مهاجرت تحصیلی آرژانتین

تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین

تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین

در صورتی که شما خواهان اطلاعاتی در رابطه با موضوع تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین می باشید می توانید مقاله پیشرو را بررسی بفرمائید. تعداد زیادی از اشخاص در راستای مهاجرت نمودن به این کشور از روش تحصیل نمودن در آرژانتین اقدام می نمایند، این اشخاص قادر می باشند که بعد از موفقیت حق اقامت قانونی را به دست آوردند. لازم به ذکر می باشد که این روش از جمله روش های مهاجرت نمودن به این کشور در کنار سایر روش های دیگر می باشد.

دلایل جذابیت تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین

به ازای هر سال تحصیلی و در راستای تحصیل نمودن در این کشور به میزان 90000 نفر دانشجو با تابعیت بین المللی اقدام به ورود به این کشور می کنند. با این توضیح که بیشتر از 30000 نفر از این تعداد دانشجویان متعلق قاره های دیگر به غیر از قاره آمریکا می باشند. از اصلی ترین دلایلی که باعث جذب شدن دانشجویان به این کشور می شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سطح آموزشی دانشگاه های این کشور بسیار بالا می باشد. مخارج و هزینه های لازم برای زندگی اشخاص متقاضی تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد. با تحصیل نمودن در این کشور شخص امکان شرکت نمودن در دوره های زبان اسپانیایی را خواهد شد. با تحصیل نمودن در این کشور شخص امکان شناخت فرهنگی دارای تنوعی از این کشور را خواهد داشت.

میزان هزینه های تحصیل و زندگی در کشورآرژانتین

میزان مخارج و هزینه های تحصیل و هم چنین زندگی دانشجویان در مقطع کارشناسی به میزان 800$ (دلار) به ازای هر ماه می باشد. ازجمله مهم ترین مخارج و هزینه های تحصیل در این کشور عبارتند از:

  • هزینه لازم برای تهیه مسکن
  • هزینه لازم برای رفت و آمد
  • هزینه لازم برای خوراک
  • هزینه لازم برای بیمه سلامت و هم چنین هزینه های لازم

دانشجویان این کشور قادر می باشند که در طول هفته ودر حین تحصیل به میزان 10 ساعت به اشتغال بپردازند. با این کار بسیاری از هزینه ها و مخارج مربوط به تحصیل و زندگی خود را تحت پوشش قرار دهند.

شرایط مورد نیاز تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین

از آنجا که زبان تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی این کشور زبان اسپانیایی می باشد اشخاصی که متقاضی تحصیل در این کشور می باشند ملزم به تسلط داشتن به این زبان می باشند. البته برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به گرفتن مدرک زبان اسپانیایی نمی شوند. در این صورت می توانند در کلاس های یادگیری زبان اسپانیایی شرکت نمایند.

با این توضیح که در بعضی از دانشگاه های موجود در میان این کشور برای موفقیت در زمینه پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی یک آزمون ورودی دانشگاه های این کشور برگذار می شود. دانشجویان با کسب نمره قبولی می توانند در دانشگاه مربوطه ادامه تحصیل بدهند. دیگر شرط لازم برای ورود به مقاطع تحصیلی این کشور پرداخت نمودن شهریه های ورودی این مقاطع تحصیلی می باشد. با این توضیح که میزان مخارج و هزینه های تحصیل و اعزام دانشجو به این کشور بر اساس مقاطع تحصیلی این اشخاص متغیر می باشد.

شرایط مورد نیاز تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین

مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی کشور آرژانتین

از جمله مدارک مورد نیاز که برای ویزای تحصیلی این کشور لازم می باشد عبارتند از:

  • به همراه داشتن یک عکس با زمینه سفید
  • به همراه داشتن اصل شناسنامه و رونوشت آن
  • به همراه داشتن اصل پاسپورت و رونوشت این مدرک که برای مدت زمان 6 ماه دارای اعتبار باشد.
  • به همراه داشتن گواهی حساب بانکی که بیانگر داشتن پشتوانه مالی این اشخاص باشد.
  • به همراه داشتن گواهی عدم سوء پیشینه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای تحصیلی آرژانتین، می توانید از طریق لینک مذکور مقاله مشخص شده را بررسی بفرمائید.

آشنایی با دانشگاه های کشور آرژانتین

در طی چندین سال ها گذشته این کشور اقدام به فراهم نمودن امکانات و همچنین ارائه برنامه های آموزشی بسیاری برای دانشجویانی که دارای تابعیت بین المللی باشند در نظر گرفته است. این کشور در طول قرن 21 میلادی دارای رشد اقتصادی چشم گیر و روز افزونی بوده است. یکی از معروف ترین دانشگاه های این کشور، دانشگاه دی بوینس آیرس آرزانتین خواهد بود. این دانشگاه یکی از برجسته ترین و دارای اعتبار ترین دانشگاه های این کشور در سطح ملی می باشد. رتبه این دانشگاه 198 می باشد. همچنین این دانشگاه موفق شد که در رتبه پانزدهمین دانشگاه برتر قاره آمریکا جنوبی قرار بگیرد. این دانشگاه از بزرگترین دانشگاه های موجود در قاره آمریکای جنوبی و کشور آرژانتین محسوب می شود. این دانشگاه از جمله دانشگاه هایی می باشد که به صورت دولتی اداره می شوند که در بر گیرنده ساختمان های آموزشی زیادی می باشد.

بررسی مدت زمان لازم برای فرایند تحصیلی درآرژانتین

میزان مدت زمانی که برای گذراندن انواع مقاطع تحصیلی در این کشور لازم می باشد عبارتند از:

  1. مدت زمان لازم برای گذراندن دوره ابتدایی این کشور به میزان 8 سال می باشد.
  2. مدت زمان لازم برای گذراندن دوره دوره متوسطه این کشور به میزان 3 سال می باشد.
  3. مدت زمان لازم برای گذراندن دوران آموزشی در مدارس فنی و در مقطع متوسطه در این کشور به میزان 4 سال می باشد.
  4. مدت زمان لازم برای گذراندن مقطع کارشناسی در میان دانشگاه های این کشور به میزان 4 سال به طول می باشد.

در مقاله فوق اطلاعات شاخصی در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار گرفته است. جهت تحصیل در آرژانتین نیز می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. در صورت هر گونه ابهام با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *