه‌ای بحث می‌کنید. همانطور که روی تحقیق موردی خود کار می کنید.

در جدول زیر شاهد بورسیه های تعلق گرفته به دانشجویانی که برای این برنامه درخواست می کنند می باشید:

نوع بورسیهمیزان پوشش هزینه
بورسیه های شایستگی Wollitzer در مطالعات منطقه ای یا مقایسه ای40%
بورسیه های پینگ برای تعالی تحصیلی36%
کمک هزینه های ابتکار دسترسی جهانی33%
بورسیه های شایستگی علوم بهداشتی، پرستاری و بهداشت عمومی مک درموت29%
بورسیه های تحقیقاتی بین المللی Stohl در مقطع کارشناسی40%
CIEE Gilman Go Grant جهانی52%

مطالعه رشته مدیرت بهداشت عمومی در آرژانتین

این برنامه رویکرد بین رشته ای و ابزارهایی را برای درک مسائل اپیدمیولوژیک کلیدی و مبانی سازمان مراقبت های بهداشتی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. آنها رابطه بین اطلاعات اپیدمیولوژیک و مدیریت مراقبت های بهداشتی را از طریق بینش های نظری و یادگیری تجربی بررسی خواهند کرد. سمینارها به زبان اسپانیایی برگزار می شود و به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های زبانی خود را با تمرکز قوی بر سلامت عمومی، رفاه جامعه و اپیدمیولوژی توسعه دهند. این برنامه همچنین دانش آموزان را برای درک نقش اپیدمیولوژی به عنوان یک رشته علمی در شناسایی و تجزیه و تحلیل رویدادها و مشکلات مرتبط با سلامت و به عنوان ابزاری برای مدیریت خدمات سلامت آماده می کند. در طول دوره پایانی برنامه، دانش آموزان یک مطالعه موردی را تکمیل می کنند.

کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین یکی از مراکز کار در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی است. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری متخصصان رشته مدیریت بهداشت در این کشور می باشید:

نرخ بیکاری متخصصان رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آرژانتین

از آنجایی که دوره‌ها در طول زمان توسعه می‌یابند و تغییر می‌کنند تا از فرصت‌های یادگیری پویا استفاده کنند، محتوای واقعی دوره از ترم به ترم متفاوت خواهد بود. برنامه های درسی می تواند برای دانشجویان، اساتید و دفاتر تحصیل در خارج از کشور در ارزیابی انتقال اعتبار مفید باشد. گشت و گذار فرصت هایی را برای مقایسه خدمات و سیستم های بهداشتی در مناطق مختلف فراهم می کند. در بوئنوس آیرس، از بیمارستان گاراهان، بزرگترین و پیچیده ترین بیمارستان اطفال کشور دیدن خواهید کرد. در مندوزا، با استفاده از مراقبت های بهداشتی اولیه برای بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی آشنا خواهید شد. در توکومان، یکی از فقیرترین استان های کشور، با نقش جامعه مدنی در ارتقای سلامت آشنا خواهید شد. با داوطلب شدن در پروژه جامعه صلیب سرخ، نحوه همکاری سازمان های غیردولتی با مؤسسات دولتی برای بهبود سلامت جامعه و شرایط زندگی را تجربه خواهید کرد.

در لیست زیر شاهد رشته های محبوب در کشور آرژانتین برای تحصیلات بین المللی می باشید:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین به سوالات شما پاسخ می دهد و شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *