مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته ایمنی شناسی در آرژانتین

رشته ایمنی شناسی در آرژانتین

رشته ایمنی شناسی در آرژانتین به عنوان یک رشته مهم در خصوص سیستم ایمنی و آلرژیک ارائه به متقاضیان بومی و خارجی ارائه می شود. دانشگاه های معتبری دوره های متنوعی را در رشته های پزشکی به خصوص رشته ایمنی شناسی ارائه می کند. این دوره ها به صورت دوره های تحقیقاتی و در کارشناسی ارشد ارائه می شوند. همچنین پزشکان کار بالینی و آزمایشگاهی را در خصوص رشته های تخصصی مانند رشته ایمنی شناسی در آرژانتین انجام می دهند. تمامی دوره های ارائه شده در رشته پزشکی در دانشگاه های معتبر آرژانتین به زبان اسپانیایی می باشد و لذا تسلط به زبان اسپانیایی امری واجب است. برای بررسی رشته ایمنی شناسی در آرژانتین موضوع ارائه شده در زیر را مطالعه کنید. همچنین از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت می توانید استفاده کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در آرژانتین

ایمنی شناسی ریشه در مطالعه نحوه محافظت بدن از خود در برابر بیماری های عفونی ناشی از میکروارگانیسم ها مانند باکتری ها، ویروس ها، تک یاخته ها و قارچ ها و همچنین موجودات انگلی مانند کرم های کرمی دارد. موانع اولیه مهم برای عفونت فیزیکی هستند (مانند پوست)، که توسط مواد ترشح شده از بدن، مانند بزاق و اشک، که حاوی مولکول هایی هستند که می توانند باکتری ها را خنثی کنند، تقویت می شوند. بافت‌ های مخاطی داخلی (مانند ریه‌ها و راه ‌های هوایی و روده) با مخاط پوشیده شده ‌اند که می‌تواند عفونت‌ های بالقوه را به دام بیندازد. در مجاری هوایی، موهای مژک دار متحرک با هم کار می کنند تا آلاینده ها را از مناطق آسیب پذیر منتقل کنند.

بافت ‌هایی مانند پوست، سطوح مخاطی و راه ‌های هوایی نیز حاوی جمعیت ‌هایی از سلول‌های ایمنی هستند که می ‌توانند به عفونت ‌هایی که این دفاع فیزیکی را نقض می‌کنند، پاسخ دهند. در پیچیده‌ ترین شکل ‌های خود، سیستم ایمنی و تحصیل در آرژانتین رشته ایمنی شناسی در آرژانتین از 2 شاخه تشکیل شده است:

  • سیستم ایمنی ذاتی که از استراتژی‌های “سخت” خاصی برای ارائه یک پاسخ سریع و عمومی در هنگام هشدار توسط سیگنال‌های معمولی خاص عفونت (که اساساً خط اول را تشکیل می‌دهند) استفاده می‌کند.
  • و سیستم ایمنی تطبیقی ​​که قادر به ایجاد پاسخ های بسیار خاص (و “حافظه ایمنی” پایدار) برای هدف قرار دادن عفونت با دقت فوق العاده است.

هر دو سیستم با همکاری نزدیکی کار می کنند و تا حد مهمی، سیستم ایمنی تطبیقی ​​به سیستم ایمنی ذاتی متکی است تا به اهداف بالقوه هشدار دهد و پاسخ خود را به آنها شکل دهد. در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در آرژانتین معرفی شده اند:

دانشگاه های ایمنی شناسی در آرژانتینهزینه های تحصیل در آرژانتین در اینجا بررسی شده است.

توسعه رشته ایمنی شناسی در آرژانتین

علیرغم گذشته پر دردسر اقتصادی و سیاسی، سنت تحقیقات بنیادی در ایمونولوژی و بیماری های عفونی در آرژانتین، برزیل و شیلی و همچنین در دیگر کشورهای آمریکای جنوبی پرورش یافته است. علم در آمریکای جنوبی همیشه نمونه پارادوکس کشورهایی با پتانسیل عظیم و درخشان است، اما اغلب در عین حال از بزرگترین نا آرامی های سیاسی و اقتصادی رنج می برند. با این وجود، سنت قوی علم در فضای بسیاری از مؤسسات آموزش عالی و تحقیقات آمریکای جنوبی رشد می کند. ایمونولوژیست های جوان و با استعداد با انگیزه انگیزه های جدید دولتی و خصوصی در دهه گذشته که علم و فناوری را برانگیخته است و همچنین امکان ایجاد پیوندهای قوی تر با موسسات و صنعت بین المللی در حال ایجاد مشاغل مستقل در منطقه هستند.

  • آرژانتین، علیرغم چندین سال نا آرامی سیاسی، منبع بسیاری از رهبران شناخته شده در جامعه علمی بین المللی بوده است.
  • از جمله برناردو هوسی، که در سال 1947 جایزه نوبل فیزیولوژی را دریافت کرد و در سال 1949 بنیانگذار شورای ملی تحقیقات علمی و فنی آرژانتین بود.
  • لوئیس فدریکو للوآر که در سال 1970 جایزه نوبل بیوشیمی را دریافت کرد و سزار میلشتاین که در سال 1984 برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی شد.
  • رفته رفته توسعه رشته ایمنی شناسی در آرژانتین نیز با ظهور افراد برجسته در این کشور اتفاق افتاد.

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین را در اینجا بررسی کنید.

بررسی رشته ایمنی شناسی در کشور آرژانتین

علی ‌رغم تلاش‌های منفرد در دهه‌های 1950 و 1960، رشته ایمنی شناسی در کشور آرژانتین در سال 1972 به طور رسمی متولد شد، زمانی که گروهی از پیشگامان به رهبری کریستین دوسن پاسکوالینی، اوسیاس استاتمن، خورخه مانی، خوان آندرادا، آلویس باخمان و مارتا براون، رشته ایمنی شناسی در کشور آرژانتین را ایجاد کردند. 12 سال بعد، انجمن ایمونولوژی آمریکای لاتین تأسیس شد و اولین جلسه آن در بوینس آیرس برگزار شد. با این حال، سال ها قبل، در سال 1949، انجمن دیگری به نام انجمن آلرژی و ایمونولوژی آرژانتین ایجاد شد تا به عنوان انجمنی برای متخصصان آلرژی و ایمونولوژی بالینی خدمت کند. به طور غیرمنتظره ای، اولین تلاش های جامعه ایمونولوژی در آرژانتین به مطالعه عفونت های میکروبی مانند تب خونریزی دهنده، جذام، سل و بیماری شاگاس اختصاص داشت، اگرچه یک مکتب قوی پیشگام خودایمنی نیز وجود داشت که توسط سالوادور زینگل، روبرتو مانچینی معرفی شد.

  • اولین دوره رسمی رشته ایمنی شناسی در آرژانتین در دانشکده داروسازی و بیوشیمی دانشگاه بوینس آیرس توسط ریکاردو مارگنی در سال 1973 بود که ایمونولوژی را در کل گسترش داد.
  • در سال 1971 بخش ایمونولوژی در دانشگاه ملی کوردوبا ایجاد شد.
  • سول راباسا و مائوریسیو لوندنر پیشگامان ایمونولوژی در روزاریو آرژانتین بودند.

بررسی رشته ایمنی شناسی در کشور آرژانتین

گروه میکروبیولوژی مولکولی و ایمونولوژی دانشگاه سنت لوئیس آرژانتین

گروه میکروبیولوژی مولکولی و ایمونولوژی دانشگاه سنت لوئیس آرژانتین  دارای آزمایشگاه های پیشرفته ای است که در یک مجتمع تحقیقاتی و آموزشی به همراه سایر بخش های علوم پایه در دانشکده پزشکی دانشگاه سنت لوئیس واقع شده اند.

شامل:

  • ارائه فرصت های آموزشی برجسته برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پزشکی و همراهان فوق دکترا.
  • ارتقای دانش علمی از طریق تحقیقات و فعالیت های علمی
  • توسعه راهبردهای جدید برای بهبود سلامت انسان

اعضای هیئت علمی، دانشجویان و همکاران فوق دکتری در زمینه های مختلف از جمله ایمونولوژی، خودایمنی، ایمونوتراپی سرطان، بیماری های عفونی و ساخت واکسن تحقیق می کنند. مهارت ‌های تفکر انتقادی به کارآموزان آمئزش داده می شود و ابزارها و فرصت‌های حیاتی برای تضمین موفقیت در اختیار آنها قرار داده می شود. دانشجویان و همکاران این دانشگاه در مقطع فوق دکترا پس از تکمیل آموزش تحقیقاتی خود در SLU، موقعیت های برجسته ای را در شرکت های دانشگاهی، بیوتکنولوژی و داروسازی تضمین می کنند. اقامت آرژانتین از طریق تحصیل با پذیرش و اخذ ویزای تحصیل آرژانتین امکان پذیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهنده خدمات مهاجرتی می تواند در مسیر مهاجرت شما در کنار شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *