مهاجرت تحصیلی آرژانتین

کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین می تواند یک کار سخت اما لذت بخش برای کسانی باشد که علاقمند به کار در این حوزه هستند. تکنسین های آزمایشگاه علمی کارهایی را انجام می دهند که به دانشمندان امکان می دهد فرآیندهای تحلیلی پیچیده تری را در آزمایشگاه متمرکز و انجام دهند. شما به عنوان یک فرد شاغل در این حوزه در تحقیقات مختلف آزمایشگاهی در زمینه های بیولوژیکی، شیمیایی، فیزیکی و علوم زندگی شرکت خواهید داشت. این می تواند شامل نمونه برداری، آزمایش، اندازه گیری، ثبت و تجزیه و تحلیل نتایج به عنوان بخشی از یک تیم علمی باشد. وظیفه شما ارائه کلیه پشتیبانی فنی مورد نیاز برای امکان عملکرد موثر آزمایشگاه و در عین حال رعایت مراحل صحیح و دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی است.

کار در آرژانتین به پیشرفت و توسعه پزشکی و علمی مدرن شما کمک خواهد کرد. این نقش مهمی در مراحل بنیاد تحقیق و توسعه و در تجزیه و تحلیل و تحقیقات علمی دارد. نقش یک تکنسین آزمایشگاه آموزشی مشابه است اگرچه این کار در موسسات آموزشی انجام می شود، جایی که وظیفه آنها این است که از معلمان علوم، سخنرانان و دانشجویان حمایت کنند. ماهیت کار به سازمانی که در آن کار می کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال، در یک بخش بهداشت محیط ممکن است در تجزیه و تحلیل نمونه های غذایی برای پیگرد قانونی و محافظت از سلامت عمومی شرکت کنید، در حالی که در صنعت آب کار شما عمدتا بر جمع آوری و تجزیه و تحلیل نمونه های آب متمرکز است. ممکن است در حیطه و فضاهای مختلفی با موضوعات خاصی در آزمایشگاه ها کار کنید. برای کار و مهاجرت کاری به آرژانتین با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرایط کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

در این شغل باید کارهای روتین و لازمی را انجام دهید. انجام آزمایشات آزمایشگاهی به منظور تولید داده های قابل اعتماد و دقیق برای حمایت از تحقیقات علمی و انجام وظایف معمول با دقت و پیروی از روش های دقیق برای انجام تجزیه و تحلیل از مهم ترین وطایف شما در حوزه کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین است. همچنین باید نمونه ها را آماده کنید.

ممکن است در بخش ساخت، نگهداری و بهره برداری از تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد، به عنوان مثال سانتریفیوژها، تیتراژها، دستگاه های پیپت و pH متر. در این خصوص باید تجهیزات را در شرایط تمیز و قابل استفاده نگه دارید و از حذف بی خطر زباله اطمینان حاصل کنید. سپس نتایج را ثبت کرده و بعضاً تفسیر می کنید تا به همکاران ارشد ارائه دهید. بسیاری از تکنسین های آزمایشگاه علمی دارای مدرک یا HND / HNC در موضوعاتی مانند موارد زیر لازم است تا شما برای انجام این شغل متخصص باشید:

  • زیست شناسی
  • علم پزشکی
  • بیوتکنولوژی
  • علم شیمی
  • علوم محیطی
  • علم پزشکی قانونی
  • علم / فناوری مواد
  • داروشناسی
  • فیزیک

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

برای این کار باید از رایانه استفاده کنید و محاسبات ریاضی را برای تهیه نمودار انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که آزمایشگاه از نظر منابع کافی و منابع کافی در اختیار شما قرار گرفته و برچسب همه چیز به روشنی و صحیح است. در این مسیر از پیشرفت های فنی، به ویژه مواردی که می توانند باعث صرفه جویی در وقت و بهبود قابلیت اطمینان شوند، مطلع شوید.

جستجوها را در موضوعات مشخص مرتبط با تحقیق انجام دهید و روش های ایمنی دقیق و بررسی های ایمنی را دنبال و اطمینان حاصل کنید. حقوق ماهیانه کار در آرژانتین به طور معمول از 15000£ تا 19000£ (پوند) بسته به شرایط شما در هنگام ورود، متغیر است. با داشتن برخی از تجربه ها می توانید انتظار داشته باشید که 20 تا 25 هزار پوند درآمد کسب کنید. برای نقش های ارشد مدیریتی یا نظارتی، حقوق می تواند در محدوده 30000£ تا 40000£ (پوند) باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ افراد شاغل در آرژانتین هستید که این مساله نشان دهنده شرایط خوب کاری در این کشور است:

افراد شاغل در آرژانتین

صلاحیت های کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

این شغل از 10 شغل پردرآمد در آرژانتین است. برخی از کارفرمایان فارغ التحصیل را ترجیح می دهند و داشتن یک مدرک مربوطه یا HND / HNC ممکن است شانس شما را بهبود بخشد، به ویژه اگر رقابت زیاد باشد. صلاحیت های شغلی مرتبط شامل NVQ در علوم آزمایشگاهی یا فعالیت های فنی آزمایشگاهی و وابسته است. همچنین می توانید از طریق کارآموزی به عنوان تکنسین آزمایشگاه کار پیدا کنید.

شما همچنین به مهارت های عالی در ثبت سوابق همراه با ریاضیات مقدماتی و محاسبات نیاز خواهید داشت. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید، ممکن است نیاز به مهارت های مدیریتی و رهبری نیز داشته باشید. همچنین به روز بودن در جریان پیشرفت های این بخش نیز مفید است.می توانید عضویت یا دسترسی به منابع و اخبار مفید را از سازمان های مربوطه دریافت کنید.

برای کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین شما باید توانایی صلاحیت هایی داشته باشید که برخی از آن ها را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • توانایی یادگیری تکنیک های عملی خاص و استفاده از این دانش برای حل مشکلات فنی
  • هماهنگی خوب چشم و دست، برای استفاده دقیق از تجهیزات فنی
  • توانایی نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات فنی
  • مهارت های مدیریت زمان برای کار همزمان در چندین پروژه مختلف
  • انعطاف پذیری به منظور همکاری و پشتیبانی از تعدادی از افراد
  • مهارت های ارتباطی شفاهی عالی برای کار موثر با همکاران از تمام بخش های سازمان و توضیح روش های پیچیده برای طرف های علاقه مند
  • تجربه در ارائه تظاهرات و نوشتن گزارش های فنی
  • مهارت کار تیمی و صبر
  • توجه به جزئیات

سختی های کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

سختی های کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین

هفته کاری معمولاً 37 ساعت است. ممکن است برخی ساعت های اضافی مورد نیاز باشد و کار در برخی از سازمان ها مانند NHS ممکن است به شیفت کاری و وظایف اضطراری احتیاج داشته باشد. کارها اغلب در تیم هایی با دانشمندان و سایر تکنسین ها انجام می شود. شما معمولاً در آزمایشگاه های استریل کار می کنید، جایی که باید لباس محافظ بپوشید، اما ممکن است سفرهای گهگاهی برای جمع آوری یا تحویل نمونه ها یا اندازه گیری انجام شود. شما باید مراحل سخت و بهداشتی و ایمنی را دنبال کنید و ممکن است در معرض مواد شیمیایی خطرناک، گرد و غبار، مواد زائد بیولوژیکی، مایعات بدن، بخارات و مواد زائد سمی باشید. با جابجایی روزانه تجهیزات، ماشین آلات، نمونه ها و وسایل ممکن است درجه سنگینی و کار سنگین باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آرژانتین از طریق کار شما را یاری می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *